Chcípá hajzlík.....

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#1 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 16 roků
Vůz: Volvo S80 V8
Bydliště: Brandýs nad Labem

#2 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Netolda »

To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
Naposledy upravil(a) Netolda dne 09 srp 2010 15:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003

GDPR_user

#3 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od GDPR_user »

Fanula píše:Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
Co ukostření motoru nebo karoserie???Nebylo auto utopené??

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#4 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od karelvolvo »

Tomiga píše:To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, úplně to samé, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
Obávám se že D5 škrtící klapku nemá ale má EGR a pokud je palivová soustava v pořádku, i filtr paliva a filtr vzduchu tak bych vyčistil to EGR
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#5 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

martinopel píše:
Fanula píše:Zdarec pánové. Tak mám novej problém. Z ničeho nic mi začal chcípat motor, jenže i normálně za jízdy! Na volnoběh zdechne a jde normálně zase nastartovat, za jízdy probliknou všechny kontrolky a chvíli zůstane svítit oranžová kontrolka motoru která pak zhasne. Jen to tak cukne a jede to zase dál. Většinou mi pak nějakou chvíli nefunguje tempomat ale po pár minutách se to zase hodí do normálu... Palubní PC na to nic neříká, tak nevím čím by to mohlo být... Poradíte mi někdo? Mám obavu že když zajedu do servisu a bude vše zrovna fungovat tak jen vyhodím nějaký prachy a na nic tam nepřijdou...
Co ukostření motoru nebo karoserie???Nebylo auto utopené??
Ne, utopené určitě nebylo...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#6 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

karelvolvo píše:
Tomiga píše:To samé jsem měl kdysi na Opelu Astra, úplně to samé, příčinou byla škrtící klapka, která se přicucla a zpátky se jí nechtělo. Diagnostika to odhalila...
Obávám se že D5 škrtící klapku nemá ale má EGR a pokud je palivová soustava v pořádku, i filtr paliva a filtr vzduchu tak bych vyčistil to EGR
Pěkně děkuji, copak je to EGR??? :oops:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od raolsa »

EGR je ventil, který přepouští výfukové plyny zpět do sání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#8 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Drak3n »

mne auto zdochlo len tak na dialnici a uz neslo nastartovat - odpalene palivove cerpadlo - nejazdite na vypary ako ja :oops:
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#9 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

No tak jsem byl na kompu a ani tam z toho nebyli moc moudří...Z mašinky vyběhnul soupis závad že by to ani nemělo jezdit. Pán říkal že pravděpodobně vynechává palivové čerpadlo (tomu se mi ale nechce moc věřit, protože to by mi chyběla nafta zejména v tahu jenže když dupnu na plyn tak to jede uplně normálně, většinou nastane problém při klidné jízdě, na tempomat, a nebo při brždění motorem) ale přesně mi to řekne kolega který má dovolenou. Takže vymazali všechna hlášení a mám s tím jezdit a prý uvidíme co to napíše do příště. Výpis přidávám pro ilustraci...
Přílohy
15082010060.jpg
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Sergej »

DIM-0001 - Mileage manipulated :D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#11 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Sergej píše:DIM-0001 - Mileage manipulated :D
Jsem rád že se bavíš, ale já nemám tušení čemu se tak směješ.... :x
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Ing.Magor »

Fanula píše:
Sergej píše:DIM-0001 - Mileage manipulated :D
Jsem rád že se bavíš, ale já nemám tušení čemu se tak směješ.... :x
K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd km :D
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Sergej »

Ing.Magor píše: K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd km :D
No lebo presne taky si zelal mat...
Ale k veci: Potencionalna chyba by mohla byt CEM3A03 - Fuel Pump signal missing. Otazkou je, ci su to chyby sposobene zdochnutim motora, alebo pricina zdochnutia. Po dalsom zdochnuti treba behnut na diagnostiku a pozriet ktore chyby sa opakuju.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#14 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Sergej píše:
Ing.Magor píše: K smíchu to není, ale nevím, proč v tom případě máš v podpisu napsanej i nájezd km :D
No lebo presne taky si zelal mat...
Ale k veci: Potencionalna chyba by mohla byt CEM3A03 - Fuel Pump signal missing. Otazkou je, ci su to chyby sposobene zdochnutim motora, alebo pricina zdochnutia. Po dalsom zdochnuti treba behnut na diagnostiku a pozriet ktore chyby sa opakuju.
tak alespoň vím kolik jsem s tím najel já no...
Jinak si myslím že se tam asi objeví zase všechno (téé k vzteku)
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#15 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Ještě bych se vrátil k tomu EGR,už jsem si načetl co to je a k čemu to slouží, tak bych zkusil tu blbinu vyřadit nějakou záslepkou, to už vymyslím ale potřeboval bych vědět, jestli to ta moje mrcha nějak pozná a pokud ano jak se to projeví??? Nevíte náhodou někdo? Na fóru jsem se dočetl že na starších autech je to jedno ale D5 to prý pozná jenže už tam nikde není napsáno co se stane (nebo jsem to přehlídnul) až to pozná... Nerad bych to zku.... ještě víc než to je!
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#16 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od David Patočka »

Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně. :oops:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#17 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

David Patočka píše:Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně. :oops:
:sorry: :sorry: :sorry: No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!

Že já pitomec jsem prodal Lagunu :fool: :fool: :fool:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Ing.Magor »

Fanula píše: :sorry: :sorry: :sorry: No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!

Že já pitomec jsem prodal Lagunu :fool: :fool: :fool:
Nevěš hlavu, třeba to bude nakonec jen nějaká prkotina :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#19 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Fanula píše:
David Patočka píše:Žádnej EGR,pokud všechno vypadne a pak zase naskočí a přečteš si pořádně ten výpis,tak
se zaměř na napájení ECM a CCM a věci s tím související-Relé,vodiče,uvolněné piny,oxidace........kostry.....zásuvky....nějakej debilní alarm nebo imobilizér atd.
Pokud je to moc těžké,svěř odborné opravně. :oops:
:sorry: :sorry: :sorry: No jo, jenže které aby to tam nestálo měsíc, nebo nebylo levnější koupit jiné auto!

Že já pitomec jsem prodal Lagunu :fool: :fool: :fool:
No tak jsem vypucoval co jsem našel, strávil jsen na tom celej den. Asi už vím kde bude probém... Tady ta bedna je celá poškrábaná a zespod má ulámané ty packy co ji drží v konektoru. Zpravil jsem to jak to šlo, hlavně jsem ji upevnil aby se neválela jen tak v bedně a teď se uvidí.....
Přílohy
20082010071.jpg
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#20 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od David Patočka »

HMM,možná jsi na správné cestě.Ale kde máš tu plastovou krabici,ve které to všechno je schované?? :shock:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#21 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

David Patočka píše:HMM,možná jsi na správné cestě.Ale kde máš tu plastovou krabici,ve které to všechno je schované?? :shock:
Ta tam samozřejmě je, akorát jak jsem se v tom vrtal tak jsem ji měl vyndanou, ona se skládá ze třech kusů a dá se rozebrat a vytáhout.

Jinak se to zatím jeví že by ten problém mohl být opravdu tady, ujel jsem skoro 300Km. v kuse a závada se neprojevila ani jednou, no uvidíme, nechtěl bych to zakřiknout.... :jaj:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#22 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

Dalších 250 Km. a nic, asi to bylo opravdu ono :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#23 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od doktor »

teď ještě odvolej tu lagunu :ROFL:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#24 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

doktor píše:teď ještě odvolej tu lagunu :ROFL:
:oops: ODVOLÁVÁM :oops:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 49
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Znojmo

#25 Chcípá hajzlík.....

Příspěvek od Fanula »

No tak už to dělá zase, se z toho po.... :evil:
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“