repas automatu Aisin 55-50

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#251 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Fíla »

martinopel píše:
Joemilionare píše:Jeste otazka??
Tesnici podlozka pod vypustny sroub na olej AT je stejna jako na olej motoru na vane nebot mam nejake doma

Pokud neni tak budu muset jit do volva
je větší
Ne. Podložky jsou stejně velké. V podpisu má Joe MY02.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#252 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

:shock: Tak se rozhodnete jaka tam tedy je ???
Jinak mel bych mit aw55-50
Zda jit do volva nebo muzu pouzit ty co mam nove na olej
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#253 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od hefaistos »

Joemilionare píše: Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
AHoj,
To je ten starsi 5-kvalt, ze? Co vse se delalo?
Proc tak skoro, po 3tkm?

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#254 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

63miro píše:
Joemilionare píše: Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
AHoj,
To je ten starsi 5-kvalt, ze? Co vse se delalo?
Proc tak skoro, po 3tkm?
Vymena vsech selenoidu pravdepodobne vycisteni rozvadece novy tesneni adaptace
A po 3tis vymenit protoze byl cernej ten predeslej
A vzhledem k tomu ze jezdim drocku mi bylo doporuceno menit olej po 30tkm
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#255 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Tak pro info, kolik jsi tam za toto nechal?
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#256 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

18000 i s praci coz mi neprijde vubec spatne

Jen bych rad kdybyste se vyjadrul nekdo fundovany k te podlozce pod sroub co tam tedy ma byt
Jeden rika to druhy zas ono
A z ceho si mam vybrat
_________________
Bylo Volvo S60

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#257 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Fíla »

Jestli se to týká auta, které máš vyplněné v profilu, tak je tam prostě malá podložka.
Přílohy
s80.jpg
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

GDPR_user

#258 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Joemilionare píše::shock: Tak se rozhodnete jaka tam tedy je ???
Jinak mel bych mit aw55-50
Zda jit do volva nebo muzu pouzit ty co mam nove na olej
Omlouvám se,spletl jsem si to s manuálem.Takže pasuje.

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#259 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Dekuji za radu ale presto to vypada ze se bude asi provadet neco vice nez vymena oleje :(
Bude me cekat vymena hydromenice jeste ;(
A to asi neni vse ;(
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#260 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Nejsi v tom sám :friends: . Taky už šetřím. Sice zatím bez závažných problémů, ťuk ťuk na dřevo, ale čekám, že jednoho krásného dne mi ten měnič, který je načatý, prostě klouzne či se ozve velký bum, nouzák a nazdar. A doufám, že to bude dřív, než naše AW55-50/51 bude stejný těžko opravitelný krám jako AW50-42, kterou nikdo už opravovat nechce...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#261 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Prej s tim zatim mohu jezdit jen se tomu nesmi nakladat a neni to sranda musim obbcas brzdit obcas klepnout do plynu protoze to nekdy zamkne i kdyz nechci
_________________
Bylo Volvo S60

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#262 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

David Patočka píše:Tak podívaj TOOM,
vzhledem k tomu, že máš S60, ročník 2001, takže spíš 2000 a tam je stará AW 55-50 ještě v původním problematickém provedení, tak nemusíš vůbec řešit rozvaděč, a klidně tu skříň nech domlátit do konce.

Jen bych chtěl podotknout, že převodovka se neskládá jenom ze selenoidů, rozvaděče a oleje.

Tvůj konkrétní kus trpí na :

prasklá hlavní hřídel 21,5 mm
vydřené víko hřídele
vydřená a protočená pouzdra hlavní hřídele
a tam konkrétně utíká nejvíc systémového tlaku.

Až když je zaručena těsnost mechanických součástí převodovky, tak má smysl řešit rozvaděč.

.....no a v rozvaděči ???? ANO selenoidy, ale co ten zbytek ???

Hlavní příčinou nefunkčního rozvaděče jsou vydřené písty a jejich uložení, a s tím nikdo nic neudělá.
Tam se hraje na setiny milimetru, a to se musí přefutrovat, vystružit a osadit novými písty.
Pak nasadit na seřizovací stolici za 1.5 milionu korun, a seřídit.

Takže proto stojí ten rozvaděč 24 000,- račte si ověřit u http://www.prag-info.cz/_shop/5550.VB12+VALVE+BODY+_+RENAULT_+NISSAN+_+VOLVO+_+LANCIA+5550-MTE4NA-295785.html

a repas stojí cca 17 000,- bez dph
Jestli tomu dobre rozumim tak starou aw55-50 nema cenu repasovat???
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#263 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Má, ale musí se tam nastrkat díly z AW55-51. Hlavně víko a jiná hřídel. Chápu to tak, že kluci v AW 50ku poddimenzovali a 51 byla revize s tím, že jsou mezi sebou z velké části kompatibilní... Pak jsou tam ještě rozvaděče typu A,B,C, který zaměnit nejdou nějak či co. A na fóru jsem dohledal že je nejlepší mít 51ku s rozvaděčem typu C... tož asi tak. O těch našich almarách furt něco čtu, protože mi celá ta automatika přijde jako technický porno... ale zatím mám pocit, že víc rozumím ženám, než automatickým převodovkám :ROFL:. Asi si koupím nějakou vymlácenou a rozeberu to v kuchyni na lince :D Převodovku, ne ženu :twisted:
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#264 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Takze je lepsi koupit aw51ku a tu repasovat nez repasovat moji 50ku???
Kdyz uz mam novy selenojdy a pravdepodobne mi odesel hydromenic diky Lock up
A pak otazka asi nepoznam zda je tam rozvadec C
_________________
Bylo Volvo S60

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#265 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Bizon píše:Nejsi v tom sám :friends: . Taky už šetřím. Sice zatím bez závažných problémů, ťuk ťuk na dřevo, ale čekám, že jednoho krásného dne mi ten měnič, který je načatý, prostě klouzne či se ozve velký bum, nouzák a nazdar. A doufám, že to bude dřív, než naše AW55-50/51 bude stejný těžko opravitelný krám jako AW50-42, kterou nikdo už opravovat nechce...

Ale rozdil je v tom ze 50-42 byla a je relativne odolna
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#266 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Joemilionare píše:Takze je lepsi koupit aw51ku a tu repasovat nez repasovat moji 50ku???
Kdyz uz mam novy selenojdy a pravdepodobne mi odesel hydromenic diky Lock up
A pak otazka asi nepoznam zda je tam rozvadec C
Myslím, že je to fuck. Nula od nuly pojde, protože cena jeté 51 a její repas vyjde na stejno jako přímo repas 50. Co ušetříš na repasu 51ky dáš vlastně do jejího pořízení. Stejně ta cena bude začínat takto:

- vyndání 8 hodin práce cca 4500-6000 ,-
- olej cca 6500 ,-
- hydroměnič cca 8 000,-

Takže na taxametru nastavíme startovací cenu 20 000, spíš 25 000 a jedeme, protože tam chybí různá bižuterie typu těsnění a taky práce na převodovce.

A k rozvaděči viz příloha, vlevo na rozvaděši pod SLS solenoidem je vyražená verze. Dostat takovýhle pohled na rozvaděč je slušná gynekologie. Čumák na stojny, vyzvednout motor o kus nahoru přes spešl rám a vyvěsit subframe pod motorem. celá operace zde.
Přílohy
valve.jpg
valve.jpg (66.72 KiB) Zobrazeno 3642 x
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#267 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

:cry: Nu to je nehezka castka takze za 35 s praci uz by mohl byt dobry repas??
_________________
Bylo Volvo S60

GDPR_user

#268 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Joemilionare píše::cry: Nu to je nehezka castka takze za 35 s praci uz by mohl byt dobry repas??
Tak na to zapomeň!spíš počítej že začneš na 50

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#269 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Tak tak.. za 40 000 to je záchrana převodovky a auta před sešrotováním pomocí jetých dílů, které docházejí, toliko citace Davida Patočky. Slušná oprava je kolem 50 a repas do téměř nového stavu je cca 75.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#270 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Nu a ted otazka je lepsi koupit za cca 10tis at a jezdit rok mozna 2 ale taky mozna ne
Nebo auto prodat a koupit jine
Nebo udelat repas
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#271 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Já bych šel buď do převodovky z anglána a nechat to uvést do provozuschopného stavu, případně do sociální opravy. Měl bych vyhrazenou rezervu. Něco jako zajišťovací příkaz od finančku, ale na opravu automatu. :D Beru to tak, že že jel lepší nasypat peníze do současnýho auta, který znáš, než kupovat jiný, protože tam stejně budeš sypat peníze a když ne do AT, tak do jiných věcí.

Když budeš mít dostatek štěstí, koupíš jetou nevymlácenou 51ku z anglána za 15, do toho nový měnič za 8, tvůj rozvaděč, olej za 6, montáž za 6 a za 35 jezdíš... a to jsem optimismem opravdu nešetřil. :pardon:

Ty aisiny většinou mají stejný scénář: Neměněný olej zadělá rozvaděč, ten se začne přidírat, až se vydře, což způsobí nedostatečný tlak, pálí se lamely což ještě víc se prasí olej. A tak tam vzniká brusná kašiška co zalepí nejen rozvaděč, ale ucpe i filtr a obrušuje vnitřní části. A celý se to tak hezky brousí, pálí, auto kope, v převodovce to mlátí, až jednoho dne se auto zastaví. Závěr: řešit problémy hned, může to být jen "prkotina" typu rozvaděč či měnič a ne pohroma typu prasklý lamelový koš či ohoblovaný planetový převody.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#272 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od shaman »

Zbav se toho, jak jen to pujde.

Usetris si nervy i prachy.
_________________
postapo.cz

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#273 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Je pravda ze to auto znam rozvadec se zdal ok ma novy selenojdy
Shaman tos me moc nepotesil :(
V tomvle stavu s polomrtvou at to prodam 50tis a budu rad
A pak stejne koupim auto kde nikdo nemenil olej a muzu dopadnout stejne :(
Otazka kdyz necham udelat repas za 50 tak me bude mit kazdej za blazne ze auto co ma hodnotu cca 80-100tis davam do opravy takovej ranec
Po te repasi kdyz budu poctive menit olej by mela at zit celkem dlouho nebo ne???
_________________
Bylo Volvo S60

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#274 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Pokud poctivě budeš měnit olej, ideálně po 30 tisících, necháš tomu udělat separátní chladič a filtr, tak po repasu u Davida ti to bude jezdit do zblbnutí. V zahraničí jsou auta, co s AW55kou najeli i přes půl milionu, jednu dokonce přes milion.. ale všechny mají poctivé výměny oleje.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Joemilionare
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 488
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg

#275 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Joemilionare »

Ok tak asi se domluvim s Davidem a reknu ze pokud to pujde i s tim chladicem a filtrem jak rikas ty
Akorat ze limit mam 50 :(
_________________
Bylo Volvo S60
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“