A kdo to umí správně, tak to mění na 1x a ne po částech...ok2ucx píše:Nad čím se tu pořád spekuluje:
převodovky Aisin Warner AW55-50SN chtějí (mají Volvem předepsaný) olej se specifikací výhradně JWS 3309: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&p=233297#p233297
Šmytec. Tento Valvoline ji má, tak bych to tam nechal někde (ne v KAPSu) odborně nalít (mění se to na několikrát, po částech).
Pavel
Automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#26 Automatická převodovka
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#27 Automatická převodovka
rekl bych, ze by mela byt pod nasavaci hadici vzduchu od cumaku do filtru - hledej zlutou vytahovaci vec.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#28 Automatická převodovka
Mám takový amatérský dotaz,
samozřejmě na semaforech, křižovatkách, zkrátka když nestojím 5 minut tak z D nepřerazuju a stojím na brzdě. Jak to ale mám dělat tak když stavím jen na chvilinku ale musím vylézt a třeba vyndat něco z kufru. Doteď to dělám tak že prostě dám ručku a přeřadím na P. Teď jsem viděl že někdo dá jenom ručku a nechá tam D. Čistě teoreticky si říkám, že by to mohlo být šetrnější k převodovce. Jak to tedy správně dělat?
samozřejmě na semaforech, křižovatkách, zkrátka když nestojím 5 minut tak z D nepřerazuju a stojím na brzdě. Jak to ale mám dělat tak když stavím jen na chvilinku ale musím vylézt a třeba vyndat něco z kufru. Doteď to dělám tak že prostě dám ručku a přeřadím na P. Teď jsem viděl že někdo dá jenom ručku a nechá tam D. Čistě teoreticky si říkám, že by to mohlo být šetrnější k převodovce. Jak to tedy správně dělat?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#29 Automatická převodovka
Zkus se nad tím zamyslet z hlediska bezpečnosti.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#30 Automatická převodovka
To je snad jasný, ne? Lezu z auta dám P.
Apropo, co kdyby prasklo lanko ručky a ty jsi byl zrovna někde za rohem s taškou s nákupem? Tak ti auto ujede a ještě třeba někoho zabije.
Apropo, co kdyby prasklo lanko ručky a ty jsi byl zrovna někde za rohem s taškou s nákupem? Tak ti auto ujede a ještě třeba někoho zabije.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#31 Automatická převodovka
Nojo, to je pravda tak a teď budu chytrej na ty co tam nechávají D
Díky a pardon za lamadotaz
Díky a pardon za lamadotaz
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#32 Automatická převodovka
Aby si nedopadol ako Jelcin http://www.topky.sk/cl/100314/1555735/Tragicka-smrt-herca---27--zo-Star-Treku--Zrazilo-ho-vlastne-auto-
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#33 Automatická převodovka
A to nemluvím o tom, že převodovce se delší stání na D moc nelíbí. I když nové si umí vyřadit i v poloze D, pořád je tam natlakováno a prokluz. Nemluvě o vyšším namáhání celkově.
Z hlediska bezpečnosti není o čem diskutovat. Internet baví videa těch co jim auto ujelo.
Z hlediska bezpečnosti není o čem diskutovat. Internet baví videa těch co jim auto ujelo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#34 Automatická převodovka
.....stránka nebyla nalezena.....
Prostě ve V8 je převodovka TF80SC AF40, a u této první generace je olej specifikace JWS 3309.
Nalej tam to, co tam patří, a je jedno od které značky.
Mobil je vyzkoušený a není zas tak drahý.
Prostě ve V8 je převodovka TF80SC AF40, a u této první generace je olej specifikace JWS 3309.
Nalej tam to, co tam patří, a je jedno od které značky.
Mobil je vyzkoušený a není zas tak drahý.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#35 Automatická převodovka
Ahoj chlapi, hledám na netu a nejsem si jistý... Jaká je automatická převodovka v mém xc70 my06 2.4 D5 136kW? Jde mi o to, jestli je do toho olej se specifikací JWS 3309, např. tento... https://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-total-fluide-xld-fe-1l_165515.html
A ještě dotaz... Je to tak, že s novým olejem by mi to mohlo řadit při nižších otáčkách, než teď, někde nad 2tis. otáček pro normální jízdě...?
A ještě dotaz... Je to tak, že s novým olejem by mi to mohlo řadit při nižších otáčkách, než teď, někde nad 2tis. otáček pro normální jízdě...?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#36 Automatická převodovka
Ano, JWS 3309
Pokud máš pocit špatného řazení, nech si přehrát TCM na aktuální software, ovšem pokud máš již
mizerný rozvaděč, tak to nepomůže.
Pozor, nesnažte se srovnávat převodovky TF 80 SC v P26 a P3, mají odlišné řízení a TCM,
takže tam bude vždy rozdíl.
U P26 řadí pocitově ve vyšších otáčkách
U P3 rok 2006 u S80 a od roku 2008 u ostatních, až do roku 2010 je velmi povedená (dle mého názoru)
U P3 od roku 2010 je zase pocit, že řadí příliš brzy a neochotně podřazuje.
Pokud máš pocit špatného řazení, nech si přehrát TCM na aktuální software, ovšem pokud máš již
mizerný rozvaděč, tak to nepomůže.
Pozor, nesnažte se srovnávat převodovky TF 80 SC v P26 a P3, mají odlišné řízení a TCM,
takže tam bude vždy rozdíl.
U P26 řadí pocitově ve vyšších otáčkách
U P3 rok 2006 u S80 a od roku 2008 u ostatních, až do roku 2010 je velmi povedená (dle mého názoru)
U P3 od roku 2010 je zase pocit, že řadí příliš brzy a neochotně podřazuje.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#37 Automatická převodovka
Díky za potvrzení Davide. A jak poznám, jestli mám mizerný rozvaděč nebo je dobře si nechat přehrát TCM?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#38 Automatická převodovka
Zdravím,
trochu se přiživím na tomhle tématu. Nejdřív k historii auta uvedeného u profilu. Najeto 289tkm Převodovka od 170tkm zažívá pravidelnou výměnu oleje, v 213tkm nový rozvaděč v T6R, separátní chladič převodovky jako prevence před průsakem vody se sdruženého chladiče do AT okruhu.
Teď k události, která mě potkala. Pluju si na tempomat konstantních 90 po rovince na výpadovce z Prahy. Najednou oranžový trojúhelník a zlověstná hláška "Převodovka, doporučen servis." a - místo D. To jsem viděl na svém autě poprvé za celou dobu vlastnictví. Žádný cuknutí, žádná rána, žádná změna otáček, měnič zamčený na 5, kterou to drželo ještě 2 kiláky bez problémů na benzínku. Prostě se jen rozsvítila palubka. Sjezd na benzínku, měnič pustil, otáčky skočili na trojku. Jasný nouzák. Reset auta, hláška zůstala, auto se chovalo normálně, zobrazovalo D a řadilo. Okamžitě otočka domů na VIDU. Ta ukázala TCM-0039 (Gear-shift selector sensor - faulty signal). Smazáno a problém se za celé cestovní odpoledne (město - dálnice - město) neprojevil.
Můj tip a tajná touha je, aby to byl jen umírající PNP přepínač. Nebo je zde pravděpodobnost, že brzy budu klepat na T6R s prosíkem? Nechci zachovalou T5, kdy nedávno proběhli nemalé investice do různých částí poslat na díly, jen proto, že si almara postaví hlavu.
trochu se přiživím na tomhle tématu. Nejdřív k historii auta uvedeného u profilu. Najeto 289tkm Převodovka od 170tkm zažívá pravidelnou výměnu oleje, v 213tkm nový rozvaděč v T6R, separátní chladič převodovky jako prevence před průsakem vody se sdruženého chladiče do AT okruhu.
Teď k události, která mě potkala. Pluju si na tempomat konstantních 90 po rovince na výpadovce z Prahy. Najednou oranžový trojúhelník a zlověstná hláška "Převodovka, doporučen servis." a - místo D. To jsem viděl na svém autě poprvé za celou dobu vlastnictví. Žádný cuknutí, žádná rána, žádná změna otáček, měnič zamčený na 5, kterou to drželo ještě 2 kiláky bez problémů na benzínku. Prostě se jen rozsvítila palubka. Sjezd na benzínku, měnič pustil, otáčky skočili na trojku. Jasný nouzák. Reset auta, hláška zůstala, auto se chovalo normálně, zobrazovalo D a řadilo. Okamžitě otočka domů na VIDU. Ta ukázala TCM-0039 (Gear-shift selector sensor - faulty signal). Smazáno a problém se za celé cestovní odpoledne (město - dálnice - město) neprojevil.
Můj tip a tajná touha je, aby to byl jen umírající PNP přepínač. Nebo je zde pravděpodobnost, že brzy budu klepat na T6R s prosíkem? Nechci zachovalou T5, kdy nedávno proběhli nemalé investice do různých částí poslat na díly, jen proto, že si almara postaví hlavu.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#39 Automatická převodovka
Podla googlu a aj tohoto videa pojde o PNP prepinac. zacal by som asi jeho vymenou pripaden precistenim ale asi ta vymena =)
"
"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: u JH
- Vůz: XC90 D5 120kW automat 2004
#40 Automatická převodovka
Nedávno jsem měl to samé – nouzák, doporučený servis převodovky a ve Vidě hláška TCM-0039 bez ničeho dalšího. Nouzák po novém nastartování zmizel, auto jezdilo. Napřed déle, ale pak se problém vracel čím dál častěji. Také mi začala švindlovat čísla kvaltů na voliči automatu a převodovka při přeřazování kopala, což předtím nedělala.
AV díly do druhého dne dodaly nový starý přepínač, tímto jim děkuji. Výměna je tak na půl hodiny, přístup po vytažení airboxu vynikající. Prostě jsem vytáhl starý, nasadil nový, pro jistotu zkontroloval, že na R mi svítí couvačky a bylo. Od té doby normálně jezdím a ani Vida si na nic nestěžuje.
AV díly do druhého dne dodaly nový starý přepínač, tímto jim děkuji. Výměna je tak na půl hodiny, přístup po vytažení airboxu vynikající. Prostě jsem vytáhl starý, nasadil nový, pro jistotu zkontroloval, že na R mi svítí couvačky a bylo. Od té doby normálně jezdím a ani Vida si na nic nestěžuje.
_________________
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#41 Automatická převodovka
Ahoj, mám před sebou asi výměnu oleje v automatu (Volvo XC90, D5, 2004), auto má najeto 228 000km, olej byl měněn dle sdělení původního majitele při 170 000km. Ještě cca 2 měsíce sleduji, že auto občas cukne při zařazení R nebo D. Prosím o radu ke komu zajet ať je výměna v cajku! Cenová relace by se také hodila. Díky Michal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#42 Automatická převodovka
jestli jsi fakt z Břeclavi, pak doporučuju ZP Automatic. jsou z Blučiny.xing píše:Ahoj, mám před sebou asi výměnu oleje v automatu (Volvo XC90, D5, 2004), auto má najeto 228 000km, olej byl měněn dle sdělení původního majitele při 170 000km. Ještě cca 2 měsíce sleduji, že auto občas cukne při zařazení R nebo D. Prosím o radu ke komu zajet ať je výměna v cajku! Cenová relace by se také hodila. Díky Michal
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 Automatická převodovka
Cena tuším kolem 7 tis Kč.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#44 Automatická převodovka
Děkuji za tip, páč když jsem jsem oslovil místní firmu napsala viz dále
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o výměnu oleje v automatické převodovce.
Celková cena včetně práce, filtru, oleje, proplachu a DPH činí 12859 Kč.
V případě jakýchkoliv otázek se na mně neváhejte obrátit.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o výměnu oleje v automatické převodovce.
Celková cena včetně práce, filtru, oleje, proplachu a DPH činí 12859 Kč.
V případě jakýchkoliv otázek se na mně neváhejte obrátit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#45 Automatická převodovka
Pochybuju, že budou vyndavat a půlit převodovku, aby vyměnili filtr.xing píše:Děkuji za tip, páč když jsem jsem oslovil místní firmu napsala viz dále
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o výměnu oleje v automatické převodovce.
Celková cena včetně práce, filtru, oleje, proplachu a DPH činí 12859 Kč.
V případě jakýchkoliv otázek se na mně neváhejte obrátit.
Podívej se na facebook stránku ZP a projed si příspěvky. Pár volv už dělali.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#46 Automatická převodovka
No právě taky mě to zaujalo, že by měnily filtr...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#47 Automatická převodovka
U jiných značek nebo modelů převodovek ano. Bohužel tyhle Aisiny jsou na tom jinak a filtr se jen tak lehce nevymění.xing píše:No právě taky mě to zaujalo, že by měnily filtr...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#48 Automatická převodovka
tak jsem se díval na FB stránky ZP-automatic a cena je 6600,- což je půlka! Neuvěřitelné
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#49 Automatická převodovka
a někdo si to udělá doma za cenu oleje, tedy do 3000,-
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#50 Automatická převodovka
I za míň, jelikož Ti zbyde zhruba třetina oleje na příště:Tod2 píše:a někdo si to udělá doma za cenu oleje, tedy do 3000,-
http://oleje-mpa.cz/prevodovy-olej-mannol-atf-multivehicle-3309-20-l
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1190 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 24 Odpovědi
- 1021 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 12 Odpovědi
- 921 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 4068 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44
-
- 35 Odpovědi
- 3652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko