Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#126 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od IgorS »

A ako to súvisí s ľahkým chodením do otáčiek? Čo to znamená, keď pri tomto oleji ti chodí motor ľahko do otáčiek?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#127 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

Tak ja uz se rozhodl.
Objednam ten MOBIL 1 ESP 0W-30. Sice splnuje jen C2 a C3, ale oproti MOBILU 1 0W-30 FE ma o krapet vyssi HTHS.
Stejne tam vzdycky bude tak 8-10 mesicu na cca 8000 km, a pak opet vymena (auto jezdi pres tyden couracky, takze ted v zime se ani poradne olej neprohreje)
Snad ho motor prijme :)

Jde o motor: D5204T3 120kw

Edit: Akorat se omlouvam, ze jsem to resil v sekci predchozi modelove rady. U mne jde o S60 II

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#128 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Co říkáte na olej viz. foto do D5 151kW. Nějaké pro a proti, jíné komentáře nemá cenu psát. Jinak povětšinu jízdy do 20km. Interval výměny cca 10tis.

[img]https://s25.postimg.org/py6a8graz/Mobil1_0_W30.jpg[/img]
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#129 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Arkaz »

daval som ho doteraz no vraj nieje vhodmy pre motory s dpf. pisu to na mobil stranke.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#130 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

MOBIL 1 0W-30 FE mám v autě teď. Před tím tam byl nějaký SHELL 0W-30 - nic jiného ze štítku nevyčtu - s touto náplní jsem auto začátkem roku kupoval. Po výměně za MOBIL se mi zdá zvuk motoru klapavější. Najeto na něj 8t. km, na měrce černej jak bota (jelikož je to můj první diesel, tak neumím posoudit, zda má či nemá být černý).
Sice plní normu dle příručky, ale podle mne není vhodný pro auta s DPF filtrem. HTHS pouze 3.0, ale zase má lepší TBN než podobný olej pro DPF filtry.
Já se rozhodl pro MOBIL 1 ESP 0W-30 - a kvůli podobně krátkým jízdám a především kvůli sníženému TBN (nižší obsah síry apod.) výměna tak po 8-9t km.

to Arkaz: bohužel, máš pravdu, nicméně, VOLVO předepisuje A5/B5 (vůbec to nechápu - dokonce i u ještě novějších modelů), takže každej vyhledávač mazacích plánů vyjede olej s touto normou. Snad s normou C2,C3 nic nezkazím.
P.S. zase, těžko říci, co je a není vhodné pro DPF - našel jsem podle mazacího plánu LIQUI MOLY olej ve třídě A5/B5, obsah síry do 1,6 a píšou tam, že je vhodný i pro DPF. - zde citace TL:
Přílohy
3768-SpecialTecV0W-30-26.0-en.pdf
TL
(138.01 KiB) Staženo 74 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#131 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Thompson »

shalibaba píše:MOBIL 1 0W-30 FE mám v autě teď. Před tím tam byl nějaký SHELL 0W-30 - nic jiného ze štítku nevyčtu - s touto náplní jsem auto začátkem roku kupoval. Po výměně za MOBIL se mi zdá zvuk motoru klapavější. Najeto na něj 8t. km, na měrce černej jak bota (jelikož je to můj první diesel, tak neumím posoudit, zda má či nemá být černý).
Sice plní normu dle příručky, ale podle mne není vhodný pro auta s DPF filtrem. HTHS pouze 3.0, ale zase má lepší TBN než podobný olej pro DPF filtry.
Já se rozhodl pro MOBIL 1 ESP 0W-30 - a kvůli podobně krátkým jízdám a především kvůli sníženému TBN (nižší obsah síry apod.) výměna tak po 8-9t km.

to Arkaz: bohužel, máš pravdu, nicméně, VOLVO předepisuje A5/B5 (vůbec to nechápu - dokonce i u ještě novějších modelů), takže každej vyhledávač mazacích plánů vyjede olej s touto normou. Snad s normou C2,C3 nic nezkazím.
C2 je se sníženou HTHS viskozitou (2.9-3.5), takže je "ekvivalent" A5B5, ale má navíc snížené SAPS, pro delší životnost DPF. C3 má 3.5 a vyšší HTHS, takže vyšší spotřeba, ale taky lepší ochrana motoru.
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#132 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

Tak tak, dle TL má ten MOBIL ESP 0W-30 HTHS 3,5, ESP 5W-30 dokonce 3,58 :)
Podle mne to na spotřebě neudělá téměř žádnej rozdíl, ale motoru to snad prospěje víc.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#133 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

shalibaba píše:ESP 5W-30 dokonce 3,58 :)
Ja ja :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#134 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Thompson »

hajnej píše:
shalibaba píše:ESP 5W-30 dokonce 3,58 :)
Ja ja :)
Používám Motul 8100 xcess 5W40, ten má dokonce 3,7, ale je to B4, takže ne pro nové D5.
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#135 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Arkaz píše:daval som ho doteraz no vraj nieje vhodmy pre motory s dpf. pisu to na mobil stranke.
Mě ho tam právě včera nalili při výměně a jezdil jsem na něj nejspíše i od poslední výměny, doslova jsem jim vlezl do skladu olejů, aby mi ukázali co tam nalili.
shalibaba píše: Po výměně za MOBIL se mi zdá zvuk motoru klapavější. Najeto na něj 8t. km, na měrce černej jak bota (jelikož je to můj první diesel, tak neumím posoudit, zda má či nemá být černý).
Sice plní normu dle příručky, ale podle mne není vhodný pro auta s DPF filtrem.
P.S. zase, těžko říci, co je a není vhodné pro DPF - našel jsem podle mazacího plánu LIQUI MOLY olej ve třídě A5/B5, obsah síry do 1,6 a píšou tam, že je vhodný i pro DPF. - zde citace TL:
Problém s DPF naprosto žádný. Výfuky čisté a regenerace probíhá jak má. Povětšinou couračky, ale roční nájezd mi vyšel cca 22tis.
No právě toho klapavějšího zvuku jsem si v průběhu roku také všiml a několikrát otravoval v servise, že mi tam něco klape, ale nikdy nic nenašli. Při koupi tam byl dle předchozího majitele již zmíněný LIQUI MOLY olej ve třídě A5/B5 a zvuk byl mnohem tišší. Takže se k němu si při další výměně nejspíše vrátím.
Jinak děkuji za názory.
shalibaba píše:Tak tak, dle TL má ten MOBIL ESP 0W-30 HTHS 3,5, ESP 5W-30 dokonce 3,58 :)
Podle mne to na spotřebě neudělá téměř žádnej rozdíl, ale motoru to snad prospěje víc.
Který máš na mysli, že bude tedy lepší?
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 07 pro 2017 20:43, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#136 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od karelvolvo »

A kdo má odvahu jezdí na 10W30 protože nechce řešit spotřebu oleje, zapečeny kroužky, hydroštely...
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#137 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Thompson »

Thompson píše:
hajnej píše: Ja ja :)
Používám Motul 8100 xcess 5W40, ten má dokonce 3,7, ale je to B4, takže ne pro nové D5.
Zjistil jsem že Motul dělá olej 8100 X-clean 5W40 s specifikací C3, takže zajímavá volba i novější D5 s DPF. Na YouTube jeden Polák testuje oleje a tenhle vyšel jako jeden z nejlepších, srovnatelný s Miller'sOil. Ale chápu, že kdo chce 0W30 s nízkou HTHS, tak je to opačný extrém.
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#138 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

[quote="Jakub Svoboda
tak, dle TL má ten MOBIL ESP 0W-30 HTHS 3,5, ESP 5W-30 dokonce 3,58 :)
Podle mne to na spotřebě neudělá téměř žádnej rozdíl, ale motoru to snad prospěje víc.
Který máš na mysli, že bude tedy lepší?[/quote]

Hele ja nevim. Laboroval jsem s tim pul roku a ja se rozhodl pro 0W-30 je to napsano v prirucce a auto jezdi spise kratky trasy behem tydne.
Pristi tyden ho tam naleju, tak uvidim, co zvuk motoru :)

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#139 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od paiu »

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#140 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

To je esp 5W-30 jeste s puvodni chybnou specifikaci. ACEA A5/B5 dle specifikace 2016 by nemela mit HTHS nad 3.5 mPa s

Já jsem vzal ESP 0W-30 kvůli nižší viskozitě při 40C, při 100C jsou na tom oba stejně.

zde je TL MOBIL 1 ESP 5W-30:
Přílohy
Mobil 1 ESP Formula 5W-30.pdf
(121.13 KiB) Staženo 63 x
Naposledy upravil(a) shalibaba dne 08 pro 2017 22:02, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#141 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od shalibaba »

info k MOBIL 1 0W-30 FE
Jakub Svoboda píše:
Problém s DPF naprosto žádný. Výfuky čisté a regenerace probíhá jak má. Povětšinou couračky, ale roční nájezd mi vyšel cca 22tis.
No právě toho klapavějšího zvuku jsem si v průběhu roku také všiml a několikrát otravoval v servise, že mi tam něco klape, ale nikdy nic nenašli. Při koupi tam byl dle předchozího majitele již zmíněný LIQUI MOLY olej ve třídě A5/B5 a zvuk byl mnohem tišší. Takže se k němu si při další výměně nejspíše vrátím.
Jinak děkuji za názory.
Na průběžnou regeneraci DPF asi vliv mít nebude, spíše v případě, že by motor bral olej, tak je větší pravděpodobnost postupného zanesení filtru právě prvky, které nejdou vypálit - síra, fosfor apod. Když spočítáme, že v C-čkových olejích je cca. 0,6% síry, v oleji A5/B5 může být max. 1,6% (MOBIL 1 FE má 1,4%) těchto prvků, tak když si motor při 10t km sežere např. 3dcl oleje, tak by teoreticky u C-čkového oleje mělo být cca. 1,53g těchto prvků a u A5/B5 při 1,4% cca. 3,57g - snad jsem to spočítal dobře při hustotě oleje 0,850kg na litr oleje, ale pouze za předpokladu, že by všechen sežraný olej proletěl přes výfuk a všechny spálené prvky by zůstaly ve filtru - což asi ne, to by i u C-čkových olejů byl filtr při nájezdu např. 100t km už na 15g trvalého zanesení.

Snad jsem nikde ve výpočtech neudělal chybu v desetinné čárce.

Ale jak píšu, to je všechno teoreticky, kdyby apod.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#142 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

Přibyl nám do stáje zajímavý francouzský produkt YACCO.
Hodnoty i ceny velice zajímavé.
Přílohy
OLEJE SROVNANI 20180130.pdf
(34.65 KiB) Staženo 124 x
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 84
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#143 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od python.p »

Dováží je jen jedna firma, což pro někoho může být špatně, pro jiného je to plus.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#144 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od kamov »

Pre istotu sa chcem spytat, mam zadarmo 6 litrov oleja Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. V manualy je specifikacia A3/B3/B4. Ale C3 oleje su pre motory s DPF, nevadi ked ho tam pri vymene nalejem, riesili ste to niekto? D5 120 kw 2004

http://www.123-olej.sk/poradna/info-o-olejoch/specifikacia-olejov
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#145 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

kamov píše:Pre istotu sa chcem spytat, mam zadarmo 6 litrov oleja Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. V manualy je specifikacia A3/B3/B4. Ale C3 oleje su pre motory s DPF, nevadi ked ho tam pri vymene nalejem, riesili ste to niekto? D5 120 kw 2004

http://www.123-olej.sk/poradna/info-o-olejoch/specifikacia-olejov
Nevadí. Budeš tam lít lepší olej. Sice může někdo namítat, že je to mazací voda, ale jezdí se na to běžně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#146 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od simons93 »

karelvolvo píše:A kdo má odvahu jezdí na 10W30 protože nechce řešit spotřebu oleje, zapečeny kroužky, hydroštely...
no ona 10W30 je za tepla cca stejně řídká jako 0W30, takže to je celkem jedno...

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#147 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od old.fashioned »

kamov píše:Pre istotu sa chcem spytat, mam zadarmo 6 litrov oleja Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. V manualy je specifikacia A3/B3/B4. Ale C3 oleje su pre motory s DPF, nevadi ked ho tam pri vymene nalejem, riesili ste to niekto? D5 120 kw 2004

http://www.123-olej.sk/poradna/info-o-olejoch/specifikacia-olejov
do D5 bez DPF by se neměly dávat low saps oleje, který hůř mažou a maj nižší TBN
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#148 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Thompson »

old.fashioned píše:
kamov píše:Pre istotu sa chcem spytat, mam zadarmo 6 litrov oleja Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30. V manualy je specifikacia A3/B3/B4. Ale C3 oleje su pre motory s DPF, nevadi ked ho tam pri vymene nalejem, riesili ste to niekto? D5 120 kw 2004

http://www.123-olej.sk/poradna/info-o-olejoch/specifikacia-olejov
do D5 bez DPF by se neměly dávat low saps oleje, který hůř mažou a maj nižší TBN
Některé dnešní C3 oleje mají lepší vlastnosti než B4, třeba Miller'sOil, nebo Motul 8100. Pokud mají TBN mezi 8-10, tak bych se toho vůbec nebál, hlavně pokud měníte po 10-15tis. Navíc C3 je normální HTHS viskozita, takže není tak řídký jako A5B5 - ten rozhodně do 120 D5 ne. U ACEA normy je důležitý i rok, např C3-07, C3-11. Čím novější, tím vyšší nároky ve vše směrech.
Tady je moc pěkný nástroj pro porovnání ACEA norem. https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#149 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od kamov »

DIk za link. Takze nakoniec to je Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
http://www.am-oleje.cz/produky-sk/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30

Pozeram ze je este lepsi, tak ho tam nalejem.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#150 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Ares »

kamov píše:DIk za link. Takze nakoniec to je Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30
http://www.am-oleje.cz/produky-sk/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30

Pozeram ze je este lepsi, tak ho tam nalejem.
Az na to ze to je LongLife pre VW. :D
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“