repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#1 repas automatu Aisin 55-50
Zdravím všetkých ktorý to už riešili alebo sa chystajú.
Tak a je to tu.Pred týždňom sa prevodovka rozhodla ísť na opravu.
Pri podradení 3. na 2. stupeň rana a ostala prevodovka v núdzovom režime.
Po vypnutí zapaľovania a naštartovaní ide normálne,samozrejme hláška ostala ale ide.
Druhý krát pri zaradenej trojke 4-tisíc otáčkach ,rana a zase v núdzovom režime.
Samozrejme pred tým všetkým, pri podraďovaní Z 3. do 2. stupňa rana,ale to už robilo asi dva roky.
Mám vybratú predbežne firmu http://www.automatickeprevodovky-servis.cz/.
Už som tam volal a zatiaľ žiadne pochybnosti.ČO VY NA TO?
Preto píšem na CZ fóre lebo si myslím že to u Vás poznáte lepšie.
Za VŠETKY názory a skúsenosti ďakujem.
Tak a je to tu.Pred týždňom sa prevodovka rozhodla ísť na opravu.
Pri podradení 3. na 2. stupeň rana a ostala prevodovka v núdzovom režime.
Po vypnutí zapaľovania a naštartovaní ide normálne,samozrejme hláška ostala ale ide.
Druhý krát pri zaradenej trojke 4-tisíc otáčkach ,rana a zase v núdzovom režime.
Samozrejme pred tým všetkým, pri podraďovaní Z 3. do 2. stupňa rana,ale to už robilo asi dva roky.
Mám vybratú predbežne firmu http://www.automatickeprevodovky-servis.cz/.
Už som tam volal a zatiaľ žiadne pochybnosti.ČO VY NA TO?
Preto píšem na CZ fóre lebo si myslím že to u Vás poznáte lepšie.
Za VŠETKY názory a skúsenosti ďakujem.
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
#2 repas automatu Aisin 55-50
Petr Žáček asi bude v pohodě. Ale k tomu snad napíšou jiní.
Jinak jistotka bude Zbyňěk
http://www.zp-automatic.cz/
Za sebe nedoporučuju http://www.atautoservis.cz
Moje problémy se můžeš dočíst tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=31366&hilit=repase
Tak ať to vyjde.
Jinak jistotka bude Zbyňěk
http://www.zp-automatic.cz/
Za sebe nedoporučuju http://www.atautoservis.cz
Moje problémy se můžeš dočíst tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=31366&hilit=repase
Tak ať to vyjde.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#3 repas automatu Aisin 55-50
Kolik oleje vyměnili??Alone píše:V pátek před velikonocemi mi vyměnili olej v http://www.kaps.cz v Kojetíně. Spokojenost : Profesionalita, příjemné jednání. Cena: Cca 4000,- celkem, v tom je olej, SW, práce... .
Výhoda je objednávkový formulář na WWW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#4 repas automatu Aisin 55-50
Kolik oleje vyměnili (= jak důkladný proplach to byl) - to je jedna otázka.martinopel píše:Kolik oleje vyměnili??Alone píše:V pátek před velikonocemi mi vyměnili olej v http://www.kaps.cz v Kojetíně. Spokojenost : Profesionalita, příjemné jednání. Cena: Cca 4000,- celkem, v tom je olej, SW, práce... .
Výhoda je objednávkový formulář na WWW.
Ale JAKÝ olej tam nalili, to je jiná a zcela zásadní věc. Do AW55-50 patří jen a pouze olej splňující specifikaci JWS3309. V KAPSu tam lijí "obyč." Dexron III, přesněji lili dříve a nemyslím si, že se něco změnilo - viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=21849&p=296628#p296628
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=20573&p=233727#p233727
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=16312&p=184542#p184542
Tož tak. Co tam nalili tobě?
Pavel
P.S. Objednávkový formulář bych tedy jako výhodu zrovna neviděl
Co tě - z Ústí - vedlo až sem na Moravu?
Jaký SW? Předpokládám, že jen smazání (vynulování) servisního intervalu pro olej v převodovce. Nový SW lze do převodovky nahrát taky (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=30906&p=374183&hilit=30677036#p374183), ale chce to originál Volvo tooly a placený přístup do Volvo databáze (to předpokládám nemají). Tam typicky pomůže autorizovaný servis.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#6 repas automatu Aisin 55-50
No pekne.Už som tam aj písal.Ale ak tam lejú naozaj dex.3,tak nazdar.
A tomuto sa chcem vyhnúť.
Takže informácie a skúsenosti SEM.
A tomuto sa chcem vyhnúť.
Takže informácie a skúsenosti SEM.
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#7 repas automatu Aisin 55-50
Tady je jedna zkušenost Audisty
Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.
Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.
Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#8 repas automatu Aisin 55-50
no potes...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#9 repas automatu Aisin 55-50
Bohužel kamarádovi kdysi dělali automat na Camaro a děs a hrůza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 79
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
#10 repas automatu Aisin 55-50
zdravim, v pondeli mi budou delat znami repas u S60 AWD. celkem z toho mam i strach. kdyz ctu, jak s tim ma hodne lidi pak problemy i vetsi a jen reklamace... ale tak treba se povede. u me to zas strasne moc prehrivalo prevodovku. nesel geartronic a na displayi svitila porad 4ka rozjezd pri 2500ot a vic jinak vubec a to jeste pomalu. prokluzovani atd. za studena cca 5-10km jezdi v pohode, az na mensi prokluzy pri vyssich otackach. zatim teda zrejme znam priciny i nasledky ale nebudu je tu moc ventilovat, dokud to neotevrou a nebude se vedet vic. kazdopadne chci kompletni repas prevodovky. ne zadnou pulku abych na tom byl do roka stejne. navic slibujou minimalne rok zaruku, nevim zda nema byt 2 leta, ale asi to berou jako spotrebak.
po repasu jedu na novy software do Volvo Sterboholy. a asi i smazani adaptacnich hodnot.
takze drzim vsem palce s automatem, at nemusite tyto trable resit a tem co uz jsou v tom, co nejlepe provedenou praci za super peniz
Zdraví Rumlik
po repasu jedu na novy software do Volvo Sterboholy. a asi i smazani adaptacnich hodnot.
takze drzim vsem palce s automatem, at nemusite tyto trable resit a tem co uz jsou v tom, co nejlepe provedenou praci za super peniz
Zdraví Rumlik
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 239
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#11 repas automatu Aisin 55-50
tak to si mal asi olej v lepšom stave,ako ja (pri výmene som mal nabehané 108 kkm),menili me s martinoplom 15 l oleja a bolo to len tak tak,kludne by som ešte 2 l pridal,len už nebolo čo...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 repas automatu Aisin 55-50
Spokojený nebo jen špatně informovaný.Alone píše:Já jsem spokojený.
Zcela upřímně by mě zajímalo, jaký přesný typ oleje ti tam dali. Máš informaci? Mi tohle tvrdili taky (že Shell Donnax takové specifikace splňuje, ale není to pravda).Alone píše:Olej specifikace přesně dle výrobce což je JWS3309
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 repas automatu Aisin 55-50
To máš pravdu. Humor mě velmi rychle přešel, když jsem to nechával u těchto tzv. "odborníků" opravit, převodovku sice nějak opravili (zatím jezdí 30tkm), ale zato mi nasekali další blbě odhalitelné závady ("hadičky" - když tak koukni na mé příspěvky na toto téma). To se sice může stát každému - jenže se k situaci vůbec nepostavili čelem, reklamace nula, pak už jen zarytě mlčeli. Nevhodný olej (*) tam stále vozím, brzy čeká proplach a výměna.
A takové neseriózní až arogantní jednání mě stále štve. Humor + KAPS = 0, jak vidno nejsem v tom sám.
KAPS Kojetín nikdy více.
Jsou to moje peníze a já za ně dostal neadekvátně kvalitní službu. Takže mlčet nemohu.
Být spokojen, samozřejmě bych chválil.
Referencí na solidní opraváře automatů je jak šafránu... Doufám, že brzy budu moci pochválit jinou firmu.
Pavel
(*) Na ten přesný typ oleje se stále ptám, protože mě zajímá, jestli se u nich aspoň něco změnilo?
A takové neseriózní až arogantní jednání mě stále štve. Humor + KAPS = 0, jak vidno nejsem v tom sám.
KAPS Kojetín nikdy více.
Jsou to moje peníze a já za ně dostal neadekvátně kvalitní službu. Takže mlčet nemohu.
Být spokojen, samozřejmě bych chválil.
Referencí na solidní opraváře automatů je jak šafránu... Doufám, že brzy budu moci pochválit jinou firmu.
Pavel
(*) Na ten přesný typ oleje se stále ptám, protože mě zajímá, jestli se u nich aspoň něco změnilo?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#14 repas automatu Aisin 55-50
Co vím, tak si lidé chválí p. Muhra:
http://www.automatickeprevodovky-muhr.cz/
http://www.automatickeprevodovky-muhr.cz/
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#15 repas automatu Aisin 55-50
Ešte je tu možnosť kúpi .: http://www.sussexautos.co.uk/transmission-core.php
Cena 650 libier šterlingov.
Cena 650 libier šterlingov.
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 repas automatu Aisin 55-50
Za 20tKč nová (nebo asi repasovaná?). To je hodně dobré, až těžké tomu uvěřit. Odkud máš tu cenu? Co tomu chybí?
M.j. taky mají zajímavou sadu toolů: http://www.sussexautos.co.uk/specialist-tools.php
P.
M.j. taky mají zajímavou sadu toolů: http://www.sussexautos.co.uk/specialist-tools.php
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#17 repas automatu Aisin 55-50
Písal som tam.Len by to bolo odkomunikovať osobne lebo odpoveď mi prišla:
The only 55-50 transmissions we currently have in stock are Saab. They are new transmissions and are £650 pounds sterling each.
Please let me know if you are interested.
Best regards
Elaine
l
The only 55-50 transmissions we currently have in stock are Saab. They are new transmissions and are £650 pounds sterling each.
Please let me know if you are interested.
Best regards
Elaine
l
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
#18 repas automatu Aisin 55-50
Zdravím,
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
_________________
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#19 repas automatu Aisin 55-50
To si musíš zrátať sám.Ale tiež záleží na tom kto ten repas robí.Hlavne preto som túto tému založil.
Ja osobne som za profesionálnu prácu.Len ešte musím došetriť.
Ja osobne som za profesionálnu prácu.Len ešte musím došetriť.
Naposledy upravil(a) jaro1977 dne 22 dub 2012 21:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
#20 repas automatu Aisin 55-50
Cenu v potaz musíš brát,protože např origo ve volvu vyjde výměna cca 80000KčMabuvu píše:Zdravím,
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
#21 repas automatu Aisin 55-50
martinopel píše:Cenu v potaz musíš brát,protože např origo ve volvu vyjde výměna cca 80000KčMabuvu píše:Zdravím,
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
převodovka použitá cca 10-20tisic v závislosti na stavu + výměna. odhadem 30tisic. repas to samé. +- 5000,-.. nehraje roli. na cenu fakt nekoukejte. jde mi tu o to, co je lepsi. zda repas se zarukou asi rok, dva nevim jak davaj a nebo pouzita ze svedska se zarukou 50tisic km
_________________
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
#22 repas automatu Aisin 55-50
Jenže repas a repas je rozdíl.Mabuvu píše: převodovka použitá cca 10-20tisic v závislosti na stavu + výměna. odhadem 30tisic. repas to samé. +- 5000,-.. nehraje roli. na cenu fakt nekoukejte. jde mi tu o to, co je lepsi. zda repas se zarukou asi rok, dva nevim jak davaj a nebo pouzita ze svedska se zarukou 50tisic km
#23 repas automatu Aisin 55-50
Já šel do první varianty, jinou převovodku (i když ti co mi to dělali ji považují za repasovanou). Ale vzledem k tomu, že se všechny dřív nebo později vysypou, tak jedine kvalitní repas je rozumná investice. A kvalitní repas začíná někde na 50tis.Mabuvu píše:Zdravím,
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#24 repas automatu Aisin 55-50
jasný no. mluvil jsem s chlapkem co dela v praze kvalitni repas, ptz delal asi 6 let ve Volvu na P5 a ted dela sam na sebe automaty a opravy Volva a rikal, ze do roku 2003 meli vyrobni vady. a ono tam dat 11 let starou prevodovku za tu mou 11 let starou neni zrovna velka vyhra. kor kdyz chci uz klid a ne jit do toho s tim, ze mi daj pouzitou se zarukou, ale treba budu za 3 mesice i driv muset zas menit v zaruce za jinou. to me sice u repasu muze cekat taky, ale urcite je tu mensi rizikosordo píše:Já šel do první varianty, jinou převovodku (i když ti co mi to dělali ji považují za repasovanou). Ale vzledem k tomu, že se všechny dřív nebo později vysypou, tak jedine kvalitní repas je rozumná investice. A kvalitní repas začíná někde na 50tis.Mabuvu píše:Zdravím,
chci se zeptat, špatně mi řadí převodovka u mé S60ky (2002). Je lepší udělat kompletní repas se zárukou a nebo nechat přivést v dobrém stavu převodovku ze Švédska, udělají olej a filtry a dají záruku 50 tisic kilometrů?
Mám teď auto v servisu a dávají mi na výběr. Cenu neberte v potaz.
Jde mi hlavně o to, co je lepší. Tvrdí mi, že převodovka třeba z bouračky apod je prostě originál a že je to lepší než dělat repas stávájící.
Dle mého se jim do toho spíš nechce a raději mi předhoděj hotovej kus, který od někoho překoupí.
Navíc si myslím, že je taky ve švédsku mohou podvést. Řeknou je to z auta co mělo najeto 100 000km a realně bude mít třeba 200k. Ono může klidně mít i 100k, stačí prase co neměnilo olej, řadilo jak se nemá a budu tam kde jsem.
Samozřejmě tohle není moje starost. Bude tu ta záruka 50 000km, ale i tak, dle mého repas je prostě repas. hydroměnič, lamely, solenoidy atd atd. Víčko B4, software a musí to šlapat a jistota určitě větší než nějaký kauf na severu s bůh ví jakou historií.
Budu rád, když mi poradíte, jelikož mi tvrdí něco jiného, než pro co jsem byl rozhodnut a teď váhám.
Díky
_________________
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
Volvo S60 2.4T 5244t3 147kW rv 2001
#25 repas automatu Aisin 55-50
Jestli jsi mluvil s Richardem a prevodovku ti bude repasovat on tak bych se rozhodne nebal.... znam vysledky jeho prace. Osobne jsem jeho sluzby zatim nepotreboval, ale bohate mi staci, ze ho znam a vim, ze az mi jednou almara rekne sbohem, tak vim kam jit - a spim diky tomu uplne klidne jako nemluvnatko.Mabuvu píše:
jasný no. mluvil jsem s chlapkem co dela v praze kvalitni repas, ptz delal asi 6 let ve Volvu na P5 a ted dela sam na sebe automaty a opravy Volva a rikal, ze do roku 2003 meli vyrobni vady. a ono tam dat 11 let starou prevodovku za tu mou 11 let starou neni zrovna velka vyhra. kor kdyz chci uz klid a ne jit do toho s tim, ze mi daj pouzitou se zarukou, ale treba budu za 3 mesice i driv muset zas menit v zaruce za jinou. to me sice u repasu muze cekat taky, ale urcite je tu mensi riziko
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 610 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvařondra
-
- 3 Odpovědi
- 469 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 37 Odpovědi
- 10315 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 2132 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karcis
-
- 4 Odpovědi
- 1576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60