Zdarec pánové,
dnes se mi stalo, že jsem nenastartoval teplý motor (2.0 Turbo 155Kw). Točil, ale nenastartoval. Když jsem nechal auto odpočinout cca 1hod. tak zase normálně chytlo?
Čeho jsem si, ale všimnul, že ručička od teploty se vůbec nehnula, ale po tý hodině se teplota ukázala?
Neví někdo co s tím?
PS: nechal jsem vyměnit saharu, jelikož ta stará se mi zadřela.
špatné teplé starty 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
#1 špatné teplé starty 850
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 špatné teplé starty 850
Nemohlo by to souviset s nějakým rele na ty sahaře? St_Andy mel podobny poblem a nenastartoval vubec. Jenom střílím od boku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#3 špatné teplé starty 850
nemuze to byt cidlo teploty vody?
ja to mel nakonec se snimacem polohy paky prevodovky, nekdy nechtela pochopit ze je v "P"-cku jiz nadoraz, tak se po otoceni klicku vubec nic nestalo ani to netocilo. Prejel jsem volic jeste jednou a hin brnk. Od vymeny vse ok.
ja to mel nakonec se snimacem polohy paky prevodovky, nekdy nechtela pochopit ze je v "P"-cku jiz nadoraz, tak se po otoceni klicku vubec nic nestalo ani to netocilo. Prejel jsem volic jeste jednou a hin brnk. Od vymeny vse ok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
#4 špatné teplé starty 850
Tak opraveno. Bylo to vyhřáté relé, které vedlo kabely mimojiné i k sahaře.
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek