S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 107
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
- Bydliště: Slovensko, Senec
#76 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ja to chááááápem, ale ten domček je z dvoch kusov a neviem čo je dnu ... je delitelný na polky ... až to rozoberem dám sem foto neboj sa .,...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#77 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Funguje to jako oboji...koch píše:a funguje u toho benzina jako predehrev nebo nt?tymon píše: v navodu k V50 je, ze existuje i varianta benzinoveho bufika
Teda nespousti se sam jako u D., ale muzes ho dat jako direct start = prihriva motor pri startu, nebo ho muzes dat na casovac a prijdes do vyhrateho pokojicku a nemusis skrabat vokno...
Jenze to by mi ta mrcha musela chodit..
S Marrou jsme dospeli k zaveru, ze to snad mozna i bude Ridici jednotka, protoze vse ostatni je bud vymenene, nebo funkcni--
Takze pokud je tu nekdo s benzinovym NT na S60, nebo V70II Tak pls pujcit na 10min.RJ... A nehlaste se vsichni...
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: S60 B5244S 2,4l 125kW MY01
- Bydliště: Uherské Hradiště
#78 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Problém v úvodním příspěvku vyřešen výměnou termostatu.
Ještě před výměnou jsem zkusil teplotu hadice, která spojuje chladič a termostat (vede do domečku ve kterém je termostat). Po nastartování až do zahřátí motoru by měla být studená. Není důvod aby jí protékala voda, když je motor "studený", termostat musí být zavřený a netahat vodu přes chladič. Po 3 minutách byla hadice už vlahá, po pěti už teplá... Ručička teploměru se ani nehla.
Termostat byl vyměněn v rámci záruky za jiný a vše funguje jak má. Sice se motor zahřeje až po ujetí cca 10km, ale to by šlo vzhledem k okolní tepltě kolem -6°C tolerovat, ne? Po zahřátí teplota drží, ručička se ani nehne.
Ještě před výměnou jsem zkusil teplotu hadice, která spojuje chladič a termostat (vede do domečku ve kterém je termostat). Po nastartování až do zahřátí motoru by měla být studená. Není důvod aby jí protékala voda, když je motor "studený", termostat musí být zavřený a netahat vodu přes chladič. Po 3 minutách byla hadice už vlahá, po pěti už teplá... Ručička teploměru se ani nehla.
Termostat byl vyměněn v rámci záruky za jiný a vše funguje jak má. Sice se motor zahřeje až po ujetí cca 10km, ale to by šlo vzhledem k okolní tepltě kolem -6°C tolerovat, ne? Po zahřátí teplota drží, ručička se ani nehne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#79 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
na benzin me prijde tech 10 km do zahrati hodne hodne moc.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#80 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
dneska jsem jel se studenym benzinem S70 a to byla rychlovka, jak to šlo nahoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#81 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
pokud máš naftu za krásných 23.49 z parama ( mám vlastní stojan na dvoře ) tak bych benzín nechtěl ani za nic. Uznávám však, že benzín má své výhody , ale ta cena . Mám zemědělství, tak by byl benzín trochu . hoj, hlavně že se spolehlivě točej kola ( všem )yoby píše:Chce to nemít naftukarelvolvo píše:Chce to nemít ventilátor na plny pecky
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#82 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ano, je to pravděpodobnécadmaster píše: Může mě pls někdo ujistit zda správně dedukuju ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#83 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
teraz som to testoval, s vymenenym termostatom hrejem asi po 5 min alebo 2 km mestskej jazdy - ale po nastartovani nezapinam hned kurenie ale cakam, az sa zohreje voda, takze sa to zohrieva onieco rychlejsie
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
#84 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
taky mi to připadá hodně... nastartuju (topení nevypínam), oškrábu auto a teplota už pěkně stoupá, ujedu KOUSEK a ukazatel teploty se drží svisle ani se nehne... když byly letos mrazy -12, stejný postup... nastaruju, oškrábu a do 5 km je provozní teplota v normálu..wickey píše:na benzin me prijde tech 10 km do zahrati hodne hodne moc.
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#85 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
termostat vymenen a auto se chova zase normalne
venku -8 a teplota vystoupala na optimum behem chvilky (cca 3km?) i pri zaplem topeni na max... jinak soucasti domecku s termostatem je i nove cidlo teploty, takze ze stareho zbylo jedno pro strycka prihodu
venku -8 a teplota vystoupala na optimum behem chvilky (cca 3km?) i pri zaplem topeni na max... jinak soucasti domecku s termostatem je i nove cidlo teploty, takze ze stareho zbylo jedno pro strycka prihodu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#86 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
jen přihodím, že bez zapnutého topení se mi i ta nafta ohřívá bez bufíka poměrně rychle
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#87 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Pekný nedeľný podvečer.
Po prečítaní ostatných príspevkov v tejto téme, nadobúdam dojem, že mám nefunkčný termostat. Chová sa dosť čudne, no keďže auto nemá ukazovateľ teploty, prišiel som na to až teraz po tom, čo som sa viezol inou S80kou.
Pár faktov.
včera
1. jazda - 15km - počiatočná teplota 3°C - konečná teplota 45°C
prestávka
2. jazda - 16km - počiatočná teplota 42°C - konečná teplota 70-72°C
dnes
1. jazda - 900m - počiatočná teplota 5°C - konečná teplota 22°C
pol hodiny pauza
2. jazda - 900m - počiatočná teplota 20°C - konečná teplota 32°C
Dostať sa nad 70°C je dosť obtiažne, aj keď určite nie nereálne, ale hnať sa niekam 100km len tak, sa mi zdá zbytočné, len aby som overil funkčnosť termostatu.
Klíma je na automatike, auto kúri relatívne dobre, ale tá druhá S80ka kúrila o poznanie rýchlejšie a silnejšie.
Otázka teda je, či je termostat vadný, alebo je to normálne.
Pri jazde v meste sa motor v zime po 7km zohreje ledva na 60°C
Vopred ďakujem za vaše rady a postrehy.
Po prečítaní ostatných príspevkov v tejto téme, nadobúdam dojem, že mám nefunkčný termostat. Chová sa dosť čudne, no keďže auto nemá ukazovateľ teploty, prišiel som na to až teraz po tom, čo som sa viezol inou S80kou.
Pár faktov.
včera
1. jazda - 15km - počiatočná teplota 3°C - konečná teplota 45°C
prestávka
2. jazda - 16km - počiatočná teplota 42°C - konečná teplota 70-72°C
dnes
1. jazda - 900m - počiatočná teplota 5°C - konečná teplota 22°C
pol hodiny pauza
2. jazda - 900m - počiatočná teplota 20°C - konečná teplota 32°C
Dostať sa nad 70°C je dosť obtiažne, aj keď určite nie nereálne, ale hnať sa niekam 100km len tak, sa mi zdá zbytočné, len aby som overil funkčnosť termostatu.
Klíma je na automatike, auto kúri relatívne dobre, ale tá druhá S80ka kúrila o poznanie rýchlejšie a silnejšie.
Otázka teda je, či je termostat vadný, alebo je to normálne.
Pri jazde v meste sa motor v zime po 7km zohreje ledva na 60°C
Vopred ďakujem za vaše rady a postrehy.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#88 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Viděl bych to na ten termostat po 15-ti kilometrech by auto mělo být ohřáté na provozní teplotu. Ne na nějakých 45 °C.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#89 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
raolsa - ďakujem, obaval som sa presne tejto odpovede
inak dnes po 7km v meste teplota 50°C a hadica s vodou vedúca do chladiča bola teplá, z chladiča len vlažná.
Každopádne tadiaľ tečie voda, čo by pri tých 30-50°C asi nemala, ale možno sa mýlim.
inak dnes po 7km v meste teplota 50°C a hadica s vodou vedúca do chladiča bola teplá, z chladiča len vlažná.
Každopádne tadiaľ tečie voda, čo by pri tých 30-50°C asi nemala, ale možno sa mýlim.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
#90 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Pro V70 I. jsem kupoval značku Wahler a při výměně jsem viděl, že jsou totožné s originálem. Jen na originálu je vyražen ještě nápis Volvo. Cena 380,- a topení běhá jak má.
Starý termostat jsem podrobil lázni na sporáku ve vodě: otevřel kolem 90C, ale zavřel až pod 55C.
Přesně takhle auto fungovalo: ohřálo se, ale pak začalo chladnout.
Starý termostat jsem podrobil lázni na sporáku ve vodě: otevřel kolem 90C, ale zavřel až pod 55C.
Přesně takhle auto fungovalo: ohřálo se, ale pak začalo chladnout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#91 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
No tak na niektorých modeloch od roku 2003 tuším, sa to mení celé, ako je to vyfotené na obrázku vyššie.
Ale podarilo sa mi nájst aj OEM náhradu (len to vnútro) tak je objednaná a až príde, skúsim vymeniť a dám vediet, ako to dopadlo.
Je to výrobca Gates model TH 35991.
Na SK bez šance, v CZ sa možno nejaký dovozca nájde.
Ale podarilo sa mi nájst aj OEM náhradu (len to vnútro) tak je objednaná a až príde, skúsim vymeniť a dám vediet, ako to dopadlo.
Je to výrobca Gates model TH 35991.
Na SK bez šance, v CZ sa možno nejaký dovozca nájde.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#92 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Na slovensku sme to tiez riesili, a mam silny dojem ze aj nasli adekvatnu nahradu. http://www.volvodiely.sk Nitran bude vediet, stravil minuly rok hladanim a skusanim nejaky ten den...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#93 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Tak ver tomu, že to bolo prvé, kam som sa pozrel, či nemajú náhradu za pár eur.
Žiaľ, na stránke nemajú, a to čo tam je vyzerá byť skandix, teda tiež celý ten hliníkový domček aj s termostatom. Ale aspoň za férovú cenu. Ak sa nepodarí toto, iné mi neostane, len to kúpiť celé.
Žiaľ, na stránke nemajú, a to čo tam je vyzerá byť skandix, teda tiež celý ten hliníkový domček aj s termostatom. Ale aspoň za férovú cenu. Ak sa nepodarí toto, iné mi neostane, len to kúpiť celé.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 246
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
#94 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
neviem ci je rozdiel v benzinovom termostate, ale ja som kupil cca 2 roky aspat za 6€ u nas v Trencine (obycajna mototechna, hadam by som aj krabicu nasiel) termostat samotny a vymenil. Dal som dole hadicu a ovalny kryt termostatu a vymenil. Nemusel som davat cely vyssie uvedeny domec dole.
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#95 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
napis Nitranovi maila ci telefonicky. Na E-shope ma nahodenych len cast dielov co sa realne da objednat. Neoficialnu substituciu tam asi hladat marne.
Tie termostaty su rozne druhy. Podla debaty mi vychadzda ze sa hlada ten, s tou dlhou tyckou...
Tie termostaty su rozne druhy. Podla debaty mi vychadzda ze sa hlada ten, s tou dlhou tyckou...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#96 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ako som slúbil, pridávam pár info.
Termostat je po výmene, model Gates TH35991 je tvarovo presná náhrada, otvára pri 91°C.
Starý termostat som "povaril" otvoril sa pri 90°C, ale už sa nezavrel, ani po pobyte v mrazáku.
Auto je zahriate na prevádzkovú teplotu približne po 5-7 km, záleží na štýle jazdy.
Ešte jeden postreh. V starom termostate je obtoková dierka, cez ktorú tečie voda aj pri zatvorenom termostate. Takze hadice sa veľmi jemne zahrievajú, aj keď termostat funguje ako má. Ak by bol záujem, nahodím aj fotku.
Termostat je po výmene, model Gates TH35991 je tvarovo presná náhrada, otvára pri 91°C.
Starý termostat som "povaril" otvoril sa pri 90°C, ale už sa nezavrel, ani po pobyte v mrazáku.
Auto je zahriate na prevádzkovú teplotu približne po 5-7 km, záleží na štýle jazdy.
Ešte jeden postreh. V starom termostate je obtoková dierka, cez ktorú tečie voda aj pri zatvorenom termostate. Takze hadice sa veľmi jemne zahrievajú, aj keď termostat funguje ako má. Ak by bol záujem, nahodím aj fotku.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#97 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Ta dírka je tam kvůli lepšímu odvzdušnění chladícího systému.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#98 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Aha, tak odvzdušnenie vravíš. Tak som zasa o niečo múdrejší.
Tak preto aj v tom novom je dierka, v ktorej je medený nit, ktorý ako by tam bol len tak navoľno. Voda moc nepreteká, ale vzduch sa vytratí.
To je celkom dobre vymyslené.
Tak preto aj v tom novom je dierka, v ktorej je medený nit, ktorý ako by tam bol len tak navoľno. Voda moc nepreteká, ale vzduch sa vytratí.
To je celkom dobre vymyslené.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#99 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
Dnes ráno v 6,30 jsem nasednul do vyhřátého auta bufíkem. Vyjedu, nechal jsem ho běžet, dojel jsem do Děčína cca 10km, bundu jsem sundal úplně, tak jsem byl jenom v triku. Ručička uprostřed. Pak jsem jel do Ústí, což je po státovce max 70km/z no v Ústí na semaforu mi bylo chladno, nastaveno 22 stupňů, postupně jsem se dostal až na max teplotu a stejně mi bylo chladno. Zapnul jsem diag a aktuální teplota chladící kapaliny byla 71 stupňů. Pak na dálnici se to vyhouplo nad 80 a max byl 89. Dál už se teplota držela a problém se zimou jsem nepociťoval. Ani cestou z Prahy přes Mělník a Českou Lípu, jenže tam jsem měl buď víc jak půlku plynu nebo jsem brzdil. (81-89stupnu) Žádné táhlé klouzání s aktuální spotřebou 2.2 jako z Děčína do Ústí. Ručička se samozřejmě ani nehla...
Máte zkušenosti při téhle jízdě jak vám to topí a kolik ukazuje stupňů diag?
Máte zkušenosti při téhle jízdě jak vám to topí a kolik ukazuje stupňů diag?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#100 S60 - teplota vody, motor se pomalu zahřívá
A kolik ti to ukazuje teplotu v interiéru? Čidlo máš čisté?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek