kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: V70 II 2,5D 2001
Bydliště: Praha

#76 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od DeanF »

mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01

GDPR_user

#77 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

DeanF píše:mám ten stejný problém. Čas od času mi to rozsvítí, po chvíli zhasne nebo až při dalším nastartování..ale výkon absolutně neměný. Dřív už jsem řešil ponorku ve spojitosti se zapnutou klimou, kde bylo snad špatný relé/spínač a to mi vždy vyhodilo ponorku, trojůhelník a hlášku "zastavit a checknout motor". Vyřešeno jen výměnou toho spínače nebo relé v klimě (pár korun, taková malá p*čovina). Přes léto pak nic, vše ok.. a až po výměně oleje, se mi tam zas čas od času rozsvítí a zase zhasne, výkon neměný. Včera jsem ale zapnul topení a po chvíli naprosto stejná situace jako s tou klimou..ponorka, hláška a trojúhelník..ale auto jelo normálně. Vypnul jsem topení, po chvíli zmizel trojúhelník a hláška a zůstala jen ponorka. Dnes ráno bez topení, ponorka hned rozsvícená ale po chvíli zhasla. Vůbec netuším, jestli má klimo a topení nějakou společnou spojitost, že by obě věci dokázali takhle dělat bordel...a vůbec netuším jestli má spojitost občasná ponorka s problémy s klimou a topením co jsemt u psal. Ale u mě se obě věci začali objevovat prakticky v blízké době po sobě.
V pátek jedu na diagnostiku a k Márovi (chebskýmu, ne tomu pražskýmu) tak uvidíme co mi řekne.
mÁ CHEBSKÝ MÁRA ORIGO DIAG?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: V70 II 2,5D 2001
Bydliště: Praha

#78 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od DeanF »

pojedu do servisu kde origo diag je (tak nějak spolu spolupracují)
_________________
V 70 II 2.5D 103kW ´01

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 11 roků
Vůz: Volvo V70 2,4i 125kw 2002
Bydliště: Skalice nad Svitavou

#79 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Barthez »

Ahoj kluci, přidám taky svou zkušenost s rozsvěcením oranžové kontrolky motoru. Zrovna sem si vezl z bazaru svoje první volvo V70 2.4i 125kw naj. 155 000km po ujetí asi 200km se mi rozsvítila oranžová kontrolka. Docela mě to vyděsilo, ale brzo tato kontrolka zhasla. Vyměnil jsem zapalovací svíčky, ale efekt žádný. Potom se rozsvěcení kontrolky opakovalo několikrát (asi měsíc). Pak se to najednou vysypalo úplně... Při jedné delší cestě auto najednou přestalo úplně táhnout.. jelo, ale bídně...
Zajel sem za tchánem do servisu, diagnostika napsala porucha snímače otáček v hlavě motoru a porucha zapalování jednoho nebo více válců... Jednoduchým rozepínáním kontaktů k indukčním cívkám jsem zkoušel jestli motor změní zvuk po odpojení některé z nich... Samozřejmě u jedné cívky motor nezakolísal a bylo jasno... Vyměnil sem indukční cívku a bylo po problému...
Jenže po asi dalších třech měsících se celé toto opakovalo.... opět až auto přestalo táhnout, proveden test cívek a jedna z nich opět vyměněna a zase po problému... Teď už mi zase problikává kontrolka, ale auto pořád jede bez problémů, takže počkám, až se to opět projeví :roll: Z tohohle každopádně vyplývá. že životnost indukčních cívek u volva v70 je asi 150 000km :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 662
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#80 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Dony »

Barthez píše:Ahoj kluci, přidám taky svou zkušenost s rozsvěcením oranžové kontrolky motoru. Zrovna sem si vezl z bazaru svoje první volvo V70 2.4i 125kw naj. 155 000km po ujetí asi 200km se mi rozsvítila oranžová kontrolka. Docela mě to vyděsilo, ale brzo tato kontrolka zhasla. Vyměnil jsem zapalovací svíčky, ale efekt žádný. Potom se rozsvěcení kontrolky opakovalo několikrát (asi měsíc). Pak se to najednou vysypalo úplně... Při jedné delší cestě auto najednou přestalo úplně táhnout.. jelo, ale bídně...
Zajel sem za tchánem do servisu, diagnostika napsala porucha snímače otáček v hlavě motoru a porucha zapalování jednoho nebo více válců... Jednoduchým rozepínáním kontaktů k indukčním cívkám jsem zkoušel jestli motor změní zvuk po odpojení některé z nich... Samozřejmě u jedné cívky motor nezakolísal a bylo jasno... Vyměnil sem indukční cívku a bylo po problému...
Jenže po asi dalších třech měsících se celé toto opakovalo.... opět až auto přestalo táhnout, proveden test cívek a jedna z nich opět vyměněna a zase po problému... Teď už mi zase problikává kontrolka, ale auto pořád jede bez problémů, takže počkám, až se to opět projeví :roll: Z tohohle každopádně vyplývá. že životnost indukčních cívek u volva v70 je asi 150 000km :D
+ těch 150 stočenejch :D :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#81 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od homy »

Tak mě po pár měsících zase začla svítit, na funkci to nemá vliv, ale preventivně zajedu na k Marrovi.
Jinak auto má skutečných 150k a svíčky jsou vyměněné před 6 tisíci km, cívky nevím..

Já si myslím, že to dělá spíše plyn, ale dám vědět, až bude vyřešeno.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#82 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od dan2 »

me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

GDPR_user

#83 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

dan2 píše:me to, zda se, vyresil olej. jezdilo to celej zivot na castrol, po dvou vymenach za mobil 5w-30, presne typ podle mazaciho planu pro volvo od mobilu: http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/10-1-Motorove-oleje/111-4-Mobil-1/5/923-Mobil-Super-3000-X1-Formula-FE-5W-30-1L to prestalo delat. rok uz jsem ponorku nevidel a to jsem to zkousel schvalne vyprovokovat (typicky v tahlym kopci pridat plyn tak, aby si AT nepodradila, lehce to skublo s autem a ponorka svitila). pred tim mi diag (origo) vyhazovala chybu natoceni vacky sani nebo tak neco.
Zasekávající se VVT je standardní problém Castrolových aut.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#84 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od homy »

chyba byla v čidle teploty přívodu vzduchu, ukázala diagnostika, vyměnilo se a OK.
Manželka spokojená, jede se dál :green: =@
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“