repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#276 repas automatu Aisin 55-50
Hele do 50 to půjde. Pokud ta skříň není uplně domlácená (což pochybuji že někdo je takový ignorant aby to utrápil až se to zastaví) a problém je jen v měniči, tak si myslím, že David začaruje k plné spokojenosti.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
- Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
- Kontaktovat uživatele:
#277 repas automatu Aisin 55-50
Ahoj.
no už je to trochu starší téma , ale zkusím se zeptat, koupil jsem novou Aisin 55-50sn , chci jí nechat přehodit za stávající úplně stejný tip , ale v servisu mají problém s tím že má jiné konektory než ta co je namontovaná.
Můj dotaz zní jestli nestačí sundat vanu a popřepojovat kabeláž ze staré na novou ? myslím tím jen část mezi rozvaděčem a konektorem na převodovce, tipuji že i když jsou tam tři rozvaděče tak zapojení budou mít stejné nebo se pletu ?
Děkuji za info
Jedná se o Volvo v70 D5 120kw r.v2002
a převodovka by měla být z S60 D5 120Kw
no už je to trochu starší téma , ale zkusím se zeptat, koupil jsem novou Aisin 55-50sn , chci jí nechat přehodit za stávající úplně stejný tip , ale v servisu mají problém s tím že má jiné konektory než ta co je namontovaná.
Můj dotaz zní jestli nestačí sundat vanu a popřepojovat kabeláž ze staré na novou ? myslím tím jen část mezi rozvaděčem a konektorem na převodovce, tipuji že i když jsou tam tři rozvaděče tak zapojení budou mít stejné nebo se pletu ?
Děkuji za info
Jedná se o Volvo v70 D5 120kw r.v2002
a převodovka by měla být z S60 D5 120Kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#278 repas automatu Aisin 55-50
a není jedna aw55-50 a ta druhá aw55-51?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
- Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
- Kontaktovat uživatele:
#279 repas automatu Aisin 55-50
ne obě jsou aw 55-50 jen máji mít rozdílné konektory
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#280 repas automatu Aisin 55-50
Sundat černé plechové víko, a přehodit celý svazek.
Pokud je to 55-50 a 55-50, tak není problém to předělat.
Pokud je to 55-50 a 55-50, tak není problém to předělat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
- Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
- Kontaktovat uživatele:
#281 repas automatu Aisin 55-50
tak přesně i tak jsem udělal
Měl bych tu další dotaz můžete někdo popsat jak mám provést adaptaci přes vidu ?
ve vidě jsem jí našel ale nepovedla se mi spustit
kdyby tu někdo věděl nebo, nějaký návod kdyby byl
Děkuji
Měl bych tu další dotaz můžete někdo popsat jak mám provést adaptaci přes vidu ?
ve vidě jsem jí našel ale nepovedla se mi spustit
kdyby tu někdo věděl nebo, nějaký návod kdyby byl
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#282 repas automatu Aisin 55-50
najprv musis mat trocha zohriaty olej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#283 repas automatu Aisin 55-50
Složení BG aditiva neznám, ale jde o minimálně udržení čistoty náplně a zachování triboidní vrstvy na pístkách, které trpí nejvíce. na pístky bych ale viděl lepš Atomium pro AT převodovky, tam už jde o sofistikovanou nanotechnologii obnovy a vytvrzení a vyhlazení povrchu třecích dvojic, což vede k minimalizaci tření a tedy i opotřebení materiálu.jirikan píše:Ahoj, zajímal by mě názor na ten proplachovací přístroj od BG co ten rychloservis nabízí. Je výsledek výměny oleje lepší než standardní metodou? Díky
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#284 repas automatu Aisin 55-50
Ehm... mám asi podobný problém? Zařadím D a auto se normálně rozjede bez plynu. Pak přidám plyn a auto se sice rozhýbe, ale ne nějak moc. A až jsou pak otáčky vyšší, myšleno přes 2t, tak najednou auto vystřelí. Dost často se mi to stává, když vyjíždím z křižovatky, dám plyn a nerozbýbe se to tak, jak bych čekal a když přidám víc, tak střela a většinou si pak i zahrábnou kola... Je to problém nebo normál? Nebo se musím naučit nějak komunikovat s převodovkou a plynem?Bizon píše: ↑03 kvě 2017 14:21 .........
[*] Nově od víkednu mám v autě fičurku svižného rozjezdu s vytůrováním motoru. Dobržďuji u přechodu na cca 5-10km/h a nezastavuji, pouštím chodce, lehce plyn, otáčky vyletí na 2500-3000, sekundu se nic neděje a auto pak vystřelí vpřed jak píchlý prase.[/list]
.......
Moje tipy:
- 1. Je to jen zajetelený
- 2. Rozvaděč dožil předčasně
- 3. Víčko B4 dožilo
- 4. Almara total kaput, vyleštěný a vymačkaný víko => ven s tím.
EDIT: na V70 2.4d 120kW
Díky
Naposledy upravil(a) Martin666 dne 21 kvě 2020 11:01, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#285 repas automatu Aisin 55-50
tohle už je slušný problém
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#286 repas automatu Aisin 55-50
Asi bude lepší udělat video že?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#287 repas automatu Aisin 55-50
Byl jsem v Kaps Brno na "diagnostice" a projeli auto. Nezdálo se jim nic špatného a těch rozjezdů si prý nevšiml daný technik. Tak buď je to naprosto OK nebo jsou to jen amatéři, co si za načtení chyb (žádné jsem neměl) vezmou 800 kč a nedokáží porovnat či zdiagnostikovat skutečný stav. Těžko říct...
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#288 repas automatu Aisin 55-50
tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.
edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#289 repas automatu Aisin 55-50
Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).marekbm píše: ↑26 kvě 2020 11:06 tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.
edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
#290 repas automatu Aisin 55-50
Stracaš niekde podtlak pravdepodobne silenbloky typický jav u D5. Vtedy ma to dlhu odozvu na turbo.Martin666 píše:Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).marekbm píše: ↑26 kvě 2020 11:06 tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.
edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#291 repas automatu Aisin 55-50
Tohle zní celkem zajímavě... Hele... ale na zpátečku to jede super... perfektní reakce na plyn a okamžitě to zrychluje. Ale tam je asi jiné zpřevodování, že to reaguje jinak a tak, jak bych si představoval.Jasko píše: ↑26 kvě 2020 16:54Stracaš niekde podtlak pravdepodobne silenbloky typický jav u D5. Vtedy ma to dlhu odozvu na turbo.Martin666 píše:
Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).
Ten silentblok... kde prosím nebo který?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
#292 repas automatu Aisin 55-50
Su tam dva podtlakove jeden vpredu pod štartrom a druhy vzadu drži prevodovku. Ale samozrejme to môže biť akykolvek problem celeho vakuoveho systemu.Martin666 píše:Tohle zní celkem zajímavě... Hele... ale na zpátečku to jede super... perfektní reakce na plyn a okamžitě to zrychluje. Ale tam je asi jiné zpřevodování, že to reaguje jinak a tak, jak bych si představoval.
Ten silentblok... kde prosím nebo který?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#293 repas automatu Aisin 55-50
Ahoj.
Mám v70 r.v. 2004 motor 2.5t 154kw a převodovku automat 55-51. Najeto 293tkm
Kupoval jsem auto 9/2020 najeto 275tkm a vše fungovalo dobře.
Po načtení fóra tady jsem nechal vymenit olej jen to co jde vypustit a nalít nový. Projev převodovky zlepšil.
Teď jsem objednaný na olej znovu stejným stylem,ale všiml jsem si že když zrychluji na 50 km/h a držím tak otáčky jsou cca 1500 a kmitají cca 100 nahoru dolů cca 10s a pak se to ustálí. Když dám převodovku do módu řazení tak při 50 si to zařadí jakoby u manuálu když sepne spojka a drží.
Má cenu měnit ten olej a nebo někde rovnou na servis s tímto problémem?
Děkuji moc
Mám v70 r.v. 2004 motor 2.5t 154kw a převodovku automat 55-51. Najeto 293tkm
Kupoval jsem auto 9/2020 najeto 275tkm a vše fungovalo dobře.
Po načtení fóra tady jsem nechal vymenit olej jen to co jde vypustit a nalít nový. Projev převodovky zlepšil.
Teď jsem objednaný na olej znovu stejným stylem,ale všiml jsem si že když zrychluji na 50 km/h a držím tak otáčky jsou cca 1500 a kmitají cca 100 nahoru dolů cca 10s a pak se to ustálí. Když dám převodovku do módu řazení tak při 50 si to zařadí jakoby u manuálu když sepne spojka a drží.
Má cenu měnit ten olej a nebo někde rovnou na servis s tímto problémem?
Děkuji moc
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#294 repas automatu Aisin 55-50
Podle popisu to zní jako problém s hydroměničem, nebo s řídícím mechanismem převodovky. Hydroměnič by měl být repasovatelný za 8-12k, ovšem nachází se mezi motorem a převodovkou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#295 repas automatu Aisin 55-50
Hele v tomhle režimu by to klidně mohlo být i řízení motoru, např. EGR, nebo nevim co dalšího. Taky ti můžou poletovat otáčky kvůli tomu, že zamyká a odemyká měnič, protože se zrovna pohybuješ v "jeho" otáčkách. Zkontroloval bych hladinu oleje a neřešil
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#296 repas automatu Aisin 55-50
Ok zkusím.
Co jsem to tady četl tak právě je tady že ten měnič a nebo rozvaděč. Tak nerad bych to zanedbal.
Diky
Co jsem to tady četl tak právě je tady že ten měnič a nebo rozvaděč. Tak nerad bych to zanedbal.
Diky
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#297 repas automatu Aisin 55-50
Já chápu, že se špatně odlišuje klasickej vrtoch a vlastnost od případný závady. Já ty skříně neznám, nejsem všeználek, ale logicky jsem dospěl k tomu, co jsem napsal výše.
Podle mě u automatu je jediná kritická závada, která převodovku brzo zničí a tou je prokluz lamel. Ale pokud na to člověk nijak extra nešlape, tak to těžko odliší od prokluzu měniče. Mělo by to jít poznat podle oleje, kterej pak už smrdí spáleninou a je hodně černej.
Já končim, protože víc obecnejch plků ti semka psát nemá smysl. Chce to někoho, kdo má zkušenosti přímo s touto skříní.
Vyměň tech pár litrů oleje a uvidíš.
A proč to vůbec píšu? Protože jsem podobně viděl trávu růst a nechal si udělat výměnu rozvaděče u TF80sc. No a projev závady se snížil o 50%, komplet náklady 40tKč (práce, cesta + fraktura servisu). Takže výsledek je, že jsem to měl nechat na pokoji a v klidu ignorovat
Podle mě u automatu je jediná kritická závada, která převodovku brzo zničí a tou je prokluz lamel. Ale pokud na to člověk nijak extra nešlape, tak to těžko odliší od prokluzu měniče. Mělo by to jít poznat podle oleje, kterej pak už smrdí spáleninou a je hodně černej.
Já končim, protože víc obecnejch plků ti semka psát nemá smysl. Chce to někoho, kdo má zkušenosti přímo s touto skříní.
Vyměň tech pár litrů oleje a uvidíš.
A proč to vůbec píšu? Protože jsem podobně viděl trávu růst a nechal si udělat výměnu rozvaděče u TF80sc. No a projev závady se snížil o 50%, komplet náklady 40tKč (práce, cesta + fraktura servisu). Takže výsledek je, že jsem to měl nechat na pokoji a v klidu ignorovat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#298 repas automatu Aisin 55-50
Když mi měnily olej tak vytekl vlastně pěknej, když potom měnil J.S. výplachem tak vytekla černota že bys s ní uplácal lamelu a po další brzké výměně už olej parádní tak pokud je olej hnusnej ,ale nesmrdí spáleninou hned se nelekej a to moje auto mělo olej měněn po 60sáti, ale klasicky ve volvu takže spíš naředěním.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#299 repas automatu Aisin 55-50
Sorry,ale jsem na auto puntičkář.
Určitě před měsícem nedělalo. Začalo to až teď.
Je to první automat co mám a nechci aby mi hned umřel.
Jsem rád za každou radu.
Určitě před měsícem nedělalo. Začalo to až teď.
Je to první automat co mám a nechci aby mi hned umřel.
Jsem rád za každou radu.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#300 repas automatu Aisin 55-50
Tak olej vyměněn. Byl celkem pěkně červený. Ale to váhání zůstává..... Tak nevím
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvařondra
-
- 3 Odpovědi
- 471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 37 Odpovědi
- 10520 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 2134 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karcis
-
- 4 Odpovědi
- 1578 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60