850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Myslím že bych pomalu moh založit topik 850 mě sere!
Ani jsem se ještě nestih dostat na výměnu radiátoru a máme tu další vrtoch tohodle fajn auta. Z ventilace se na mě začly valit mračna chladiva klimatizace... spolu s olejem a fluorescenčním barvivem na čelním skle, je to fakt mňamka Kde mám hledat příčinu? Asi výparník?
.....Kolik taková věc stojí? Originál, druhovýroba? Má cenu dávat jetej originál (zdroj bych měl)? Má cenu nechávat ten původní třeba zavařit? Už jsem si celkem zvyk do toho auta rvát nemalý prachy, ale fakt mě nebaví vyhazovat za něco co nemá vliv na výkon nebo jízdní vlastnosti... Takže když s tím půjde vyj*bat nějak levně, budu rád.
Ani jsem se ještě nestih dostat na výměnu radiátoru a máme tu další vrtoch tohodle fajn auta. Z ventilace se na mě začly valit mračna chladiva klimatizace... spolu s olejem a fluorescenčním barvivem na čelním skle, je to fakt mňamka Kde mám hledat příčinu? Asi výparník?
.....Kolik taková věc stojí? Originál, druhovýroba? Má cenu dávat jetej originál (zdroj bych měl)? Má cenu nechávat ten původní třeba zavařit? Už jsem si celkem zvyk do toho auta rvát nemalý prachy, ale fakt mě nebaví vyhazovat za něco co nemá vliv na výkon nebo jízdní vlastnosti... Takže když s tím půjde vyj*bat nějak levně, budu rád.
Naposledy upravil(a) dali dne 08 kvě 2012 18:46, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#2 850 únik chladiva do kabiny. Výparník?
Jedině nový a ještě bych vyměnil čidlo teploty, jinak můžeš taky ty výměníky měnit 3 jako jádali píše:Myslím že bych pomalu moh založit topik 850 mě sere!
Ani jsem se ještě nestih dostat na výměnu radiátoru a máme tu další vrtoch tohodle fajn auta. Z ventilace se na mě začly valit mračna chladiva... Kde mám hledat příčinu? Asi výparník?
.....Kolik taková věc stojí? Originál, druhovýroba? Má cenu dávat jetej originál (zdroj bych měl)? Má cenu nechávat ten původní třeba zavařit? Už jsem si celkem zvyk do toho auta rvát nemalý prachy, ale fakt mě nebaví vyhazovat za něco co nemá vliv na výkon nebo jízdní vlastnosti... Takže když s tím půjde vyj*bat nějak levně, budu rád.
edit: není to výparník ale výměník alias radiátor
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 850 únik chladiva do kabiny. Výparník?
Díky . Který čidlo konkrétně? Interiérový? Kde se nachází, tuším někde na vršku B-sloupku?jony píše: Jedině nový a ještě bych vyměnil čidlo teploty, jinak můžeš taky ty výměníky měnit 3 jako já
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#4 850 únik chladiva do kabiny. Výparník?
čidlo teploty u motoru. Na palubce může ukazovat střed ale může dávat jiné hodnoty(to byl můj případ). Ten únik chladiva(smrdí to po fridexu a valí se bílej kouř mřížkama) může být jen částečnej (praskne jen trošku radiátor v norní části a v expanzce je třeba jen na dně, mokro pod pedálama) a nebo plný program s fridex saunou (praskne to fest po celé délce výměníku, z mřížek jde vařící pára co kondenzuje na všem v interiéru a expanzka je prázdná). Lepší je ta první varianta
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
2 jony: zeditoval jsem příspěvek... Blbě jsem se vyjádřil. Jedná se o náplň klimatizace, nikoli nemrzku z topení (ta mi chčije BTW taky, ale tam už vím že je to z radiátoru). To čidlo zní zajímavě. Celkově mi přijde že je u toho auta od samýho začátku pod kapotou hroznej žár, ikdyž je teplota na teploměru pořád vzorně ve vodorovný poloze...
Možná to zkusit změřit tím infra bezdotykovým teploměrem?
Edit 2... když o tom tak přemejšlím, možná páru z fridexu mylně pokládám za chladivo z klimy... protože je pravda, že kompresor spíná v normálních intervalech o čemž by se mu při nedostatku chladiva asi mohlo zdát.....
Skondenzovanej zelenej fridex si taky snadno můžu splést s tím barvivem z klimy...
Nic, zkusím vyměnit radiátor a pak se uvidí....
Možná to zkusit změřit tím infra bezdotykovým teploměrem?
Edit 2... když o tom tak přemejšlím, možná páru z fridexu mylně pokládám za chladivo z klimy... protože je pravda, že kompresor spíná v normálních intervalech o čemž by se mu při nedostatku chladiva asi mohlo zdát.....
Skondenzovanej zelenej fridex si taky snadno můžu splést s tím barvivem z klimy...
Nic, zkusím vyměnit radiátor a pak se uvidí....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#6 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Určitě dej nový, jinak můžeš, pokud budeš mít smůlu, za chvíli měnit znova. Je stejný jako na první 70ky, dá se sehnat náhrada z druhovýroby za cca 2 - 2,5 tisíce, ale i origimál, co jsem zjišťoval, není nijak výrazně dražší. Akorát se musí demontovat celá palubka, z čehož mají mechanici opravdu radost. Zase se to dá využít k odvrzání palubky za použití opravné sady. Ale to vrzání je hlavně problém u V70.
Edit: mluvím o výparníku klimy
Edit: mluvím o výparníku klimy
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Ser na to a odlehčuj topení vyhoď, klimu vymontuj.... ještě chvíli a budeš o 300kg lehčí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
- Bydliště: Praha
#8 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Klimatizaci jsem ještě neměl, asi to co nevidět přijde na řadu Taky už z toho mám srandu, už tam mám snad jen 20% dílů původních
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Podle mne to bude spíš vyparník klimošky než radiátor a bude muset jít celá palubka dolů a rozebrat i středový panel. Vyparník je z hliníku, ten zkoroduje a je to na výměnu za nový. A levný zrovna není. Plus práce jak na kostele plus náplň klimy. BTW, vysoušeč mívá taky krátký život, tak jej zkontroluj, než naplníš klímu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 850 únik chladiva klimatizace do kabiny. Výparník?
Takže vysušeno, odbahněno... Viníkem byl radiátor topení. Ty bílý halucinogenní čmoudíky z otvorů ventilace byla nemrzka v plynným stavu, mňam
Moc fajn práce to celý. Auto jsem projel s jiným radiátorem (origo z rozborky, válel se mi doma) a vypadá to, že sucho. Klima klimuje, kompresor spíná normálně, takže asi to fakt bylo to topení. Tlumící pěnu nechám ještě trochu dojít na půdě a pak to dám dohromady komplet.
Nevíte kam přesně patří takový malý niklovaný příchytky (zřejmě k přichycení koberce) z každý strany jedna...?
Moc fajn práce to celý. Auto jsem projel s jiným radiátorem (origo z rozborky, válel se mi doma) a vypadá to, že sucho. Klima klimuje, kompresor spíná normálně, takže asi to fakt bylo to topení. Tlumící pěnu nechám ještě trochu dojít na půdě a pak to dám dohromady komplet.
Nevíte kam přesně patří takový malý niklovaný příchytky (zřejmě k přichycení koberce) z každý strany jedna...?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek