Otázka - CR vstřiky

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#1 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Toirtap »

Ahojte. Otázka do placu. Co by jste řekli, že znamenají zakroužkované hodnoty???
Přílohy
hodnoty_vstik_Volvo_servis_HK_Medium_2_1.jpg
hodnoty_vstik_Volvo_servis_HK_Medium_2_1.jpg (36.3 KiB) Zobrazeno 3290 x
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#2 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Harry »

že jeden je ucpanej a druhej protéká ?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#3 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od karelvolvo »

Pokud je to podobné jako u kamionů tak jeden je špatný a ten druhý ŘJ dorovnává snaží se aby šel motor pravidelně aby neklepal
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#4 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Toirtap »

Chlapi, dle autorizovanýho servisu by tam měly být všude ideálně nuly. Ta nula na 4 hrnku je s novým CR vstřikem a prý to značí "prochcávání". jenže. Po tomto měření jsem koupil i na 5tej hrnek nový CR vstřik a co myslíte? Hodnota byla 42!
A dodneska mi tedy nikdo přesně nevysvětlil, ani v servisu, co to měření má tedy říkat.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#5 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Ykka »

Je to tak, jednotka dorovnává množství paliva o uvedenou hodnotu v případě nerovnoměrné úhlové rychlosti v okamžiku zapálení konkrétního válce. Znamená to že buď je vstřikováno méně paliva, než je dodáváno, což značí mechanické opotřebování trysky vstřikovače, nebo je spalování z nějakého důvodu méně efektivní než v ostatních válcích. Vadný vstřikovač lze bezpečně určit pouze metodou měření objemu přepadů, dokonce na to existuje konkrétní garanční formulář. V případě že by měl jeden válec např. nízký kompresní tlak, měla by být opět znatelná korekce paliva. Co se děje uvnitř vstřiku a jak se chová opotřebovaná nebo zapečená jehla by určitě uměl vysvětlit lépe někdo kdo se specializuje přímo na vstřikovací systémy.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#6 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od tymon »

no mne udivuje i ta tabulka nad tim s otackami jednotlivych valcu... jak se muze kazdej hrnek tocit jinou rychlosti, kdyz jsou spojeny klikovkou?? :crazy: :D
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#7 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Dural8 »

To bude asi pístová rychlost ne? Podle toho jak rychle vybouchne to spočítá kolik by to bylo otáček a když jeden válec má méně paliva a je jinak opotřebený než druhý, tak i toto bude rozdílné...bych si tedy laicky myslel já.
_________________
V60 D4

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#8 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od karelvolvo »

Je to tak aspoň u kamionů je to stejně a zároveň to podle toho změří kompresi na jednotlivých válcích
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#9 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Toirtap »

No v tom případě by komprese mohla být cca +- ok - pokud není na všech 5ti v háji, což nepředpokládám.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od ok2ucx »

Ykka píše:...Vadný vstřikovač lze bezpečně určit pouze metodou měření objemu přepadů, ...
Za pár kaček můžete zkusit toto - samo domo:

Obrázek

Odpojit přepady, hadičkama do flašky. Zkusit natočit. Pokud přepady takto "chčijou" => jsou takto jednoznačně za repas.
Tohle měl kolega na Laguně (2.2dCi). Ten zcela vlevo byl úplně KO, 3. zleva taky trošičku přepadával (při pozorném pohledu to to vidět), už je repasnutý také.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#11 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od ok2ucx »

Toirtap píše:Ahojte. Otázka do placu. Co by jste řekli, že znamenají zakroužkované hodnoty???
A mám ještě dotaz - kde tyhle korekce předvstřiku umí naměřit? Když jsem přes 2 roky byl na diagu, tak mi říkali, že moje D5 120kW 2002 tyhle hodnoty neumí vydat ven?
Podle podpisu čtu 2003 96kW? Tedy velmi příbuzný bráška. Jedná se o tento motor? A kde to naměřili?

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#12 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Toirtap »

Tyto korekce mi vyjeli v autorizáku VOLVO v HK - DEKOM
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#13 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

Už delší dobu se mi zdálo, že mám docela hlučný motor a v kabině mi čím dál víc věcí rezonuje. Hlavně když stojím na křižovatce s nohou na brzdě a zařezeným D. Jsem si myslel že je to průvodní jen D5.

Ovšem dnes jsem si projel jinou D5, ze stejného roku (díky penino cz), a k mému překvapení, žádné vibrace, motor jel pěkně potichu, prostě sametově hladký motor.

Takže mě to vyburcovalo k aktivitě. Všechny silentbloky mám v pořádku. Takže jsem se podíval na zoubek vstřikům. Zkusil jsem jen cvičně odpojit poslední přepad (úplně vlevo) a cvičně natočit motor. A co nevidim. Z hadičky tekla nafta jak z kohoutku. Tipoval bych, že půldecku bych takhle naplnit za pár vteřin. Takže resumé je jediné. Některý či více vstřiků jsou zralé na repas.

Jak tohle řešíte? Dáváte nové? Repasujete či čistíte?
Máte nějaky kontakt na slušnou firmu co tohle dělá v okolí Brna?

Díky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

GDPR_user

#14 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od GDPR_user »

sordo píše:Už delší dobu se mi zdálo, že mám docela hlučný motor a v kabině mi čím dál víc věcí rezonuje. Hlavně když stojím na křižovatce s nohou na brzdě a zařezeným D. Jsem si myslel že je to průvodní jen D5.

Ovšem dnes jsem si projel jinou D5, ze stejného roku (díky penino cz), a k mému překvapení, žádné vibrace, motor jel pěkně potichu, prostě sametově hladký motor.

Takže mě to vyburcovalo k aktivitě. Všechny silentbloky mám v pořádku. Takže jsem se podíval na zoubek vstřikům. Zkusil jsem jen cvičně odpojit poslední přepad (úplně vlevo) a cvičně natočit motor. A co nevidim. Z hadičky tekla nafta jak z kohoutku. Tipoval bych, že půldecku bych takhle naplnit za pár vteřin. Takže resumé je jediné. Některý či více vstřiků jsou zralé na repas.

Jak tohle řešíte? Dáváte nové? Repasujete či čistíte?
Máte nějaky kontakt na slušnou firmu co tohle dělá v okolí Brna?

Díky
Vstřiky umím sehnat nové za cca 5400Kč/ks origo Bosch.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#15 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Drak3n »

ake su vlastne symptomy vstrekovacov , ktore uz maju najlepsie roky zivota za sebou ? :)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#16 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

Drak3n píše:ake su vlastne symptomy vstrekovacov , ktore uz maju najlepsie roky zivota za sebou ? :)
Tak u mě je to tvrdý chod motoru, lučnost, zvýšene vibrace. Taky mám dojem že mi to trochu hůř startuje.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od hajnej »

super. téma. taky mě to zajímá.
co si myslíte o těch prostředcích na čištění palivové soustavu a vstřikovačů? dává se asi půl litr jednou za čas na nádrž.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#18 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Zeb »

Já s každou výměnou oleje používám tohle. Auto vždy tak nějak ožije a líp jede. Co to ale dělá uvnitř motoru, nevím... http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/14-1-Aditiva/0/5/893-TEC-2000-Diesel-Injector-Cleaner-375ml
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#19 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od mr1 »

Liju VIF, beru Vervu. Doufám, že tak dělám maximum, abych to ještě pár desítek tisíc nemusel řešit. Jinak - moje zkušenost z čističem pal. soustavy: na benzínovém autě byla výborná. Auto cukalo, nejelo v nízkých otáčkách, za mnohých podmínek hůře startovalo. Po projetí jedné nádrže na nějakých 50tisíc byl zase klid. Z dýzlem jsem to zatím řešit nemusel (mám najeto na D5 86tkm a pořád dobrý-teda doufám :) ).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#20 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

Tak jsem oddělal všechny přepady, nasadil čiré hadičky a k mé nevoli zjistil, že mi teče ,a to docela dost, všech pět vstřiků. Se divím, že to auto ještě jede.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#21 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od mr1 »

A kolipa máš nahrkáno?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#22 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

mr1 píše:A kolipa máš nahrkáno?

ted cca 195 tkm
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1623
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#23 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od lucki »

sordo píše:
mr1 píše:A kolipa máš nahrkáno?

ted cca 195 tkm
nemas :roll:
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 85
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Náchod
Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
Bydliště: Náchod

#24 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od Toirtap »

Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#25 Otázka - CR vstřiky

Příspěvek od sordo »

Toirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
Díky za info. Pokud je možnost vyměnit jen trysky a není třeba měnit komplet vstřiky (á cca 5000,-) tak je to celkem v pohodě. Stejný Bosch servis je i v Brně, tak vyzkouším.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“