S/V 70 Za ŠPATNĚ ZAŘAZENI ZPÁTEČKY NA MANUÁLU ZA STUDENA

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#51 S/V 70 Za ŠPATNĚ ZAŘAZENI ZPÁTEČKY NA MANUÁLU ZA STUDENA

Příspěvek od pepa.paur »

dali píše:Poté jsem po víc jak roční odstávce rozchodil 850, tak mám taky problém zařadit zpátečku na místě. Spojka skoro nová (jestli má 10tkm tak je to moc). Když auto stojí, nejde tam zpátečka prakticky vůbec. Stačí aby se auto nepatrnou rychlostí hýbalo, a je jedno jestli dopředu nebo dozadu a jde tam jako po másle. Jestli je to pořád tím unášením lamely, tak u starý převodovky, co má prasátko na vypínání spojky zvenku by moh bejt k tý hřídeli teoreticky i nějakej přístup okolo tý páky....
tak já to mám trochu složitější, na té S70 šlo blbě řadit už od koupě, na jaře jsem vymenil olej v převodovce a bylo to v pohodě. Bohužel za to mohly teploty, je to zvláštní, ale když je teplo, nebo zahřátý motor, tak jde řadit skoro normálně. Když to stojí půj dne na mrazu, tak musím mít před nastartováním zařazeno jedničku nebo zpátečku, když se motor netočí jde to krásně, potom nastartovat a jet, když nastartuju, tak už pak nejde zařadit nic, maximálně tam narvat trojku, nebo čtyřku, pak už se dá dvojka a někdy i jednička. Vidím to na problém na spojce a radost z toho nemám :(
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“