stěrače na 850..........
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#1 stěrače na 850..........
začaly mi jít stěrače čelního skla pomalu, tak se chystám je promazat, snad to bude tím, nemáte s tím někdo zkušenosti? fungují normálně, jen pomalu i na největší rychlost, prostě jako kdyby se jim nechtělo.
dál by mě zajímalo jestli jde dát na 850 CYKLOVAČ stěračů, dost mi tu chybí, přednastavené rychlosti mi nevyhovují, taky díky za info
dál by mě zajímalo jestli jde dát na 850 CYKLOVAČ stěračů, dost mi tu chybí, přednastavené rychlosti mi nevyhovují, taky díky za info
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#2 stěrače na 850..........
A neprotáčí se ti jen tisícihran na kterém je připevněno rameno? Ale to by se asi škubalo.
cyklovač: tak to by mě taky zajímalo...
OT: co používáte za stěrače? Ať tam dam cokoliv, tak to stojí za starou belu.... v kombinaci s kvalitou mých potkávaček je jízda potmě v dešti holým utrpením
cyklovač: tak to by mě taky zajímalo...
OT: co používáte za stěrače? Ať tam dam cokoliv, tak to stojí za starou belu.... v kombinaci s kvalitou mých potkávaček je jízda potmě v dešti holým utrpením
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#3 stěrače na 850..........
Pokud jde o cyklovač stěračů-není problém, je to úplně jednoduchý. Vytáhneš starý relátko a vrazíš tam nový. Úpravy nejsou třeba. Typ cyklovače AEV 2062, jinak je to paměťovej cyklovač z feldy, cena cca 200-300Kč. Postup výměny zde:http://www.backspegeln.com/tips_intervall.asp je to sice švédsky, ale spoustu fotek, takže no problem. Jedinej nedostatek oproti původnímu cyklovači je to, že při ostřiku jdou stěrače ihned, u původního byla prodleva, jinak fachčí perfektně.
P.S.
A když si ty cyklovače koupíš dva, tak můžeš nastavovat i interval setření na zadním okně
P.S.
A když si ty cyklovače koupíš dva, tak můžeš nastavovat i interval setření na zadním okně
_________________
850 Combi, 1996, 2.0 - 105kW
850 Combi, 1996, 2.0 - 105kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 stěrače na 850..........
Teď jsem dal takový ty kosmický čepele, bosch aerotwin A530S (typ přímo na 850/70 a nevím co eště všechno). Moc se mi nelíbí, ale přišla úleva vpodobě čistýho skla a hlavně neřvou když je málo vody (u těch starých stačilo ostříknout sklo, a poslední dvě setření z asi pěti, který po ostřiku následujou, to vydávalo strašidelný zvuky. Mám ale podezření, že za tím pravým se točí vítr. Vždy při 120 km/h se začne ozývat z pravý strany čelního skla syčení, jak kdyby podfukovalo - všechny lišty jsem prošel a nic, takže to dělá asi ten stěrač a dost mě to irituje.hroch32 píše:OT: co používáte za stěrače? Ať tam dam cokoliv, tak to stojí za starou belu.... v kombinaci s kvalitou mých potkávaček je jízda potmě v dešti holým utrpením
Dál mi na nich vadí, že při nejvyšší rychlosti stírání vydávaj v krajních polohách dost hlasitý lupání. Takže suma sumárum: čistý sklo, nasucho neřvou, ale perfektní to neni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 stěrače na 850..........
Nemá někdo vyzkoušený to fauvéčkový relátko 3B0955531, jestli u něj třeba ta prodleva po ostříknutí neni?AyA píše:Jedinej nedostatek oproti původnímu cyklovači je to, že při ostřiku jdou stěrače ihned, u původního byla prodleva, jinak fachčí perfektně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#6 stěrače na 850..........
dali: Díky. Teď jsem zjistil, že mám poulámané takové ty bazmeky, které drží stěrač na rameni, takže mi vlastně stěrače obstojně poskakujou. A rozměr zahnutí ramínek je jakýsi netradiční, takže tam nepasujou (jsou moc malý) ty, co člověk koupí ke stěračům. Vzhledem k tomu, že mám nasazování ramínek pěkně ožvejkané, tak možná koupím nová celá ramínka a uvidíme, jestli se to nezlepší....
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#7 stěrače na 850..........
tak stěrače už chodí jak mají, stačilo vymontovat celý mechanizmus a opatrně vytlouct osičku na stěrač před řidičem, trošku obrousit, promazat, dát dohromady a je to
koukal jsem po relátku a bylo mi nabídnuto AEV 2012 (orig číslo Škoda 6U0955532F) že je z felicie a že je to s tou pamětí, jen nevím kde mám vzít jistotu že má stejně konektory a že něco nezkazím, každá pomoc dobrá, díky
koukal jsem po relátku a bylo mi nabídnuto AEV 2012 (orig číslo Škoda 6U0955532F) že je z felicie a že je to s tou pamětí, jen nevím kde mám vzít jistotu že má stejně konektory a že něco nezkazím, každá pomoc dobrá, díky
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#8 stěrače na 850..........
Nevím, ale tady je návod pro Vectru, snad tam bude i nějaké použitelné info. Minimálně to, že tenhle hajzlík (AEV 2012) nekomunikuje s ostřikovači. Jsou tam dva typy, které ano. Pokud si dobře vzpomínám na rodičů Felinu, tak tam mi cyklovač maximálně vyhovoval. Takže jestli tohle udělá z Fialčiného cyklovače obdobu, tak těch 250Kč asi risknu
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#9 stěrače na 850..........
jak jsi dopadl, funguje ti to? jaký jsi tam dal? popisuj ať z toho taky něco mámehroch32 píše:Nevím, ale tady je návod pro Vectru, snad tam bude i nějaké použitelné info. Minimálně to, že tenhle hajzlík (AEV 2012) nekomunikuje s ostřikovači. Jsou tam dva typy, které ano. Pokud si dobře vzpomínám na rodičů Felinu, tak tam mi cyklovač maximálně vyhovoval. Takže jestli tohle udělá z Fialčiného cyklovače obdobu, tak těch 250Kč asi risknu
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#10 stěrače na 850..........
Taky jsem to teď zjistil, že by to bylo fajn mít tam cyklovač jako mají Felicie (ta paměť je výborná), povedla se implementace? Šlo by to i do 700ky?
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#11 stěrače na 850..........
Jsem se k tomu ještě nedostal a do minulého postu jsem zapomněl přidat ten link.... já su trouba Ale slibuju, že jak bude trochu času, tak to zkusím, cyklovač z Feliny forever
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#12 stěrače na 850..........
travex píše:plug&play to zrovna neni, protoze cyklovac pro 7xx je dvojity (pro predni i zadni sterac pohromade), je potreba mit puvodni cyklovac, ten trochu rozkuchat a AEV pripojit do puvodniho cyklovace... schema upravy jsem si nenakreslil, ale da se v pohode odvodit od schematu steracu a trochu vyzkumu v puvodnim cyklovaci. Potrebujes:Pinochio píše:Ahoj travexi, nasel jsem na foru ze si do 700ky uspesne nandal cyklovac ze Skody Felicie (AEV 2062).
Jaky byl postup? Pripadne pokud to neni jen plug-and-play (je potreba neco vymyslet pres redukci nebo tak), myslis ze by jsi mi to byl schopen integrovat do moji 700ky?
Diky moc
Michal
puvodni cyklovac
AEVcko
patici pro AEV
konektory do patice
nejake draty...
Zaintegorvat to sice zvladnu, ale otazka je kdy bych dokazal stihnout, pokud ti nevadi, ze si pockas az nekdy do unaro nebo brezna tak si na mne muzes zkusit pockat....
R
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#13 stěrače na 850..........
Ještě nějaké linky:
http://www.gm-club.cz/navody-opel/navod-na-zhotoveni-cyklovace-do-vectry
http://www.gm-club.cz/images/stories/Navody/cyklovac4.jpg
http://www.kadett.cz/technika/cyklovac.htm
http://www.gm-club.cz/navody-opel/navod-na-zhotoveni-cyklovace-do-vectry
http://www.gm-club.cz/images/stories/Navody/cyklovac4.jpg
http://www.kadett.cz/technika/cyklovac.htm
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
#14 stěrače na 850..........
Nevydrzel jsem to a vyrazil jsem do garaze abych nafotil jak je to s instaklaci pametoveho cyklovace v obou mych karach. DOufam, ze to ucini definitivni konec dohadum o pametovych cyklovacich:
prikladam shematicke znazorneni kontaktu na rele cyklovace AEV 2062 (OE 6UO955532G) ve srovnani s cyklovaci do S/V/C70/850 (OE 9472575, oznacene jako L 203) cyklovacem ze 740ky (OE 3523610). Cerne jsou popisy vlastniho cyklovace, cervene je u volvich cyklovacu "mapovani kontaktu" cyklovace AEV. Instalace do S/V/C70 I je uplne bezproblemova, staci vyjmout puvodni cyklovac a nahradit ho za AEV, nic dalsiho neni potreba. Cyklovac najdete na centralni rozvodnici pod palubni deskou nad levou nohou ridice. Prikladam dva obrazky, kde na jednom je pohled na cyklovac AEV osazeny v rozvodnici zespodu a podruhe zvrchu (po demontazi krytu pojiskove stkine v torpedu). AEV je mozne take pouzit pro V70 I jako nahradu cyklovace zadnich steracu, ale osobne mi neprijde toto vyuziti prilis ucelne.
Instalace do 740/940 je o neco slozitejsi: Je potreba pripojit AEV pomoci sesti vodicu do puvodni patice. Cyklovac najdete v panelu za pojistkami, pro instlaaci je vhodne vyjmout popelnik a odkladaci prihradku nad nim a nasledne panel vysunout smerem k sobe pro lepsi pristup. Vice viz obrazek.
Uplne ciste reseni by bylo v obou pripadech pripojit AEV pomoci vodicu, kdy by se puvodni "vykuchany" cyklovac pouzil pouze jako konektor a vlastni AEV by byl zapojen na cca 20cm kabelu pres plastovou svorkovnici pro rele. U 740ky by to resilo "zapamatovatelnost zapojeni a u 70ky moznost vyklepani cyklovace z patice (chybi plastova objimka patice).
Cyklovac AEV 2062 koupoite prakticky vsude, kde prodavaji nahradni dily na skodovky za cenu cca 250 korun. Pokud ucinite pokus koupit cyklovac ve skodovackem autorizaku tak muzete vydat az 850 korun... v Praze doporucuji obchody 2R na Praze 6 a Autodily Krc na Praze 4.
A nakonec jeste poznamka k prodleve spusteni steracu po ostriknuti predniho okna. Prodleva AEV je dostatecna. Pokud by nekomu zacaly drapat sterace okno nasucho, pak si laskave zkontrolujte zpetny ventil na hadicce mezi cerpadlem a tryskou ostrikovace.
prikladam shematicke znazorneni kontaktu na rele cyklovace AEV 2062 (OE 6UO955532G) ve srovnani s cyklovaci do S/V/C70/850 (OE 9472575, oznacene jako L 203) cyklovacem ze 740ky (OE 3523610). Cerne jsou popisy vlastniho cyklovace, cervene je u volvich cyklovacu "mapovani kontaktu" cyklovace AEV. Instalace do S/V/C70 I je uplne bezproblemova, staci vyjmout puvodni cyklovac a nahradit ho za AEV, nic dalsiho neni potreba. Cyklovac najdete na centralni rozvodnici pod palubni deskou nad levou nohou ridice. Prikladam dva obrazky, kde na jednom je pohled na cyklovac AEV osazeny v rozvodnici zespodu a podruhe zvrchu (po demontazi krytu pojiskove stkine v torpedu). AEV je mozne take pouzit pro V70 I jako nahradu cyklovace zadnich steracu, ale osobne mi neprijde toto vyuziti prilis ucelne.
Instalace do 740/940 je o neco slozitejsi: Je potreba pripojit AEV pomoci sesti vodicu do puvodni patice. Cyklovac najdete v panelu za pojistkami, pro instlaaci je vhodne vyjmout popelnik a odkladaci prihradku nad nim a nasledne panel vysunout smerem k sobe pro lepsi pristup. Vice viz obrazek.
Uplne ciste reseni by bylo v obou pripadech pripojit AEV pomoci vodicu, kdy by se puvodni "vykuchany" cyklovac pouzil pouze jako konektor a vlastni AEV by byl zapojen na cca 20cm kabelu pres plastovou svorkovnici pro rele. U 740ky by to resilo "zapamatovatelnost zapojeni a u 70ky moznost vyklepani cyklovace z patice (chybi plastova objimka patice).
Cyklovac AEV 2062 koupoite prakticky vsude, kde prodavaji nahradni dily na skodovky za cenu cca 250 korun. Pokud ucinite pokus koupit cyklovac ve skodovackem autorizaku tak muzete vydat az 850 korun... v Praze doporucuji obchody 2R na Praze 6 a Autodily Krc na Praze 4.
A nakonec jeste poznamka k prodleve spusteni steracu po ostriknuti predniho okna. Prodleva AEV je dostatecna. Pokud by nekomu zacaly drapat sterace okno nasucho, pak si laskave zkontrolujte zpetny ventil na hadicce mezi cerpadlem a tryskou ostrikovace.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#15 stěrače na 850..........
tak jsem si nechal koupit AEV 2062 a bylo mi koupeno AEV 2032 (originál škofa felicie) a nevím jestli to mám zkoušet, nebo ne, schéma nemám, konektory na něm popsané nejsou.........................
dík za každou radu
dík za každou radu
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 stěrače na 850..........
Poprosil bych moderátory (nebo Travexe) o zkopírování Travexova návodu jakožto hodnotné informace do topiku FAQ za účelem uchování pro další generace Můžu to samozřejmě udělat i já, ale byl by to potom můj post a nerad bych aby se případné ovace a díky snesly na mojí hlavu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#17 stěrače na 850..........
jp1 píše:tak jsem si nechal koupit AEV 2062 a bylo mi koupeno AEV 2032 (originál škofa felicie) a nevím jestli to mám zkoušet, nebo ne, schéma nemám, konektory na něm popsané nejsou.........................
dík za každou radu
Více info: http://www.kadett.cz/technika/cyklovac.htm a tady http://www.gm-club.cz/navody-opel/navod-na-zhotoveni-cyklovace-do-vectryMůžeme použit následující cyklovače. AEV 2012 - základní cyklovač, kterému chybí funkce "setři okno po ostřiku", AEV 2052, AEV 2062 - cyklovače, které tuto funkci již máji.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#18 stěrače na 850..........
travex: super, díky, zasloužíš pochvalu před nastoupenou jednotkou
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
- Kontaktovat uživatele:
#19 stěrače na 850..........
na 850 vyzkoušeno AEV 2032 a vše funguje super
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 258 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ruta
-
- 27 Odpovědi
- 2716 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Loewe
-
- 11 Odpovědi
- 524 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007
-
- 16 Odpovědi
- 3349 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 1 Odpovědi
- 372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby