Kapacita baterie se samozřejmě změřit dá, na laboratorním zdroji Alfabat to trvá zhruba kolem 48 hodin. Na místě lze změřit pouze napětí, zátěž, popřípadě startovací proud, který však i při výrazně snížené kapacitě může být zachovalý.Joemilionare píše:A lze nejak zjistit v jakem je stavu baterie jako na kolik %
protoze v praci mi rikali ze zatezakem ale ten pokud uz je slabsi ji muze taky odpalit
Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
#151 Baterie
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#152 Baterie
Pokud ti zátěžák "odpálí" "slabší" baterii, tak věz, že ji litovat nemusíš a s klidným svědomím a úsměvem na rtech ji odvez do sběrny druhotných surovinJoemilionare píše:A lze nejak zjistit v jakem je stavu baterie jako na kolik %
protoze v praci mi rikali ze zatezakem ale ten pokud uz je slabsi ji muze taky odpalit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#153 Baterie
Dovolil bych si navázat na téma. Potřeboval bych nějakou baterku do V70 I 2,5D (TDI), z tohodle vlákna mi vychází jako doporučeníhodná Exide Premium.... teď ale kterou:
1)77Ah 760A startovací proud, délka 278mm, 18,7kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/
2)100Ah 900A startovací proud, délka 353mm (musím změřit, jestli tam vůbec vleze), 22,5kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-100ah--900a--12v--ea1000/
(neni už trochu zbytečný takový hovado? origo byla tuším 70Ah, 630A? já měl 77Ah Vartu Silver, tu momentálně zdědila 850)
Co byste doporučili?
1)77Ah 760A startovací proud, délka 278mm, 18,7kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/
2)100Ah 900A startovací proud, délka 353mm (musím změřit, jestli tam vůbec vleze), 22,5kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-100ah--900a--12v--ea1000/
(neni už trochu zbytečný takový hovado? origo byla tuším 70Ah, 630A? já měl 77Ah Vartu Silver, tu momentálně zdědila 850)
Co byste doporučili?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#154 Baterie
Varianta 1 bude naprosto dostacujici...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13 roků
- Vůz: Volvo XC90 3.2 +LPG Summum 2007
- Bydliště: Prievidza, SR
#155 Baterie
Preco nezoberies origo z volva? Mne na xc90 stala 2300 kc..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 37
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
#156 Baterie
Doporučil bych tam dát co největší baterii od Exide co se tam vejdedali píše:Dovolil bych si navázat na téma. Potřeboval bych nějakou baterku do V70 I 2,5D (TDI), z tohodle vlákna mi vychází jako doporučeníhodná Exide Premium.... teď ale kterou:
1)77Ah 760A startovací proud, délka 278mm, 18,7kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/
2)100Ah 900A startovací proud, délka 353mm (musím změřit, jestli tam vůbec vleze), 22,5kg
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-100ah--900a--12v--ea1000/
(neni už trochu zbytečný takový hovado? origo byla tuším 70Ah, 630A? já měl 77Ah Vartu Silver, tu momentálně zdědila 850)
Co byste doporučili?
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#157 Baterie
Nějak jsem nenašel ceník. Hlavní důvod je, že ve Volvo baterkách se moc nevyznám, a to co mi to nabídne přímo na moje auto bude podle mě mít mnohem menší startovací proud než nejmodernější dnešní baterky. Je pravda že původní baterka co v autě byla od nova vydržela 10 let. Naproti tomu v dvojkový V70 T5, kterou jsem kupoval 8,5 roku starou už byla baterka měněná a to se jedná benzínový auto... takže kdoví jestli si tu kvalitu a trvanlivost udrželi.brano14 píše:Preco nezoberies origo z volva? Mne na xc90 stala 2300 kc..
Trochu váhám nad tou větší proto, že když se tam vejde, tak mi ubere místo na případný předělaný vedení vzduchu k mezichladiči, což je myšlenka s kterou si pohrávám. Jinak u dýzla kilo sem, kilo tam...to je asi jedno...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: XC70 r.v. 2004
- Bydliště: Město Albrechtice
#158 Baterie
Já asi před třemi lety zakoupil origo u volva v Ostravě. Nevydržela ani rok. TAk jsem tam hodil starší z traktoru a jezdil doteď. Teď řeším, jakou zakoupit:
http://autobaterie.heureka.cz/varta-silver-dynamic-12v-100ah-830a-600-402-083/
http://autobaterie.heureka.cz/exide-premium-12v-100ah-900a-ea1000/.
Jakou z obou uvedených? Původní volvácká byla 95 Ah.
http://autobaterie.heureka.cz/varta-silver-dynamic-12v-100ah-830a-600-402-083/
http://autobaterie.heureka.cz/exide-premium-12v-100ah-900a-ea1000/.
Jakou z obou uvedených? Původní volvácká byla 95 Ah.
_________________
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#159 Baterie
Asi bych šel do Exide, ale sám mám 5 rok nějakou neznačku a zatím ok,u Varty mám pocit, že je jen předražená.Osobně to neřeším, jdu do kšeftu, kouknu na startovací proudy a pokud jsou dobré tak vezmu i levnou, pak mě nemrzí když odejde po pár letech jako kdyby oděšla ta značková za dvojnásobnou cenu.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#160 Baterie
Nevim jestli bych Exide doporučil. Sam ji mam od léta 2013 (stará 2,5 roku) a uz mela v zimě 2x problem natočit auto. Bylo cítit ze nemá šťávu. Předtim origo Volvo od výroby 2009 do 2013 (4,5 roku) kdyz začala zlobit.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#161 Baterie
u mne varta silver dynamic dala s prehledem jiz sedmou zimu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#162 Baterie
pánove, měl bych dotaz ohledně dobíjení zánovní autobaterie
koncem zimy (březen) jsem na sobovi měnil baterii. starou jsem dobíjel 2x ročně, jaro/podzim, ale i když jezdím celkem dlouhý trasy, takže prostě umřela na stáří
co doporučíte u téhle nové - už jí mám nechat dobít? jde mi hlavně o životnost.
díky
koncem zimy (březen) jsem na sobovi měnil baterii. starou jsem dobíjel 2x ročně, jaro/podzim, ale i když jezdím celkem dlouhý trasy, takže prostě umřela na stáří
co doporučíte u téhle nové - už jí mám nechat dobít? jde mi hlavně o životnost.
díky
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#163 Baterie
dobíjením nic nezkazíš
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#164 Baterie
Já sem nedobil novou a to byla chyba!!!Kuko28 píše:pánove, měl bych dotaz ohledně dobíjení zánovní autobaterie
koncem zimy (březen) jsem na sobovi měnil baterii. starou jsem dobíjel 2x ročně, jaro/podzim, ale i když jezdím celkem dlouhý trasy, takže prostě umřela na stáří
co doporučíte u téhle nové - už jí mám nechat dobít? jde mi hlavně o životnost.
díky
Auto se začalo chovat jako pouťová atrakce blinkry začali blikat, stěrače stírat, rádio se vypínalo atd.. pouštělo pokaždé něco nezávazně na sobě až to jednou nenatočilo.
Asi nějak jako zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=56314
A to bylo koumaní proč... Baterka za tu sem dával ruku do ohně
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
- Bydliště: Děčín
#165 Baterie
No pokud volvo bere ty samé od dodavatelů pro prvovyrobu tak není co řešit vyborná cenabrano14 píše:Preco nezoberies origo z volva? Mne na xc90 stala 2300 kc..
_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: XC70 2.4 AWD D5 2008 střibrná
- Bydliště: Děčín
#166 Baterie
V praxi to funguje tak,každý větši vyrobce baterii vyrabý dva druhy ,něco jako profi a hobi,profi pro automobilky a hobi pro globusy,teska a podobně.V realu totiž drži při životě každeho výrobce velký a stabilni odběratel(automobilka).
Atomobilky si dokaži vynutit bez problemu nej kvalitu za nejnižši cenu,maj na to prostředky,neboť vysoká kvalita komponentu děla dobré jmeno celemu vyrobku takřka zadarmo a není třeba malovat na ní třeba rozzuřenýho býka stači logo atomobilky (Volvo,BMV,Mercedes)a parametry.To vysvětluje vysokou životnost baterii v nových autech.No a břebytky jdou do značkovych servisů.Častečně mám zkušenosti z fabriky která dodává pro atomobiky,překvapivě to jsou zipy ,nekompromisně vyžaduji kvalitu a pak cenu.Dodávky pro oděvní průmysl se nikdy tak nesledují.Takže až přijde čas budu schanět volvo neb s logem jiné atomobilky pokud bude za rozumnou cenu(90ah okolo 2400kč)nebo bych se klonil k Exide.
Atomobilky si dokaži vynutit bez problemu nej kvalitu za nejnižši cenu,maj na to prostředky,neboť vysoká kvalita komponentu děla dobré jmeno celemu vyrobku takřka zadarmo a není třeba malovat na ní třeba rozzuřenýho býka stači logo atomobilky (Volvo,BMV,Mercedes)a parametry.To vysvětluje vysokou životnost baterii v nových autech.No a břebytky jdou do značkovych servisů.Častečně mám zkušenosti z fabriky která dodává pro atomobiky,překvapivě to jsou zipy ,nekompromisně vyžaduji kvalitu a pak cenu.Dodávky pro oděvní průmysl se nikdy tak nesledují.Takže až přijde čas budu schanět volvo neb s logem jiné atomobilky pokud bude za rozumnou cenu(90ah okolo 2400kč)nebo bych se klonil k Exide.
_________________
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
Favo 135, .]Xantie II combi 1.8 16v r.v.1998 [/color]a teď VolvoXC70 D5 AWD střibrná Polestar r.v.2008
A občas Davo Matiz ,Ford fokus 1,6 automat,WW Sharan 1,9 td automat ,všechny 3 upravený na ruční řizení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#167 Baterie
Kupoval jsem Baterku před více než pěti lety do V70-ky 100Ah slavná stříbrná Varta tehdy cca 3500kč , nejlevnější tehdy na trhu Loxa 1630kč vzal jsem ji a šlape bez zaváhání
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#168 Baterie
Nějaký další vývoj v bateriové oblasti? Kromě Karla, kterýmu loxa šlape šest let.
Někomu skapala nějaká značková baterie? Vim, že Varta ani Banner to nebude. Optima (nevim jesi žlutá nebo červená, moc ten rozdíl nechápu) nebo exide. Potřebuju, aby zvládla nárazový ježdění a minimální samovybíjení.
Někomu skapala nějaká značková baterie? Vim, že Varta ani Banner to nebude. Optima (nevim jesi žlutá nebo červená, moc ten rozdíl nechápu) nebo exide. Potřebuju, aby zvládla nárazový ježdění a minimální samovybíjení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#169 Baterie
Nějak mam pocit, že nemá cenu připlácet za značku, například do R5 jsem před sedmi lety kupoval obyčejnou Starline a stále šlape (a to přes zimu nejezdí, pouze na podzim odpojim -, na jaře zase zapojim a nastartuju), naopak značková Moll v 850 lehla chvíli po záruce...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#170 Baterie
Hlavne mať možnosť prístupu ku článku, teda baterku s otváracím viečkom, a mať tak aspoň raz za rok, či keď je potreba, možnosť kontroly hustoty ale aj hladiny elektrolytu každého článku je na nezaplatenie.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#171 Baterie
Exide premium mi zatím rok a půl šlape bez problémů. Ale jezdím denně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#172 Baterie
Exide premium mi skapala po roku a pol, trvalým nedonabíjaním - chybným regulátorom alternátora. Ešte ju mám, aj keď už nie v aute, používam ju ako zdroj 12V na testovanie, ale minulý týždeň, aj keď bola do rána na nabíjačke, ráno po odpojení nebola schopná naštartovať Fabiu susede, ktorá si vybila svoju baterku. A to má Fabia 43 Ah baterku a toto je 100 Ah. Takže je kaput.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#173 Baterie
Takže je to o tom, jestli koupit značkovou která vydrží +- 5 let nebo neznačkovou která vydrčí jen +- 60 měsíců, ale jde taky o ten pocit.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#174 Baterie
Mne z tých mojich skúseností vychádza, že je to viac o tom v akom stave je dobíjacia sústava v aute, lebo v nej je baterka súčasťou, ako o samotnej super mega špičkovej značkovej baterke. Lebo aj značková sa nemusí dožiť ani druhej sezóny, ak je nedobíjaná správne, alebo je zapúzdrená v bezúdržbovom prevedení a uživateľ nemá šancu, keď by nebol lenivý a chcel, kontolovať stav hladiny elektrolytu, či časť dosiek nie je suchá alebo či jeden článok nemá odlišnú hustotu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#175 Baterie
no a ty bezúdržbové se dělají nepřístupné právě pro to, aby do nich někteří ňoumové ten přístup neměli a nezprasili si je sami
respektive kvalitní bezúdržbová musí za stejných podmínek vydržet déle než ta stejně kvalitní údržbová, do které přístup je...
respektive kvalitní bezúdržbová musí za stejných podmínek vydržet déle než ta stejně kvalitní údržbová, do které přístup je...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek