Právě je 14 srp 2018 15:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 182 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 říj 2017 08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4314
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Marcus píše:
Trialista píše:
Taky jsem to řešil, bylo mi doporučeno 5W50.
A splňuje ta 5w50 specifikace? Já proto leju 0w30, která jo. ACEA A5/B5.


Když jsem měl 0W30, tak pokud jsem to trochu honil tak se mi olej ztrácel, s 5W50 ne

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2017 08:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13759
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Acea norma u mobilu 5W50 zrovna požadavky na V8 nesplňuje. A5B5 jsou speciální nízkoviskozitní tekutý vody. Pokud na ně je motor spešl dělanej, může při použití 5W50 mít trochu problém.
Mě přijde s těma olejema, že lidi ani neví co chtěji, jen hlavně něco jinýho, než tam lili doposud. Ono je to stejně skoro fuk, hlavně měnit a u výměny pořádně vypouštět. Zdroj nemam, ale utkvělo mi z nějakýho článku od lidí z Petrochem. ústavu na VŠCHT, že 5% zbytek starýho oleje při výměně zhorší vlastnosti novýho oleje o 50%.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC90 V8 LPG, V70XC 2,4T LPG
Ahoj,
potřeboval bych poradit. U XC90 V8 2006 se mi vysypal zadní diferenciál. Cenu soukolí z originálních dílů mi mechanik momentálně zjišťuje. Souběžně s tím se pokouším zjistit, zda by nebylo možné sehnat celý diferenciál za rozumnou cenu v rozumném stavu.
Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=63490

_________________
Volvo XC90 V8 LPG r.v. 2006, Volvo V70XC 2,4T LPG, r.v. 2001, man.
Bylo: Bublina Volvo 850 TDI estate, r.v. 1996, man., Volvo V70 II TDI, r.v. 2000, man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 15:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC90 V8 LPG, V70XC 2,4T LPG
Marcus píše:
Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?

Tak prý je možná záměna z motorizace 3,2 benzín.

_________________
Volvo XC90 V8 LPG r.v. 2006, Volvo V70XC 2,4T LPG, r.v. 2001, man.
Bylo: Bublina Volvo 850 TDI estate, r.v. 1996, man., Volvo V70 II TDI, r.v. 2000, man.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 12:43 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 1623
Bydliště: Karvina
Vůz: Volvo V70 T5 Sazka 1999
Trosku jsem to tu procetl, ale zeptam se.
Za kolik budu jezdit s xc90 V8 mesto? Zajima me to hlavne do prace cca 7km a pak zpet. Jezdim i dale, ale toto je pro me smerodatne.
Se svoji T5 to delam asi za 12l. S XC kolik 15 - 17l?
Uvazuju totiz o XC90 a nevim jestli benzin nebo naftu. Pokud bych si koupil benzin treba 2,5T tak pocitam. ze s tim za 12l mesto jezdit nebudu. Takze asi lepsi volba by byla V8.
Diky

_________________
Bylo:
Fiat Punto 1.1 6 speed, 40kW, r.v.1996
Volvo V40 2.0T 118kw r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2012
Příspěvky: 3514
Bydliště: cca Frýdek-Místek
Vůz: S80 V8 4,4 AWD Summum
Jen nástřel dle zkušeností s motorizacemi, ale s jinými auty bych řekl (při profilu město, studený motor) 2,5T tak 14-15 určitě, V8 těch 18.

_________________
S80 V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, Summum+, Four-C, MY07 Galerie
V40 1,8 85kW, B4184S, MY98 (pracant); S60 2,4i 135kW, B5244S, Black, MY01 - chip ARD (rodiče)
ex. V40 2,0 100 kW, B4204S2 Black Metallic, MY03; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, Summum , Blue Met., MY05 - chip ARD stage 2, celonerez BSR Galerie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4314
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Zajsoft píše:
cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...

za tohle tě tu sežerou :D :D

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Deshi píše:
Zajsoft píše:
cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...

za tohle tě tu sežerou :D :D

Ja vim, ze se najdou slunickari a spol, ktery budou na LPG drzkovat, ale ten motor na LPG beha velmi pekne, rozdil ve vykonu prakticky zadny,
tak co si vic prat...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13759
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nebude, XCéčko s ohledem na obrovskou čelní plochu a nějaký kilo navíc oproti S80 je na tom ještě hůř.
Cukačky, v tvym režimu cico, bych neviděl reálně pod 20l. Pokud tomu přišlápneš jak naznačuej Zajsoft, neni problém s XC atakovat 30l.
Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně. Měl jsem to v XC90 a už bych ho s V8 nechtěl.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Urvanej píše:
Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně.

Jo na tom se shodnem... Za me muzu doporucit JKproduct/Novagas z HK, je to vyhradni dovozce Tartarini.
My ho mame montovany jeste za puvodniho majitele, jinde, krapet blbe akorat montaz trysek, jsou kolmo do sani,
namisto pod uhlem odpovidajici proudeni v sani, ale i tak to slape dobre.
Ale videl sem uz o nich instalace do dvou XC90 V8, kdyz sem tam byl na servisu.
Mile potesilo, ze napr. sundavaji sani dolu, takze v nem nejsou piliny... :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 22:31 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 1623
Bydliště: Karvina
Vůz: Volvo V70 T5 Sazka 1999
Diky kluci za odpovedi. To uz by asi bylo na me moc tech dvacet :D
LPG ja moc nemam rad, ikdyz jsem ho nikdy nemel. Kazdopadne bych chtel sedmi mistnou verzi a kam s bombou? Ikdyz zde nekdo ukazoval posuvnou nadrz prave kvuli sedmym sedackam. Zase kufr tez potrebuju. No pokud neco koupim, tak asi v te nafte. Skoda, ten osmivalec by se mi tuze libil :)

_________________
Bylo:
Fiat Punto 1.1 6 speed, 40kW, r.v.1996
Volvo V40 2.0T 118kw r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 22:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4031
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).

Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt ;-)

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 320
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70II D5
Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....

_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
danillo píše:
Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....

Jop, 3.2 jsme pred rokem koupili brachove manzelce. Nejezdi to vubec spatne, parametricky srovnatelny s 2.5T, sice chybi zatah od turba, ale ten motor ma zas takovou klidnou byt surovou silu, kdo neni vylozene pilot/zavodnik, tak 3.2 je dobra volba, sic samozrejme V8 je V8 :-)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
ok2ucx píše:
Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).

Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt ;-)

P.

Tak ono zalezi jak s tim kdo jezdi, verim, ze moje pritelkyne, ktera s ni primarne jezdi to zvlada kolem 15ti, mozna i min :-D
S T6 jezdim za to same a bejvalka s ni taky jezdila za 12-13...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:30 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 1623
Bydliště: Karvina
Vůz: Volvo V70 T5 Sazka 1999
Tak za tech 15 - 16l by se to dalo vydrzet nejaky ten rok na zkousku :D
Samozrejme nejezdim jen ve meste. Sem tam jedu dale a nemam problem si udelat nejake kolecko navic aby se motor vice zahral. S naftou jezdit za 10l? Pecka to je min nez jezdim ted. Naftu jedine s bufikem, bez toho ee.
Naftu muzu mit za dvacet...Sam vim, ze kratke trasy budou trapeni pro naftu, me to rve srdce i s benzinem tak jezdit.
píííp, nemuze ta V8 jezdit aspon za 14l.

_________________
Bylo:
Fiat Punto 1.1 6 speed, 40kW, r.v.1996
Volvo V40 2.0T 118kw r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1463
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...

Ohledně nafty mám stejný názor jak cico, taky musím na další zimu pořešit bufík.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @0kW ani kobylka tam není...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:46 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9418
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
python.p píše:
Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...


To je názor lidí, co buď nikdy LPG neměli, nebo ho měli blbě seřízený a něco se jim potento.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1463
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @0kW ani kobylka tam není...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 23:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 4314
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
python.p píše:
Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...


Já jsem taky spokojen, na autě už mám nalítáno 70tis km a plyn naprosto v pohodě, jednou seřízení a výměna paliváku u kluků v Ambu a jinak jezdí bez problémů... :D

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW
Dream car: C70


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 00:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 320
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70II D5
Ja s plynem taky jezdim bez problemu, jen na ty kratke trasy zvlast ted v zime to moc smysl nema, nez se to ohreje a prepne mam pulku trasy za sebou.

_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 00:15 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 1623
Bydliště: Karvina
Vůz: Volvo V70 T5 Sazka 1999
To jsem si tez rikal, ze nez prepne na plyn, tak jsem v robote.

_________________
Bylo:
Fiat Punto 1.1 6 speed, 40kW, r.v.1996
Volvo V40 2.0T 118kw r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 00:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 915
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
No jestli jezdis 1-2km, tak mozna :-D Ale jinak by to znacilo rozesranej/blbe serizenej plyn...
Velky obsahy vetsinou prepinaj uz od 0,5km nahoru, me to prepina tak po necelym 1km,
neb mam zamerne nastavenou vyssi teplotu vody/reduktoru, pro prepnuti, at se zbytecne nezasira
LPG soustava a nekurvej se vstriky...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG, Hafo úprav | S80 II V8 AWD '07, AT, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 230k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 01:30 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2013
Příspěvky: 1623
Bydliště: Karvina
Vůz: Volvo V70 T5 Sazka 1999
Takze po pul kilometru mi v zime prepne V8 do plynu, aj treba v minus 12?

_________________
Bylo:
Fiat Punto 1.1 6 speed, 40kW, r.v.1996
Volvo V40 2.0T 118kw r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 182 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: smidcze a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.099s | 21 Queries | GZIP : Off ]