Právě je 11 pro 2018 07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 27 čer 2010 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2008
Příspěvky: 129
Bydliště: Chomutov
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Zdravím pánové,
nastal u mojí 850 problém. Auto začalo špatně startovat a dnes ráno již nenastartovalo a hned začaly blikat výstražný světla. Logicky jsme s kámošem došli k tomu, že by to mohlo mít spojitost s centrálem. Vyndali jsme pojistku od centrálu a auto startuje bez sebemenších problémů. Neví někdo co s tím?

_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 08 črc 2010 18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 1003
Bydliště: Hradec Kralove
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Imobilizer. Skus vymenit treba baterku v klicku.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 12:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Nechtěl bych to zakřiknout, ale mé problémy se startováním a dobíjením vyřešila taky nová baterka v klíčku 8)

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 14:13 
Online

Registrován: červen 2015
Příspěvky: 1301
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Je to tedy 7 let stare téma, ale on ten čip v klíčku je na baterku? Já myslel že není, což má právě zamezit nefunkčnosti bez baterky, která slouží jen pro centrální zamykání. Nevím tedy jak tady, ale spousta aut má čip v klíči bez centrálu a tedy bez baterky.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 402
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Zajímá tě, jak to je v 850, na kterou byl původní dotaz?

_________________
.: 850 TDI '96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 '07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 09:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2007
Příspěvky: 2406
Bydliště: hmmm
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
normalne, central funguje zaroven aj ako RJ alarmu a ked zamknes s D.O. musis aj odomknut s D.O. ked to spravis s klucom, spusti sa alarm a nenastartujes. Ibaze by si Rj centralu vybral z poistkovej skrinky a spravil si prepojku pinov ktore odpaja. Pripadne pouzil fabricku z auta bez centralu
https://volvo850wagon.wordpress.com/201 ... ry-part-1/


Přílohy:
Remote.jpg
Remote.jpg [ 14.14 KiB | Zobrazeno 303 krát ]

_________________
kwiko 0949 I26 I5I
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: centrál vs. startování
PříspěvekNapsal: 15 led 2018 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 644
Bydliště: Pardubice
Tak u mě výměna baterky zdánlivě pomohla ale 2 den po x nastartování jsem zůstal zase viset na benzínce - po 15 minutách se najednou podařilo nastavit. Takže jsem doma rozebral starter - byl OK, akorát veškeré kontakty zkorodované. Vyčistil jsem a uvidím zda to pomůže...

Příznaky - po sepnutí klíčku do polohy startování se mi zamklo auto, kontrolky svítili na půl.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 23 Queries | GZIP : Off ]