Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V70 I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V70 I
Dnes po odjetých desítkách km a neustálem čištění světlometů od soli, aby trochu svítily, jsem to nevydržel a hodlám koupit ostřiky světel. Bude třeba ale sundat nárazník.
Tak tedy prosím o radu, abych něco neurval. Co a kde je potřeba odšroubovat, odháknout atd???
- je mi jasné, že všechny nýtky/šrouby v obou podbězích
- a co dál???
Samozřejmě ještě budu muset táhnout kabely k spínači ostřiku na palubovku. To asi protáhnu pojistkovou skříní (vpravo v motorovém prostoru) - dobrý nápad nebo máte lepší?
A poslední dotaz. Kam by jste připojili kladný kabel od čerpadýlka?
Předem děkuji za rady.
Tak tedy prosím o radu, abych něco neurval. Co a kde je potřeba odšroubovat, odháknout atd???
- je mi jasné, že všechny nýtky/šrouby v obou podbězích
- a co dál???
Samozřejmě ještě budu muset táhnout kabely k spínači ostřiku na palubovku. To asi protáhnu pojistkovou skříní (vpravo v motorovém prostoru) - dobrý nápad nebo máte lepší?
A poslední dotaz. Kam by jste připojili kladný kabel od čerpadýlka?
Předem děkuji za rady.
Naposledy upravil(a) Haben dne 22 pro 2010 21:55, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
díky za rady.
Elektriku jsem už vyřešil, i umístění nádoby + vedení drátů. jen se zeptám. Čidlo teploty naleznu prosím kde???
Jinak návod snad bude stačit.
Elektriku jsem už vyřešil, i umístění nádoby + vedení drátů. jen se zeptám. Čidlo teploty naleznu prosím kde???
Jinak návod snad bude stačit.
#3 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Mám dotaz, ostřikovat chceš světlomety standardně se skly, nebo samostatně? Já měl ostřik světlometů jen u Feldy a to mělo spotřebu kapaliny jak svina!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
samostatně světla, samostatně okno. To by jsem jinak jen doléval směs Na palubku jsem do volného spínače dotáhl takové červené tlačítko, které se podobá tlačítku na kulomet u stíhaček - takže to vypadá trošku humorně
Dobře to bylo vyřešné na Octavia 1, co má otec. Tam se ostřik světel sepnul, ža jsi podržel páčku ostřiku oken na více jak cca 2 vteřiny.
Dobře to bylo vyřešné na Octavia 1, co má otec. Tam se ostřik světel sepnul, ža jsi podržel páčku ostřiku oken na více jak cca 2 vteřiny.
#5 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
u V70II je to tak taky, extra motorek na ostřik skel a extra vysokotlak na světla. a spouští se asi při každém třetím ostřiku skel. dodělával jsem si to kvůli xenonům i na V40 a připojil jsem to přímo na motorek na skla a problém jsem nikdy neměl, že by došla voda, to je spíš takový mýtus. ani na felicii s ostřikem světel jsem to řešit nemusel, nádobka byla o dost větší než pro ostřik pouze oken. a u V40 i V70II je nádobka také dostatečně velká.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#6 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Já to mám u své s 60 součást od výrobce a mají to docela vymakané. Je to na páčku okna. Při prvním ostříknutí to veme i světla a potom světla až za 5 cyklu na okna , nebo po 15 minutách. Pokud klesne voda v nádobce tuším pod 2 L, tak to světla odpojí a jdou už jen okna. Jinak jsou tam vysokotlaké ostřiky, a ty si trochu zpapaj a podle toho mají i velkou nádobku. Ale stojí to za to.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#7 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
ono to hodně záleží na stylu, jak často používáš ostřik. Mně osobně strašně vadí, když jen stěrače zanechávají malé čmouhy na skle. Před týdnem na poslední služebce jsem na firemní Octavii vystříkal cestou Břeclav - Zlín po dálnici - cca 150 km celou nádrž (3 l směsi). Takže pokud by mi to ostřikovalo zároveň se sklem i světla, asi bych v půli cesty musel na benzinku dokoupit směs
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#8 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Jasan. Já jsem si splnil sen, koupil jsem si pořádnou káru a jezdí s ní manželka s dětma a na mě zbyla astřička. Po kombajnovém mondeu je to teda svezení o třídu níž, ale hlavně že se točej koa a nemusím šlapat na kole. A ona mi ho i bčas pujčí.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 107
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
#9 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
No tak tú astru s Isuzu motorom by som nechcel ani zdarma ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
#10 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
to samozřejmě ano. volba způsobu provedení stejně zůstane na Tobě. tak potom třeba nahoď nějaké foto pro případné další tazatele.Haben píše:ono to hodně záleží na stylu, jak často používáš ostřik.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
nahodím, ať je návod i ostatním k dispozici. Jen potřebuji ještě radu, kde najdu to čidlo venkovní teploty.
#12 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
u V70II není na nárazníku. u V70I nevím.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#13 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
No, u S60 je čidlo ve zpětném zrcátku, tak možná to bude stejně i u V70.
Jo, nádržka na ostřik má u S60 4,5l To se jen tak nevystříká
Jo, nádržka na ostřik má u S60 4,5l To se jen tak nevystříká
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Jediný, co nechápu je proč nejdeš do origo stěračů světel? Stačí z nějaký rozborky koupit motůrky s ramínkama a zapojit je do připravený kabeláže. O něco horší je to s nárazníkem. Sehnat jetej do tvý barvy je asi bez šance. Ale jinak je stěračových nárazníků habaděj. Takže koupit a nechat nastříkat... Cena stříkání dílu bývá okolo 2500-3000. A účinnost? Kam se na to hrabe jakejkoli ostřik... a přitom to oproti němu spotřebuje zlomek kapaliny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#15 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Přesně toto bych napsal přece nebudu lít směs do ostřikovačů do kanálu!! A navíc hnusit auto!!dali píše:Jediný, co nechápu je proč nejdeš do origo stěračů světel? Stačí z nějaký rozborky koupit motůrky s ramínkama a zapojit je do připravený kabeláže. O něco horší je to s nárazníkem. Sehnat jetej do tvý barvy je asi bez šance. Ale jinak je stěračových nárazníků habaděj. Takže koupit a nechat nastříkat... Cena stříkání dílu bývá okolo 2500-3000. A účinnost? Kam se na to hrabe jakejkoli ostřik... a přitom to oproti němu spotřebuje zlomek kapaliny
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#16 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
To je samozřejmě na tobě. já jí mám 3 roky a jsem maximálně spokojenej. Je to teda auto na běžné ježdění a né žádné dálky, ( co se týká pohodlí a konfortu ) ale už jsem s ní byl s rodinou 2x v itálii a taky jsem dojel a ta spotřeba je prostě super. Jsou i horší auta. Hlavně je na tyto motory sploehnutí i když to jsou takový čmeláci. Nesmíš teda jako já kokot ukroutit žhavák. jo a měl jsem už i horší auta viz už zminované mondeo
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#17 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
jo to bylo pro Habena . Hoj hoj hoj
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#18 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Tak je hotovo.
Jen reakce k Dalimu a Karelvolvo. Samo, že stěrač s ostřikem setře lépe, ale myslím si, že hnusí auto více jak ostřik. A navíc ostřik vyjde levněji. ale to už je jedno. Pokud nebude vyhovovat, vše se dá vyměnit, dodělat.
Přikládám návod na demontáž předního nárazníku na V70I a montaáž ostřikovačů.
1. pro ovládání ostřikovačů z palubní desky jsem na volném spínači umístil tlačítko ostřiku světlometů. 2. Nádobku jsem umístil do jediného volného místa v motorovém prostoru, záporný drát jsme dal na kostru karosrie. 3. Aby bylo možné dovést kabely od čerpadla z nádržky ostřikovacé směsi ke spínači, bylo nutné odšroubovat kryt pojistek. Kladný drát od čerpadla jsem přivedl přes pojistkovou škříň, stejným způsobem jsem od spínače vedl drát na baterii. Aby bylo možné protáhnout dráty vnitřkem vozu ke spínači, je potřeba sejmout spodní kryt palubní desky u řidiče. Takhle to pak vypadá ve spodní části palubní desky. Drát od čerpadla ke spínači je bílý a oranžově je zaznačen vstup z pojistkové skříně. 4. Sundání předního nárazníku:
- odvrtat po 4 nýtkách v každém podběhu - sundat plastový dekl chránící chladič - 2 šrouby č. 10 na každé straně
- odpojit mlhovky a čidlo teploty + odšroubovat 2x dlouhž šroub č. 14
- vysunout nárazník z postranních kolejniček
5. pro montáž ostřikovačů je nutné najít volný prostor a osddělat plástové západky, aby se člověk dostal k zašroubování ostřikovačů
Jen reakce k Dalimu a Karelvolvo. Samo, že stěrač s ostřikem setře lépe, ale myslím si, že hnusí auto více jak ostřik. A navíc ostřik vyjde levněji. ale to už je jedno. Pokud nebude vyhovovat, vše se dá vyměnit, dodělat.
Přikládám návod na demontáž předního nárazníku na V70I a montaáž ostřikovačů.
1. pro ovládání ostřikovačů z palubní desky jsem na volném spínači umístil tlačítko ostřiku světlometů. 2. Nádobku jsem umístil do jediného volného místa v motorovém prostoru, záporný drát jsme dal na kostru karosrie. 3. Aby bylo možné dovést kabely od čerpadla z nádržky ostřikovacé směsi ke spínači, bylo nutné odšroubovat kryt pojistek. Kladný drát od čerpadla jsem přivedl přes pojistkovou škříň, stejným způsobem jsem od spínače vedl drát na baterii. Aby bylo možné protáhnout dráty vnitřkem vozu ke spínači, je potřeba sejmout spodní kryt palubní desky u řidiče. Takhle to pak vypadá ve spodní části palubní desky. Drát od čerpadla ke spínači je bílý a oranžově je zaznačen vstup z pojistkové skříně. 4. Sundání předního nárazníku:
- odvrtat po 4 nýtkách v každém podběhu - sundat plastový dekl chránící chladič - 2 šrouby č. 10 na každé straně
- odpojit mlhovky a čidlo teploty + odšroubovat 2x dlouhž šroub č. 14
- vysunout nárazník z postranních kolejniček
5. pro montáž ostřikovačů je nutné najít volný prostor a osddělat plástové západky, aby se člověk dostal k zašroubování ostřikovačů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#19 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
nejde vložit více jak 10 obrázků, proto je zde pokračování.
- odšrouovat plastový dekl chránící chladiš - 2 šrouby č. 10 na každé straně - odpojit mlhovky a čidlo teploty + odšroubovat 2x dlouhý šroub č. 14, co drží nárzaníky na dvou hlavních nosnících. Pak vytáhnout z postranních kolejniček celý nárazník. - pro instalaci ostřikovačů je nutné vycvakat západky, aby se člověk dostal i dovnitř nárazníku. Demontáž je docela sranda. Smontovat to je tedy dílo. Já zápasil cca 4 hodiuny se dvěma dlouhýma šroubama, co drží nárazník v hlavních nosnících. Až jsme se nasr.l a několikrát bouchnul do nárzaníků, tak se mi šrouby teprve chytly do závitů.
- odšrouovat plastový dekl chránící chladiš - 2 šrouby č. 10 na každé straně - odpojit mlhovky a čidlo teploty + odšroubovat 2x dlouhý šroub č. 14, co drží nárzaníky na dvou hlavních nosnících. Pak vytáhnout z postranních kolejniček celý nárazník. - pro instalaci ostřikovačů je nutné vycvakat západky, aby se člověk dostal i dovnitř nárazníku. Demontáž je docela sranda. Smontovat to je tedy dílo. Já zápasil cca 4 hodiuny se dvěma dlouhýma šroubama, co drží nárazník v hlavních nosnících. Až jsme se nasr.l a několikrát bouchnul do nárzaníků, tak se mi šrouby teprve chytly do závitů.
Naposledy upravil(a) Haben dne 23 pro 2010 21:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
super. díky za info. jakej je rozpočet akce?
