Strata vykonu pri jazde S60R - nizky tlak paliva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#1 Strata vykonu pri jazde S60R - nizky tlak paliva
Dneska som spravil 100 km po dialnici bez ziadneho problemu. Ako som zisiel z dialnice do mesta a plazil som sa v kolone potom prisiel prudsi kopec a tam mi auto uplne stratilo tah.
Najprv som myslel, ze som tam zaradil namiesto 2 stupna 4ku, par krat som na volnobehu potocil motor, zasa zaradil 1 a slo to v pohode dalej.
Vylozil som ludi, zasa som siel par km v kolone po meste a kusok pred domom mi auto na 2jke uz ani takmer nechelo ist a ledva sa to plazilo na 1tke. Ked som pridal otacky nad 2 tisic tak auto vobec neslo ako by nemalo palivo. Nakonec mi 5 metrov od domu motor zdochol uplne.
Hned so siel po diagnostiku (VIDA/DICE) a nacital som si tuto chybu
ECM-211A Fuell Pressure. Signal too low co by aj sedelo - auto akoby nemal palivo a ledva slo ked som mu pridal.
Motor som nechal nejaku dobu vypnuty nech sa trocha vychladi a vymazal som tuto chybu. Siel som sa povozit na aute do kopca a poriadne mu nalozil a vsetko slape v pohode len mam obavy aby sa mi to nabuduce nestalo niekde mimo domu.
Zaujmave je, ze na palubaku mi nevyskocila ziadna hlaska ani kotnrolka motora.
Co som si dal pred jazdou sledovat nejake hodnoty tak tlak paliva (ECM-Fuel Pressure) mi korenspondoval s nominalnou hodnotou.
Teplota paliva bola po skonceni ostrej jazdy 76 °C.
Predpokladam, ze to cele ma suvis s tym, ze celu dobu na dialnici bolo auto dobre chaldene naporom vzduchu a potom som behom par min skoncil v kolone vo velkom teple a chladenie bolo biedne.
Nejake rady? napr, ze to casto byva vadny senzor tlaku paliva
Chybu som vymazal, neobjavila sa ani po naslednej jazde len dufam, ze to bola len chvilkova slabost elektroniky kvoli nedostatocnemu chladeniu
Viem, ze od stolu sa tazko radi, len ma napadlo ci to nebyva nejaka beznejsia zavada a nejako sa da nanu pripravit kym to chcipne uplne
Najprv som myslel, ze som tam zaradil namiesto 2 stupna 4ku, par krat som na volnobehu potocil motor, zasa zaradil 1 a slo to v pohode dalej.
Vylozil som ludi, zasa som siel par km v kolone po meste a kusok pred domom mi auto na 2jke uz ani takmer nechelo ist a ledva sa to plazilo na 1tke. Ked som pridal otacky nad 2 tisic tak auto vobec neslo ako by nemalo palivo. Nakonec mi 5 metrov od domu motor zdochol uplne.
Hned so siel po diagnostiku (VIDA/DICE) a nacital som si tuto chybu
ECM-211A Fuell Pressure. Signal too low co by aj sedelo - auto akoby nemal palivo a ledva slo ked som mu pridal.
Motor som nechal nejaku dobu vypnuty nech sa trocha vychladi a vymazal som tuto chybu. Siel som sa povozit na aute do kopca a poriadne mu nalozil a vsetko slape v pohode len mam obavy aby sa mi to nabuduce nestalo niekde mimo domu.
Zaujmave je, ze na palubaku mi nevyskocila ziadna hlaska ani kotnrolka motora.
Co som si dal pred jazdou sledovat nejake hodnoty tak tlak paliva (ECM-Fuel Pressure) mi korenspondoval s nominalnou hodnotou.
Teplota paliva bola po skonceni ostrej jazdy 76 °C.
Predpokladam, ze to cele ma suvis s tym, ze celu dobu na dialnici bolo auto dobre chaldene naporom vzduchu a potom som behom par min skoncil v kolone vo velkom teple a chladenie bolo biedne.
Nejake rady? napr, ze to casto byva vadny senzor tlaku paliva
Chybu som vymazal, neobjavila sa ani po naslednej jazde len dufam, ze to bola len chvilkova slabost elektroniky kvoli nedostatocnemu chladeniu
Viem, ze od stolu sa tazko radi, len ma napadlo ci to nebyva nejaka beznejsia zavada a nejako sa da nanu pripravit kym to chcipne uplne
Naposledy upravil(a) MarekV dne 23 črc 2012 10:14, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
#2 Strata vykonu pri jazde S60R
.. jen co me prvni napadlo... neni tam vepredu nejaky ventilator co treba nespina?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#3 Strata vykonu pri jazde S60R
tak je tak klasicka vrtula na chladenie motora a chladicou so cu natrknae za naraznikom (klima, voda, olej, intercooler)
vrtula funguje normalne
vrtula funguje normalne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#4 Strata vykonu pri jazde S60R
nie je to nieco podobne co mal wickey? zavada na RJ cerpadla?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#5 Strata vykonu pri jazde S60R
Podľa mňa to môže byť náhodná chyba - špina v palive alebo zle vyhodnotená teplota čidla, krátkodobý pokles tlaku alebo nejaká somarina.
Aj keď to zdochnutie motora nie je celkom kóšer ...
A možno blbne čerpadlo paliva
Aj keď to zdochnutie motora nie je celkom kóšer ...
A možno blbne čerpadlo paliva
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#6 Strata vykonu pri jazde S60R
no ved to, od vymazania chyby som este najazdil nejakych 20 km s tym, ze som mu daval zabrat a zatial v pohode
inak takto vypada ta chyba detailnejsie
Possible source
Signal too high:
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump control module.
Signal too low:
Leakage at the fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Signal missing:
Air in the fuel lines
Blocked fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Faulty signal:
Leakage in the fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Fault symptom
Malfunction indicator lamp (MIL) lit
Deterioration in performance
The engine stops.
inak takto vypada ta chyba detailnejsie
Possible source
Signal too high:
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump control module.
Signal too low:
Leakage at the fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Signal missing:
Air in the fuel lines
Blocked fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Faulty signal:
Leakage in the fuel lines
Defective fuel pressure sensor
Defective fuel pump (FP)
Defective fuel pump control module.
Fault symptom
Malfunction indicator lamp (MIL) lit
Deterioration in performance
The engine stops.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Strata vykonu pri jazde S60R
Zkus vyměnit palivový filtr a koukni se do starého jestli v něm nejsou pilinky - můžeš mít na odchodu čerpadlo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#8 Strata vykonu pri jazde S60R
filter ma 4 tisic km
Wickey mal min rok uplne rovnaky problem, mal vadny senzor tlaku paliva, najazdil som cez 30 km odvcera a zatial vsetko v pohode
budem to sledovat, nebudem sa pustat do nebezpecneho predbiehania a uvi di sa co dalej
Wickey mal min rok uplne rovnaky problem, mal vadny senzor tlaku paliva, najazdil som cez 30 km odvcera a zatial vsetko v pohode
budem to sledovat, nebudem sa pustat do nebezpecneho predbiehania a uvi di sa co dalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#9 Strata vykonu pri jazde S60R
ozivujem temu
cidlo talku vymenene, 600 km auto slo bez problemov - som myslel, ze to je vyriesene
vcera z cesty nazad zo SVK zrazu mi auto zacalo robit uplne rovanke priznaky, ktore diagnostika aj potvrdila
takze teraz ostava - palivove cerpadlo alebo RJ cerpadla
RJ som rozobral, vnutry bolo akurat trocha spiny ale inak plosny spoj, suciastky a vsetko ako nove
skusim tam hodit druhu RJ na test co to bude robit, potom uz moze zostavat chyba v samotnom cerpadle
nejake rady od dakoho co uz menil cerpadlo??
cidlo talku vymenene, 600 km auto slo bez problemov - som myslel, ze to je vyriesene
vcera z cesty nazad zo SVK zrazu mi auto zacalo robit uplne rovanke priznaky, ktore diagnostika aj potvrdila
takze teraz ostava - palivove cerpadlo alebo RJ cerpadla
RJ som rozobral, vnutry bolo akurat trocha spiny ale inak plosny spoj, suciastky a vsetko ako nove
skusim tam hodit druhu RJ na test co to bude robit, potom uz moze zostavat chyba v samotnom cerpadle
nejake rady od dakoho co uz menil cerpadlo??
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek