850 - nestartuje

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#26 850 - nestartuje

Příspěvek od RadoKE »

Moja krabica začala štrajkovať pri štartovaní :( Prejavuje sa to tak že musím dlho točiť kým naskočí a počas točenia škytá. Je jedno či je auto studené alebo teplé, furt je to rovnaké. Keď už naskočí tak ide normálne. Jediná zmena bola po 700 km štreke vtedy štartovalo normálne, až do druhého dňa, jak motor schladol zas problém. Vymenil som štartér, pôvodnému zařvalo ložisko a ozubenie od toho jak ho motor pri škytnutí pretáčal, káble, senzor otáčok vačky, skontroloval sviečky, boli čierne, tož som ich vymenil, pôvodné boli bosch platinum, teraz som dal ngk, skontroloval veniec na zotrvačníku či náhodou nie sú omleté zuby. Vyblikávatko nehlási nič. Poraďte čo ešte skontrolovať a ako premeriam indukčnú cievku. dík.
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#27 850 - nestartuje

Příspěvek od doktor »

zkus diagnostický pokus, nalej do nádrže tohle:

Když to pomůže, tak tam byla nějaká nečistota, mě to pomohlo od stejných potíží.

Přinejhorším utratíš 2 stovky, ale nic nezkazíš.
stp.jpg
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#28 850 - nestartuje

Příspěvek od RadoKE »

to STP som objednal, dnes idem skontrolovať rozdelovač, a indukčnú cievku, aj keď ešte neviem aké má mať hodnoty... a ešte jedna otázka k sviečkam, niekde na tomto fňore som čítal že jedine origo volvo majú potrebné vlastnosti na bezproblémový chod, je to pravda ? Lebo v user manuale čo k autu mám je písaná sviečka boschfr7dc alebo champion rc9yc prípadne ekvivalent. ďalšou záhadou mi je prečo user manual píše že spára medzi elektrňodou má byť 0,7-0,8 a hanes tvrdí že 0,9 mm?
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 55
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#29 850 - nestartuje

Příspěvek od RadoKE »

Vyzerá to tak že závadil rozdelovač, bol brutálne zabordelený, medzi kontaktmi mal v plaste vypálené cesty, po vyškriabaní spáleniny auto štartuje na prvý škrt.
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#30 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Ze si budu po letech cist znova tohle vlakno a premyslet co zase dopr....v te nasi krabici odeslo, mne fakt nenapadlo. Takze opet nestartujeme, tentokrat to je v mrazech lahudka, podezreni na vadnou baterku, ze toci malo vyvraceno pokusem pri startu pres kabely a druhe auto (vlastni baterka nabita) a nic....To pak muzu doma tvrdit furt, jak je to Vovlo bezpecne, kdyz je to kram co nas cim dal casteji nechava ve stychu :-(
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#31 850 - nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

Na 850 obcas odchazi civka. Jiskru muze hazet ale slabou. Popr ridlo vacky nebo kliky. Immobilizer?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#32 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Ondra. píše:Na 850 obcas odchazi civka. Jiskru muze hazet ale slabou. Popr ridlo vacky nebo kliky. Immobilizer?
Civka tam je od tebe nekdy z leta (tenkrat pro ni jela tchyne, mozna si vzpomenes), imo to nema (je to to same aute, co jsem tu uz popisoval a co se opravovalo pajkou u hlavniho relatka, tam to ted vypada ok)...nejhorsi je, z v tech -8 se proste moc venku s rukama delat neda a do garaze se sotva vejdu (kdyz vyhazu vsechna kola, sekacku apod ven)....benzin tam je, to jsem sel radsi znovu zkontrolovat ;)

Ale klidne to muze byt relatko od pumpy, pumpa, hlavni rele pred vstriky....ach jo ;( To se sypou takhle uz vsehny 850 nebo uz je vlasnte ani moc nejezdite?
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#33 850 - nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

Zjisti jestli mas jiskru a tlak na liste. Vyblikej to. Pak dej vedet, poskytnu te materialovou pomoc pokud budu mit. Ano 850 se obcas sypou, nastesti nebyva prilis narocne je zase zprovoznit. Obcas rozhodi ecu i lpg.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#34 850 - nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

Koukam 1996. Tak to chce FCR diag
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#35 850 - nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

Nedavno se mi stalo ze se ve svazku preklesal drat napajeni ecu.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#36 850 - nestartuje

Příspěvek od pospak »

Já měl tenhle problém.......oprava za cca 6Kč :Yahoo!:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=57894
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#37 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

pospak píše:Já měl tenhle problém.......oprava za cca 6Kč :Yahoo!:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=57894
Vidis, to bych mohl zkusit, z prvni 850 to relatko muzu vyndat...za prehozeni nic nedam...ale na muj vkus toho odchazi cim dal tim moc....za jizdy na dalnici civka, v Hradci mimo domov cerpadlo, kablik k hlavnimu rele, vypinac brzdovych svetel, ktery se tvaril ok, az ohmmetr ukazal, ze prechodak je moc velky, takze na pipnuti ok, na svetla ne apod....:-(

Ale je pravda ze ted v zime to chytalo az napodruhe, coz predtim nedelalo....
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#38 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Ondra. píše:Koukam 1996. Tak to chce FCR diag
Jop, bohuzel, resp to jde i vyblikat pres ten konektor, protoze to je T5 = Bosch Motronic 4.3, ktery nema OBDII protokol, ale konektor jo....takze s BT adapterem co mam do OBD si muze leda tak hrat prcek....

Kdyby to aspon nebylo auto, ktere denne potrebujeme (skolka a skola ve vedlejsi vesnici), ;-( Takhle vazne zvazuju, zda nevzit Galaxy V6 s LPG od kamose, tam se take ty tri detske sedacy vejdou a snad to bude chvili jezdit...pak bych se mohl v krabici hrabat dle libosti a dat ji dokupy...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#39 850 - nestartuje

Příspěvek od Ondra. »

Zkus vysetrit, kdyz budu mit obratem poslu co budes potrebovat :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#40 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Ondra. píše:Zkus vysetrit, kdyz budu mit obratem poslu co budes potrebovat :)
Takze chybove kody 1-2-1 (MAF) a 2-3-2 (prilis bohata/chuda smes na volnobeh)....Relatko vymeneno za druhe z te druhe 850, po zapnuti zapalovani cca 4-5 vterin cerpadlo jede,stejne nema snahu chytit....no vecer si to odtahne automechanik, tomu pujde snad zjisteni zavady rychleji, ja to mam pres strycka googla apod nadlouho...
Ale zjistit si co jak premerit, asi by se hodila kucharka (jako ohmmetrem projdi tohle a tohle cidlo, apod), tlak na vstrikach si asi sam jen tak nezmerim (nemam pripravek) apod...

Kazdopadne diky za hinty...

PeS
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 217
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#41 850 - nestartuje

Příspěvek od pospak »

Dle chybových hlášek by to mohla být váha vzduchu MAF.....nemáš možnost prohodit z druhého auta, případně ji zkus odpojit....motor by měl naskočit, pokud je ta chyba v ní.....já takhle zůstal stát v létě u Balatonu :( ....Ondra dodal novou a jezdím.....
Dle mého mechanika ještě čidlo teploty, nebo lambda...to dle druhé hlášky bohata/chuda směs
M.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#42 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Odpojeny MAF a nic, nejde, zkousel jsem elm327mini BT s Vol FCR a mam smolika, nic to nenacte. BT nastaveno na COM1, komunikace vypada jakoby ok - initializing ecu a pak konec. Ale ono to stejne z te 4.3 nic neumi, jen z ABS/ECC apod, coz mi je k prdu....
No vecer se to odtahne a snad budu brzo vedet cim to...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#43 850 - nestartuje

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#44 850 - nestartuje

Příspěvek od majty »

PeS píše:Odpojeny MAF a nic, nejde, zkousel jsem elm327mini BT s Vol FCR a mam smolika, nic to nenacte. BT nastaveno na COM1, komunikace vypada jakoby ok - initializing ecu a pak konec. Ale ono to stejne z te 4.3 nic neumi, jen z ABS/ECC apod, coz mi je k prdu....
No vecer se to odtahne a snad budu brzo vedet cim to...
s bluetooth adapterem ti to fungovat nebude a uz vubec ne s elm327 na to je brick diag free - https://www.brickboard.com/AWD/volvo/1579791/brickdiag_free_v0066_scanner_elm327.html
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#45 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Tak je asi KO motor, tlaky na dvou valcich jen kolem 6, dalsi cca 7 a dva jsou na 8....takze to je asi duvod, proc to nechce chytit. Zapalovani jede, cerpadlo tlaci dost, vyzkousene kabely a zapalovani z V70, nic nepomohlo, sice to jakoby ma snahu, ale proste to nechytne. Byl pouzit i sajrat nad valce na vycisteni, zda se nepovoli krouzky, zmena jen o pul baru....

A zajimava nabidka na Galaxy s VR6 s LPG je fuc a cas na pomalou opravu T5 abych zustal alespon castecne verny volvu neni....babo rad :-( jdu prolezt sekci Prodam
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#46 850 - nestartuje

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Relé nad saharou šedá barva zasunuté ovl.vstřky .Jen nápad jinak s těmi tlaky to nastartuješ ,měl jsem na díly s tlaky 5 baru na válec a chytlo to sice hulila jak prase ,ale jela .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

PeS
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 399
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

#47 850 - nestartuje

Příspěvek od PeS »

Petr.Chrpa píše:Relé nad saharou šedá barva zasunuté ovl.vstřky .Jen nápad jinak s těmi tlaky to nastartuješ ,měl jsem na díly s tlaky 5 baru na válec a chytlo to sice hulila jak prase ,ale jela .
Tohle rele znam, to me vypeklo drive, pajel jsemk nemu privod, kontroloval jsem a ted jsou valce mokre od benzinu, takze vstriky urcite jdou...je pravda ze ted to zacalo startovat az napodruhe, coz drive nedelalo a jednou to zamrzlo komplet a zena s tim ujela 5km (do vedlejsi vesnice a zpet)...rozmrazeni v garazi, vymena komplet chladici kapaliny, jezdilo to pak jeste asi tyden vcetne cesty do krokonos v pohode (teda az na to startovani napodruhe)...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“