Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 96
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Havlíčkův Brod
Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
Bydliště: Havlíčkův Brod

#251 Baterie

Příspěvek od strejka »

Moje 850GLE měla stříbrná Var(la)ta 95 Ah a startovala s nima 10 let (denně v provozu), a má jedničková V70 má tu samou ještě po braniborovi. Když jsem auto ve 2012 kupoval, byla dva roky stará, takže má za sebou sedm járů a čítám, že ještě tři vydrží. No a jestli jí budou vyrábět až jí budu potřebovat, asi jinou nechci.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#252 Baterie

Příspěvek od Hájčus »

...nehledě na značku... říká se, že origo AKU vydrží déle, než "druhovýroba"...
Dá se toto považovat právě za tu "origo" ???

Páč esi ano, jdu do ní a seu na logo. Prostě je to "TA", o vydrží déle..

https://www.autobaterie-pema.cz/autobaterie-skoda-economy-12v-85ah-750a-prava_142074.html
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 420
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#253 Baterie

Příspěvek od lkopcansky »

Niečo bude na tých origo batériách. Otázka je, či sú stále tak kvalitne ako kedysi. Vid môj prípad, po 14 rokoch došlo ku výmene origo z výroby Obrázek
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Castrol 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#254 Baterie

Příspěvek od shalibaba »

Na tu baterku od skodovky jsem taky koukal, cena luxusni, bohuzel me by se do kastliku na vysku nevesla :cry:

Nam ve sluzebni fabce origos puvodni baterka zdechla po 6-ti letech, je pravda, ze ted pres zimu slo o caste starty a kratke jizdy, treba ji stacilo jen dobyt, bohuzel origo servis neresil a vymenil....

Ps. Ted jsem v kaufu videl nejakou bear power snad 74 za asi 1400 a mela i spunty :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#255 Baterie

Příspěvek od milan209 »

S60 my02 D5. Dodnes aj pri -16 oC batéria točila krásne, motor chytil do 1 sekundy.
Včera sa auto umylo špongiou len povrchovo vlažnou vodou .
Dnes ráno idem naštartovať , nažhavím a potom len také divné zvuky ako odídena batéria. Je tam varta 95ah blue dynamic rv asi 2013. Napätie má 12.6V. Dal som to nabijat. Nabija sa momentálne 2.4 A.
Čo ju mohlo vybiť? Nemáte tip? Lebo z ničoho nič aby sa toto s ňou stalo??
Přílohy
20180304_111200_1024x576.jpg

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#256 Baterie

Příspěvek od Jarda.JM »

Může se stát, že v autě něco "zůstane viset", ale to že baterka je v háji je mnohem pravděpodobnější. sázím tak 10:1.
Stalo se mi to stejné před pár měsíci, jenom teplota byla vyšší.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#257 Baterie

Příspěvek od milan209 »

Ale zo dňa na deň? To že ostalo dačo vysieť beriem. Jedine to to vysvetľuje. Ideálne by bolo mať na palubovke ampérmeter. Ale ťahať dva hrubé káble je nonsens. A to nepíšem ešte o tom ampermetry ktorý by musel ísť cca do vysokých ampérov.

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#258 Baterie

Příspěvek od Jarda.JM »

Právě že nic ji vybít nemusí. Tedy alespoň nic z auta. Stačí vnitřní zkrat na jednom článku a baterka odejde velice rychle. Pak ji nabiješ, vypadá to, že se nic nestalo a přijdeš za dvě hodiny, v lepším případě druhý den a je zase "prázdná". Několikrát ji ještě zkusíš nabít a za pár dní zjistíš že je 100% mrtvola, že už se nedá nabít vůbec.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#259 Baterie

Příspěvek od ok2ucx »

Tak tak - pravděpodobně tímto způsobem mi v poslední době (10 let) odešla většina akumulátorů. Některé (nejmenované značky Exide Premium dokonce ještě v tzv. záruce) - nečekaně, ze dne na den, bez zjevné příčiny. Good luck.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#260 Baterie

Příspěvek od pavel.2 »

Na měření není potřeba někam tahat tlustý kabely , startér naprázdno nic nežere takže stačí dát 50A bočník k baterce na ostatní + dráty , kdysi jsem si udělal stejnosměrný zesilovač 50x pak jsem viděl spolehlivě proud 1mA ale proud nad 200mA už byl mimo ale ten byl vidět přímo na ampérmetru zdroje.

U auta je dnes potíž , nebot než se všechny moduly po zamknutí uspí může to trvat i několik minut.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#261 Baterie

Příspěvek od milan209 »

Tak uvidím. Po cca 3h nabíjaní mi to teraz chytilo. Budem nosiť okrem krompáča, lopaty a bejzbolky pre istotu aj štartovacie káble. Čas ukáže či pôjde nová batéria.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#262 Baterie

Příspěvek od kamov »

Jarda.JM píše:Právě že nic ji vybít nemusí. Tedy alespoň nic z auta. Stačí vnitřní zkrat na jednom článku a baterka odejde velice rychle. Pak ji nabiješ, vypadá to, že se nic nestalo a přijdeš za dvě hodiny, v lepším případě druhý den a je zase "prázdná". Několikrát ji ještě zkusíš nabít a za pár dní zjistíš že je 100% mrtvola, že už se nedá nabít vůbec.
Aj mne tak odisla baterka, taka ista varta. AUto nestartovalo, dobil som ju, bar dni pobehal. Potom som dal jednu jazdu asi 80 km, vypol motor a ked som chcel o 5 minut startovat tak nic, start kablami... Zaujimave ze baterka ukazuje 12,5V aj po nabiti, ale motor nenatoci.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#263 Baterie

Příspěvek od pavel.2 »

Je to otázka jestli je bat kaput pokud jdou změřit jednotlivé články je to pohoda , na vojně byla baterkárna a tam kluci měnily články a bat do nákladáku azd. fungovala další rok .
I já měl bat kterou v servisu nahradili novou a mě sloužila rok pak zdechla a už nešla dobít.
Baterku co jsem měl v autě z DE byla skoro bez napětí , tak po týdnu na dobíječce se zpamatovala a přes dva roky ok i ted při -12C zvládne natočit motor, ale jestli dá ještě rok je otázka.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#264 Baterie

Příspěvek od milan209 »

Aj mne ukazovala ráno dakych 12.5V a neštartovala. Po tých 3h nabijania ukazovala tuším 12.8 V a už startovala aj keď to nebolo úplne perfektne tocenie.
Pripojil som to teda na noc na nabíjačku. Ráno uvidím. Taktiež čo ďalšie dni ukážu.
Na druhom aute sme na jeseň kúpili Excide Premium bateriu a zatiaľ ide krásne. Aj v najväčších zimach štartovala ako mala.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 15
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Třinec
Vůz: V70 II 2005

#265 Baterie

Příspěvek od berczo »

No v pondělí mně umřela baterka, jelikož jsem nijak nespěchal objednal jsem originál Volvo. Dnes po výměně naskočilo na první otáčku :-) Volvo is back :evil: :evil: :evil:
_________________
Volvo V70 D5, 120 kW, MY2005, D5244T, automat, summum

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 70
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Žilina
Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T

#266 Baterie

Příspěvek od milan209 »

Original volvo? Koľko Ah a koľko stála? To by ma zaujímalo.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#267 Baterie

Příspěvek od Krystof P. »

Takže recept na úspěch je zajít na vrakáč, vybrat baterku z nejnovějšího auta co maji a za litr jí koupit ?

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#268 Baterie

Příspěvek od python.p »

Jakou baterku koupit? Moje je pravděpodobně již jednou nohou na vrakovišti...

Někdo říká Varta Silver (stejná jako Bosch), někdo Banner, někdo Origo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#269 Baterie

Příspěvek od IgorS »

Každý si kúpi takú, ktorej dôveruje. Niekto Vartu, niekto Banner, niekto Volvo... a niekto Exide atď a podľa toho, čo preferuje alebo podľa toho, v akej sa už sklamal. V tom je radiť ťažko a múdrych názorov je tu ako maku. Ja preferujem Banner, kvôli možnosti kontroly elektrolytu v každom článku a prípadnému doliatiu vody.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#270 Baterie

Příspěvek od python.p »

Teď ještě parametry podle kterých jiu vybrat... :D

Vemu asi Vartu, s tou jsem neměl problém, byla mi doporučena a co se jen tak koukám, tak je to takový střed.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#271 Baterie

Příspěvek od imrija »

Ve feldě nám před pár týdny taky baterie zdechla přes noc. Z normálu na 3 volty, nerozsvítilo to ani palubní desku. Byla ani ne rok stará.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#272 Baterie

Příspěvek od python.p »

Mě auto 3 měsíce skoro stálo, předtím se vybila úplně, potom taky. Tak snad je kaput baterka abych nemusel někde lovit nějakého šotka.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#273 Baterie

Příspěvek od karelvolvo »

python.p píše:Teď ještě parametry podle kterých jiu vybrat... :D

Vemu asi Vartu, s tou jsem neměl problém, byla mi doporučena a co se jen tak koukám, tak je to takový střed.
Varta je šmejd ! Kup tu nejlevnější ! Měl jsem nějakou noname finskou 100Ah vydržela 7 let asi před rokem jsem koupil opět nějakou ani nevím jak se jmenuje stála cca 1700kč
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#274 Baterie

Příspěvek od imrija »

karelvolvo píše:
python.p píše:Teď ještě parametry podle kterých jiu vybrat... :D

Vemu asi Vartu, s tou jsem neměl problém, byla mi doporučena a co se jen tak koukám, tak je to takový střed.
Varta je šmejd ! Kup tu nejlevnější ! Měl jsem nějakou noname finskou 100Ah vydržela 7 let asi před rokem jsem koupil opět nějakou ani nevím jak se jmenuje stála cca 1700kč
A nebo chcípne do roka jako ta naše no-name :-) To si člověk nevybere.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#275 Baterie

Příspěvek od IgorS »

python.p píše:Vemu asi Vartu, s tou jsem neměl problém, byla mi doporučena a co se jen tak koukám, tak je to takový střed.
Máš to vyriešené :wink:
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“