850 T5 problém se startem teplého motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#1 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od pek »

zdravím,
objevil se mi problém se startem zahřátého motoru .. mám dvoulitrové turbo T5 lpg a s nástupem tropů se problém zintenzivnil, auto po celodenním stání na slunku prostě nastartovat nelze .. motor 1x chytne, otáčky vyletí na 2 až 2 a půl tisíce a pak dou volným pádem až do nuly .. stává se mi to pravidelně při zahřátém motoru, zastavím kupř. na benzince, načepuju, chci odjet, ale nenastartuju, motor sice škytá, ale nenaskočí .. musím čekat v rozmezí někdy 3 někdy 10 minut, před pár dnama se nechytal ani po 15ti minutové pauze .. dnes v 7 ráno naskočil zcela bez potíží .. díky za rady
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#2 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od pek »

závada odstraněna - ochladilo se .. díky za spoustu cenných tipů !
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1282
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#3 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od Dural8 »

To se blbě radí od stolu, ale jistě Tě tento problém neopustil nadobro, takže já bych šel po snímači otáček klikového hřídele, který mívá takovýhle projev a pak po váze vzduchu. Vzhledem k tomu, že si oboje můžeš někde půjčit a zkusit, tak bych nečekal až zase na příští léto, závada se bude zhoršovat a pak by Ti ke startu nemusela stačit ani zimní noc ;-)
_________________
V60 D4

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#4 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od PeS »

pek píše:závada odstraněna - ochladilo se .. díky za spoustu cenných tipů !
Sakra to je nějaká nemoc kterou jsme měli také u původního auta, ale většinou těch 15 minut stačilo a pak už to šlo. Ale teď mě napadlo, jednou nám to kixlo úplně a bylo na vině palivové čerpadlo. A od té doby jsem to snad nezažil, ale možná mě pamět klame. Každopádně, sice nám říkali, že čerpadlo jde i při plynu stále a že nemáme mít prazdnou benzínovou nádrž, že se to pak přehřívá, jenže já vždy jezdil benzín do MAX a při přezouvání opět do MAX, takže to nikdy nejelo naprázdno nebo na poloprázdnou nádrž.

Se současným autem nevím, tam jsme teď snad odstranily řadu problémů s plynem a další věci kanibalizací původní 850 a vedra už asi nebudou abych mohl poreferovat. Ale už vím co si z auta schovám, nové palivové čerpadlo ;-)
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#5 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od Sarkasmic »

já mám uplne stejnej problém na B5204-pokud mi svítí celej den na haubnu sluníčko tak nenastartuju... A už fakt nevím...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#6 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od doktor »

To jsou fakt debilní závady...

Když se nad tím ,zamyslím, tak auto za tepla jede normálně, pouze nestartuje ?

Takže to bude nějaká součástka, co se podílí pouze na startování a pak už nemá funkci na chod motoru ?

Podle mě elektrická / elektronická záležitost, související s pnutím, změnou vlastností vedení, odporem, atd.

Nějaké relé, čidlo a pod?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od tomasss »

Sarkasmic píše:já mám uplne stejnej problém na B5204-pokud mi svítí celej den na haubnu sluníčko tak nenastartuju... A už fakt nevím...
tlak paliva - mas?
vstriky - davaj?
jiskra - jiskri?
Jak tu ma clovek neco resit z toho popisu :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#8 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od ksw »

Sarkasmic píše:já mám uplne stejnej problém na B5204-pokud mi svítí celej den na haubnu sluníčko tak nenastartuju... A už fakt nevím...
řešil jsem stejný problém srpen teď ale jiné auto. tak jsem shodil veškerý sání , že do motoru šel vzduch přímo, a ejhle motor chytl na první start.Nemám pro to vysvětlení snad lepší okysličení , ale ještě 2x se tato závada opakovala, a když motor nechytl, tak jsem to zopakoval a vždy start bez problému.
To bylo v těch největších vedrech.Teď už je klid. jde o motor - dávkování benzínu elektronikou.
stará rikša kolem komína :D r.v. 88 - už to má spočítané. pokud bys to někdy zkoušel, tak pozor
motor nesmí být přesycen směsi paliva z předchozího delšího startování. když je přesycen, odpoj
kabely od trysek a trochu protoč na prázdno , ať se upraví klima ve válcích.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#9 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od pek »

přihodím do seznamu řešení další položku :) servisák mi tvrdil, že je všemu na vině plyn .. plynař tvrdil, že všemu na vině benzín :Yahoo!: a pak si vyberte .. fakt je ten, že co přešly hice, startuju bez problémů

a potřeboval bych spravit distribuci vzduchu, zima se blíží a mě nefouká na nohy :x

pes : čerpadlo jede pořád i při plynu ? myslel sem si to, páč mi pořád vrtá hlavou snižující se dojezd na benzínu při jízdě na plyn :unknown:
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#10 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od pek »

dělá to pořád :unknown: jakmile je motor zahřátý a vypnuho, je převeliký problém vzápětí opět nastartovat .. občas chytne hned napoprvé, ale když přišlápnu pedál, mám dojem, že se spíš dusí, než aby reagoval .. včera sem tak čekal 15 minut, než se milostpán uráčí naskočit .. každopádně nejedná se o problém plynu, jezdil sem několik dní pouze na benzín a řekl bych, že se problém spíš ještě zhoršil .. finty se sáním sou u mého potahu čiré placebo .. je to víc než silně protivné :no:
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#11 850 T5 problém se startem teplého motoru

Příspěvek od Fíla »

loni jsem měl stejný problém a jak už nahoře psal Dural8, po výměně snímače otáček klikového hřídele je klid
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“