a dej ještě foto ostřikovače, jak to vypadá. díky
a dej ještě foto ostřikovače, jak to vypadá. díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#21 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Rozpočet 600 CZk + nervy před Vánoci v kýblu, strávených cca 12 hodin montáží. Z toho
- 1 hodina protažení elektriky + usazení spínače
- 1 hodina výroba držáku na nádobku a její usazení
- 30 minut demontáž nárazníku
- 30 minut montáž ostřikovačů
- 9 hodin nasazování nárzaníku
Ostřikovače jsou např. na této fotce - zítra vyfotím v celku a fotku nahradím:
- 1 hodina protažení elektriky + usazení spínače
- 1 hodina výroba držáku na nádobku a její usazení
- 30 minut demontáž nárazníku
- 30 minut montáž ostřikovačů
- 9 hodin nasazování nárzaníku
Ostřikovače jsou např. na této fotce - zítra vyfotím v celku a fotku nahradím:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#22 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Montaz dobry, akorat priste dej na kabel lisovaci ocko a to teprv pod sroub...Haben píše:...záporný drát jsem dal na kostru karoserie.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#23 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
Ještě to bude kosmeticky doupravené. Strávil jsem na tom naplánovaně moc času a žena mě hnala domů - holt alespoň ať na svátky jsme spolu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 107
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
#24 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
igi75 píše:To je samozřejmě na tobě. já jí mám 3 roky a jsem maximálně spokojenej. Je to teda auto na běžné ježdění a né žádné dálky, ( co se týká pohodlí a konfortu ) ale už jsem s ní byl s rodinou 2x v itálii a taky jsem dojel a ta spotřeba je prostě super. Jsou i horší auta. Hlavně je na tyto motory sploehnutí i když to jsou takový čmeláci. Nesmíš teda jako já kokot ukroutit žhavák. jo a měl jsem už i horší auta viz už zminované mondeo
strýko ju mal ... a už pol roka je v liehu že našiel chuja čo ju kúpil..... za rok do nej stretili asi 50 000 sk na čidlách, repas čerpadla, hovadiny.. stáel to blbko... niekedy išiel ako hladký diesel ... proste ten isuzu strach a hroza... mechanici čo sa venujú oplom ten motor volaju " pič_motor "
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#25 Demontáž předního nárazníku + instalace ostřiku světel V
strýko ju mal ... a už pol roka je v liehu že našiel chuja čo ju kúpil..... za rok do nej stretili asi 50 000 sk na čidlách, repas čerpadla, hovadiny.. stáel to blbko... niekedy išiel ako hladký diesel ... proste ten isuzu strach a hroza... mechanici čo sa venujú oplom ten motor volaju " pič_motor "[/quote]
Joooo jasan,když se to se... tak se to se.... A kdo dělá auta, tak uzná, že pak je jedno jaká je to značka. Já jsem tu astru kupoval hlavně kuli tomuto motoru. Můj strejc jí taky má ( on teda od nova a má jí ted už asi 9 rok a je spokojenej. Je to asi kus od kusu. já jsem jí kupoval na prověřených 110 000 km a za ty 3 roky ( v lednu ) jsem do ní dal akorát, přední kotouče, destičky, 1000 kč oprava startéru. ( origi hitaši stál 19 000 kč ) to by mě asi taky kleplo no a letos na podzim jsem měnil žhaváky. to byla ta akce při které jsem poslední ukroutil. Co se Japoncům musí nechat, že jsou kokoti a dali je ze zadu, tak to nešlo na motoru odvrtat a musel jsem dávat palici dolu, což mě vyšlo i s odvrtáním ma cca 4 500 kč včetně žhaváku. koupil jsem nějake obyč od starlajnu, tak si to za pár let zopakuju. . Jinak platí asi čím větší blbec tím bětší štěstí, protože jsem doposud něměl auto co by se mi nějak sralo a nebo to může bejt tím , že když vybírám tak hledám hodně dlouho , ale asi to je ta první možnost . Hoj a hezké svátky a at se kolečka dobře točej
Joooo jasan,když se to se... tak se to se.... A kdo dělá auta, tak uzná, že pak je jedno jaká je to značka. Já jsem tu astru kupoval hlavně kuli tomuto motoru. Můj strejc jí taky má ( on teda od nova a má jí ted už asi 9 rok a je spokojenej. Je to asi kus od kusu. já jsem jí kupoval na prověřených 110 000 km a za ty 3 roky ( v lednu ) jsem do ní dal akorát, přední kotouče, destičky, 1000 kč oprava startéru. ( origi hitaši stál 19 000 kč ) to by mě asi taky kleplo no a letos na podzim jsem měnil žhaváky. to byla ta akce při které jsem poslední ukroutil. Co se Japoncům musí nechat, že jsou kokoti a dali je ze zadu, tak to nešlo na motoru odvrtat a musel jsem dávat palici dolu, což mě vyšlo i s odvrtáním ma cca 4 500 kč včetně žhaváku. koupil jsem nějake obyč od starlajnu, tak si to za pár let zopakuju. . Jinak platí asi čím větší blbec tím bětší štěstí, protože jsem doposud něměl auto co by se mi nějak sralo a nebo to může bejt tím , že když vybírám tak hledám hodně dlouho , ale asi to je ta první možnost . Hoj a hezké svátky a at se kolečka dobře točej
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek