TDI zlé štarty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 l 2.5 TDi 1998
- Bydliště: Brno
#26 TDI zlé štarty
my už řešíme druhé kolo hledání zrady na tom našem novém koči, a to je, že nám žhaviče žhaví jenom po delší pauze, tzn., když auto stojí minimálně přes noc. potom dále během dne, i když stojí třeba pět hodin (teď v té kose), takže je úplně stejně studený, už se žhaviče vůbec nechytají, žhaví zase až druhý den po ránu. žhaviče jsou ok, vyměnili jsme čidlo teploty, který se zdálo být špatný, ale nepomohlo to. leda snad, že to ráno žhaví o pár sekund déle. stejně je ale potřeba to nažhavit třikrát po sobě, pak chytne hezky. ráno. no a odpoledne nic, takže točíme třeba třikrát, čtyřikrát, než nastartuje bez žhavení...nějak mi to nejde do hlavy. nevíte někdo wtf?? je to V70 r.v.1998 2.5TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#27 TDI zlé štarty
1. změřit tlakyjaruška píše:my už řešíme druhé kolo hledání zrady na tom našem novém koči, a to je, že nám žhaviče žhaví jenom po delší pauze, tzn., když auto stojí minimálně přes noc. potom dále během dne, i když stojí třeba pět hodin (teď v té kose), takže je úplně stejně studený, už se žhaviče vůbec nechytají, žhaví zase až druhý den po ránu. žhaviče jsou ok, vyměnili jsme čidlo teploty, který se zdálo být špatný, ale nepomohlo to. leda snad, že to ráno žhaví o pár sekund déle. stejně je ale potřeba to nažhavit třikrát po sobě, pak chytne hezky. ráno. no a odpoledne nic, takže točíme třeba třikrát, čtyřikrát, než nastartuje bez žhavení...nějak mi to nejde do hlavy. nevíte někdo wtf?? je to V70 r.v.1998 2.5TDI
2. zkontrolovat, resp. rovnou preventivně vyměnit přepadový hadičky
3. zkontrolovat/promerit kabelaz ke žhavičům
4. startér
že se přes den nerozsvítí žhavení je normální, muselo by to pořádně promrznout. u mě byl problém v kabelech a unavenym starteru. doporucuju taky startovat az zhasne kontrolka srs. zkus proverit co jsem ti napsal a dej vedet jak jsi pochodila. to jsou nejcastejsi nesvary, ktery trapi tdi...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 l 2.5 TDi 1998
- Bydliště: Brno
#28 TDI zlé štarty
uvidíme se v sobotu. zatím jsme jen obešli teplotní čidlo, takže žhavení kdykoliv dle libosti, je to lepší, ale stejně chytá ráno tak napotřetí. teď do konce týdne to určitě řešit nebudeme, tak to můžeme probrat osobněwolf píše:1. změřit tlakyjaruška píše:my už řešíme druhé kolo hledání zrady na tom našem novém koči, a to je, že nám žhaviče žhaví jenom po delší pauze, tzn., když auto stojí minimálně přes noc. potom dále během dne, i když stojí třeba pět hodin (teď v té kose), takže je úplně stejně studený, už se žhaviče vůbec nechytají, žhaví zase až druhý den po ránu. žhaviče jsou ok, vyměnili jsme čidlo teploty, který se zdálo být špatný, ale nepomohlo to. leda snad, že to ráno žhaví o pár sekund déle. stejně je ale potřeba to nažhavit třikrát po sobě, pak chytne hezky. ráno. no a odpoledne nic, takže točíme třeba třikrát, čtyřikrát, než nastartuje bez žhavení...nějak mi to nejde do hlavy. nevíte někdo wtf?? je to V70 r.v.1998 2.5TDI
2. zkontrolovat, resp. rovnou preventivně vyměnit přepadový hadičky
3. zkontrolovat/promerit kabelaz ke žhavičům
4. startér
že se přes den nerozsvítí žhavení je normální, muselo by to pořádně promrznout. u mě byl problém v kabelech a unavenym starteru. doporucuju taky startovat az zhasne kontrolka srs. zkus proverit co jsem ti napsal a dej vedet jak jsi pochodila. to jsou nejcastejsi nesvary, ktery trapi tdi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#29 TDI zlé štarty
Měl jsem podobné problémy (když stálo přes noc, tak auto motalo jak avie), jakýkoli následující start byl ok.. problém vyřešil nový odpojovací ventil paliva za cca 500kč .. asi už byl unavený ten elekromagnet v něm a nedokázal vytáhnout tu jehlu nahoru a tak nešla nafta.. od té doby i v zimě chytalo na brnknutí.. snad to tak bude i tuhle zimu
Dopracoval jsem se k němu právě přes žhavičky, předvstřik, startér, padání nafty, kekel v nádrži a všechno, co se tu již řešilo.. když už mi zbývalo staré jen čerpadlo a tenhle ventil, bylo to jasný
Dopracoval jsem se k němu právě přes žhavičky, předvstřik, startér, padání nafty, kekel v nádrži a všechno, co se tu již řešilo.. když už mi zbývalo staré jen čerpadlo a tenhle ventil, bylo to jasný
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#30 TDI zlé štarty
muzes upresnit pls kde se ten ventil nachazi, popr. cislo dilu, popr. navod na vymenu (zvladne clovek samodomo nebo servis?), nebo aspon fotku umisteni? moc dik
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#31 TDI zlé štarty
Určitě.. číslo origo dílu bohužel nevím, brali jsme náhradu tuším FAE 73012 (někde uvedeno jako STOP ventil čerpadla, někde jako odpojovací ventil, je to různé) .. pokud se mi podaří rozchodit VIDU, najdu ti tam klidně číslo originálu.. Jinak ventil se nachází u čerpadla, jakoby pod ním u jeho zpátečky.. (je tam zašroubované, takový váleček) - když mi dáš chvíli dojdu ti to místo vyfotit pro lepší představu. Moje vysvětlovací schopnosti jsou na úrovni dementního orangutána
Jinak demontáž a výměna samotného elmg. ventilu otázka 3 minut, problém byl akorát, že tam je opravdu špatnej přístup, aby sis ho mohl chytnout klíčem (bylo utažené dost na bejka), tak k vytvoření prostoru musely dolu palivový trubky a vakuovka. Ale fakt mi to pomohlo, tak doufám, že i vám všem, nebo alespoň většině
PS.: já to dal samodomo s kámošem, ale pro mě jako ajťáka, co vládne spíš klávesnicí, než ráčnou to bylo docela peklo ) Jinak myslím, že pro zručnějšího jedince, nebo nedejbože mechanika to bude pohoda )
Jinak demontáž a výměna samotného elmg. ventilu otázka 3 minut, problém byl akorát, že tam je opravdu špatnej přístup, aby sis ho mohl chytnout klíčem (bylo utažené dost na bejka), tak k vytvoření prostoru musely dolu palivový trubky a vakuovka. Ale fakt mi to pomohlo, tak doufám, že i vám všem, nebo alespoň většině
PS.: já to dal samodomo s kámošem, ale pro mě jako ajťáka, co vládne spíš klávesnicí, než ráčnou to bylo docela peklo ) Jinak myslím, že pro zručnějšího jedince, nebo nedejbože mechanika to bude pohoda )
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#32 TDI zlé štarty
http://2i.cz/ffd6a78d5e
.. tak tady to je wolfe Označil jsem ventil šipkama, tak snad se nějak zorientuješ.. dej vědět, jak si dopadl, jestli se pustíš do výměny
.. tak tady to je wolfe Označil jsem ventil šipkama, tak snad se nějak zorientuješ.. dej vědět, jak si dopadl, jestli se pustíš do výměny
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#33 TDI zlé štarty
Po akej dobe by sa mal znovu prekontrolovat prevdstrek? Teraz ked je vonku veelmi horuco mi to horsie startuje. Nadranom, alebo vecer naskoci pohode.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#34 TDI zlé štarty
já si toho všiml až teď - odkaz nefunguje,mohl bys to prosím tě znovu postnout nebo sem dát přímo obrázek? díkySGC píše:http://2i.cz/ffd6a78d5e
.. tak tady to je wolfe Označil jsem ventil šipkama, tak snad se nějak zorientuješ.. dej vědět, jak si dopadl, jestli se pustíš do výměny
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mr1
-
- 2 Odpovědi
- 489 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mildas
-
- 30 Odpovědi
- 2799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC
-
- 6 Odpovědi
- 1608 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 5 Odpovědi
- 503 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko