Zdravim vsechny,
pred casem jsem psal tady a prosil jsem o pomoc. Stalo se mi to, ze zacali kolisat otacky na volnobech a motor se dusil bohatou smesi. Nechal sjem to ve znackovem servisu v zahranici a ocekaval jsem odstraneni problemu. Po mesice vysledek byl nasledujici:
1) vymenene odvetrani motoru (bylo nutne a cele dirave).
2) vymenena skrtici klapka
3) vymenene strikovaci tryski
4) vymenena sonda ktera ve VADIS ukazavovalachybny signal.
5) vymenene svycky - original.
6) zmerena komprese motoru ( 11.2 az 11.5 podle valcu)
7) vyskousena tesnost motoru - udajne v poradku.
vyskousena vymena pocitace a preprogramovani noveho.
celou dobu dle vysledku testu vypadal, ze motor spotrebovava prez 20 kg. vzduhu namesto normalnich 10 az 12kg. a prestrik az 6-7 Ms.
Po 5 tydnech mě dnes zavolali do servisu a ukazali mi moje auto ktere normalne bezelo v kuse asi 6 hodin, uplne v poradku. Ani oni nevedi cim to je........ V kazdem pripade dnes se rozhodli vytesnit nejakou trubku mezi odvetrani motoru a turba. Ucpali, nastartovali a za chvili zacal tect olej z nafouknuteho motoru. V tom okamziku motor se uklydnil a ted bezi normalne....... Prosim poradte protoze je to opravdu hlavolam..... Je to S60, 2001, 2.3 T 242 konskych sil.... Dekuji predem za jakoukoliv radu.
ro1313@gmail.com
kolisani otacek S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#2 kolisani otacek S60
Bacha,takhle mi přisával posilovač brzd a málem jsem to vzteky hodil ze skály.
Vem čistič brzd ve spreji a vlez pod palubku k pedálům,je lepší sundat plast nad pedálama,aby bylo víc místa.
Pak rukou pomalu stlačuj a pouštěj brzdovej pedál,a do místa které se hýbe a zalézá dovnitř stříkni čistič brzd.
Pokud se otáčky zjevně zvýší a pak padnou dolu,je to tam.Pokud ne ,jsem mimo.Každopádně sázim,že je to záležitost těsnosti sání.Mi to stříkáme i kolem motoru za běhu,pokud je ještě studený,a to se pak člověk diví,kde všude to přisává.
Vem čistič brzd ve spreji a vlez pod palubku k pedálům,je lepší sundat plast nad pedálama,aby bylo víc místa.
Pak rukou pomalu stlačuj a pouštěj brzdovej pedál,a do místa které se hýbe a zalézá dovnitř stříkni čistič brzd.
Pokud se otáčky zjevně zvýší a pak padnou dolu,je to tam.Pokud ne ,jsem mimo.Každopádně sázim,že je to záležitost těsnosti sání.Mi to stříkáme i kolem motoru za běhu,pokud je ještě studený,a to se pak člověk diví,kde všude to přisává.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek