repas automatu Aisin 55-50

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 194
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II T5
Bydliště: Most

#276 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Bizon »

Hele do 50 to půjde. Pokud ta skříň není uplně domlácená (což pochybuji že někdo je takový ignorant aby to utrápil až se to zastaví) a problém je jen v měniči, tak si myslím, že David začaruje k plné spokojenosti.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]

Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.

Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
Kontaktovat uživatele:

#277 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martens001 »

Ahoj.
no už je to trochu starší téma , ale zkusím se zeptat, koupil jsem novou Aisin 55-50sn , chci jí nechat přehodit za stávající úplně stejný tip , ale v servisu mají problém s tím že má jiné konektory než ta co je namontovaná.
Můj dotaz zní jestli nestačí sundat vanu a popřepojovat kabeláž ze staré na novou ? myslím tím jen část mezi rozvaděčem a konektorem na převodovce, tipuji že i když jsou tam tři rozvaděče tak zapojení budou mít stejné nebo se pletu ?
Děkuji za info :wink:

Jedná se o Volvo v70 D5 120kw r.v2002
a převodovka by měla být z S60 D5 120Kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#278 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od marekbm »

a není jedna aw55-50 a ta druhá aw55-51?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
Kontaktovat uživatele:

#279 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martens001 »

ne obě jsou aw 55-50 jen máji mít rozdílné konektory

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#280 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od David Patočka »

Sundat černé plechové víko, a přehodit celý svazek.
Pokud je to 55-50 a 55-50, tak není problém to předělat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V80 2.5tdi 103kw 99
Bydliště: Tenerife, Icod de Los Vinos
Kontaktovat uživatele:

#281 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martens001 »

tak přesně i tak jsem udělal :)

Měl bych tu další dotaz můžete někdo popsat jak mám provést adaptaci přes vidu ?
ve vidě jsem jí našel ale nepovedla se mi spustit :unknown:
kdyby tu někdo věděl nebo, nějaký návod kdyby byl :wink:

Děkuji :oops:

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#282 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od kwiko »

najprv musis mat trocha zohriaty olej...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.3 T5 01'
Bydliště: Praha

#283 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Petr164 »

jirikan píše:Ahoj, zajímal by mě názor na ten proplachovací přístroj od BG co ten rychloservis nabízí. Je výsledek výměny oleje lepší než standardní metodou? Díky
Složení BG aditiva neznám, ale jde o minimálně udržení čistoty náplně a zachování triboidní vrstvy na pístkách, které trpí nejvíce. na pístky bych ale viděl lepš Atomium pro AT převodovky, tam už jde o sofistikovanou nanotechnologii obnovy a vytvrzení a vyhlazení povrchu třecích dvojic, což vede k minimalizaci tření a tedy i opotřebení materiálu.
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#284 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martin666 »

Bizon píše: 03 kvě 2017 14:21 .........

[*] Nově od víkednu mám v autě fičurku svižného rozjezdu s vytůrováním motoru. Dobržďuji u přechodu na cca 5-10km/h a nezastavuji, pouštím chodce, lehce plyn, otáčky vyletí na 2500-3000, sekundu se nic neděje a auto pak vystřelí vpřed jak píchlý prase.[/list]

.......

Moje tipy:
  • 1. Je to jen zajetelený
  • 2. Rozvaděč dožil předčasně
  • 3. Víčko B4 dožilo
  • 4. Almara total kaput, vyleštěný a vymačkaný víko => ven s tím.
Ehm... mám asi podobný problém? Zařadím D a auto se normálně rozjede bez plynu. Pak přidám plyn a auto se sice rozhýbe, ale ne nějak moc. A až jsou pak otáčky vyšší, myšleno přes 2t, tak najednou auto vystřelí. Dost často se mi to stává, když vyjíždím z křižovatky, dám plyn a nerozbýbe se to tak, jak bych čekal a když přidám víc, tak střela a většinou si pak i zahrábnou kola... Je to problém nebo normál? Nebo se musím naučit nějak komunikovat s převodovkou a plynem?

EDIT: na V70 2.4d 120kW

Díky
Naposledy upravil(a) Martin666 dne 21 kvě 2020 11:01, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#285 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od marekbm »

tohle už je slušný problém
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#286 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martin666 »

Asi bude lepší udělat video že?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#287 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martin666 »

Byl jsem v Kaps Brno na "diagnostice" a projeli auto. Nezdálo se jim nic špatného a těch rozjezdů si prý nevšiml daný technik. Tak buď je to naprosto OK nebo jsou to jen amatéři, co si za načtení chyb (žádné jsem neměl) vezmou 800 kč a nedokáží porovnat či zdiagnostikovat skutečný stav. Těžko říct...
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#288 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od marekbm »

tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.

edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#289 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martin666 »

marekbm píše: 26 kvě 2020 11:06 tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.

edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#290 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Jasko »

Martin666 píše:
marekbm píše: 26 kvě 2020 11:06 tyhle 5stupňové aisiny skoro nic diagnostikovat neumí. prostě dokud nesvítí hláska "chyba převodovky", tak tam nic nebude. a když svítí, tak to už pozná každý, že je něco špatně.

edit: kdybys udělal to video, asi by si i ušetřil. ale do Kapse bych nejel, to jsou mantaci.
Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).
Stracaš niekde podtlak pravdepodobne silenbloky typický jav u D5. Vtedy ma to dlhu odozvu na turbo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 80
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Slavkov u Brna
Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103

#291 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Martin666 »

Jasko píše: 26 kvě 2020 16:54
Martin666 píše:
Objednal jsem se k panu Patočkovi, ale video udělat mohu, ale nemám to sakreš jak držet za jízdy... telefon se bojím držet (smrdí z toho akorát průser na silnici).
Stracaš niekde podtlak pravdepodobne silenbloky typický jav u D5. Vtedy ma to dlhu odozvu na turbo.
Tohle zní celkem zajímavě... Hele... ale na zpátečku to jede super... perfektní reakce na plyn a okamžitě to zrychluje. Ale tam je asi jiné zpřevodování, že to reaguje jinak a tak, jak bych si představoval.

Ten silentblok... kde prosím nebo který?
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#292 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Jasko »

Martin666 píše:
Jasko píše: 26 kvě 2020 16:54
Stracaš niekde podtlak pravdepodobne silenbloky typický jav u D5. Vtedy ma to dlhu odozvu na turbo.
Tohle zní celkem zajímavě... Hele... ale na zpátečku to jede super... perfektní reakce na plyn a okamžitě to zrychluje. Ale tam je asi jiné zpřevodování, že to reaguje jinak a tak, jak bych si představoval.

Ten silentblok... kde prosím nebo který?
Su tam dva podtlakove jeden vpredu pod štartrom a druhy vzadu drži prevodovku. Ale samozrejme to môže biť akykolvek problem celeho vakuoveho systemu.

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#293 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Punkexploited »

Ahoj.
Mám v70 r.v. 2004 motor 2.5t 154kw a převodovku automat 55-51. Najeto 293tkm
Kupoval jsem auto 9/2020 najeto 275tkm a vše fungovalo dobře.
Po načtení fóra tady jsem nechal vymenit olej jen to co jde vypustit a nalít nový. Projev převodovky zlepšil.
Teď jsem objednaný na olej znovu stejným stylem,ale všiml jsem si že když zrychluji na 50 km/h a držím tak otáčky jsou cca 1500 a kmitají cca 100 nahoru dolů cca 10s a pak se to ustálí. Když dám převodovku do módu řazení tak při 50 si to zařadí jakoby u manuálu když sepne spojka a drží.
Má cenu měnit ten olej a nebo někde rovnou na servis s tímto problémem?
Děkuji moc
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#294 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od dunnst »

Podle popisu to zní jako problém s hydroměničem, nebo s řídícím mechanismem převodovky. Hydroměnič by měl být repasovatelný za 8-12k, ovšem nachází se mezi motorem a převodovkou.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#295 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

Hele v tomhle režimu by to klidně mohlo být i řízení motoru, např. EGR, nebo nevim co dalšího. Taky ti můžou poletovat otáčky kvůli tomu, že zamyká a odemyká měnič, protože se zrovna pohybuješ v "jeho" otáčkách. Zkontroloval bych hladinu oleje a neřešil :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#296 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Punkexploited »

Ok zkusím.
Co jsem to tady četl tak právě je tady že ten měnič a nebo rozvaděč. Tak nerad bych to zanedbal.
Diky
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#297 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Urvanej »

Já chápu, že se špatně odlišuje klasickej vrtoch a vlastnost od případný závady. Já ty skříně neznám, nejsem všeználek, ale logicky jsem dospěl k tomu, co jsem napsal výše.
Podle mě u automatu je jediná kritická závada, která převodovku brzo zničí a tou je prokluz lamel. Ale pokud na to člověk nijak extra nešlape, tak to těžko odliší od prokluzu měniče. Mělo by to jít poznat podle oleje, kterej pak už smrdí spáleninou a je hodně černej.
Já končim, protože víc obecnejch plků ti semka psát nemá smysl. Chce to někoho, kdo má zkušenosti přímo s touto skříní.
Vyměň tech pár litrů oleje a uvidíš. :good:
A proč to vůbec píšu? Protože jsem podobně viděl trávu růst a nechal si udělat výměnu rozvaděče u TF80sc. No a projev závady se snížil o 50%, komplet náklady 40tKč (práce, cesta + fraktura servisu). Takže výsledek je, že jsem to měl nechat na pokoji a v klidu ignorovat :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1887
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#298 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Munga »

Když mi měnily olej tak vytekl vlastně pěknej, když potom měnil J.S. výplachem tak vytekla černota že bys s ní uplácal lamelu a po další brzké výměně už olej parádní tak pokud je olej hnusnej ,ale nesmrdí spáleninou hned se nelekej a to moje auto mělo olej měněn po 60sáti, ale klasicky ve volvu takže spíš naředěním.

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#299 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Punkexploited »

Sorry,ale jsem na auto puntičkář.
Určitě před měsícem nedělalo. Začalo to až teď.
Je to první automat co mám a nechci aby mi hned umřel.
Jsem rád za každou radu.
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#300 repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Punkexploited »

Tak olej vyměněn. Byl celkem pěkně červený. Ale to váhání zůstává..... Tak nevím :(
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“