Pánové ma někdo vyskoušeno kotouče od výrobce SKANDIX? jinak origoš od Volvo je za 2579kč za jeden kotouč plus destičky sada origoš za 1758kčpaiu píše:Tak pánové včera jsem přezul na letní a všiml jsem se ze zadní kotouče maji všechno něj za sebou, samozřejmě ze s novými kotouče koupim také nové destičky, díval jsem se na autodily-cardo a jsou tam od ATE za. 1132kč , BREMBO za 960kč (dočasně nedostupni) a TRW za 912kč, jelikož cena je tak nízká předpokládám ze cena je za jeden kus kotouce, brzdové destičky ATE za792kč , BREMBO za 576kč , TRW za 751kč, co mi dopporucite? Jo a k te výměně, zvladnu to samo doma ? Co tam budu potřebovat za klice(torz.klíč. a.t.d.) je potřeba dodržovat nějaká pravidla kvůli ručni (nožní) brzdě? Předem děkuji za odpověď.
Neustále zvlněné kotouče XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#51 Neustále zvlněné kotouče XC90
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#52 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tak jsem taky musel vyměnit kotouče, vpředu začaly kopat asi po 4 letech a vzadu orezly a udělala se tam taky jakási skvrna na které to zakopávalo.(Je vidět a na omak je to cítit)
Dokonce jsem zajel na technickou kde mi to proklepli, páč jsem si myslel, že to jde jen odzadu.Sice mě nepotěšili,ale aspoň bylo jasno.(Podle nového bylo vyfoceno atd. aby i šimlík zařehral a 300Kč za to.)
Takže jsem koupil kotouče Bosh dopředu jako slušnej střed(myslím)+orig.desky a dozadu Optimaly+desky Kamoka, páč byly levný a na zrezavění to stačí.(klidně mě kamenujte,ale mě na všech autech zadní kotouče zrezly.
Všechno řádně rozebráno, očištěno,namazáno, složeno a je klid.
Pro domácí výměnu jen upozornění, je potřeba imbus 7 a 15 klíč,obojí je lehce nestandartní, potřeba zjistit jestli je máte aby nedošlo k překvapení.
Celá sranda vyšla cca 5100 + moje práce.
Dokonce jsem zajel na technickou kde mi to proklepli, páč jsem si myslel, že to jde jen odzadu.Sice mě nepotěšili,ale aspoň bylo jasno.(Podle nového bylo vyfoceno atd. aby i šimlík zařehral a 300Kč za to.)
Takže jsem koupil kotouče Bosh dopředu jako slušnej střed(myslím)+orig.desky a dozadu Optimaly+desky Kamoka, páč byly levný a na zrezavění to stačí.(klidně mě kamenujte,ale mě na všech autech zadní kotouče zrezly.
Všechno řádně rozebráno, očištěno,namazáno, složeno a je klid.
Pro domácí výměnu jen upozornění, je potřeba imbus 7 a 15 klíč,obojí je lehce nestandartní, potřeba zjistit jestli je máte aby nedošlo k překvapení.
Celá sranda vyšla cca 5100 + moje práce.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#53 Neustále zvlněné kotouče XC90
Za mě ATE
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#54 Neustále zvlněné kotouče XC90
Já nedávno dával komplet na celé auto nové desky a kotouče ATE z Cardo dílů. Ihned po namontování mi šíleně vibroval předek při brzdění. Reklamoval jsem tedy přední kotouče. Bez problémů jsem měl za dva dny nové a ty už jsou ok.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#55 Neustále zvlněné kotouče XC90
Pro domácí výměnu jen upozornění, je potřeba imbus 7 a 15 klíč,obojí je lehce nestandartní, potřeba zjistit jestli je máte aby nedošlo k překvapení.
Celá sranda vyšla cca 5100 + moje práce.[/quote]
Ahoj. Moc děkuji za vyčerpávající odpověď, přesně tohle jsem zažil , zvedl jsem auto( celou nápravu) odmontoval jsem kola , pak teprve překvapko, z cele sady imbusu mi chybela sedmička, takže spatky složil a honem do baumaxu, k tem kotoučem asi vemu ATE
Celá sranda vyšla cca 5100 + moje práce.[/quote]
Ahoj. Moc děkuji za vyčerpávající odpověď, přesně tohle jsem zažil , zvedl jsem auto( celou nápravu) odmontoval jsem kola , pak teprve překvapko, z cele sady imbusu mi chybela sedmička, takže spatky složil a honem do baumaxu, k tem kotoučem asi vemu ATE
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#57 Neustále zvlněné kotouče XC90
Martine jaké tedy doporučuješ ?
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#58 Neustále zvlněné kotouče XC90
Kotouce od Skandixu jsem na zkousku koupil a byly prosim pekne sisatypaiu píše:Pánové ma někdo vyskoušeno kotouče od výrobce SKANDIX?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#59 Neustále zvlněné kotouče XC90
A brembo je špatný, že se o nich nemluví?
#60 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nejlepší zkušenosti mám s Remsa.Codyhuman píše:Martine jaké tedy doporučuješ ?
#61 Neustále zvlněné kotouče XC90
Za me Bremba ne. Mam je v predu a po asi 3tis.km zvlnene. Bud zvlnene kotouce nebo mam jinde problem. Vibruje mi pri brzdeni volant...Romulusw píše:A brembo je špatný, že se o nich nemluví?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#62 Neustále zvlněné kotouče XC90
Já mám 12tis. tyhle http://www.autodily-cardo.cz/nove/brzdovy-kotouc-brembo-09-9848-11/ ažádný problém. Měnil jsem i "gumy" v ramenech.
Původní kotouče měly o 4mm míň a jednou jsem jim dal těžký kouř ze 160ti na 50 a od té doby vrněl volant. Po výměně OK. Ale je fakt, že od té doby takhle neblbnu.
Původní kotouče měly o 4mm míň a jednou jsem jim dal těžký kouř ze 160ti na 50 a od té doby vrněl volant. Po výměně OK. Ale je fakt, že od té doby takhle neblbnu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#63 Neustále zvlněné kotouče XC90
100 lidí, 100 názorů - na jedný značce brzd se tu nikdo neshodne, stejně jako u pneumatik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#64 Neustále zvlněné kotouče XC90
Originaly vyraba ATE. Originaly som menil pri 200 000km, samozrejme uz to bolo na hrane... Dal som tam znova originaly, lebo po vsetkych negativnych skusenostiach na forach s roznymi znackami som proste nechcel riesit zvlnenia a ine problemy. Dalsich 10 rokov na aute predne brzdy menit urcite nebudem - pokoj Jeden kotuc som kupil za 80€
Lenze auto mi robil volvo mechanik a na prednej naprave mam nove v podstate vsetko, loziska, capy, ulozenia atd. takze mozem vylucit vela faktorov, ktore sposobuju zvlnene kotuce.
Lenze auto mi robil volvo mechanik a na prednej naprave mam nove v podstate vsetko, loziska, capy, ulozenia atd. takze mozem vylucit vela faktorov, ktore sposobuju zvlnene kotuce.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#65 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nechci tě zklamat, ale já to řešil na originálech, je tam ta pravděpodobnost možná menší,ale je.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#66 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nějakéj link na REMSA prosim? Dekujimartinopel píše:Nejlepší zkušenosti mám s Remsa.Codyhuman píše:Martine jaké tedy doporučuješ ?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#67 Neustále zvlněné kotouče XC90
jen dotaz, ocistene uloziste kotouce je dobre?
staci malej bordel a haze to
staci malej bordel a haze to
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#68 Neustále zvlněné kotouče XC90
Na automedik jsem našel brzdové destičky od výrobce REMSA, maji dokonce zajímavou cenu a to 672kč doufám na celou zadní nápravu, jinak kotouče od REMSA zatím jsem nenasel
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#69 Neustále zvlněné kotouče XC90
10 vteřin na netu....http://autodily.mjauto.cz/volvo/v70-ii-kombik-p80_/2-5-tdi_103/brzdovy-kotouc/DF4053.html
a ještě zajímavý článek https://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
a ještě zajímavý článek https://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#70 Neustále zvlněné kotouče XC90
Hlásím se do party. Kromě nábojů komplet všechny silenty a čepy nové.
- Brembo kaput,
- Ate kaput (hned po výměně byla slyšet popiskující destička při brždění)
- použité, ale rovné kotouče z XC70 na zkoušku hned lehce házely vrněly a nyní víc a víc.
- Brembo kaput,
- Ate kaput (hned po výměně byla slyšet popiskující destička při brždění)
- použité, ale rovné kotouče z XC70 na zkoušku hned lehce házely vrněly a nyní víc a víc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#71 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tak to bude asi nohama !hajnej píše:Hlásím se do party. Kromě nábojů komplet všechny silenty a čepy nové.
- Brembo kaput,
- Ate kaput (hned po výměně byla slyšet popiskující destička při brždění)
- použité, ale rovné kotouče z XC70 na zkoušku hned lehce házely vrněly a nyní víc a víc.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#72 Neustále zvlněné kotouče XC90
na V70 mám ty lakované Brembo + Brembo destičky a zatím jsou v pohodě i když si už párkrát užily ostřejší režim.
Nicméně mám i zrepasované brzdiče (pístky, vodítka, prachovky, očištěné vodící drážky destiček) a dával jsem si sakra majzla, aby dosedací plocha mezi kotoučem a nábojem kola byla absolutně čistá. Kontroloval jsem pro jistotu i házivost kotouče.
Nicméně mám i zrepasované brzdiče (pístky, vodítka, prachovky, očištěné vodící drážky destiček) a dával jsem si sakra majzla, aby dosedací plocha mezi kotoučem a nábojem kola byla absolutně čistá. Kontroloval jsem pro jistotu i házivost kotouče.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#73 Neustále zvlněné kotouče XC90
To já mám jiný problém. Já je mám poslední dobou rezavé, teda ty přední jen chvíli, ale ty zadní se nestačí ošoupat, rez zčerná a vydrží tam strašně dlouho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#74 Neustále zvlněné kotouče XC90
to mám na S60. Jak s ní vůbec nejezdím, tak jsou ty brzdy v hrozném stavu. Se obávám, že se to nebude líbit technikovi na STK ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#75 Neustále zvlněné kotouče XC90
Máš hodinky?eLzyx píše:Kontroloval jsem pro jistotu i házivost kotouče.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 852 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sumi
-
- 5 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od snowflakeC70
-
- 21 Odpovědi
- 2522 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tokacek
-
- 3 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1161 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..