Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#276 Baterie
Je to jednoduché vem co nejvetší kapacitu co se vleze, což je 100Ah a co největší startovací proud, což je cca 830A. Origo baterie je jen převlečená VARTA či jiné známé značky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#277 Baterie
v lete mi odesla po dekade baterka a zrovna jsem byl v jedne lazy dilne se svym jemnym francouzskym vozem a vidim, ze ma servisak v regalu hromadu starych baterek... tak me napadlo, jestli tam nema nejakou co chvili vydrzi, rikal, ze z toho neco pomeri a vybere at se stavim dalsi den... druhy den docela slusna baterka nachystana, ze mu mam dat 200, cestou jsem hodil starou do srotu a dostal 150
takze "nova" baterka me stala 50,- a co jsem ji meril, vypada, ze bude fachcit jeste dlouho
takze "nova" baterka me stala 50,- a co jsem ji meril, vypada, ze bude fachcit jeste dlouho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#278 Baterie
Budu asi muset koupit novou baterku. Minulou zimu při -15°C se jí už moc nechtělo (ale nakonec to dala) a minulý týden na Šumavě po čtyřech dnech nabíjení mobilu a vysílačky jsem to nenatočil.
Dnes jsem ji vyndal a na mínus pólu shora bylo vyraženo 09 a pod tím 05. Nemá žádný polep a nahoře je samolepka VOLVO
Znamená to, že je to původní baterka?
Provedl jsem test napětí:
12,65 V na prázdno po 24 hodinách stání
11,2V se zátěžákem 0,1 Ohm (112 A proud) po dobu 5 vteřin
11,65 opakované měření stejnou zátěží za 30 vteřin, opět po dobu 5 vteřin
Prostě to je k neuvěření u 14 roků staré baterky
Dnes jsem ji vyndal a na mínus pólu shora bylo vyraženo 09 a pod tím 05. Nemá žádný polep a nahoře je samolepka VOLVO
Znamená to, že je to původní baterka?
Provedl jsem test napětí:
12,65 V na prázdno po 24 hodinách stání
11,2V se zátěžákem 0,1 Ohm (112 A proud) po dobu 5 vteřin
11,65 opakované měření stejnou zátěží za 30 vteřin, opět po dobu 5 vteřin
Prostě to je k neuvěření u 14 roků staré baterky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#279 Baterie
Autobaterie banner - PRO rada https://www.bannerbatterien.com/sk/Produkty/%C5%A0tartovacie-bat%C3%A9rie/Power-Bull-PROfessional/26-PRO-P100-40, vydrzela teda neco pred 2 roky.
Jako startuje to, ale po plnem nabiti v klidu klesne napeti po par dnech na 11,9...
Vodu jsem nedoleval ani jednou, kontrola pravidelna ale roztoku je porad dost.
No, tak jdu koupit neco jineho nez banner tedka.
Jako startuje to, ale po plnem nabiti v klidu klesne napeti po par dnech na 11,9...
Vodu jsem nedoleval ani jednou, kontrola pravidelna ale roztoku je porad dost.
No, tak jdu koupit neco jineho nez banner tedka.
#280 Baterie
Hefaistos: Mám stejnou zkušenost a reklamaci mi neuznali. Vydržela startovat zhruba rok a půl, pak už to bylo nejisté. Reklamoval jsem ji a po měsíci jsem od nich dostal protokol plný hrubých chyb, kde bylo napsáno, že baterie je podle nich v pořádku. Na jinou to samozřejmě fungovalo spolehlivě.
#281 Baterie
Pokud je v pořádku tak at uvedou jaký má vnitřní odpor to by mělo být uvedeno v tech.patametrech baterky , v praci testujou baterky každy rok a po 6 letech už začaly vykazovat horší hodnoty tak se vymění za nové.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#282 Baterie
Přiživím se na tématu autobaterie...
Poradíte jaká baterie mi bude stačit do C70 (T5)? Stačí třeba Exide EA530, nebo je třeba silnější (do benzínu jsem ještě nekupoval...)?
Poradíte jaká baterie mi bude stačit do C70 (T5)? Stačí třeba Exide EA530, nebo je třeba silnější (do benzínu jsem ještě nekupoval...)?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#283 Baterie
no minimálně taková, která tam patří, ale větší kapacita není nikdy na škodu, takže pokud se tam vejde nějaká větší, klidně bych ji tam dal, aspoň je pak rezerva na puštěné rádio atd
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#284 Baterie
Baterii mám jenom na startování
Nechci kupovat zbytečně velkou baterii. V manuálu jsem nenašel nic o parametrech baterie a originální tam už není...
Nechci kupovat zbytečně velkou baterii. V manuálu jsem nenašel nic o parametrech baterie a originální tam už není...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#285 Baterie
Zálěží jak moc jezdíš... sem zjistil, že se mi baterie dřív zničí samovybitím, než životností, takže do aut co moc nejezdí kupuju modrou 44Ah vartu. Ale u mě je to něco jinýho, najezdim průměrně 5k ročně každym autem a občas mi některý pár měsíců stojí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#286 Baterie
Právě, že teď moc nenajezdím, takže tam nechci cpát nic zbytečně... Bereš teda tuhle https://www.varta-automotive.cz/cs-cz/vyrobky/varta-blue-dynamic/544-402-044 ? Pětiválec to roztočí?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#287 Baterie
Osmiválec v pohodě, ale pěti nevim
Sem jí měl i ve V8, když mi umřela a žena nic nepoznala...
Nicméně stejně doporučuju dávat tu největší baterku, co se fyzicky vleze!
Sem jí měl i ve V8, když mi umřela a žena nic nepoznala...
Nicméně stejně doporučuju dávat tu největší baterku, co se fyzicky vleze!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#288 Baterie
Tak koupím něco s podobnými parametry
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#289 Baterie
Varta je pěkný šunt, už to dávno není co to bejvalo! Ale to ani Bannerky.
Já mám teď v autě Exide, což je pro mě prostě noname, ale aspoň je vyrobená u nás, stojí málo a vypadá solidně. A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
Já mám teď v autě Exide, což je pro mě prostě noname, ale aspoň je vyrobená u nás, stojí málo a vypadá solidně. A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1213
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#290 Baterie
Teď mám v plánu právě Exide. Mám i dobrou zkušenost s Bosch S5.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#291 Baterie
No já ti nevím, ale na elektrolyt v baterii jsem naposled koukal, když jsem měl Š 120, což už je hooooodně dlouho.smolda píše: A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#292 Baterie
Jde o tu možnost Ráďoraolsa píše:No já ti nevím, ale na elektrolyt v baterii jsem naposled koukal, když jsem měl Š 120, což už je hooooodně dlouho.smolda píše: A navíc má přístupný špunty na dolévání a celkově přístupu k elektrolytu, ty rádoby bezúdržbové jsou za mě slepá vývojová větev.
Mimochodem ještě k té Vartě - relativně mladá Varta se samovolně zkratovala, resp. nejspíš vibrací motoru, protože fungovala, nikde mi nespadla a odešel článek a tím pádem baterka v háji. Velké zklamání a podle toho, co jsem zjišťoval, to není ojedinělé...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 305
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#293 Baterie
já mám tedy v D5 exide 88Ah a šlape už druhej rok v poho (ve 2017 stála 2 týdny v mrazech -10 až -15 a auto šlo na škrtnutí, 6 měs v roce bufík...), předtím jsem měl v XC90 to samý , za mě tdy s exide dobré zkušenosti, originál volvo držela 6 let (ale stojí 6 tis bo kolik)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#294 Baterie
Tak moje baterie porad jeste nastartovat dokaze, ale nemam v ni jistotu. Pouzivam dashcam s parkovacim rezimem a vydrzi to tahat kameru tak 30 minut, pak klesne napeti na 12V.hefaistos píše: ↑08 pro 2019 13:12 Autobaterie banner - PRO rada https://www.bannerbatterien.com/sk/Produkty/%C5%A0tartovacie-bat%C3%A9rie/Power-Bull-PROfessional/26-PRO-P100-40, vydrzela teda neco pred 2 roky.
Jako startuje to, ale po plnem nabiti v klidu klesne napeti po par dnech na 11,9...
Vodu jsem nedoleval ani jednou, kontrola pravidelna ale roztoku je porad dost.
No, tak jdu koupit neco jineho nez banner tedka.
Koukam ze original se da poridit za nejakych 150€/5000kc, nebo mate nejaky jiny tip? Origo je vsak jen 90ah, ostatni rovnake velkosti 110ah.
Skoda ze do xc90 nenarvu vetsi baterii, hned bych tam dal 150ah.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#295 Baterie
Mám nějakou No Name 100Ah a stála cca 1650kč a už třetí rok funguje před tím jsem měl to samo cca 7,5 roku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#296 Baterie
Může mi někdo potvrdit zda se vejde 100Ah do P3 xc70 my14? ok2cux píše totiž max 84, Jakub Svoboda píše kupte 100ah. Nejsem u auta tak si to nemůžu změřit a objednat. Díky.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#297 Baterie
fuha nevim jak my14 ale ja som do my09 menil z 80Ah na 90Ah a vosla krasne do krytu a bez zmeny horneho krytu za vyssi. tu 100ku asi das len musis zmerat dlzku a na vysku budes asi potrebovat ten vyssi kryt baterie dokupit origo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#298 Baterie
Origo s montáží a slevou na starší Volvo mě loni stála o pár stokorun navíc než obdobná ,,značková'' a výměna na počkání cestou z práce tak taky možnost když to klekne a není čas a chuť na kupování-výměnu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#299 Baterie
Na delku se vejde, jen nezavres kryt. Ale to ma taky reseni, prodava se origo vysoky kryt.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 52
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#300 Baterie
Jinak me zas dnes umrela baterka. Po reklamaci predchozi ktera vydrzela 1,5 roku, tak ta nova lehla po 2 mesicich. Tak ji dnes zas vezu na reklamaci. VDD mi po pokusu o start zahlasil 10x nizke napeti od 8,99V po 11,5V. Takze mam i dukaz s datumem i casem. Samozrejme na budicich vsechny mozne hlasky a slus.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek