Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#1 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od Toirtap »

Ahojte. Před časem se mi zobrazila hláška o potřebě opravit motor. Nic jsem nepozoroval, auto se chová stále stejně. Ani se nerozsvítil trojúhelník. Hláška se vždy zobrazí po cca 5ti minutách jízdy.
Byl jsem na diagnostice a výčet poruch zasílám v příloze. Dle servisu má hlášku na svědomí nefunkční EGR. Je to asi pravděpodobné. Pokusím se jej vyčistit, dostanu-li se k němu. Rád bych se vás však optal, co si myslíte o dalších dvou nefunkčních čidlech - spojka a brzdy. Nic na chování auta nepociťuju, ale to neznamená, že jezdím "bezpečně".
Díky moc za jakýkoliv postřeh k označeným chybám.
Přílohy
EGR..idla.aj.jpg
EGR..idla.aj.jpg (39.45 KiB) Zobrazeno 1088 x
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#2 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od lucki »

tempomat ti funguje?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#3 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od sordo »

Čidla bzdy a spojky nemají vliv na jejich funkčnost, ale na fungování tempomatu ano.

K tomu EGR, vyčistit není problém, stači sundat sání, přivod vzduchu do turba. odpojit hadice chlazení EGR (k tomu je dobré nachystat si trochu chladici kapaliny na doplnění) odomontovat samotné EGR i jeho chladičem. Vyčistit. Ovšem jestli po tomto ukonu bude fungovat dobře samotny ventil, to ti nikdo nazaručí. Mně to napřiklad vyhazovalo chybu EGR na diagnostice. pak jsem při čistění zjistil, že ho někdo přede mnou zaslepil. Tak jsem ho znova odblokoval, přes diagnostiku vyzkoušel funknočt ventilu /jsou na to testy/ a od te doby klídek.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#4 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od Toirtap »

Tempomat nemám. I přes to ..., copák že ty dvě čidla odešla? Je tedy zbytečné to řešit?
Díky moc.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#5 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od lucki »

Toirtap píše:Tempomat nemám. I přes to ..., copák že ty dvě čidla odešla? Je tedy zbytečné to řešit?
Díky moc.
nie je mozna verzia, ze to odyslo predchadzajucemu majitelovi a on radsej zrusil tempomat ako opravoval cidla? cidlo stoji okolo 130 eur.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#6 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od Toirtap »

Nemyslím si. Auto máme přes 4 roky a tempomat nikdo nikde nehledal. Myslím tím, že není v nabídce ovládání, tedy ve výbavě nebyl.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#7 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od lucki »

Toirtap píše:Nemyslím si. Auto máme přes 4 roky a tempomat nikdo nikde nehledal. Myslím tím, že není v nabídce ovládání, tedy ve výbavě nebyl.
mas cudliky na volante ci nie?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#8 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od Toirtap »

Čudle na volantu nemám, ani jinej gombík, kterým by se mohl automat aktivovat. Prostě u tohoto auta nebyl ve výbavě.
A tak co radíte. Nechat být a nebo řešit nějakou optavu těch dvou čidel (spojka/brzdový pedál)? Díky.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#9 Nutná oprava motoru - EGR, čidla a jiné cajky

Příspěvek od lucki »

Toirtap píše:Čudle na volantu nemám, ani jinej gombík, kterým by se mohl automat aktivovat. Prostě u tohoto auta nebyl ve výbavě.
A tak co radíte. Nechat být a nebo řešit nějakou optavu těch dvou čidel (spojka/brzdový pedál)? Díky.
tak jedine za nejakym volvomechanikom. asi to nebudu tie tempomatove cidla.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“