Info pro ty co mají problémy s ohřevem 2,5 T benzín z roku 2005 výš, kdy se jim neohřívá a je třeba vyměnit termostat.
na mé v70 trvalo dlouho než se ohřála tak jsme u Jeana vyměnily vložku termostatu, která byla upravena za standartní, protože se samostatná vložka nědělá. Problémy však nezmizely tak jsem nechal objednat dle katalogu celý termostat i s hliníkovým pouzdrem a už je to OK.
Pří - 11°C dnes ráno do 1 km se zvedne ručička a po jízdě po městě se vyšplhá do 7 km na své místo před tím do 11 km.
máte li někdo jiné zkušenosti s ohřevem těchto motorů pište.
V70 II 2,5 T 05 termostat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#1 V70 II 2,5 T 05 termostat
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#2 V70 II 2,5 T 05 termostat
mnel jsem to same to mi rekni co jste tam upravovali jedine tam jde vymenit cely ten domecek i z termostatem
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#3 V70 II 2,5 T 05 termostat
Na té vložce jsme zkrátili packy, ale stejně to tam nesedlo jak mělo. Mám ten starý kus doma nafotím
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#4 V70 II 2,5 T 05 termostat
Tak jsem pohledal na zahraničních fórech teplotu motoru a dobu potřebnou k provozní teplotě.
A dočetl jsme se, že na provozí teplotu se motor v teplotách pod - 5 °C ohřeje do 7 km topit začíná již po cca 500 metrech. Je to dáno vyšší účinností motoru atd. toť vše. Pokud se ohřívá déle, třebas 11 km a výš je vadný termostat. Máte-li zimomřivou drahou polovičku jako já doporučuji přepnout topení na manual a ofuky na nohy + obličej a tak 2 - 3 stupeň otáček pak je spokojená . Pak dát na auto a už jen slyšíte '' stlum to je tady moc velké teplo
A dočetl jsme se, že na provozí teplotu se motor v teplotách pod - 5 °C ohřeje do 7 km topit začíná již po cca 500 metrech. Je to dáno vyšší účinností motoru atd. toť vše. Pokud se ohřívá déle, třebas 11 km a výš je vadný termostat. Máte-li zimomřivou drahou polovičku jako já doporučuji přepnout topení na manual a ofuky na nohy + obličej a tak 2 - 3 stupeň otáček pak je spokojená . Pak dát na auto a už jen slyšíte '' stlum to je tady moc velké teplo
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek