kulinařska zavada

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#1 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

pri jizde na tempomat si auto prida najednou cele auto spadne do nouzaku a jede jakoby na neutral otacky motoru spadnou na 350-500 auto stale jede setrvacnosti asi 100m/h rychlostni stupen 5 a nereaguje vubec na nic ani na spojku ani na plyn pote se auto zastavi stale je zarazen 5 nebo jakykoliv jiny rychlostni stupen ale auto stale stoji a motor bezi
po zaraceni 1-2 stupne se auto rozjede asi na 5 km/h ale naplyn stale nereaguje
po vypnuti a opetovnem nastartovani jede zase normalne!!!!

diagnostika nacte chybu ridici jednotky 918a jinak nezjisti vubec nic a to se chyba stala i pri napojeni na diagnostiku

zajima mne hlavne jak je mozne ze pri nastartovanem motoru a zarazene rachlosti muze auto stat
tohle nechapali ani v autorizaku :D

vzadu bych pochopil ze je mozno to rozpojit na haldexu ale v predu :unknown: :unknown: :unknown: :fool: :fool:
nejake napady ????
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

GDPR_user

#2 kulinařska zavada

Příspěvek od GDPR_user »

Doplním,že auto má manuální převodovku!!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#3 kulinařska zavada

Příspěvek od lucki »

holt elektrika :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#4 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

eletrika to bude to mi je jasne ale kde se rospoji ten pohon kol to opravdu nevim
jde totiz davat rychlost i bez spojky a jakoby s vypnutym motorem :unknown: :jaj:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 kulinařska zavada

Příspěvek od raolsa »

A spojka (ta na pedál) ti funguje když auto jede normálně? Neklouže? Co haldex (nebo co tam máš za spojku dozadu, já mám viskospojku)? Připadá mi to jako by měl jít plný výkon dozadu a haldex to rozpojil, ale třeba to takhle fungovat nemůže - kdyžtak mě někdo opravte. Nepraskla nebo neprotočila se ti jedna poloosa vepředu? Jenom hádám, možná je to blbost. :Search: :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#6 kulinařska zavada

Příspěvek od GDPR_user »

raolsa píše:A spojka (ta na pedál) ti funguje když auto jede normálně? Neklouže? Co haldex (nebo co tam máš za spojku dozadu, já mám viskospojku)? Připadá mi to jako by měl jít plný výkon dozadu a haldex to rozpojil, ale třeba to takhle fungovat nemůže - kdyžtak mě někdo opravte. Nepraskla nebo neprotočila se ti jedna poloosa vepředu? Jenom hádám, možná je to blbost. :Search: :unknown:
Spojka neklouže,poloosy jsou OK.Jako by něco elektronicky odpojilo převodovku. :shock:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#7 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

rozsypanej diferenciál? Takže auto jede pouze když se připojí zadek? A ten se nepřipojí, protože jde řídící jednotce odněkud nějaký error ?
Nic jinýho mě nenapadá :o
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#8 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

to by auto jelo jinak nez normalne i kdyz tam ta chyba neni jakmile znova nastartuju tak zas jede uplne normalne :D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#9 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

zajet předkem na válce, zadek zvednout a kouknout, jestli se roztočí obě přední kola (nic jinýho mě nanapadá) :pardon:

Na tom autě není nic, co by dokázalo nějak elektronicky odpojit převodovku od motoru. Ještě mě napadá - nemá to visco spojku na pravé poloose? http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/48773/nm/Volvo_S80_Turbo_Front_Right_Axle_Assembly_Visco_Clutch_/category_id/103
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#10 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

eLzyx píše:zajet předkem na válce, zadek zvednout a kouknout, jestli se roztočí obě přední kola (nic jinýho mě nanapadá) :pardon:
jo ale hyba vyskakuje obcas a vetsinou kdyz jsou kola v zaberu nebo spis si motor prida a zacne tahat a taky chyba nevyskoci pokazde bych mohl byt na valcich cely den a nic :jaj:

vyskospojka na poloose neni
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#11 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

podle mě je na prvopočátku MECHANICKÁ závada. U manuální převodovky tohoto typu není možnost elektronického ovlivňování spojeno/rozpojeno s poloosama, tj. jedem/nejedem. To prostě není jak řešit. Je to prostá mechanika.

Takže podle mě máš rozsypaný diferák na předku nebo jiný problém na převodovce, třeba je to K.O. spojkou (má již trvalý prokluz). Pokud bys neměl AWD, tak by jsi se vůbec nehnul z místa (tj. to co se ti občas stává). Vzhledem k tomu, že máš AWD, tak chytrá elektronika zachroupe, vidí otáčky na motoru, zařazenej kvalt a prd na ABS čidlech na předku, tak připojí zadek - tj. jedeš. To, že ti to pak slítne do nějakýho nouzáku a nejede to - to už je podružná záležitost. Elektronika ti odpojí zadek třeba kvůli nějakýmu přehřátí. To, že se po "restartu" motoru znova rozjedeš - AWD už nehlásí chybu a tak dovolí se rozjet opět s použitím zadního náhonu.

Jinak si to vysvětlit nedokážu (i když se mi taky nechce věřit tomu, že by to byla první novodobá Volvo zadokolka)

k těm válcům co jsem navrhoval předtím - to nebylo míněno tak, že by to mělo vyvolat chybovou hlášku. To jsem navrhoval pro ověření toho, jestli ti maká předek.

ale nejsem automechanik. Pouze laik, co si občas opravuje auto a troufá si o sobě říct, že těm základním principům rozumí. Napsal jsem to tak, jak bych postupoval sám, kdyby se mi stala podobná kulišárna
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 06 čer 2011 19:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 kulinařska zavada

Příspěvek od Ing.Magor »

eLzyx píše:rozsypanej diferenciál? Takže auto jede pouze když se připojí zadek? A ten se nepřipojí, protože jde řídící jednotce odněkud nějaký error ?
Nic jinýho mě nenapadá :o
Výkon na zadek se ale dostává právě přes přední diferenciál, takže pokud by byl rozsypanej, tak bych předpokládal, že ani na ten zadek s ten výkon nemá jak dostat.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#13 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

scoff píše:po zaraceni 1-2 stupne se auto rozjede asi na 5 km/h ale naplyn stale nereaguje
nereaguje jak? Motor má stále stejné otáčky, ať šlapeš na plyn sebevíc? Nebo otáčky rostou a auto (téměř) stojí? Klepe se motor, nebo běží volně?

EDIT: když vidím tu zmínku o tempomatu, tak mám nový tip na původce závady - polomrtvý plynový pedál.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#14 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

motor jede v otachkach 350-500 to psala diagnostika trepese jak blazen i cele auto to je ale od motoru a trepat se muze i 10 minit to bylo nejdyl co jsem ho nechal trapit

spojka ri jizde bez tempomatu zabura krasne a auto se na mokre trave s vytocenyma kolama otoci na miste takže awd jede jak ma i na zvedaku se toci vsechny 4 kola stejne rychle

stim plynovym pedalem nevim je to mozne ale diferak spojka jsou naprosto vpohode pri normalnim provozi vse funguje jak ma a to mu muzi davat sebevic tocit motor hrabat na sterku a vse funguje ale po vyhozeni chyby je problem tuto chybu mi to hodilo uz kdyz jsem auto koupil to jeste pred montazi plynu po roce co je v tom plyn to zase zacko tak nejak delat :jaj:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#15 kulinařska zavada

Příspěvek od jarek.krizan »

Řídící jednotka při zapnutém tempomatu předpokládá plynulou jízdu a nejzdu v terénu a proto jednotka obyčejně nespíná haldex. Takže taky si myslím, že bude někde mechanická závada na převodovce, nebo diferenciálu. Nedovedu si jinak mechanicky situaci vysvětlit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#16 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

jarek.krizan píše:Řídící jednotka při zapnutém tempomatu předpokládá plynulou jízdu a nejzdu v terénu a proto jednotka obyčejně nespíná haldex. Takže taky si myslím, že bude někde mechanická závada na převodovce, nebo diferenciálu. Nedovedu si jinak mechanicky situaci vysvětlit.
mechanickou zavadu na prevodovce či na diferaku bych poznal pri normalni jizde jenze se auto chova uplne normalne a reagovat prestane az po vyskoceni chyby takze to musi elektronika nekde neco rozpojit :fool:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#17 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

scoff píše:takze to musi elektronika nekde neco rozpojit :fool:
tam není co by ten pohon kol rozpojilo - k tomu slouží spojka a ta se ovládá mechanicky.

zeptám se ještě jinak ... když je to v poruše - když šlápneš na plyn, hne to otáčkama motoru? Nebo to na plyn vůbec nereaguje?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#18 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

kdyz sviti chyba tak auto nereaguje vubec nanic muzu slapat na plyn a otacy se nemeni
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#19 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

tak to je podstatné info

el. plyn v háji, nebo nějaká ŘJ
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#20 kulinařska zavada

Příspěvek od Petr74 »

nejsem odborník :) , ale hledal bych i v napájení ŘJ. Mrkni na relátka. Podobné problémy znám z VW. Autoelektrikář to prověří a případně vymění či přeletuje.
_________________
V70 D5, r.v.06, 136kW (D5244T4), zlatá metalíza
Obrázek

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 kulinařska zavada

Příspěvek od Urvanej »

Hoši ano, ale co vyřadí pohon? Jak je možný, že na manuálu při zařazenym kvaltu motor vrčí a auto stojí???

Nemůže bejt v převodovce chyba, že za jízdy vyskočí kvalt tak blbě, že to sepne zpátečku a ŘJ v tu chvíli nechápe, proč na zpátečku jedu takhle rychle dopředu a radši skočí do nouzáku?
Vim, je to blbost, ale jinak si to nedovedu vysvětlit, co by vyřadilo pohon.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#22 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

Urvanej píše:Hoši ano, ale co vyřadí pohon? Jak je možný, že na manuálu při zařazenym kvaltu motor vrčí a auto stojí???
to mne taky zajima ryclost nevyskakuje spojka razeni vse je v poradku ale kde se to proste rozpoji tak ze auto se ani nehne :pardon:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#23 kulinařska zavada

Příspěvek od eLzyx »

když to nechce akcelerovat (tj. běží to na ten rádoby volnoběh) a zařadíš - rozjede se to? (byť třeba krokem)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#24 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

jo asi 2-5 kilometrovou ryclosti ale jen na jednicku a dvojku kdyz dam na miste vysi rychlost bez spojky se sotva bezicim motorem tak se auto ani nehne a motor bezi porad na stejnych otackah a pri seslapnuti plynu se nedeje vubec nic
:fool:
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

#25 kulinařska zavada

Příspěvek od scoff »

eLzyx píše:když to nechce akcelerovat (tj. běží to na ten rádoby volnoběh) a zařadíš - rozjede se to? (byť třeba krokem)
v sobotu mozna dojedu na sraz tak ti to klidne predvedu
:D
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“