Špatné starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#26 Špatné starty
I když teď si vzpomínám, že jednou v neděli to takhle blbě startovalo i po předehřátí.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#27 Špatné starty
Jednou jsem před zimou kontroloval žhavičky a díky tomu přístupu kterej k nim je jsem protrhnul už načatou tu poslední krátkou hadičku (vpodstatě jen záslepka) a poznal jsem to při startu okamžitě, chytlo to na čtyři a chcíplo, na druhej pokus už se to nějak rozběhlo. Otevřel jsem kapotu, a podle smradu nafty mi bylo hned jasno... Takže bych šel po čuchuraolsa píše:Může tam být, ale nemusí. Každopádně bych ty hadičky vyměnil. Preventivně. Ono když s nima zahýbeš, sundáš apod. tak už nemusí stoprocentně těsnit. A ta stovka nebo dvě za novou hadičku v metráži tě nezabije.
K tomu stání z kopce - je to dobrý nápad, ale musíš stát tak aby hladina paliva v nádrži byla výš než ty hadičky na přepadu viz. spojené nádoby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#28 Špatné starty
Naftu necítím.
Všude kolem přepadů a čerpadla je úplně sucho.
Všude kolem přepadů a čerpadla je úplně sucho.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#29 Špatné starty
To bylo u toho Opela taky a stejně byly hadičky v háji.RobertH píše:Naftu necítím.
Všude kolem přepadů a čerpadla je úplně sucho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#30 Špatné starty
Určitě je zkusím vyměnit. Ale až o víkendu v garáži. Večer před panelákem se mi do toho nechce. Stejně se chystám rozhodit i bufík, tak to vezmu jedním vrzem.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#31 Špatné starty
Nedokázal by mi někdo prosím napsat, jaký vnitřní průměr přepadových hadiček patří na 2.5 TDI D5252T ?
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 Špatné starty
Hm, ve Vadisu průměr nepíšou, jenom délku celkem cca 2 metry. Asi budeš muset vzít šupleru, sundat jeden přepad a změřit výstup na vstřiku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#33 Špatné starty
Tohle by mě taky zajímalo... Taky to potřebuju vyměnit...RobertH píše:Nedokázal by mi někdo prosím napsat, jaký vnitřní průměr přepadových hadiček patří na 2.5 TDI D5252T ?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#34 Špatné starty
Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
#35 Špatné starty
Prosim tě, co je záslepka posledního vstřiku?RobertH píše:Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#36 Špatné starty
každej vstřik ma dva vyvody na přepad ale dvě hadičky do čerpadla na zpatečku nenapojiš je tam jen jeden vstup proto se u prvniho nebo posledniho nasazuje zaslepka. Na svy 70ce ji maš na prvnim vstřiku hned za servočerpadlem
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#37 Špatné starty
Už jsi problém se starty vyřešil "RobertH"Zeb píše:Prosim tě, co je záslepka posledního vstřiku?RobertH píše:Dneska jsem koupil přepadovou hadičku 3,2 mm. Prý jsou všechny stejné, tak uvidíme.
2 metry stály asi 170 Kč a záslepka posledního vstřiku 61 Kč.
- Přílohy
-
- DSC01053.JPG (85.29 KiB) Zobrazeno 1622 x
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#38 Špatné starty
Vlastně nevím.
Vyměnil jsem hadičky a pak se zároveň oteplilo. Od té doby bez problémů.
Vyměnil jsem hadičky a pak se zároveň oteplilo. Od té doby bez problémů.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
#39 Špatné starty
Už se to tady řešilo na několika linkách. špatně startuju hlavně v zimě to chcípe. baterka nová, žhaviče skoro nové, jedna svíčka starší ale funguje, startér točí dobře, naftu beru kvalitní a palivový filtr vymenen. presto se motoru naskocit kdyz je studeny nechce a pak stoupa bily dym, predvstrik strika podle vseho moc paliva a motor se dusi, predstrik na cerpadlu se da nastavit mechanicky nebo jen pres diagnostiku? btw. kdo by to tady z fora zvladl? stredni cechy kolinsko a okoli? diky
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
#40 Špatné starty
Vyresil to mara, spatne napolohovana kladka na rozvodech a doserizeni predvstriku - startuje jak nove
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
#41 Špatné starty
Lidi, děje se mi tohle na motoru D5, když je vymrzlý tak to nestartuje a když ho předehřeji tak naskočí v pohodě.
Žhavičky jsem dneska vyměnil a stejně to nechce naskočit takže musím předehřát.
Palivový filtr je nový a stejně vzduchový. Mohlo by to být tou špatně nastavenou kladkou a předvstřikem ?
Díky.
Žhavičky jsem dneska vyměnil a stejně to nechce naskočit takže musím předehřát.
Palivový filtr je nový a stejně vzduchový. Mohlo by to být tou špatně nastavenou kladkou a předvstřikem ?
Díky.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#42 Špatné starty
Mě se špatné starty s příchodem zimy zase vrátily.
Marra mi udělal nové rozvody, nastavil předvstřik a od té doby O.K.
Marra mi udělal nové rozvody, nastavil předvstřik a od té doby O.K.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
#43 Špatné starty
Ok a kolik tě stály rozvody a hlavně jaké použil. Originál a nebo od jakého výrobce?
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 203
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
#44 Špatné starty
Řemeny Contitech a kladky tuším SKF. Ohledně ceny lépe kontaktovat přímo Marru. Měl jsem tam toho víc (vychozené kladky na plochém řemenu).
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#45 Špatné starty
D5 a 2.5TDI v tomto nelze sovnávat na D5 se žádný předvstřik neseřizuje!ryba píše:Ok a kolik tě stály rozvody a hlavně jaké použil. Originál a nebo od jakého výrobce?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
#46 Špatné starty
Aha tak to díky za info.
Tož doufám že ty špatné starty vyřeším.
Tož doufám že ty špatné starty vyřeším.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
#47 Špatné starty
Na D5 určuje úhel předvstřiku software ECM podle snímače polohy a nelze jej nijak seřizovat. Po kontrole žhavení doporučuji provést přepadový test vstřikovačů. Motor by měl díky vysokým vstřikovacím tlakům chytat bez problémů za mrazu i v případě výpadku žhavení, ovšem za předpokladu správné funkce vstřikovačů. U systému common rail dokáže i jediný vadný vstřikovač znemožnit studný start.
#48 Špatné starty
A na ten přepadový test budu muset asi jet do servisu že?!
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
#49 Špatné starty
V servisu to dokáží změřit přesně. K orientačnímu určení jestli je vstřik vadný stačí trochu zručnosti a obrázek jak na to byl někde zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27918
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#50 Špatné starty
Chtěl bych otevřít toto staré téma. Mám asi taky problémy s něčím ohledně startování. Mám S80 2001 (I) 2.4t 147kw, tedy benzín. V teplotě nad 5 stupňů celkem ok, ale přesto bych si představoval trochu něco kultivovanějšího... ale teď, jak jsou zimy okolo -10°C a nižší teploty, tak to začínám vidět vidět a víc. Motor točí déle, občas jak okamžitě po nastartování zdechne a pak nastartuje už ok. PO nastartování je to vždy doprovízeno vibracemi, když dám plyn, jak kdyby se motor zahltí, má tendenci zdechnout. Jakmile se motor zahřeje, tak ok.
Ještě, nevím, jestli to s tím souvisí, ale většinou jo, tak třeba i tady. Při vyřazení a pádu otáček na neutrál (kolem 800?) otáčky spadnou třeba na 500, pak se vrátí a auto jak kdyby skoro zdechá, pohasínají světla a tak. Připadá mi to třeba na nějaké vynechávání válců (možná zapalovací cívky?) nebo něco s přísunem vzduchu, ale netuším. Tak se tu ptám, jeslti s tím nemá někdo nějaké zkušenosti. Popřípadě doporučení na někoho, kdo to dokáže opravit kolem Brna.
Děkuji
Ještě, nevím, jestli to s tím souvisí, ale většinou jo, tak třeba i tady. Při vyřazení a pádu otáček na neutrál (kolem 800?) otáčky spadnou třeba na 500, pak se vrátí a auto jak kdyby skoro zdechá, pohasínají světla a tak. Připadá mi to třeba na nějaké vynechávání válců (možná zapalovací cívky?) nebo něco s přísunem vzduchu, ale netuším. Tak se tu ptám, jeslti s tím nemá někdo nějaké zkušenosti. Popřípadě doporučení na někoho, kdo to dokáže opravit kolem Brna.
Děkuji
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 25 Odpovědi
- 2105 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Charlie#
-
- 2 Odpovědi
- 598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukyD5
-
- 290 Odpovědi
- 8906 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 12 Odpovědi
- 963 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK
-
- 4 Odpovědi
- 402 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda S40