Velký problém D5 -únik nafty do oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#126 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Nejlépe P. Zahřívat podle vnější teploty a podle ztuhlosti oleje. Já vím že to zní nepřesně, ale je to prostě rozdílné a to i v závislosti na druhu převodovky. Lépe raději déle, než méně. Jen příklad - olej v převodovce Aisin, v 960 se při -15°C zahřeje na 40°C po zhruba 5 minutách chodu na P. Měřeno na mojem autě.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#127 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
base, čo ti mám na toto napísať? Mysli si čo chceš, každý si už urobí názor sám.
Bol som toho názoru, že sa tu stretávame, aby sme si pomohli, nie aby sme kydali špinu jeden na druhého alebo na svoje autá. Tobôž nie na značku ako takú. Chyby sa robia aj pri vývoji, aj v praxi. Berme to ako fakt. Za mňa môžem povedať s čistým svedomím, že po nahratí nového softu problémy s pribúdajúcim olejom zatiaľ nemám.
Som rád, že sa autám rozumieš, takých ľudí tu potrebujeme. Ochotných poradiť a pomôcť nám, bežným užívateľom. Ľudia ako jarek.krizan alebo karelvolvo majú môj obdiv a úctu, aj keď sme sa nikdy nestretli. Vážim si ich rady, názory a hlavne skúsenosti, ktoré majú a o ktoré sa s nami všetkými už mnohokrát podelili.
Bol som toho názoru, že sa tu stretávame, aby sme si pomohli, nie aby sme kydali špinu jeden na druhého alebo na svoje autá. Tobôž nie na značku ako takú. Chyby sa robia aj pri vývoji, aj v praxi. Berme to ako fakt. Za mňa môžem povedať s čistým svedomím, že po nahratí nového softu problémy s pribúdajúcim olejom zatiaľ nemám.
Som rád, že sa autám rozumieš, takých ľudí tu potrebujeme. Ochotných poradiť a pomôcť nám, bežným užívateľom. Ľudia ako jarek.krizan alebo karelvolvo majú môj obdiv a úctu, aj keď sme sa nikdy nestretli. Vážim si ich rady, názory a hlavne skúsenosti, ktoré majú a o ktoré sa s nami všetkými už mnohokrát podelili.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
#128 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
a je to presne kvuli cemu u te prevodovky? ja jen ze preci nemuze tak hrozne vadit kdyz se rano rozjedes do prace. 3 krat to odradi a frcis rovne....zase se studenej motor nema nechavat zahrivat volnobehem ale jizdou takze......jarek.krizan píše:Nejlépe P. Zahřívat podle vnější teploty a podle ztuhlosti oleje. Já vím že to zní nepřesně, ale je to prostě rozdílné a to i v závislosti na druhu převodovky. Lépe raději déle, než méně. Jen příklad - olej v převodovce Aisin, v 960 se při -15°C zahřeje na 40°C po zhruba 5 minutách chodu na P. Měřeno na mojem autě.
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
#129 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Já sem to nějak nestudoval, ale myslím, že tento průser vzniká, když si někdo pořídí dýzla, a pak s ním kadlá 3km do práce, a pak zase domů.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#130 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
asi tak. sousedovi se na dálnici zastavila Mazda CX7. Jezdí s tím tady po městě couračky. A vyprávěl mi stejnou příhodu s pronikáním nafty do oleje. mr1 bude mít pravdu. Kdo lítá dálnice, nic neřeší.mr1 píše:Já sem to nějak nestudoval, ale myslím, že tento průser vzniká, když si někdo pořídí dýzla, a pak s ním kadlá 3km do práce, a pak zase domů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#131 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Tak ja uz nevim sem v pruseru kdyz pres tejden jezdim couracky ? ( 50-150km/denne Praha a okoli ) , vikendy potom dálky. Kdyz budu mit smulu a SW streli ty regenerace zrovna do couracek nebo vytusi ze mu nandávám a spustí to nekde na dálnici ? Sem totální lajk tak se omlouvám za pro Vas mozna uplne naivni dotaz
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#132 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Bohuzel je to tak, ze si to vypaluje kde chce a kdy chce. Pritom nechapu logiku s jakou tohle projektovali, stacilo jednoduse udelat soft tak, ze by se to vzdycky zeptalo, jakmile by to potrebovalo regeneraci, s moznosti ANO/NE. Pokud vim, ze za chvilu budu zastavovat nebo se couram po meste, predesel bych prerusene regeneraci, a naopak kdyz bych se dostal na usek, kde muzu jet delsi dobu v otackach, tak bych ji povolil. A nebyly by zadny problemy. To byl opravdu takovej problem, aby to nekoho pri konstrukci napadlo?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#133 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Zni to logicky a taky nechapu proc to tak neni. Byla by paráda kdyby nejaky schopny uzivatel Volva naprogramoval odpalovac regenerace a roseslal nam to do mailu
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#134 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Lepší by bylo poštou protože s papírem si můžeš aspoň vytřít p....iRRes píše:Zni to logicky a taky nechapu proc to tak neni. Byla by paráda kdyby nejaky schopny uzivatel Volva naprogramoval odpalovac regenerace a roseslal nam to do mailu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 178
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#135 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
V nastavené úrovni by se dalo namítnout že jeste lepsi by bylo osobni predani kde by vytření nahradilo líbání
_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#136 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
nekupovat dýzl na couračkystenliosko píše:Zdravím Hayney....nemáš prosím info jak se poprat s tím průnikem nafty do oleje?? Taky bych chtěl jít do V70 D5 '08, 136 kwhayney píše:ahoj. nepříjemná věc. ale myslim si, že tu někdo zná řešení. i se to tu někde řešilo. zkus pohledat.
a doplň si prosím podpis, ať nemusíme hádat, jakýže motor to vlastně máš, předpokládám 136kW ???
Dík za odpověď!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#137 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
v každodenním režimu bych řekl že anostenliosko píše: ale co třeba 20km???....je tohle courání?:))))))?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#138 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
No já nevím, a už to ani neřeším. Já jezdím do hokny 20,3 km tam a 20,3 km zpět. Již několik let - v létě/v zimě. Auto je v zimě od půlky zahřáté (jezdím prvních cca 6-7km z kopce), v létě asi po kilometru-třech (dle stupňů venku pochopitelně), sem tam se cesta protáhne, o nějakou tu zajížďku. Jednou za čas jede auto cca hodinu někam, někdy třeba i čtyři... km rozdílně. Nemám s tím potíže. Ale dokážu té Dé5ětce občas pěkně naložit - a to je myslím také důležité. Nekadlat, nešetřit.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#139 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Myslím, že tu propíráte už neexistující problém. Mám D5 již 2 a1/2 roku (koupen s najetými 120 tis) a žádný problém s DPF neexistuje a jezdím převážně trasy 20 až 50 km, občas delší. (Přerušení) vypalování občas cítím při zastavení před domem - jako když se vypalují trubky od kamen. Olej mi v motoru nikdy nepřibýval. Předpokládám, že první majitel byl na úpravě SW (auto bylo jako nové koupeno v Průhonocích a tamtéž servisováno). Myslím, že současných Volv s filtrem se prodá přehršel a kdyby byl nějaký problém už by se to vědělo. Takové 2,0 TDI PD od VW byl daleko větší průser a taky si to cvrlikali všichni vrabci na střeše.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#140 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
myslím, že tento případ se tu stal, přesně jak říkáš, u třetí generacestenliosko píše:Já bych ale řekl že tvoje D5 je druhá a ne třetí generace...ty potíže se objevují u Volva třetí generace...nebo se pletu??? Jestli jo,opravte mněMacek2 píše:Myslím, že tu propíráte už neexistující problém. Mám D5 již 2 a1/2 roku (koupen s najetými 120 tis) a žádný problém s DPF neexistuje a jezdím převážně trasy 20 až 50 km, občas delší. (Přerušení) vypalování občas cítím při zastavení před domem - jako když se vypalují trubky od kamen. Olej mi v motoru nikdy nepřibýval. Předpokládám, že první majitel byl na úpravě SW (auto bylo jako nové koupeno v Průhonocích a tamtéž servisováno). Myslím, že současných Volv s filtrem se prodá přehršel a kdyby byl nějaký problém už by se to vědělo. Takové 2,0 TDI PD od VW byl daleko větší průser a taky si to cvrlikali všichni vrabci na střeše.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#141 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Úvodní příspěvek se stal Lisavovi u Volva V70 3 generace ale s motorem D5 136 kW, který je identický s motorem v mém autě (uveden v r. 2006).
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
#142 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
hayney píše:v každodenním režimu bych řekl že anostenliosko píše: ale co třeba 20km???....je tohle courání?:))))))?
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#143 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Na tých krátkých trasách bude kus pravdy. Jazdím denne 15km, teda polovicu ráno a druhú polovicu poobede. Olej je čierny, pribúda a mením ho pravidelne raz ročne, lebo viac ako 15000km nenajazdím. Keď k tomu prirátam vadný termostat a teda motor prevádzkovaný za studena po celú dobu jazdy, tak sa nemôžem diviť, že to je tak, ako to je.
Uvidím, až vymením termostat, ako sa to bude chovať. Po výmene oleja sa to bude dať porovnávať. Inak neriešim a jazdím.
Uvidím, až vymením termostat, ako sa to bude chovať. Po výmene oleja sa to bude dať porovnávať. Inak neriešim a jazdím.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#144 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
vypalovani se da zpustit i pres diagnostiku, kazdopadne resenim je dpf jakozto spotrebny dil menit v pravdielnych intervalech (120.000 km) - bohuzel dil ve volvu neni nejlevnejsi (kolem 700,- € - da se ale poridit i vyrazne levnejsi nahrada), proto se na to vetsina lidi vykasle a pak vznikaji problemy.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#145 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
doporučuju dát do hledání castrol mobil a máš na pár dní co dělat...stenliosko píše:Je v pořádku přestoupit z oleje Castrol na Mobil 1?
Vím že je předepsaný výrobcem Castrol,ale to je jen marketing....co vy na to pánové?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#146 Velký problém D5 -únik nafty do oleje
pokud nemate nic proti, rad bych tohle tema ozivil kratkym dotazem.
na predchozich strankach se pise, ze se problem tyka techto rocniku a modelu:
S40-V50___2006-2010
C30-C70___2007-2010
S60_______2006-2009
S80_______2007-2009
XC70-V70__2008-2009
XC60______2009
dotaz: objevil se nekomu stejny problem i v novejsich rocnicich ? konkretne u v70/xc70 od roku vyroby 2010 ?
na predchozich strankach se pise, ze se problem tyka techto rocniku a modelu:
S40-V50___2006-2010
C30-C70___2007-2010
S60_______2006-2009
S80_______2007-2009
XC70-V70__2008-2009
XC60______2009
dotaz: objevil se nekomu stejny problem i v novejsich rocnicich ? konkretne u v70/xc70 od roku vyroby 2010 ?
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek