S60 velky unik oleja

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#1 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Zdravim pani,

Mam taky problem, pred casom po ceste do BA sa mi stala taka vec, ze mi zacalo svietit mazanie, samozrejme som hned zastal, vypol motor a za autom ciara, pod autom kaluz oleja. Zacal som riesit opravu, zase musel ist motor von a nove loziska na kluke, lebo boli trocha chytene z tej jazdy s unikajucim olejom. Chlap co mi to robil urcil diagnozu, ze bolo zapchate odvetranie klukovej skrine, tlakovalo to tam a nakoniec vyrazilo daky semering a olej vysplechol.

Spravil mi to, dnes som bol po auto, vycistil odvetranie vymenil loziska na kluke, auto islo normalne ako malo a po cca 40 km to iste. Ale nie za jazdy. zastal som s autom a ked som sa k nemu vratil kaluz pod autom a ciara od oleja ako som prichadzal, no mazanie mi este nesvietilo, tak dufam ze tentoraz budu loziska na kluke ok. Akurat neviem co moze v motore sposobit nahly unik oleja. Nema s tym niekto skusenosti? Diera tam asi nebude, lebo by to nepreslo 40 km. Zase to muselo spravit od nejakeho tlaku, ale od coho neviem...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 S60 velky unik oleja

Příspěvek od Urvanej »

Nechci nijak strašit, ale asi máš v tahu kroužky. Tlak uniká spodem pod písty, tlakuje ten prostor a odvětrání to nepobere. Ale pro jistotu bych změřil tlaky, a ještě jednou prověřil to odvětrání, zda je celá cesta průchozí. Vydej ho ze sání, sundej víčko oleje a foukni do toho...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#3 S60 velky unik oleja

Příspěvek od mr1 »

Kdyby to tlakovalo dolů, tak by musela být znatelná ztráta výkonu nebo ne?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

GDPR_user

#4 S60 velky unik oleja

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Zdravim pani,

Mam taky problem, pred casom po ceste do BA sa mi stala taka vec, ze mi zacalo svietit mazanie, samozrejme som hned zastal, vypol motor a za autom ciara, pod autom kaluz oleja. Zacal som riesit opravu, zase musel ist motor von a nove loziska na kluke, lebo boli trocha chytene z tej jazdy s unikajucim olejom. Chlap co mi to robil urcil diagnozu, ze bolo zapchate odvetranie klukovej skrine, tlakovalo to tam a nakoniec vyrazilo daky semering a olej vysplechol.

Spravil mi to, dnes som bol po auto, vycistil odvetranie vymenil loziska na kluke, auto islo normalne ako malo a po cca 40 km to iste. Ale nie za jazdy. zastal som s autom a ked som sa k nemu vratil kaluz pod autom a ciara od oleja ako som prichadzal, no mazanie mi este nesvietilo, tak dufam ze tentoraz budu loziska na kluke ok. Akurat neviem co moze v motore sposobit nahly unik oleja. Nema s tym niekto skusenosti? Diera tam asi nebude, lebo by to nepreslo 40 km. Zase to muselo spravit od nejakeho tlaku, ale od coho neviem...
Typnu si ,auto jezdilo na Castrol Magnatec.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#5 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Zle si si tipol. Asi dva roky do zadu som tu riesil generalku toho motora, ktora dopadla uspesne az do tejto poruchy, po GO najazdene cez 30 tis. bez problemov az raz koli niecomu unikol olej. Olej bol meneny kazdych 10 tis. Divinol 5w-50 a teraz tychto 40 km po vymene lozisk na kluke a precisteni odvetrania klukovej skrine tam bol divinol 10w-40, uz tam nieje, lebo zase unikol. :)

eidt: Neviem ci to mozu byt kruzky, lebo pri GO dva roky do zadu sa kruzky menili, takze na nich bolo cca 30 tis. najazdenych. Iba ze by splaovanie LPG poslednych asi 3000 km malo na to vplyv. A stratu vykonu pred prvym uniknutim oleja nebolo citit. Teraz neviem lebo po vymene lozisk to treba trocha zabehnut tak tych 40 km som ho nevytocil nad 3 tis...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

GDPR_user

#6 S60 velky unik oleja

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Zle si si tipol. Asi dva roky do zadu som tu riesil generalku toho motora, ktora dopadla uspesne az do tejto poruchy, po GO najazdene cez 30 tis. bez problemov az raz koli niecomu unikol olej. Olej bol meneny kazdych 10 tis. Divinol 5w-50 a teraz tychto 40 km po vymene lozisk na kluke a precisteni odvetrania klukovej skrine tam bol divinol 10w-40, uz tam nieje, lebo zase unikol. :)

eidt: Neviem ci to mozu byt kruzky, lebo pri GO dva roky do zadu sa kruzky menili, takze na nich bolo cca 30 tis. najazdenych. Iba ze by splaovanie LPG poslednych asi 3000 km malo na to vplyv. A stratu vykonu pred prvym uniknutim oleja nebolo citit. Teraz neviem lebo po vymene lozisk to treba trocha zabehnut tak tych 40 km som ho nevytocil nad 3 tis...
Proč nepoužíváte Olej??Kudy olej unikal?GO motoru je myšleno co??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#7 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Neviem ci poznas divinol, ale je to dobry olej, viem ze castrol je sracka. GO motoru je myslene rozobratie vycistenie od nanosov, vybrus kluky, nove loziska na kluke nove piestne kruzky a mozno som este na nieco zabudol. Unikalo to niekde pod vodnou pumpou tusim, alebo tam niekde. Ale to podla mna nieje podstatne, lebo to je dosledok toho ze najslabsie miesto povolilo pravdepodobne pod naporom tlaku ktory je tam bohvie preco...

edit: nasiel som v mojej starej teme co sa tam vtedy vsetko robilo, takze:

Hlavné ložiská (asi na kluke)- 135,-
Ojničné ložiská - 85,-
Piestne krúžky - 250,02 (nebola to nevyhnutnosť, ale keď už bola hlava dole...)
Tesnenie pod hlavou - 31,-
Gufero predné - 11,-
Gufero zadné - 21,-
Ventil spojky (?) - 39,90,-
Hydraulický olej (predpokladám že servo) - 8,75,-
Brzdová kvapalina - 3,03,-
Nemrznúca zmes - 29,10,-
Príchytky (na masku vpredu) - 17,85,-
Rozvodový remeň - 25,05,-
Vybratie a založenie motora - 200,-
Brúsenie kluky - 68,-
Umytie motora zvnútra - 20,-
Rozobratie a poskladanie motora - 200,-

a ak chces link na tu temu, inak si sa tam aj ty zapajal :) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=22205
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

GDPR_user

#8 S60 velky unik oleja

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Neviem ci poznas divinol, ale je to dobry olej, viem ze castrol je sracka. GO motoru je myslene rozobratie vycistenie od nanosov, vybrus kluky, nove loziska na kluke nove piestne kruzky a mozno som este na nieco zabudol. Unikalo to niekde pod vodnou pumpou tusim, alebo tam niekde. Ale to podla mna nieje podstatne, lebo to je dosledok toho ze najslabsie miesto povolilo pravdepodobne pod naporom tlaku ktory je tam bohvie preco...

edit: nasiel som v mojej starej teme co sa tam vtedy vsetko robilo, takze:

Hlavné ložiská (asi na kluke)- 135,-
Ojničné ložiská - 85,-
Piestne krúžky - 250,02 (nebola to nevyhnutnosť, ale keď už bola hlava dole...)
Tesnenie pod hlavou - 31,-
Gufero predné - 11,-
Gufero zadné - 21,-
Ventil spojky (?) - 39,90,-
Hydraulický olej (predpokladám že servo) - 8,75,-
Brzdová kvapalina - 3,03,-
Nemrznúca zmes - 29,10,-
Príchytky (na masku vpredu) - 17,85,-
Rozvodový remeň - 25,05,-
Vybratie a založenie motora - 200,-
Brúsenie kluky - 68,-
Umytie motora zvnútra - 20,-
Rozobratie a poskladanie motora - 200,-

a ak chces link na tu temu, inak si sa tam aj ty zapajal :) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=22205
Kdyby jsi mi napsal před tím,než jsi to dělal,napsal bych ti rovnou ať se na to vyseješ.Vyměnit jenom pístní kroužky je úplně na hovno.Pokud ale chápu správně tvé předchozí příspěvky tak olej uniká směrem ven z motoru.Ale vzhledem k tomu,že se to stalo 40km po údajné GO motoru jel bych jim to omlátit o hlavu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#9 S60 velky unik oleja

Příspěvek od lucki »

martinopel píše:Kdyby jsi mi napsal před tím,než jsi to dělal,napsal bych ti rovnou ať se na to vyseješ.Vyměnit jenom pístní kroužky je úplně na hovno.Pokud ale chápu správně tvé předchozí příspěvky tak olej uniká směrem ven z motoru.Ale vzhledem k tomu,že se to stalo 40km po údajné GO motoru jel bych jim to omlátit o hlavu.
po GO najazdil 30000 km. potom mu prdol olej. vymenili tesnenie v mieste kde to prdlo a po 40km to prdlo zase.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#10 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Zjavne sa nechapeme. Ten zoznam co som sem dal sa robil dva roky do zadu, teraz sa len menili loziska na kluke, pretoze boli chytene od mozno pol kilometrovej jazdy bez oleja kym som si vsimol kontrolku na pristrojovke. A ano olej unika smerom von.

Neviem preco si taky skepticky, aj pred dvomi rokmi si mi v teme o GO pisal, kym ho este ani robit nezacali ze dalsi odpisany motor, lebo ty si uz videl dva take po GO a obidva odisli. Motor jazdil bez problemov 30 tis. dva roky az doteraz co ale neprikladam chybe z prvej GO. Proste sa tam zase daco posralo...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

GDPR_user

#11 S60 velky unik oleja

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Zjavne sa nechapeme. Ten zoznam co som sem dal sa robil dva roky do zadu, teraz sa len menili loziska na kluke, pretoze boli chytene od mozno pol kilometrovej jazdy bez oleja kym som si vsimol kontrolku na pristrojovke. A ano olej unika smerom von.

Neviem preco si taky skepticky, aj pred dvomi rokmi si mi v teme o GO pisal, kym ho este ani robit nezacali ze dalsi odpisany motor, lebo ty si uz videl dva take po GO a obidva odisli. Motor jazdil bez problemov 30 tis. dva roky az doteraz co ale neprikladam chybe z prvej GO. Proste sa tam zase daco posralo...
Jenže na těchto motorech se málokdy něco posere.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#12 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Citim troska ironiu z tvojho prispevku, pretoze mne sa prave zda ze prave na tychto motoroch sa skor nieco posere ako napriklad na hladkom 2.4 :)

No tak sa posere, ja viem, ale ta GO pred dvomi rokmi ked si motor odpisoval ze GO ho odpáli dopadla dobre.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

GDPR_user

#13 S60 velky unik oleja

Příspěvek od GDPR_user »

sonyque píše:Citim troska ironiu z tvojho prispevku, pretoze mne sa prave zda ze prave na tychto motoroch sa skor nieco posere ako napriklad na hladkom 2.4 :)

No tak sa posere, ja viem, ale ta GO pred dvomi rokmi ked si motor odpisoval ze GO ho odpáli dopadla dobre.
No pokud překroužkování říkáš GO.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#14 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

Nie, z pohladu spotrebitela sa divam na to tak, ze ked vygrciam 1200 euro do motora, tak to GO pre mna bude. Boli vymenene veci ktore sa v motore najviac deru, ostatne nemaju take opotrebenie, keby boli v riti, menili by sa aj tie, ale nebolo treba. Takze ked niekde plesnem 1200 euro, ano vravim tomu GO motora z pohladu spotrebitela. Nemal som v plane robit nejaky tuning motoru a davat tam kovane piesty, silnejsie ojnice, a tie diely boli ok tak naco ich menit? A v tej teme spred dvoch rokov si to aj ty nazyval GO motoru takze bud si za dva roky nabral vela skusenosti a GO si uz predstavujes inak, alebo len povrchne rypes do nepodstatnej veci ktoru som ani nemal v plane riesit a nieje predmetom tohto vlakna. Prepac mi za uprimnost.
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 S60 velky unik oleja

Příspěvek od Urvanej »

Změřil si už tlaky?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#16 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

este nie, zajtra idem auto odtiahnut chlapovi co mi to robil tak mu poviem nech zmeria...
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 S60 velky unik oleja

Příspěvek od Urvanej »

Zkusíme preformulovat dotaz.
Může se tlakovat klikový prostor jinak než přes kroužky? Ventily jsou mimo, a nic jiného mě nenapadá.
Co takhle přes mazání turba?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 88
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Zvolen, SK

#18 S60 velky unik oleja

Příspěvek od sonyque »

dotaz mas dobry, uz len pockat na fundovanu odpoved. :)
_________________
Volvo S60 T5 2001 manual, 250HP + LPG
Volvo S40 2.4i 2004 geartronic, 170HP
Volvo V50 1.6 HDI, 2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“