D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
- Autor
- Zpráva
#1 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Na má D5(2006) při přiřazení na vyšší rychlost vždy padly otáčky jen na otáčky ideální pro další qvalt: jedu si to takle na čtveráka, cca 2600ot, přeřazuji - otáčky padnou na 2000ot, a drží tam (asi 1-1,5s) hodím pětku a otáčky jsou krásně srovnananý. Teď mě otáčky padají rovnou na volnoběh. Čím to sakrafix může být?
#2 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Myslím,že padání otáček na volnoběh je správně.mr1 píše:Na má D5(2006) při přiřazení na vyšší rychlost vždy padly otáčky jen na otáčky ideální pro další qvalt: jedu si to takle na čtveráka, cca 2600ot, přeřazuji - otáčky padnou na 2000ot, a drží tam (asi 1-1,5s) hodím pětku a otáčky jsou krásně srovnananý. Teď mě otáčky padají rovnou na volnoběh. Čím to sakrafix může být?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#3 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
pomaly radis.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#4 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Normalne to urcite nie je. Nazvime to "medziplyn", tam ma presne podla toho co pise mr1 pomahat pri radeni na vyssie prevodove stupne, aby bol prechod plynulejsi a auto tak necukalo. Pomaha to mimochodom aj dvojhmote.
Pomalym radenim to nebude, aj ked je pravda, ze viac ako sekundu to nevydrzi a otacky padnu na volnobeh aj mne.
Skor by som si tipol nejake cidlo, ci uz rychlosti, otacok alebo podobne.
Ja mam presne opacny problem, pri dobrzdovani na krizovatke, ked mam neutral, mi padaju otacky na 450-500 a motor sa zacne cely triast. Vtedy sa to akoby preberie a vratia sa na idealnych 700-750. Tipujem cidlo na spojke, lebo ked ju preslapnem, tak to prestane robit.
Mozno origo diagnostika napovie viac.
Pomalym radenim to nebude, aj ked je pravda, ze viac ako sekundu to nevydrzi a otacky padnu na volnobeh aj mne.
Skor by som si tipol nejake cidlo, ci uz rychlosti, otacok alebo podobne.
Ja mam presne opacny problem, pri dobrzdovani na krizovatke, ked mam neutral, mi padaju otacky na 450-500 a motor sa zacne cely triast. Vtedy sa to akoby preberie a vratia sa na idealnych 700-750. Tipujem cidlo na spojke, lebo ked ju preslapnem, tak to prestane robit.
Mozno origo diagnostika napovie viac.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#5 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
automat to vyrieši...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
#6 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
určitě to není normální, fungovalo to naprosto perfektně. Nevím, jaký čidlo by to mohlo být. Ale pekelně mě to trápí, takle to bylo strašně pohodlný. Naprosto úžasnej, hladkej přechod při řazení. Takle to prostě cukne.
#7 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh-se samo vyřešilo
1)
Takže pánové, před chvilkou jsem usedl do volvozidla, a otáčky už krásně drží. Po přeřazení krásně po-ma-li-čku padají na optimální ot pro další qvalt. Samozřejmě, pokud jen vyřadím, chová se to stejně, akorát to opravdu po sekundě rychle spadne na olnoběh. To dnes ráno to okamžitě po sešlápnutí spojky padlo rychle k zemi... vůbec nechápu co se stalo, ale jsem rád že už to maká jak má. Doufám, že už se to nebude opakovat.
2) nechápu že ste si toho nevšimnuli? Já hned po první cestě s D5... uchvítilo mě to. A když to nefunguje, je to opravdu o dost méně komfortní
Takže pánové, před chvilkou jsem usedl do volvozidla, a otáčky už krásně drží. Po přeřazení krásně po-ma-li-čku padají na optimální ot pro další qvalt. Samozřejmě, pokud jen vyřadím, chová se to stejně, akorát to opravdu po sekundě rychle spadne na olnoběh. To dnes ráno to okamžitě po sešlápnutí spojky padlo rychle k zemi... vůbec nechápu co se stalo, ale jsem rád že už to maká jak má. Doufám, že už se to nebude opakovat.
2) nechápu že ste si toho nevšimnuli? Já hned po první cestě s D5... uchvítilo mě to. A když to nefunguje, je to opravdu o dost méně komfortní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#8 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
a ked chces radit opacne co to robi? tiez ich drzi? ja som si to este nevsimol... zaujimave.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#9 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Opačně to želbohu neumí. Nevím, jestli vyřazuješ, nebo jdeš nahoru. Jediný, co by mu mohlo dojít, kdyby si ještě lehce šlápl na pedál plynu, a automaticky srovnal otáčky na otáčky ideální pro nižší qvalt. To ale bohužel nedělá. Škoda, takle by patrně ušetřil spoustu lidem ty tisíce za dvouhmoty...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#10 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
mna potom zaujima ako auto pozna kam chces radit. ale mozno je to tak. neviem.mr1 píše:Opačně to želbohu neumí. Nevím, jestli vyřazuješ, nebo jdeš nahoru. Jediný, co by mu mohlo dojít, kdyby si ještě lehce šlápl na pedál plynu, a automaticky srovnal otáčky na otáčky ideální pro nižší qvalt. To ale bohužel nedělá. Škoda, takle by patrně ušetřil spoustu lidem ty tisíce za dvouhmoty...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 2.4 D5 136 kw
- Bydliště: Jilemnice
#11 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Teď tu řeším úplně stejný problém. Vždy krásně plynulý přechod mezi kvalty,a po ostřejším rozjezdu (myslím že od té doby) mi začaly padat otáčky na volnoběžné. Čím by to šlo dát zpět jako před tím?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 D5 při řazení padají otáčky na volnoběh
Tohle co popisujes bych spis sazel na nejakou lambdasondu. Vetsinou to bejva prvni.Ares píše:Ja mam presne opacny problem, pri dobrzdovani na krizovatke, ked mam neutral, mi padaju otacky na 450-500 a motor sa zacne cely triast. Vtedy sa to akoby preberie a vratia sa na idealnych 700-750. Tipujem cidlo na spojke, lebo ked ju preslapnem, tak to prestane robit.
Mozno origo diagnostika napovie viac.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paconni
-
- 7 Odpovědi
- 829 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Davo2811
-
- 27 Odpovědi
- 772 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dopi
-
- 1 Odpovědi
- 598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 9 Odpovědi
- 828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dinofilka007