VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od hajnej »

Zakládám takové hromadné téma ohledně vstřikovačů. Je to v této sekci, protože mám takové auto....

Můj aktuální dotaz:
slyším, jak mi při záběru něco cvaká v motoru a asi to bude vstřikovač.

1. Dá se vadný vstřikovač zjistit přes diag, nebo je musím vyndat a dát na nějakou stolici?
2. Jaká je šance, že bude stačit jen seřídit (co se tam vůbec seřizuje?), nebo vyčistit nebo něco podobného levného?
3. Co repas? Dělal někdo? Za kolik kde?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#2 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od wolf »

já vím jen k bodu 3, zjišťoval jsem repas u tdi a vycházel u motorpalu v JIhlavě za 5 vstřikovačů na cca 10.000...vím, že máš D5, ale třeba ti to aspoň takto pomůže..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od hajnej »

ten repas začíná na 3500 za kus x 5 je hodně :) možná nechat repasovat jen vadnej by pomohlo...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#4 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od karelvolvo »

Vstřik z Tdi a D5 je 100 a 1. !! U D5 -ky myslím si nikdy jsem to neviděl přes diag. by měla jít změřit nějaká dávka, hodnota jednotlivých vstřiků a test vyvýžení válců. (Třeba u kamionů se měří hodnota spotřeby v litrech na hodinu třeba ideál je 2 lh, když je vstřik přidřený tak 3lh a výš, když opotřebený tzv. uchcává, teče tak je spotřeba 1 lh). Když vstřiky vymontuješ a dáš do nějakého diesel servisu tak většinou budou chtít třeba 1000kč jen za vyzkoušení, málokdo si s tím bude hrát zadarmo !! A když náhodou natrefíš na někoho kdo tomu prd rozumí tak Tě ojebe. Základem repasu určitě je nová tryska a určitě seřízení ovládacího solenoidu, já si myslím materiál tak do 1200kč na jeden kousek ale každý chce na tom rejžovat. Za mně dokud to jede nevrtat do toho
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#5 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od wolf »

nj, u D5 je to už dražší.. co hydroštěly? jsou v pohodě?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od hajnej »

wolf píše:nj, u D5 je to už dražší.. co hydroštěly? jsou v pohodě?
nevím, jak to poznám?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od hajnej »

karelvolvo píše:Vstřik z Tdi a D5 je 100 a 1. !! U D5 -ky myslím si nikdy jsem to neviděl přes diag. by měla jít změřit nějaká dávka, hodnota jednotlivých vstřiků a test vyvýžení válců. (Třeba u kamionů se měří hodnota spotřeby v litrech na hodinu třeba ideál je 2 lh, když je vstřik přidřený tak 3lh a výš, když opotřebený tzv. uchcává, teče tak je spotřeba 1 lh). Když vstřiky vymontuješ a dáš do nějakého diesel servisu tak většinou budou chtít třeba 1000kč jen za vyzkoušení, málokdo si s tím bude hrát zadarmo !! A když náhodou natrefíš na někoho kdo tomu prd rozumí tak Tě ojebe. Základem repasu určitě je nová tryska a určitě seřízení ovládacího solenoidu, já si myslím materiál tak do 1200kč na jeden kousek ale každý chce na tom rejžovat. Za mně dokud to jede nevrtat do toho
za to testování chce tady maník v mostě cca 300/ks. Právě že mám strach, aby mi tam nešlo moc nafty nebo něco podobnýho a nedošlo k nejhoršímu. Při zátahu mi to pravidelně klepe, nejvíc na dvojku a trojku. Materiál na ten repas sice bude stát pár korun, ale ta mašina je celkem drahá a tam se to taky musí promítnout.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#8 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od wolf »

já nejsem mechanik, takže nevím jak je to u D5, jen vím, že cvakání hydroštelů je hodně podobný cvakání vstřiků. většinou se to projevuju nejdřív tak, že cvaká po startu pak ztichne, ale jak je v háji, tak cvaká pořád.. nevím, jen mě to napadlo, jestli raději neprověřit i tuhle variantu.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#9 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od ryba »

Čau,
Měnil jsem za minulý rok všechny vstřikovače.:-)
První ve Volvu za 10t, další 2 pak u Martina za 5500 a poslední dva sám doma.
Většinou je problém v přepadech a to poznáš tak že připojíš na přepady jednotlivých vstřikovačů stejně dlouhé hadičky
a vyvedeš je do skleniček. Nastartuješ motor a díváš se jak se hadičkama pomalu line nafta až do skleniček.
Potom vypneš motor a kde je nafty nejvíce tak to je špatný vstřik.
V reálu se to projevuje tak že při nízkých teplotách pod nulou nenastartuješ, ale jakmile se trošku oteplí a nebo jen přihřeješ motor NZ
tak naskočí.
A co se týče trysek, tak to jedině na stolici do BOSCH servisu.
Jinak hlavně je kupovat se stejným číslem, jsou tam totiž rozdíly (dělají se 3 varianty).
Kdysi se to značilo velkou 1, 2 nebo 3 v kroužku ale teď už je to zapsáno jen v tom čísle.
Pokud by jsi koupil vstřiky různých kategorií tak se to musí nastavit v ŘJ.
Jinak mi po výměně všech vstřiků začal PC ukazovat konečně spotřebu o cca 2-3 dcl nižší než reál.
Akorát jsem zjistil že to dost žere, na nádrž ujedu průměrně tak 680Km což myslím je dost málo.
No a to je asi tak vše :)
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#10 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od karelvolvo »

ryba píše:Čau,
Měnil jsem za minulý rok všechny vstřikovače.:-)
První ve Volvu za 10t, další 2 pak u Martina za 5500 a poslední dva sám doma.
Většinou je problém v přepadech a to poznáš tak že připojíš na přepady jednotlivých vstřikovačů stejně dlouhé hadičky
a vyvedeš je do skleniček. Nastartuješ motor a díváš se jak se hadičkama pomalu line nafta až do skleniček.
Potom vypneš motor a kde je nafty nejvíce tak to je špatný vstřik.
V reálu se to projevuje tak že při nízkých teplotách pod nulou nenastartuješ, ale jakmile se trošku oteplí a nebo jen přihřeješ motor NZ
tak naskočí.
A co se týče trysek, tak to jedině na stolici do BOSCH servisu.
Jinak hlavně je kupovat se stejným číslem, jsou tam totiž rozdíly (dělají se 3 varianty).
Kdysi se to značilo velkou 1, 2 nebo 3 v kroužku ale teď už je to zapsáno jen v tom čísle.
Pokud by jsi koupil vstřiky různých kategorií tak se to musí nastavit v ŘJ.
Jinak mi po výměně všech vstřiků začal PC ukazovat konečně spotřebu o cca 2-3 dcl nižší než reál.
Akorát jsem zjistil že to dost žere, na nádrž ujedu průměrně tak 680Km což myslím je dost málo.
No a to je asi tak vše :)
Ten test s hadičkama se dělá jen když to nestartuje a to ten vadnej dává proti ostatním o hodně víc. Pokud to startuje a má jen blbou spotřebu tak to chce diagnostiku a hlavně určitě nebude špatný jeden ale všechny. Ale jinak 680 km na nádrž tak to je brutus, když jsem D5-ku koupil a to chvíli trvalo než jsem se vyblbl ale stejně nejhorší co kdy jsem ujel tak 900km běžně pod 1100km nejdu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#11 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od ryba »

Diagnostika neukazuje nic špatně. Všechno se zdá i pohledem v pohodě.
Teď ještě budu dělat rozvody a ty vstřiky jsou nové takže těma to nebude :)
Jo a ty máš manuál a nebo automat ?
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#12 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od karelvolvo »

ryba píše:Diagnostika neukazuje nic špatně. Všechno se zdá i pohledem v pohodě.
Teď ještě budu dělat rozvody a ty vstřiky jsou nové takže těma to nebude :)
Jo a ty máš manuál a nebo automat ?
Mám manuál. Nějakou adaptaci převodovky jsi dělal?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#13 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od ryba »

Jasně olej, adaptace, Víčko B4, :-)
používám jen mobil na motor i převodovku atd.
teď ještě ty rozvody a uvažuju někde sehnat starou váhu vzduchu na zkoušku ale nevím...
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#14 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od sordo »

Tak já jsem dneska udělal test hadičkama a výsledek žalostný, až na jeden všechny vstřikovače tečou jak zběsilé. Takže už chápu, proč jsem v zimě startoval tak napopáté.

Ted otázka, repasovat nebo nové?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#15 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od sordo »

To máš pravdu, vždyt on ten vstřik se řídí tím, že se přepustí nafta do přepadu a tou změnou tlaku se vstřik vykoná. někde jsem dokonce viděl tabulku kde bylo ukázáno jaká je vstřikovací dávka a kolik musí do přepadu. Já měl přepady napojeny na 20ml nádobky (každý zvlášť samozřejmě) a krom jedné byly nadobky plné do 30ti vteřin. Což mi přijde moc.

Jinak teda mám symptomy nasvědčujíci unaveným vstřikovčům, za mrazů sotva nastartuju, vyšší spotřeba, vibrace a slabý výkon při nižších otáčkách.

S cenou repasu okolo 5tis bych šel do nových.

Neví někdo jestli to řeší nějaky servis výměným způsobem?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 152
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

#16 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od malwin »

netusite, kolik ohmu ma mit ridici vstrik na 2.5 TDI?
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#17 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od kamov »

Na D5 120 kw je netesny vstrek, odspodu tecie nafta. Staci ho vybrat von, dat tam tu medenu podlozku a ok? Nemusim odvzdusnovat palivovy system? Alebo s tym treba do servisu?

Auto startovalo dobre aj v mrazoch, ide pekne, akurat na cierno dymi ked prudko pridam, vida neukazuje ziadnu vadu, spotreba palubak 5,3l/100km, real neviem
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#18 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Miskoboss »

ja vstriky menil, jeden stal 6500,- x 5 = celkem raketa (sice vypadají jako nový, ale nejsem si jistej, jestli to není repas z BOSCHe
měnil mi to jeden garažmistr, chtěl jsem ušetřit, ale nevyplatí se to.
spravně neočistil sedla a jeden vstřik tekl, zachcanej celej motor od nafty, prostě hnus. Auto mi žere víc jak před vstřikama, jede trošku líp

šel bych k někomu prověřenýmu - BOSCH servis, martinopel, apod

ve volvu chtěli za jeden 12tis, to je prostě hnus......
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

GDPR_user

#19 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od GDPR_user »

Miskoboss píše:ja vstriky menil, jeden stal 6500,- x 5 = celkem raketa (sice vypadají jako nový, ale nejsem si jistej, jestli to není repas z BOSCHe
měnil mi to jeden garažmistr, chtěl jsem ušetřit, ale nevyplatí se to.
spravně neočistil sedla a jeden vstřik tekl, zachcanej celej motor od nafty, prostě hnus. Auto mi žere víc jak před vstřikama, jede trošku líp

šel bych k někomu prověřenýmu - BOSCH servis, martinopel, apod

ve volvu chtěli za jeden 12tis, to je prostě hnus......
Bohužel už i fabrický repase Bosch občas stojí za hovno.Zrovna už měsíc řeším reklamaci s dodavatelem,kdy nové repase Bosch protékaly do přepadů.Svět se v prdel obrací a ani na značkové díly není spoleh.Čím dál věcí si začínáme vyrábět sami,protože kvalita (i originálních) dílů je mizerná.

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 524
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#20 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Jarda.JM »

Netěsní mi přepadová hadička na vstřikovači a teče mi tudy nafta.
wNafta tece 002.JPG
wNafta tece 002.JPG (25.99 KiB) Zobrazeno 7285 x
Jak se ten problém řeší? Nějaké těsnění, nebo nová hadička i s tou koncovku?

Jen tak na okraj. Cena za výměnu jednoho vstřikovače v autorizáku před dvěma týdny 9348Kč
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2945
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#21 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Tod2 »

a neteče jen kolem hadičky? většinou bývá problém, že praskne hadička
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 524
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#22 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Jarda.JM »

Budu to muset trochu detailněji prověřit.
Umyl jsem motor, nastartoval a po několika minutách klapání ani slza. Zavřel jsem, projel cca tři kilometry, otevřel a bylo to mokrý. Budu muset vzít pomocníka, který mi protůruje motor a já budu hledět, kde nechal tesař škvíru...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2945
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#23 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Tod2 »

vyměň hadičky a uvidíš hned, je to "korunová" položka
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 57
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW

#24 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od frantisekkozisek »

Tak jsem dnes udělal test přepadů. Měl jsem podezření, že by mohl bejt některej horší, jelikož když je zima, tak mi přijde, že to točí dýl než by mělo. Podle VIDY by mělo jít do přepadu maximálně 40 ml za minutu. Mně to šlo od 13 ml do 20 ml za dvě minuty, takže jestli tomu dobře rozumím, mělo by to bejt v pořádku. No ale co nechápu, proč je nafta z každýho vstřikovače jinak barevná. Máte pro to někdo nějaký logický vysvětlení?
Poslední tankování bylo na eurooilu + vif
IMG_20210324_130537.jpg

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2945
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#25 VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Tod2 »

ta barva je zvláštní teda, to by mne taky zajímalo :)
nicméně jsem bral dřív taky eurooil + vif, až mi začal vynechávat vstřik, tak jsem přešel na vervu a je 2 roky klid, ale stejně se chystám na repas
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“