Otázka - CR vstřiky

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od GDPR_user »

Toirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
Prosím o adresu,kde dělají repase CR za 1100Kč Mi řekli 4600 bez DPH v Bosch servisu ve FM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#27 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od dali »

sordo píše:Stejný Bosch servis je i v Brně, tak vyzkouším.
Tím bych si tak jistej nebyl. Že je to taky Bosch servis ještě neznamená, že bude umět totéž. Aspoň teda já jsem měl tu čest se třema z nichž jen jeden se dá označit jako rozumnej.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9886
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#28 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
Toirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
Prosím o adresu,kde dělají repase CR za 1100Kč Mi řekli 4600 bez DPH v Bosch servisu ve FM
tak jsem se trochu pídil. v Mostě Auto Peleška takto
"Dobrý den,
děkuji za informace. Postup při stanovení ceny za opravu commonrail Boch vstřikovačů je následující, CR vsřikovače se nejprve testují podle předpisu, na základě naměřených výsledků se stanovuje cena opravy.
Testace 1 ks stojí 450,-Kč, testují se vždy v sadě. Jsou tací koumáci, kteří si nechají otestovat a posléze opravit 1 ks, a pak jezdí s dalšími.

Ceny oprav se pohybují od 3000,-Kč - 4800,-Kč za 1 ks, cena opravy se stanovuje na základě testace CR vstřikovačů. Díly pro opravu CR Bosch jsou k dispozici, opravy jsou většinou do druhého dne hotové."
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#29 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

tak jsem se trochu pídil. v Mostě Auto Peleška takto
"Dobrý den,
děkuji za informace. Postup při stanovení ceny za opravu commonrail Boch vstřikovačů je následující, CR vsřikovače se nejprve testují podle předpisu, na základě naměřených výsledků se stanovuje cena opravy.
Testace 1 ks stojí 450,-Kč, testují se vždy v sadě. Jsou tací koumáci, kteří si nechají otestovat a posléze opravit 1 ks, a pak jezdí s dalšími.

Ceny oprav se pohybují od 3000,-Kč - 4800,-Kč za 1 ks, cena opravy se stanovuje na základě testace CR vstřikovačů. Díly pro opravu CR Bosch jsou k dispozici, opravy jsou většinou do druhého dne hotové."
Taky jsem trochu hledal a v podstatě můžu potvrdit. Chlapík z Troubska co se tímhle zabýva má ceny: 400,-/ks za otestování a pak 3000 - 3500 za opravu. Dily většinou skladem. Do druhého dne hotovka.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#30 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

Takže všechny vstřiky jsou venku. Zítra jdou na repas.
Když jsem vytahoval, byly pěkně zaprasené. Dva nich v podstatě komplet černé od směsi nafty oleje.

Jak pak postupovat při jejich montáži a jak očistit dosedací plochy a otvor? Nerad bych, aby ten bordel napadl do válců.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava

#31 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od ryba »

Jak jsem je měnil já tak jsem si na vysavač přidělal pomocí lepící pásky zahradní hadici.
A vysál jsem co šlo, potom hadr na nějakou železnou tyčku, namočit do toluenu a pomalu čistit.
Do lesku to trvalo ale podařilo se, důležitá je ta dosedací plocha měděného těsnění.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“