konečně spokojenej a to je důležitépetr S60 píše:Tak sláva:)xSam píše:Naopak já jsem spokojenej a to naprosto...
Po 1000km s S60 jsme se doma rozhodli, že jiné než švédské auto už asi nikdy nebudeme chtít...
Byla to láska na první pohled, jak s přítelkyní, tak s Volvíkem:-)))
S60 - brzdový pedál
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#51 S60 - brzdový pedál
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#52 S60 - brzdový pedál
Namám strach, že xSam zase něco na S60 najde :pij:ksw píše:konečně spokojenej a to je důležitépetr S60 píše:
Tak sláva:)
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#53 S60 - brzdový pedál
též bych se nedivil,protože ty brzdy mu nedaly spát
hlavní je ,že teď brzdí jako z praku
hlavní je ,že teď brzdí jako z praku
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#54 S60 - brzdový pedál
to Petr S60: ty máš opravdu živé koně dva? a k tomu ten přívěs pro ně?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#55 S60 - brzdový pedál
Přívěs pro koně nemám, ten si občas půjčuju za sprintera:) Ale dvě čtyřnohý příšery mi běhaj po louce, co by pro babu člověk neudělal že ehm.ksw píše:to Petr S60: ty máš opravdu živé koně dva? a k tomu ten přívěs pro ně?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#56 S60 - brzdový pedál
tak to já si takové radovánky a zároveň starosti odpouštím,ale relaxuji často na kole v přírodě
a kolem jedné lovecké chaty jezdím,tam se právě koňaři o víkendech často scházejí,mají tam prostě veškeré zázemí,takže manželka se dívá na koně a já pak na parkovišti obdivuji hezký auťáky no hlavně V 70 II ,ty se mi líbí nejvíc,jednoznačná preference.Škoda ,že jim těm V 70kám tam nemůžu nechat pozdrav. Koukali by na mne jako na pako. Ale jinak konkrétně těchto modelů jezdí dost málo?! Jo a ještě jedna maličkost - potahy celokožené nejlépe
béžové -to je skoro podmínka,ty ost.míchané dohromady (kůže a látka) považuji za znehodnocení kvalit takového vozu. Prostě to ruší jedinečnost. Již jsem si jednou béžovku zamiloval a vyzkoušel.Přes varování,že v létě lepí,pálí jsem byl max spokojen.A jinak skoro
ke každému dřívějšímu vozu se mi podařilo sehnat oprávarenský nebo přímo origo firemní manual.rozebírání-pokoukání-poladění-seřízení (na vlastním vozidle) mi dává určité uspokojení.
Tím nechci říct ,že se pouštím do čehokoliv, no a u tohoto volva jsem zatím na nic nenarazil.
tož tak,trošku jsem se vykecal ale volný pohyb v přírodě ať autem nebo na koňovi
nebo na kole to je také paráda... :pij:
a kolem jedné lovecké chaty jezdím,tam se právě koňaři o víkendech často scházejí,mají tam prostě veškeré zázemí,takže manželka se dívá na koně a já pak na parkovišti obdivuji hezký auťáky no hlavně V 70 II ,ty se mi líbí nejvíc,jednoznačná preference.Škoda ,že jim těm V 70kám tam nemůžu nechat pozdrav. Koukali by na mne jako na pako. Ale jinak konkrétně těchto modelů jezdí dost málo?! Jo a ještě jedna maličkost - potahy celokožené nejlépe
béžové -to je skoro podmínka,ty ost.míchané dohromady (kůže a látka) považuji za znehodnocení kvalit takového vozu. Prostě to ruší jedinečnost. Již jsem si jednou béžovku zamiloval a vyzkoušel.Přes varování,že v létě lepí,pálí jsem byl max spokojen.A jinak skoro
ke každému dřívějšímu vozu se mi podařilo sehnat oprávarenský nebo přímo origo firemní manual.rozebírání-pokoukání-poladění-seřízení (na vlastním vozidle) mi dává určité uspokojení.
Tím nechci říct ,že se pouštím do čehokoliv, no a u tohoto volva jsem zatím na nic nenarazil.
tož tak,trošku jsem se vykecal ale volný pohyb v přírodě ať autem nebo na koňovi
nebo na kole to je také paráda... :pij:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#57 S60 - brzdový pedál
ty jo koukam ze jeste stale se tu klidne pohybujes bez podpisu... tzn. co mas za vozitko?ksw píše:tak to já si takové radovánky a zároveň starosti odpouštím,ale relaxuji často na kole v přírodě
a kolem jedné lovecké chaty jezdím,tam se právě koňaři o víkendech často scházejí,mají tam prostě veškeré zázemí,takže manželka se dívá na koně a já pak na parkovišti obdivuji hezký auťáky no hlavně V 70 II ,ty se mi líbí nejvíc,jednoznačná preference.Škoda ,že jim těm V 70kám tam nemůžu nechat pozdrav. Koukali by na mne jako na pako. Ale jinak konkrétně těchto modelů jezdí dost málo?! Jo a ještě jedna maličkost - potahy celokožené nejlépe
béžové -to je skoro podmínka,ty ost.míchané dohromady (kůže a látka) považuji za znehodnocení kvalit takového vozu. Prostě to ruší jedinečnost. Již jsem si jednou béžovku zamiloval a vyzkoušel.Přes varování,že v létě lepí,pálí jsem byl max spokojen.A jinak skoro
ke každému dřívějšímu vozu se mi podařilo sehnat oprávarenský nebo přímo origo firemní manual.rozebírání-pokoukání-poladění-seřízení (na vlastním vozidle) mi dává určité uspokojení.
Tím nechci říct ,že se pouštím do čehokoliv, no a u tohoto volva jsem zatím na nic nenarazil.
tož tak,trošku jsem se vykecal ale volný pohyb v přírodě ať autem nebo na koňovi
nebo na kole to je také paráda... :pij:
na volvo jsou taky opravarenske manualy... ve vadisu naleznes skro vse...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#58 S60 - brzdový pedál
Doopravdy mi to nedalo spát...
Dneska jsem dojel do práce a opět tak 5-8 vteřinový odfouknutí od brzdového pedálu...
Nenechám se stresovat a zejtra si jedu pro posilovač brzd...
Kdo mi ho namontuje?:-D
ksw: Ti docela závidim, že si takhle relaxuješ... Já jsem v takovém kalupu, že večer přijdu domu, padnu do postele a spím...
Ale včera se nám povedlo alespoň na chvilku na kolo, to je bezva...
Petr S60: kdybych si já pořídil koně, tak by stoprocentně do rána chcípli:-)
Ale včera mi jedna známá vyprávěla, jak se starala o dostihové koně za několik statísíců dolarů v austrálii, přišlo mi to docela zajímavé, hlavně ta pasáž, že vstávala ve 3 ráno aby je šla vyvenčit a taky že tam přestala kouřit:-)
A samozřejmě, že na své s60 něco za čas najdu, už mám takovej menší tip:-)
Dneska jsem dojel do práce a opět tak 5-8 vteřinový odfouknutí od brzdového pedálu...
Nenechám se stresovat a zejtra si jedu pro posilovač brzd...
Kdo mi ho namontuje?:-D
ksw: Ti docela závidim, že si takhle relaxuješ... Já jsem v takovém kalupu, že večer přijdu domu, padnu do postele a spím...
Ale včera se nám povedlo alespoň na chvilku na kolo, to je bezva...
Petr S60: kdybych si já pořídil koně, tak by stoprocentně do rána chcípli:-)
Ale včera mi jedna známá vyprávěla, jak se starala o dostihové koně za několik statísíců dolarů v austrálii, přišlo mi to docela zajímavé, hlavně ta pasáž, že vstávala ve 3 ráno aby je šla vyvenčit a taky že tam přestala kouřit:-)
A samozřejmě, že na své s60 něco za čas najdu, už mám takovej menší tip:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#59 S60 - brzdový pedál
Jak se vyvýjí pedál? Už nezlobí ?xSam píše:Doopravdy mi to nedalo spát...
Dneska jsem dojel do práce a opět tak 5-8 vteřinový odfouknutí od brzdového pedálu...
Nenechám se stresovat a zejtra si jedu pro posilovač brzd...
Kdo mi ho namontuje?:-D
ksw: Ti docela závidim, že si takhle relaxuješ... Já jsem v takovém kalupu, že večer přijdu domu, padnu do postele a spím...
Ale včera se nám povedlo alespoň na chvilku na kolo, to je bezva...
Petr S60: kdybych si já pořídil koně, tak by stoprocentně do rána chcípli:-)
Ale včera mi jedna známá vyprávěla, jak se starala o dostihové koně za několik statísíců dolarů v austrálii, přišlo mi to docela zajímavé, hlavně ta pasáž, že vstávala ve 3 ráno aby je šla vyvenčit a taky že tam přestala kouřit:-)
A samozřejmě, že na své s60 něco za čas najdu, už mám takovej menší tip:-)
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#60 S60 - brzdový pedál
Tak právě v tuto chvíli se montuje nový posilovač brzd, tak doufám, že to bude v pořádku:-)
Dám vědět:-)
Dám vědět:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#61 S60 - brzdový pedál
jak to dopadlo? řešíme teď stejnou závaduxSam píše:Tak právě v tuto chvíli se montuje nový posilovač brzd, tak doufám, že to bude v pořádku:-)
Dám vědět:-)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#62 S60 - brzdový pedál
Díky za upozornění na tento topic, píšu tedy jak to dopadlo:-)
Odfukování od brzdového pedálu bylo dopravdy způsobeno vadným posilovačem brzd. Po výměně se všechno hodilo do normálu.
Posilovač jsem sehnal starší a měl jsem asi štěstí, protože po najetí cca 50k brzdy brzdujou perfektně.
Stačí takhle?
Odfukování od brzdového pedálu bylo dopravdy způsobeno vadným posilovačem brzd. Po výměně se všechno hodilo do normálu.
Posilovač jsem sehnal starší a měl jsem asi štěstí, protože po najetí cca 50k brzdy brzdujou perfektně.
Stačí takhle?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#63 S60 - brzdový pedál
super. díky moc za info. kdybys měl nějaký další postřehy, budeme rádi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#64 S60 - brzdový pedál
Takže,
opět ta samá závada.
Použitý posilovač vydržel 70000km, což si myslím, že je hodně slušný.
Sehnal jsem ho tehdy za 2k a nový stojí 12k.
Takže teď sháním použitý posilovač znovu, nevíte někdo o nějakým?
Díky.
opět ta samá závada.
Použitý posilovač vydržel 70000km, což si myslím, že je hodně slušný.
Sehnal jsem ho tehdy za 2k a nový stojí 12k.
Takže teď sháním použitý posilovač znovu, nevíte někdo o nějakým?
Díky.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#65 S60 - brzdový pedál
a nekoumal jsi odkud to syčí? Jestli je to pořád tím pitomým guferem?
viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=30982 (kdysi jsem se proklikal až na nějaký běloruský stránky, kde byl odkaz na shodné gufero z VAZ 210něco)
Mě to syčí taky, ale brzdí to, tak na to zatím prdim.
viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=30982 (kdysi jsem se proklikal až na nějaký běloruský stránky, kde byl odkaz na shodné gufero z VAZ 210něco)
Mě to syčí taky, ale brzdí to, tak na to zatím prdim.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#66 S60 - brzdový pedál
Podle mě to bude to gufero, jinudy to snad ani být nemůže.
Já to řešit budu, za prvé mě to štve a za druhé to ve mě nevzbuzuje moc jistotu. Navíc s autem jezdí manželka s děckem, tak nechci by jí to někde překvapilo.
Jinak ještě dotaz jak složité je vlastně ten posilovač vyměnit?
Co všechno se musí udělat za úkony, zvládnu to sám?
Já to řešit budu, za prvé mě to štve a za druhé to ve mě nevzbuzuje moc jistotu. Navíc s autem jezdí manželka s děckem, tak nechci by jí to někde překvapilo.
Jinak ještě dotaz jak složité je vlastně ten posilovač vyměnit?
Co všechno se musí udělat za úkony, zvládnu to sám?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#67 S60 - brzdový pedál
Trošku oživíme
Manželka přišla s tím samým syci ji pedál když jede tedy až po prvním zabrždění začne syčet. Zašel jsem do auta nastartoval mackam brzdovypedal a nic Neslyším syčet jenom takovéto pst při sešlápnutí. Otáčky volnoběhu jsou v klidu žádný nárůst!
Tak mám se poohlédnout po posilovací nebo jinak začít stresovat?
Manželka přišla s tím samým syci ji pedál když jede tedy až po prvním zabrždění začne syčet. Zašel jsem do auta nastartoval mackam brzdovypedal a nic Neslyším syčet jenom takovéto pst při sešlápnutí. Otáčky volnoběhu jsou v klidu žádný nárůst!
Tak mám se poohlédnout po posilovací nebo jinak začít stresovat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#68 S60 - brzdový pedál
Posilovač jsem měnil, nevím jak pro opraváře, ale pro mě v domácích podmínkách to byla husťárna. Ale dá se to. David Patočka by, podle toho co mi napsal, měl mít pouze to gufero, za dva tisíce.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#69 S60 - brzdový pedál
nemáte někdo nákres nebo obrázek kde to gufero hledat tak moc děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#70 S60 - brzdový pedál
No, když sundáš plast pod volantem, podíváš se, kde končí brzdový pedál, uvidíš na něm přes čep přidělaný táhlo, který vede do posilovače. Na konci táhla uvidíš prachovku, taková harmonika to je, a pod ní je to gufero. Může se stát, jak se to stalo mě, že jsem odhrnul prachovku, a gufero jsem nenašel. Nedrželo v uložení a jak jsem odhrnul prachovku, tak v ní zůstalo. Na to jsem přišel až, když jsem celý posilovač vypreparoval ven
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#71 S60 - brzdový pedál
a to gufero si dal nové a všechno dobře dopadlo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#72 S60 - brzdový pedál
Já jsem vyměnil celý posilovač za jiný. Že se dá koupit samotný gufero jsem se dozvěděl v momentě, kdy už jsem měl objednaný celý jiný posilovač. Ale teď bych stoprocentně koupil gufero, protože to znamená pouze zalehnout pod pedály, odpojit táhlo od pedálu, stáhnout prachovku a vyměnit gufero. Výměna celýho posilovače znamenala vyndání airboxu, pojistkový krabice v motorovym prostoru, příčníku mezi tlumiči, horního silentbloku motoru a zápasení s brzdovejma trubičkama. A kromě toho gynekologická práce při odmontovávání posilovače z interiéru, ten posilovač má pekelně dlouhé závity, a prostor pro manipulaci s ráčnou minimální. Bylo to strastiplné
Určitě gufero pomůže.
Určitě gufero pomůže.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#73 S60 - brzdový pedál
Super dík za radu.
A nahodou odkaz na gufero kde se dá koupit?
A nahodou odkaz na gufero kde se dá koupit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#74 S60 - brzdový pedál
Napiš do švédských dílů. Psali mi, že ho mají.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#75 S60 - brzdový pedál
super dík
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 6337 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 11 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 1 Odpovědi
- 402 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 20 Odpovědi
- 4291 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pozorovatel1
-
- 21 Odpovědi
- 2423 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od krusnohorec.dc