Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#226 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

To právě nevím, na jaký parametr se zaměřit. Teď je tam např. 80Ah a má jen 700A. Ta mnou vybraná např. 85Ah má 800A, jsou i 95Ah, které mají také "jen" 800A.
Někde jsem zaslechl, že by se měl více člověk soustředit na startovací proud než na kapacitu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 218
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

#227 Baterie

Příspěvek od zedik »

shalibaba píše:Ahoj, trošku se přiživím na tomto tématu - asi i u nás baterka odchází - origo VOLVO, pravděpodobně od prodeje nového auta - tj. 05/2012, nedostanu se ani nabíjením nad 12,5V a po nabití během několika hodin pokles na 11,5V
Rozmýšlím, co tam dát a našel jsem za rozumnou cenu:
VARTA Silver Dynamic 74Ah 750A anebo 77Ah 780A - bude tato kapacita postačující pro naftu, D3 2.0, výhřev sedaček, xenony, teď přes zimu zadní sklo apod. přes týden 10-15km tam a odpoledne zpět, přes víkend běžně 100-200 km.

Má z Vás někdo tento typ VART alespoň např. 3 roky?
konkrétně vartu ti nedoporučuju,moje osobní zkušenost taková,že nám jich v rodině několik odešlo vždycky okolo třetího roku - v rúzných autech.Víc už vydrželi ty úplně nejlevnější dolívací varty.Aktuálně teď mám v autě Banner 6tý rok,zatím šlape.Nebo bych zkusil Exide,ty bejvali taky spolehlivý.Pokud chces velkej proud a neřešíš cenu šel bych do Optimy
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#228 Baterie

Příspěvek od Basstl »

Varta bývala výborná, ještě když vyráběli u nás.
Teď je výroba v čajně a kvalita šla hodně dolů.
Kdysi jsem měl Vartu silver dynamic (ještě s magickým okem) ve Formanu.
Vydržela tam 8 let a pak ještě prošla 2 Feldama u šváry.
Dohromady cca 12 let a 300t km.
Teď mám sice taky Vartu, ale nevěřím že vydrží stejně.
V druhým autě mám Banner, tak uvidíme co vydrží víc...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#229 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

Basstl píše:Varta bývala výborná, ještě když vyráběli u nás.
Teď je výroba v čajně a kvalita šla hodně dolů.
Kdysi jsem měl Vartu silver dynamic (ještě s magickým okem) ve Formanu.
Vydržela tam 8 let a pak ještě prošla 2 Feldama u šváry.
Dohromady cca 12 let a 300t km.
Teď mám sice taky Vartu, ale nevěřím že vydrží stejně.
V druhým autě mám Banner, tak uvidíme co vydrží víc...
Varta se vyrábí pořád v Evropě, i u nás v České Lípě. Problém začal při změně vlastníka, Johnson Controls změnili technologii výroby, Varta má teď desky lisovaný z tenký a křehký pásoviny, naproti tomu Banner a Exide maj pořád desky odlejvaný :)
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#230 Baterie

Příspěvek od hajnej »

4leSh píše: Exide maj pořád desky odlejvaný :)
Paráda. Zrovna jsem jednu 100Ah koupil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#231 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

A to se pozna jak? Napr. podle velikosti baterky?
Mam jeste nabidku na nejakou 95Ah GS Titan a ta je pomalu jednou tak delsi jak varta. Ale do kastliku by se vlezla :)

Ta zmena technologie je ted nekdy? V druhem aute mam BOSCH S5 silver od 3/2013 a zatim bez problemu.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#232 Baterie

Příspěvek od yoby »

hajnej píše:
4leSh píše: Exide maj pořád desky odlejvaný :)
Paráda. Zrovna jsem jednu 100Ah koupil.
:-) abych ti tu parádu trochu schladil, koukni na můj příspěvek na předchozí stránce :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#233 Baterie

Příspěvek od hajnej »

yoby píše::-) abych ti tu parádu trochu schladil, koukni na můj příspěvek na předchozí stránce :-)
No pěkné. Každopádně jsem z tohoto důvodu vzal baterku v kamenném obchodě. Jestli se takhle odporoučí, hodím jim to na hlavu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#234 Baterie

Příspěvek od Miskoboss »

Já jsem stále věrnej Vartě a doufám, že mě nezklame.
Je pravda, že čím novější věci, tím se více kazí => proto máme ty 10letý Volva nebo starší

v druhým autě je 3 roky Varta Silver 55Ah a bez problému (suzuki swift)
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3330
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#235 Baterie

Příspěvek od dumi.cz »

yoby píše:Takže po roce se se mnou asi loučí Exide Premium 72Ah ... preventivní nabití před zimou ... před nabíjením 12,2 V, po nabíjení kdy nabíječka hlásila full, 12,38 V. Posléze druhý auto s Vartou stejnou nabíječkou naboucháno na 12,9 V. Fakt spotřebák.
Cece taky sem mel exide premium a po roce nebo dvou lehla. Dost rychle. Ted mam dalsi 2 tak uvidime....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#236 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

Ahoj. Tak už to začíná být hodně akutní, ale nějak jsme se nedobrali k výsledku. Co teda vzít? VARTA, BOSCH, EXIDE nebo rovnou nějaký no-name, protože životnost nových baterek už není co bývala? V TESCU teď mají nějako 100A snad za 2.300 :)

Anebo zkusit koupit ve Volvu? Je baterka braná jako náhradní díl? Mám auto starší 5-ti let, takže by mohla být sleva, ale předpokládám, že slevu dostanu pouze v případě, že si tam u nich nechám baterku vyměnit.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#237 Baterie

Příspěvek od ok2ucx »

S dnešními zkušenostmi - volil bych Banner nebo nějakého lepšího Bosche (ale z německých skladů). Asi mě (jako u každého mého "nového" auta) čeká opět nákup aku. 4 roky "nové" auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším). Ani delší jízdou nebo dobrou nabíječkou doma se to nezlepší.

Za mě: Banner - v největším rozměru, co se tam vejde.

Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#238 Baterie

Příspěvek od IgorS »

shalibaba píše:Ahoj. Tak už to začíná být hodně akutní, ale nějak jsme se nedobrali k výsledku.
Za Teba to nikto nevyrieši a riešenie je individuálne pre každého, podľa vlastných preferencií a skúseností. :(
Mne už pošli dve Exidky po druhom roku, takže som s nimi už nadobro skončil. Ale názory sa tu rôznia. U mňa Banner. Tú si môžem aj skontrolovať aj doliať.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#239 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

Proto zjišťuji zkušenosti ostatních.
Bude to asi kus od kusu - teď jsem koukal, že v Zafiře mám nějakou Starter plus 74A už 8 let (tenkrát stála nějakých 1.600 Kč) a do loňského léta držela pořád jako nová.
Na služebním autě odešla originál ŠKODA baterka po 6-ti letech - ze dne na den, v SUPu mám BOSCH S5 téměř pět let starou a zatím OK.
Ty Bannerky nevypadají draze, jen mi přijde startovací proud nižší, než u ostatních výrobců. Nevíte u nich někdo rozdíl mezi POWER BULL a STARTING BULL?

Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2900
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#240 Baterie

Příspěvek od Tod2 »

myslím, že pokud se tam vejde něco kolem 90-100Ah, tak startovací proud nemusíš řešit, při té kapacitě bude vždy dostatečný
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#241 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

ok2ucx píše: auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším).
P.
Mě už to takto hlásí druhým rokem sem tam jednou za měsíc a starty i mrazech stále OK. Takže dokud neklekne, neřeším. Jedná se o 6letou Vartu Silver 85Ah
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 37
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno
Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI

#242 Baterie

Příspěvek od 4leSh »

shalibaba píše:Proto zjišťuji zkušenosti ostatních.
Bude to asi kus od kusu - teď jsem koukal, že v Zafiře mám nějakou Starter plus 74A už 8 let (tenkrát stála nějakých 1.600 Kč) a do loňského léta držela pořád jako nová.
Na služebním autě odešla originál ŠKODA baterka po 6-ti letech - ze dne na den, v SUPu mám BOSCH S5 téměř pět let starou a zatím OK.
Ty Bannerky nevypadají draze, jen mi přijde startovací proud nižší, než u ostatních výrobců. Nevíte u nich někdo rozdíl mezi POWER BULL a STARTING BULL?
Mezi Starting Bull a Power Bull je rozdíl pouze ve výkonnosti, Starting Bull je základní řada, Power Bull je silnější. V některých rozměrech existuje ještě varianta Professional Power Bull, které obsahují nejvíce olova, jsou tudíž nejodolnější a nejkvalitnější.
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#243 Baterie

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše: Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#244 Baterie

Příspěvek od ok2ucx »

Jakub Svoboda píše:
ok2ucx píše: auto varuje, že má slabou baterku, CEM hlásí průběžně asi 50-60% (ale jak to měří, netuším).
P.
Mě už to takto hlásí druhým rokem sem tam jednou za měsíc a starty i mrazech stále OK. Takže dokud neklekne, neřeším. Jedná se o 6letou Vartu Silver 85Ah
Hlášku o vybité baterii vidím skoro každý den, byť starty jsou zatím stále OK.
Jenže kvůli tomuto stavu baterie nechce dálkově startovat bufík. A to už "problém" je.

Novým kandidátem bude Banner Power Bull Pro 84Ah. K mému překvapení se 100Ah do XC70III (a patrně i všech ostatních příbuzných P3) nevleze...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotiměř

#245 Baterie

Příspěvek od Uhlák »

zavolej do volva, jakou ti dají cenu, někdy minulej rok na jaře 2900kč , ofic je dražší, asi 4tisíce, je to devadesátka, kupoval jsem jich dost, nejstarší myslím 2009-10=pořád jezdí
30659800
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#246 Baterie

Příspěvek od hajnej »

Uhlák píše:zavolej do volva, jakou ti dají cenu, někdy minulej rok na jaře 2900kč , ofic je dražší, asi 4tisíce, je to devadesátka, kupoval jsem jich dost, nejstarší myslím 2009-10=pořád jezdí
30659800
Snad nikdo, včetně mě ten autorizák zatím nezkusil. Jen sem někdo hodil cenu dle ofiko ceníku.
Poptával tedy někdo baterku do svého vozu v autorizáku? Jakou nabídku dostal?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#247 Baterie

Příspěvek od kamov »

Banner, no zasa ak jazdite kratke trasy s dieslom ( najma v zime), baterku casto nedobijate tak ju porazi a moze byt znackova... V zime dobijam raz do mesiaca.
Kupil som 110 ah a trebalo dorabat fix na baterku, lebo origo uchyt precnieva o 2 cm.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#248 Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

hajnej píše:
ok2ucx píše: Exide už (po asi 3 špatných zkušenostech doma i v okolí) nechci vidět. 2ks ani nepřežily záruku a prodejce mi ukázal kliku z venku.
Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.
A co toto, to nebylo varování????

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=23319&p=741392&hilit=tak+jsem+se+probuf%C3%ADkoval#p741392
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#249 Baterie

Příspěvek od hajnej »

Jakub Svoboda píše: Mám se na co těšit. To abych ji do 2 let vystavil testovací zátěži. Takže bufík každý den.

A co toto, to nebylo varování????

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=23319&p=741392&hilit=tak+jsem+se+probuf%C3%ADkoval#p741392
Tohle varování mi poslala stará baterka, ale dobrej pamatovák :good:
Navíc baterka by měla mít šanci se dobít, když denně maká 60km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#250 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

ok2ucx píše: Novým kandidátem bude Banner Power Bull Pro 84Ah. K mému překvapení se 100Ah do XC70III (a patrně i všech ostatních příbuzných P3) nevleze...

P.
Nevyznám se v jednotlivých platformách (P3), ale dneska jsem měřil kastlík, tak na S60 II MY2012 na délku 35,5 cm, na šířku 17,5 cm a na výšku pokud by byla baterka 35cm tak max. 17,50cm - horní víko (dekl) baterky se hloupě ke kraji snižuje. Bez deklu bych tam podle mne 19cm dostal - ale nezjišťoval jsem, jestli by už nepřekážela výškově kapotě.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“