Zimní start TDI až napodruhé

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#26 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od selap »

Měl by to umět každý servis specializující se na opravu a seřízení naft. motorů.Pokud tedy má správnou diagnostiku.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

jp1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 16 roků
Bydliště: Chomutov (Ostrov)
Kontaktovat uživatele:

#27 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od jp1 »

selap píše:Měl by to umět každý servis specializující se na opravu a seřízení naft. motorů.Pokud tedy má správnou diagnostiku.
a je tu někdo takový, kdo toumí z okolí Karlových Varů, Chomutova a podobně? taky by mě zajímala zhruba cena, díky za info
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotiměř

#28 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od Uhlák »

Proboha chlapi hlavně nepovolovat servo hlavu na čerpadle!! Žádná ryska už to nespraví a na starty to nemá vliv.
Pouze už to pořádně bez stolice a zkušených rukou nikdo nedá dohromady.
Bosch pumpa musí vydržet bez problémů půl mil. km a většinou postačí vyměnit kluz. pouzdra a popřípadě nějakou tu štelovací podložku, pokud tedy s autem nejezdil bezmozek na vodu a měnil filtr.
Bude to něco jiného. Podobný případ jsem tu měl a byl to konektor piezo snímače.
Zkus někoho, aby ti startoval a při prvním startu, kdy to nechytá vem někoho a ať ti nepatrně povolí matku třetího vstřiku.
Kdyby to náhodou zabřechtalo,tak že to chytne, tak rychle utáhnout a jsi doma. Tohle za předpokladu, že je ok předvstřik, filtr, hadice(popř. předtím balonkem natlakovat), čidlo teploty motoru, baterka a startér
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: V70 II. 2,5D 103kW 2000
Bydliště: Praha 4

#29 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od Nehas »

S80 píše:Ještě mne napadla baterka, co pokles kapacity a špatné žhavení ?
Zebe nezlepšilo se to zimní startování s novou baterkou?
_________________
V70 II TDI 103kW, r.v. 2000, 5st. man.
VAZ 2102 1,2 karb. 44kW, r.v. 1981, 4st. man.

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#30 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od Zeb »

Nehas píše: Zebe nezlepšilo se to zimní startování s novou baterkou?
Nezlepšilo. Naopak, teď v Itálii když bylo -25 stupňů, tak jsem točil snad minutu. Pak to tak zahulilo, že nebylo vidět vůbec nic, ještě chvilku to běželo tak, že to vypadalo že to zase brzo chcípne, za doprovodu obrovskejch, ale opravdu OBROVSKEJCH oblaků kouře a až potom se motor rozeběhl normálně. Ale je pravda, že takhle tam startoval i tatík s S60 D5.

Ale jinka jak je pořád pod těch magických -6, tak startuju napodruhý... Ale už si zvykám a ani to nevadí :good:
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#31 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od karelvolvo »

točit minutu to nemá žádnej smysl nažhavím a zatočím třeba čtyřikrát ale když pak točíš to nemá vlastně nažhaveno takže stejně nechytí. Zkus si porovnat se stejným typem auta jak dlouho to při stejné teplotě žhaví mně ted 460TD když bylo plus 2 tak bylo vidět že žhaví krátce a někdy chytla blbě a kouřila ted když je třeba mínus 5 hned je vidět že žhaví dýl a chytne jak v létě
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Vůz: C 70

#32 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od LADA11 »

no podobnej probem resil bracha od -4 to nechytalo....vymenilo se vse co se mohlo...stale nic...letos v lete zajel k cloveku co dela jenom motory WV...hodil diagnostiku BOSCH a zjistil nejakej blbej kablik....tak hledali a nasli....uz z fabiky byl skriplej nejakej dratek v podbehu a prej neslo jakesy predzhaveni...a protoze se auto pohybovalo v jizni italii kde nemrzne tak na to nikdy nikdo neprisel protoze tahle funce se proste nezapinala...oprava stala 500....a vcera to chytlo napoprvy pri -19.... :roll:
_________________
Volv

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 28
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Příbram

#33 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od technikrz »

Já řešil tento problém před dvěma roky. PC psal žhavím a já nastartoval taky až na podruhý nebo na potřetí (teplota byla lehce pod nulou). Po proměření kabelu ke žhavičkám jsem s překvapením zjistil, že tam nejde žádné napětí. Tak jsem pátral a zjistil jsem, že v pojistkové skříni v motorovém prostoru zespodu tohoto panelu jsou tuším 4 nebo 5 pojistek 60A (v manuálu o nich není ani zmínka) a jedna byla přepálená. Po výměně této pojistky (cca 60 Kč) motor začal startovat napoprvé. Tak to zkus.
_________________
VOLVO V70II 2,5 TDI, r. v. 2000, šedá metal
OPEL ASCONA B 1.9, r. v. 1978, veterán

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 859
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#34 Zimní start TDI až napodruhé

Příspěvek od wolf »

čau, mohl bys prosím popsat jak se k těm zmíněným pojistkám dá dostat?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“