Ne. Podložky jsou stejně velké. V podpisu má Joe MY02.martinopel píše:je většíJoemilionare píše:Jeste otazka??
Tesnici podlozka pod vypustny sroub na olej AT je stejna jako na olej motoru na vane nebot mam nejake doma
Pokud neni tak budu muset jit do volva
repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#251 repas automatu Aisin 55-50
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#252 repas automatu Aisin 55-50
Tak se rozhodnete jaka tam tedy je ???
Jinak mel bych mit aw55-50
Zda jit do volva nebo muzu pouzit ty co mam nove na olej
Jinak mel bych mit aw55-50
Zda jit do volva nebo muzu pouzit ty co mam nove na olej
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#253 repas automatu Aisin 55-50
AHoj,Joemilionare píše: Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
To je ten starsi 5-kvalt, ze? Co vse se delalo?
Proc tak skoro, po 3tkm?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#254 repas automatu Aisin 55-50
Vymena vsech selenoidu pravdepodobne vycisteni rozvadece novy tesneni adaptace63miro píše:AHoj,Joemilionare píše: Tak za 3tkm znova jeste vymenit olej
A snad pokud budu menit kazdych 30tkm mi vydrzi dlouho bez nejake zavady
To je ten starsi 5-kvalt, ze? Co vse se delalo?
Proc tak skoro, po 3tkm?
A po 3tis vymenit protoze byl cernej ten predeslej
A vzhledem k tomu ze jezdim drocku mi bylo doporuceno menit olej po 30tkm
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#255 repas automatu Aisin 55-50
Tak pro info, kolik jsi tam za toto nechal?
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#256 repas automatu Aisin 55-50
18000 i s praci coz mi neprijde vubec spatne
Jen bych rad kdybyste se vyjadrul nekdo fundovany k te podlozce pod sroub co tam tedy ma byt
Jeden rika to druhy zas ono
A z ceho si mam vybrat
Jen bych rad kdybyste se vyjadrul nekdo fundovany k te podlozce pod sroub co tam tedy ma byt
Jeden rika to druhy zas ono
A z ceho si mam vybrat
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#257 repas automatu Aisin 55-50
Jestli se to týká auta, které máš vyplněné v profilu, tak je tam prostě malá podložka.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#258 repas automatu Aisin 55-50
Omlouvám se,spletl jsem si to s manuálem.Takže pasuje.Joemilionare píše: Tak se rozhodnete jaka tam tedy je ???
Jinak mel bych mit aw55-50
Zda jit do volva nebo muzu pouzit ty co mam nove na olej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#259 repas automatu Aisin 55-50
Dekuji za radu ale presto to vypada ze se bude asi provadet neco vice nez vymena oleje
Bude me cekat vymena hydromenice jeste ;(
A to asi neni vse ;(
Bude me cekat vymena hydromenice jeste ;(
A to asi neni vse ;(
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#260 repas automatu Aisin 55-50
Nejsi v tom sám . Taky už šetřím. Sice zatím bez závažných problémů, ťuk ťuk na dřevo, ale čekám, že jednoho krásného dne mi ten měnič, který je načatý, prostě klouzne či se ozve velký bum, nouzák a nazdar. A doufám, že to bude dřív, než naše AW55-50/51 bude stejný těžko opravitelný krám jako AW50-42, kterou nikdo už opravovat nechce...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#261 repas automatu Aisin 55-50
Prej s tim zatim mohu jezdit jen se tomu nesmi nakladat a neni to sranda musim obbcas brzdit obcas klepnout do plynu protoze to nekdy zamkne i kdyz nechci
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#262 repas automatu Aisin 55-50
Jestli tomu dobre rozumim tak starou aw55-50 nema cenu repasovat???David Patočka píše:Tak podívaj TOOM,
vzhledem k tomu, že máš S60, ročník 2001, takže spíš 2000 a tam je stará AW 55-50 ještě v původním problematickém provedení, tak nemusíš vůbec řešit rozvaděč, a klidně tu skříň nech domlátit do konce.
Jen bych chtěl podotknout, že převodovka se neskládá jenom ze selenoidů, rozvaděče a oleje.
Tvůj konkrétní kus trpí na :
prasklá hlavní hřídel 21,5 mm
vydřené víko hřídele
vydřená a protočená pouzdra hlavní hřídele
a tam konkrétně utíká nejvíc systémového tlaku.
Až když je zaručena těsnost mechanických součástí převodovky, tak má smysl řešit rozvaděč.
.....no a v rozvaděči ???? ANO selenoidy, ale co ten zbytek ???
Hlavní příčinou nefunkčního rozvaděče jsou vydřené písty a jejich uložení, a s tím nikdo nic neudělá.
Tam se hraje na setiny milimetru, a to se musí přefutrovat, vystružit a osadit novými písty.
Pak nasadit na seřizovací stolici za 1.5 milionu korun, a seřídit.
Takže proto stojí ten rozvaděč 24 000,- račte si ověřit u http://www.prag-info.cz/_shop/5550.VB12+VALVE+BODY+_+RENAULT_+NISSAN+_+VOLVO+_+LANCIA+5550-MTE4NA-295785.html
a repas stojí cca 17 000,- bez dph
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#263 repas automatu Aisin 55-50
Má, ale musí se tam nastrkat díly z AW55-51. Hlavně víko a jiná hřídel. Chápu to tak, že kluci v AW 50ku poddimenzovali a 51 byla revize s tím, že jsou mezi sebou z velké části kompatibilní... Pak jsou tam ještě rozvaděče typu A,B,C, který zaměnit nejdou nějak či co. A na fóru jsem dohledal že je nejlepší mít 51ku s rozvaděčem typu C... tož asi tak. O těch našich almarách furt něco čtu, protože mi celá ta automatika přijde jako technický porno... ale zatím mám pocit, že víc rozumím ženám, než automatickým převodovkám . Asi si koupím nějakou vymlácenou a rozeberu to v kuchyni na lince Převodovku, ne ženu
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#264 repas automatu Aisin 55-50
Takze je lepsi koupit aw51ku a tu repasovat nez repasovat moji 50ku???
Kdyz uz mam novy selenojdy a pravdepodobne mi odesel hydromenic diky Lock up
A pak otazka asi nepoznam zda je tam rozvadec C
Kdyz uz mam novy selenojdy a pravdepodobne mi odesel hydromenic diky Lock up
A pak otazka asi nepoznam zda je tam rozvadec C
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#265 repas automatu Aisin 55-50
Bizon píše:Nejsi v tom sám . Taky už šetřím. Sice zatím bez závažných problémů, ťuk ťuk na dřevo, ale čekám, že jednoho krásného dne mi ten měnič, který je načatý, prostě klouzne či se ozve velký bum, nouzák a nazdar. A doufám, že to bude dřív, než naše AW55-50/51 bude stejný těžko opravitelný krám jako AW50-42, kterou nikdo už opravovat nechce...
Ale rozdil je v tom ze 50-42 byla a je relativne odolna
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#266 repas automatu Aisin 55-50
Myslím, že je to fuck. Nula od nuly pojde, protože cena jeté 51 a její repas vyjde na stejno jako přímo repas 50. Co ušetříš na repasu 51ky dáš vlastně do jejího pořízení. Stejně ta cena bude začínat takto:Joemilionare píše:Takze je lepsi koupit aw51ku a tu repasovat nez repasovat moji 50ku???
Kdyz uz mam novy selenojdy a pravdepodobne mi odesel hydromenic diky Lock up
A pak otazka asi nepoznam zda je tam rozvadec C
- vyndání 8 hodin práce cca 4500-6000 ,-
- olej cca 6500 ,-
- hydroměnič cca 8 000,-
Takže na taxametru nastavíme startovací cenu 20 000, spíš 25 000 a jedeme, protože tam chybí různá bižuterie typu těsnění a taky práce na převodovce.
A k rozvaděči viz příloha, vlevo na rozvaděši pod SLS solenoidem je vyražená verze. Dostat takovýhle pohled na rozvaděč je slušná gynekologie. Čumák na stojny, vyzvednout motor o kus nahoru přes spešl rám a vyvěsit subframe pod motorem. celá operace zde.
- Přílohy
-
- valve.jpg (66.72 KiB) Zobrazeno 3642 x
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#267 repas automatu Aisin 55-50
Nu to je nehezka castka takze za 35 s praci uz by mohl byt dobry repas??
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
#268 repas automatu Aisin 55-50
Tak na to zapomeň!spíš počítej že začneš na 50Joemilionare píše: Nu to je nehezka castka takze za 35 s praci uz by mohl byt dobry repas??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#269 repas automatu Aisin 55-50
Tak tak.. za 40 000 to je záchrana převodovky a auta před sešrotováním pomocí jetých dílů, které docházejí, toliko citace Davida Patočky. Slušná oprava je kolem 50 a repas do téměř nového stavu je cca 75.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#270 repas automatu Aisin 55-50
Nu a ted otazka je lepsi koupit za cca 10tis at a jezdit rok mozna 2 ale taky mozna ne
Nebo auto prodat a koupit jine
Nebo udelat repas
Nebo auto prodat a koupit jine
Nebo udelat repas
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#271 repas automatu Aisin 55-50
Já bych šel buď do převodovky z anglána a nechat to uvést do provozuschopného stavu, případně do sociální opravy. Měl bych vyhrazenou rezervu. Něco jako zajišťovací příkaz od finančku, ale na opravu automatu. Beru to tak, že že jel lepší nasypat peníze do současnýho auta, který znáš, než kupovat jiný, protože tam stejně budeš sypat peníze a když ne do AT, tak do jiných věcí.
Když budeš mít dostatek štěstí, koupíš jetou nevymlácenou 51ku z anglána za 15, do toho nový měnič za 8, tvůj rozvaděč, olej za 6, montáž za 6 a za 35 jezdíš... a to jsem optimismem opravdu nešetřil.
Ty aisiny většinou mají stejný scénář: Neměněný olej zadělá rozvaděč, ten se začne přidírat, až se vydře, což způsobí nedostatečný tlak, pálí se lamely což ještě víc se prasí olej. A tak tam vzniká brusná kašiška co zalepí nejen rozvaděč, ale ucpe i filtr a obrušuje vnitřní části. A celý se to tak hezky brousí, pálí, auto kope, v převodovce to mlátí, až jednoho dne se auto zastaví. Závěr: řešit problémy hned, může to být jen "prkotina" typu rozvaděč či měnič a ne pohroma typu prasklý lamelový koš či ohoblovaný planetový převody.
Když budeš mít dostatek štěstí, koupíš jetou nevymlácenou 51ku z anglána za 15, do toho nový měnič za 8, tvůj rozvaděč, olej za 6, montáž za 6 a za 35 jezdíš... a to jsem optimismem opravdu nešetřil.
Ty aisiny většinou mají stejný scénář: Neměněný olej zadělá rozvaděč, ten se začne přidírat, až se vydře, což způsobí nedostatečný tlak, pálí se lamely což ještě víc se prasí olej. A tak tam vzniká brusná kašiška co zalepí nejen rozvaděč, ale ucpe i filtr a obrušuje vnitřní části. A celý se to tak hezky brousí, pálí, auto kope, v převodovce to mlátí, až jednoho dne se auto zastaví. Závěr: řešit problémy hned, může to být jen "prkotina" typu rozvaděč či měnič a ne pohroma typu prasklý lamelový koš či ohoblovaný planetový převody.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#272 repas automatu Aisin 55-50
Zbav se toho, jak jen to pujde.
Usetris si nervy i prachy.
Usetris si nervy i prachy.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#273 repas automatu Aisin 55-50
Je pravda ze to auto znam rozvadec se zdal ok ma novy selenojdy
Shaman tos me moc nepotesil
V tomvle stavu s polomrtvou at to prodam 50tis a budu rad
A pak stejne koupim auto kde nikdo nemenil olej a muzu dopadnout stejne
Otazka kdyz necham udelat repas za 50 tak me bude mit kazdej za blazne ze auto co ma hodnotu cca 80-100tis davam do opravy takovej ranec
Po te repasi kdyz budu poctive menit olej by mela at zit celkem dlouho nebo ne???
Shaman tos me moc nepotesil
V tomvle stavu s polomrtvou at to prodam 50tis a budu rad
A pak stejne koupim auto kde nikdo nemenil olej a muzu dopadnout stejne
Otazka kdyz necham udelat repas za 50 tak me bude mit kazdej za blazne ze auto co ma hodnotu cca 80-100tis davam do opravy takovej ranec
Po te repasi kdyz budu poctive menit olej by mela at zit celkem dlouho nebo ne???
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#274 repas automatu Aisin 55-50
Pokud poctivě budeš měnit olej, ideálně po 30 tisících, necháš tomu udělat separátní chladič a filtr, tak po repasu u Davida ti to bude jezdit do zblbnutí. V zahraničí jsou auta, co s AW55kou najeli i přes půl milionu, jednu dokonce přes milion.. ale všechny mají poctivé výměny oleje.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#275 repas automatu Aisin 55-50
Ok tak asi se domluvim s Davidem a reknu ze pokud to pujde i s tim chladicem a filtrem jak rikas ty
Akorat ze limit mam 50
Akorat ze limit mam 50
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 610 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvařondra
-
- 3 Odpovědi
- 469 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 37 Odpovědi
- 10313 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 2132 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karcis
-
- 4 Odpovědi
- 1576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60