Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#276 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Je to jednoduché vem co nejvetší kapacitu co se vleze, což je 100Ah a co největší startovací proud, což je cca 830A. Origo baterie je jen převlečená VARTA či jiné známé značky.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#277 Baterie

Příspěvek od koch »

v lete mi odesla po dekade baterka a zrovna jsem byl v jedne lazy dilne se svym jemnym francouzskym vozem a vidim, ze ma servisak v regalu hromadu starych baterek... tak me napadlo, jestli tam nema nejakou co chvili vydrzi, rikal, ze z toho neco pomeri a vybere at se stavim dalsi den... druhy den docela slusna baterka nachystana, ze mu mam dat 200, cestou jsem hodil starou do srotu a dostal 150
takze "nova" baterka me stala 50,- a co jsem ji meril, vypada, ze bude fachcit jeste dlouho :D

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 4902
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#278 Baterie

Příspěvek od Romulusw »

Budu asi muset koupit novou baterku. Minulou zimu při -15°C se jí už moc nechtělo (ale nakonec to dala) a minulý týden na Šumavě po čtyřech dnech nabíjení mobilu a vysílačky jsem to nenatočil.

Dnes jsem ji vyndal a na mínus pólu shora bylo vyraženo 09 a pod tím 05. Nemá žádný polep a nahoře je samolepka VOLVO

Znamená to, že je to původní baterka?


Provedl jsem test napětí:

12,65 V na prázdno po 24 hodinách stání

11,2V se zátěžákem 0,1 Ohm (112 A proud) po dobu 5 vteřin

11,65 opakované měření stejnou zátěží za 30 vteřin, opět po dobu 5 vteřin


Prostě to je k neuvěření u 14 roků staré baterky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#279 Baterie

Příspěvek od hefaistos »

Autobaterie banner - PRO rada https://www.bannerbatterien.com/sk/Produkty/%C5%A0tartovacie-bat%C3%A9rie/Power-Bull-PROfessional/26-PRO-P100-40, vydrzela teda neco pred 2 roky.
Jako startuje to, ale po plnem nabiti v klidu klesne napeti po par dnech na 11,9...

Vodu jsem nedoleval ani jednou, kontrola pravidelna ale roztoku je porad dost.

No, tak jdu koupit neco jineho nez banner tedka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#280 Baterie

Příspěvek od Ykka »

Hefaistos: Mám stejnou zkušenost a reklamaci mi neuznali. Vydržela startovat zhruba rok a půl, pak už to bylo nejisté. Reklamoval jsem ji a po měsíci jsem od nich dostal protokol plný hrubých chyb, kde bylo napsáno, že baterie je podle nich v pořádku. Na jinou to samozřejmě fungovalo spolehlivě.

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#281 Baterie

Příspěvek od pavel.2 »

Pokud je v pořádku tak at uvedou jaký má vnitřní odpor to by mělo být uvedeno v tech.patametrech baterky , v praci testujou baterky každy rok a po 6 letech už začaly vykazovat horší hodnoty tak se vymění za nové.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1144
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#282 Baterie

Příspěvek od labanos »

Přiživím se na tématu autobaterie...

Poradíte jaká baterie mi bude stačit do C70 (T5)? Stačí třeba Exide EA530, nebo je třeba silnější (do benzínu jsem ještě nekupoval...)?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2904
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#283 Baterie

Příspěvek od Tod2 »

no minimálně taková, která tam patří, ale větší kapacita není nikdy na škodu, takže pokud se tam vejde nějaká větší, klidně bych ji tam dal, aspoň je pak rezerva na puštěné rádio atd
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1144
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#284 Baterie

Příspěvek od labanos »

Baterii mám jenom na startování :-)
Nechci kupovat zbytečně velkou baterii. V manuálu jsem nenašel nic o parametrech baterie a originální tam už není...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#285 Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Zálěží jak moc jezdíš... sem zjistil, že se mi baterie dřív zničí samovybitím, než životností, takže do aut co moc nejezdí kupuju modrou 44Ah vartu. Ale u mě je to něco jinýho, najezdim průměrně 5k ročně každym autem a občas mi některý pár měsíců stojí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1144
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#286 Baterie

Příspěvek od labanos »

Právě, že teď moc nenajezdím, takže tam nechci cpát nic zbytečně... Bereš teda tuhle https://www.varta-automotive.cz/cs-cz/vyrobky/varta-blue-dynamic/544-402-044 ? Pětiválec to roztočí? :D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#287 Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Osmiválec v pohodě, ale pěti nevim :-)
Sem jí měl i ve V8, když mi umřela a žena nic nepoznala...
Nicméně stejně doporučuju dávat tu největší baterku, co se fyzicky vleze! :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1144
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#288 Baterie

Příspěvek od labanos »

Tak koupím něco s podobnými parametry ;-)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#289 Baterie

Příspěvek od smolda »

Varta je pěkný šunt, už to dávno není co to bejvalo! Ale to ani Bannerky.

Já mám teď v autě Exide, což je pro mě prostě noname, ale aspoň je vyrobená u nás, stojí málo a vypadá solidně. A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1144
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: V40 1.9D

#290 Baterie

Příspěvek od labanos »

Teď mám v plánu právě Exide. Mám i dobrou zkušenost s Bosch S5.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#291 Baterie

Příspěvek od raolsa »


smolda píše: A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
No já ti nevím, ale na elektrolyt v baterii jsem naposled koukal, když jsem měl Š 120, což už je hooooodně dlouho. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#292 Baterie

Příspěvek od smolda »

raolsa píše:
smolda píše: A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
No já ti nevím, ale na elektrolyt v baterii jsem naposled koukal, když jsem měl Š 120, což už je hooooodně dlouho. :D
Jde o tu možnost Ráďo :-D

Mimochodem ještě k té Vartě - relativně mladá Varta se samovolně zkratovala, resp. nejspíš vibrací motoru, protože fungovala, nikde mi nespadla a odešel článek a tím pádem baterka v háji. Velké zklamání a podle toho, co jsem zjišťoval, to není ojedinělé...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 304
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#293 Baterie

Příspěvek od ivanvanata »

já mám tedy v D5 exide 88Ah a šlape už druhej rok v poho (ve 2017 stála 2 týdny v mrazech -10 až -15 a auto šlo na škrtnutí, 6 měs v roce bufík...), předtím jsem měl v XC90 to samý , za mě tdy s exide dobré zkušenosti, originál volvo držela 6 let (ale stojí 6 tis bo kolik)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#294 Baterie

Příspěvek od hefaistos »

hefaistos píše: 08 pro 2019 13:12 Autobaterie banner - PRO rada https://www.bannerbatterien.com/sk/Produkty/%C5%A0tartovacie-bat%C3%A9rie/Power-Bull-PROfessional/26-PRO-P100-40, vydrzela teda neco pred 2 roky.
Jako startuje to, ale po plnem nabiti v klidu klesne napeti po par dnech na 11,9...

Vodu jsem nedoleval ani jednou, kontrola pravidelna ale roztoku je porad dost.

No, tak jdu koupit neco jineho nez banner tedka.
Tak moje baterie porad jeste nastartovat dokaze, ale nemam v ni jistotu. Pouzivam dashcam s parkovacim rezimem a vydrzi to tahat kameru tak 30 minut, pak klesne napeti na 12V.
Koukam ze original se da poridit za nejakych 150€/5000kc, nebo mate nejaky jiny tip? Origo je vsak jen 90ah, ostatni rovnake velkosti 110ah.

Skoda ze do xc90 nenarvu vetsi baterii, hned bych tam dal 150ah.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#295 Baterie

Příspěvek od karelvolvo »

Mám nějakou No Name 100Ah a stála cca 1650kč a už třetí rok funguje před tím jsem měl to samo cca 7,5 roku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#296 Baterie

Příspěvek od gigy »

Může mi někdo potvrdit zda se vejde 100Ah do P3 xc70 my14? ok2cux píše totiž max 84, Jakub Svoboda píše kupte 100ah. Nejsem u auta tak si to nemůžu změřit a objednat. Díky.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#297 Baterie

Příspěvek od Arkaz »

fuha nevim jak my14 ale ja som do my09 menil z 80Ah na 90Ah a vosla krasne do krytu a bez zmeny horneho krytu za vyssi. tu 100ku asi das len musis zmerat dlzku a na vysku budes asi potrebovat ten vyssi kryt baterie dokupit origo

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 1889
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#298 Baterie

Příspěvek od Munga »

Origo s montáží a slevou na starší Volvo mě loni stála o pár stokorun navíc než obdobná ,,značková'' a výměna na počkání cestou z práce tak taky možnost když to klekne a není čas a chuť na kupování-výměnu.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#299 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Na delku se vejde, jen nezavres kryt. Ale to ma taky reseni, prodava se origo vysoky kryt.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#300 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jinak me zas dnes umrela baterka. Po reklamaci predchozi ktera vydrzela 1,5 roku, tak ta nova lehla po 2 mesicich. Tak ji dnes zas vezu na reklamaci. VDD mi po pokusu o start zahlasil 10x nizke napeti od 8,99V po 11,5V. Takze mam i dukaz s datumem i casem. Samozrejme na budicich vsechny mozne hlasky a slus.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“