Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#1 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
Ahojte. Před časem se mi zobrazila hláška o potřebě opravit motor. Nic jsem nepozoroval, auto se chová stále stejně. Ani se nerozsvítil trojúhelník. Hláška se vždy zobrazí po cca 5ti minutách jízdy.
Byl jsem na diagnostice a výčet poruch zasílám v příloze. Dle servisu má hlášku na svědomí nefunkční EGR. Je to asi pravděpodobné. Pokusím se jej vyčistit, dostanu-li se k němu. Rád bych se vás však optal, co si myslíte o dalších dvou nefunkčních čidlech - spojka a brzdy. Nic na chování auta nepociťuju, ale to neznamená, že jezdím "bezpečně".
Díky moc za jakýkoliv postřeh k označeným chybám.
Byl jsem na diagnostice a výčet poruch zasílám v příloze. Dle servisu má hlášku na svědomí nefunkční EGR. Je to asi pravděpodobné. Pokusím se jej vyčistit, dostanu-li se k němu. Rád bych se vás však optal, co si myslíte o dalších dvou nefunkčních čidlech - spojka a brzdy. Nic na chování auta nepociťuju, ale to neznamená, že jezdím "bezpečně".
Díky moc za jakýkoliv postřeh k označeným chybám.
- Přílohy
-
- EGR..idla.aj.jpg (39.45 KiB) Zobrazeno 1088 x
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
tempomat ti funguje?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#3 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
Čidla bzdy a spojky nemají vliv na jejich funkčnost, ale na fungování tempomatu ano.
K tomu EGR, vyčistit není problém, stači sundat sání, přivod vzduchu do turba. odpojit hadice chlazení EGR (k tomu je dobré nachystat si trochu chladici kapaliny na doplnění) odomontovat samotné EGR i jeho chladičem. Vyčistit. Ovšem jestli po tomto ukonu bude fungovat dobře samotny ventil, to ti nikdo nazaručí. Mně to napřiklad vyhazovalo chybu EGR na diagnostice. pak jsem při čistění zjistil, že ho někdo přede mnou zaslepil. Tak jsem ho znova odblokoval, přes diagnostiku vyzkoušel funknočt ventilu /jsou na to testy/ a od te doby klídek.
K tomu EGR, vyčistit není problém, stači sundat sání, přivod vzduchu do turba. odpojit hadice chlazení EGR (k tomu je dobré nachystat si trochu chladici kapaliny na doplnění) odomontovat samotné EGR i jeho chladičem. Vyčistit. Ovšem jestli po tomto ukonu bude fungovat dobře samotny ventil, to ti nikdo nazaručí. Mně to napřiklad vyhazovalo chybu EGR na diagnostice. pak jsem při čistění zjistil, že ho někdo přede mnou zaslepil. Tak jsem ho znova odblokoval, přes diagnostiku vyzkoušel funknočt ventilu /jsou na to testy/ a od te doby klídek.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#4 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
Tempomat nemám. I přes to ..., copák že ty dvě čidla odešla? Je tedy zbytečné to řešit?
Díky moc.
Díky moc.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#5 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
nie je mozna verzia, ze to odyslo predchadzajucemu majitelovi a on radsej zrusil tempomat ako opravoval cidla? cidlo stoji okolo 130 eur.Toirtap píše:Tempomat nemám. I přes to ..., copák že ty dvě čidla odešla? Je tedy zbytečné to řešit?
Díky moc.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#6 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
Nemyslím si. Auto máme přes 4 roky a tempomat nikdo nikde nehledal. Myslím tím, že není v nabídce ovládání, tedy ve výbavě nebyl.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#7 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
mas cudliky na volante ci nie?Toirtap píše:Nemyslím si. Auto máme přes 4 roky a tempomat nikdo nikde nehledal. Myslím tím, že není v nabídce ovládání, tedy ve výbavě nebyl.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#8 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
Čudle na volantu nemám, ani jinej gombík, kterým by se mohl automat aktivovat. Prostě u tohoto auta nebyl ve výbavě.
A tak co radíte. Nechat být a nebo řešit nějakou optavu těch dvou čidel (spojka/brzdový pedál)? Díky.
A tak co radíte. Nechat být a nebo řešit nějakou optavu těch dvou čidel (spojka/brzdový pedál)? Díky.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#9 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky
tak jedine za nejakym volvomechanikom. asi to nebudu tie tempomatove cidla.Toirtap píše:Čudle na volantu nemám, ani jinej gombík, kterým by se mohl automat aktivovat. Prostě u tohoto auta nebyl ve výbavě.
A tak co radíte. Nechat být a nebo řešit nějakou optavu těch dvou čidel (spojka/brzdový pedál)? Díky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek