kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 II 2,5D 2001
- Bydliště: Praha
#76 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01
V 70 II 2.5D 103kW ´01
#77 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
mÁ CHEBSKÝ MÁRA ORIGO DIAG?DeanF píše:mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 8
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 II 2,5D 2001
- Bydliště: Praha
#78 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
pojedu do servisu kde origo diag je (tak nějak spolu spolupracují)
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01
V 70 II 2.5D 103kW ´01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 roků
- Vůz: Volvo V70 2,4i 125kw 2002
- Bydliště: Skalice nad Svitavou
#79 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Ahoj kluci, přidám taky svou zkušenost s rozsvěcením oranžové kontrolky motoru. Zrovna sem si vezl z bazaru svoje první volvo V70 2.4i 125kw naj. 155 000km po ujetí asi 200km se mi rozsvítila oranžová kontrolka. Docela mě to vyděsilo, ale brzo tato kontrolka zhasla. Vyměnil jsem zapalovací svíčky, ale efekt žádný. Potom se rozsvěcení kontrolky opakovalo několikrát (asi měsíc). Pak se to najednou vysypalo úplně... Při jedné delší cestě auto najednou přestalo úplně táhnout.. jelo, ale bídně...
Zajel sem za tchánem do servisu, diagnostika napsala porucha snímače otáček v hlavě motoru a porucha zapalování jednoho nebo více válců... Jednoduchým rozepínáním kontaktů k indukčním cívkám jsem zkoušel jestli motor změní zvuk po odpojení některé z nich... Samozřejmě u jedné cívky motor nezakolísal a bylo jasno... Vyměnil sem indukční cívku a bylo po problému...
Jenže po asi dalších třech měsících se celé toto opakovalo.... opět až auto přestalo táhnout, proveden test cívek a jedna z nich opět vyměněna a zase po problému... Teď už mi zase problikává kontrolka, ale auto pořád jede bez problémů, takže počkám, až se to opět projeví Z tohohle každopádně vyplývá. že životnost indukčních cívek u volva v70 je asi 150 000km
Zajel sem za tchánem do servisu, diagnostika napsala porucha snímače otáček v hlavě motoru a porucha zapalování jednoho nebo více válců... Jednoduchým rozepínáním kontaktů k indukčním cívkám jsem zkoušel jestli motor změní zvuk po odpojení některé z nich... Samozřejmě u jedné cívky motor nezakolísal a bylo jasno... Vyměnil sem indukční cívku a bylo po problému...
Jenže po asi dalších třech měsících se celé toto opakovalo.... opět až auto přestalo táhnout, proveden test cívek a jedna z nich opět vyměněna a zase po problému... Teď už mi zase problikává kontrolka, ale auto pořád jede bez problémů, takže počkám, až se to opět projeví Z tohohle každopádně vyplývá. že životnost indukčních cívek u volva v70 je asi 150 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#80 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
+ těch 150 stočenejchBarthez píše:Ahoj kluci, přidám taky svou zkušenost s rozsvěcením oranžové kontrolky motoru. Zrovna sem si vezl z bazaru svoje první volvo V70 2.4i 125kw naj. 155 000km po ujetí asi 200km se mi rozsvítila oranžová kontrolka. Docela mě to vyděsilo, ale brzo tato kontrolka zhasla. Vyměnil jsem zapalovací svíčky, ale efekt žádný. Potom se rozsvěcení kontrolky opakovalo několikrát (asi měsíc). Pak se to najednou vysypalo úplně... Při jedné delší cestě auto najednou přestalo úplně táhnout.. jelo, ale bídně...
Zajel sem za tchánem do servisu, diagnostika napsala porucha snímače otáček v hlavě motoru a porucha zapalování jednoho nebo více válců... Jednoduchým rozepínáním kontaktů k indukčním cívkám jsem zkoušel jestli motor změní zvuk po odpojení některé z nich... Samozřejmě u jedné cívky motor nezakolísal a bylo jasno... Vyměnil sem indukční cívku a bylo po problému...
Jenže po asi dalších třech měsících se celé toto opakovalo.... opět až auto přestalo táhnout, proveden test cívek a jedna z nich opět vyměněna a zase po problému... Teď už mi zase problikává kontrolka, ale auto pořád jede bez problémů, takže počkám, až se to opět projeví Z tohohle každopádně vyplývá. že životnost indukčních cívek u volva v70 je asi 150 000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#81 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak mě po pár měsících zase začla svítit, na funkci to nemá vliv, ale preventivně zajedu na k Marrovi.
Jinak auto má skutečných 150k a svíčky jsou vyměněné před 6 tisíci km, cívky nevím..
Já si myslím, že to dělá spíše plyn, ale dám vědět, až bude vyřešeno.
Jinak auto má skutečných 150k a svíčky jsou vyměněné před 6 tisíci km, cívky nevím..
Já si myslím, že to dělá spíše plyn, ale dám vědět, až bude vyřešeno.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#82 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
#83 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Zasekávající se VVT je standardní problém Castrolových aut.dan2 píše:me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 73
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
- Bydliště: Praha
#84 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
chyba byla v čidle teploty přívodu vzduchu, ukázala diagnostika, vyměnilo se a OK.
Manželka spokojená, jede se dál
Manželka spokojená, jede se dál
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek