S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba- vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#1 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba- vyřešeno
V poslední době řeším kolísání tahu při plné akceleraci na S70, měřil jsem plnící tlak a zjistil jsem, že po natlačení vyletí až na 1,2 baru a potom spadne dolů, za jízdy se to projeví lehkým houpnutím, viz video:
pro porovnání přidávám měření na V70, takhle by to asi mělo vypadat:
kontroloval jsem hadičky kolem ventilu regulace plnícího tlaku, myslím si, že by to mohl způsobovat váznoucí ventil wastegate, než se otevře, tak už je natlačeno moc,ale těžko říct
Chystám se na výměnu turba, protože tohle zastudena trochu píská, tak doufám, že se to tím vyřeší.
Na diagnostice byla jednou chyba 0039 - elmag ventil regulace přeplňování, ale šla smazat a už se neukázala.
Uvítám jakékoli nápady co s tím, díky
pro porovnání přidávám měření na V70, takhle by to asi mělo vypadat:
kontroloval jsem hadičky kolem ventilu regulace plnícího tlaku, myslím si, že by to mohl způsobovat váznoucí ventil wastegate, než se otevře, tak už je natlačeno moc,ale těžko říct
Chystám se na výměnu turba, protože tohle zastudena trochu píská, tak doufám, že se to tím vyřeší.
Na diagnostice byla jednou chyba 0039 - elmag ventil regulace přeplňování, ale šla smazat a už se neukázala.
Uvítám jakékoli nápady co s tím, díky
Naposledy upravil(a) pepa.paur dne 12 srp 2014 19:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Vitej v klubu rozladenych tedeicek. Co TCV?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
TCV je v podezření, zkoušel jsem ho na stole a fungoval, bohužel mi žena odjela se zdrojem náhradních dílůz-d-e-n-a píše:Vitej v klubu rozladenych tedeicek. Co TCV?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#4 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Tak to som zvedavý. Ja mám síce trochu iný problém a to, že moje turbo buď tlačí alebo si dá oddychové voľno. Zakolísanie som od opravy váhy nepostrehol. Zostávam naladený
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Prohodil bych na těch autech TCV mezi sebou a máš to. A nezapomeň na adaptaci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Jaky je postup adaptace?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
postup adaptace je samovolný, ŘJ načítá nová data, akorát s tím je potřeba počítat, že se auto může chovat prvních cca 20 km jinak, než se zadaptuje nový komponent.z-d-e-n-a píše:Jaky je postup adaptace?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#8 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Díky za nápady, s tou adaptací to jsem nevěděl, ten TCV je v podezření, jednou ho psala i diagnostika, ale při testu akčních členů chodil. Taky mám podezření na snímač plnícího tlaku MAP, nebo spíš bordel v sacím modulu, na V70 jsem ho kdysi čistil.
Ještě mě napadla taková možnost, tu S70 mám teprve od prosince a snažím se jí uvést do lepšího stavu, nemůže tohle přetřelení tlaku souviset s nepovedeným chiptuningem? Že by to chělo plnit víc, ale něco to omezí a tlak spadne.
Jak je vlastně ta regulace dělaná? Je mi jasnej ten ventil TCV, kterej je napojenej na baňku ovládání wastegate, ale co je ta trubička z dmychadlové části na wastegate?
Ještě mě napadla taková možnost, tu S70 mám teprve od prosince a snažím se jí uvést do lepšího stavu, nemůže tohle přetřelení tlaku souviset s nepovedeným chiptuningem? Že by to chělo plnit víc, ale něco to omezí a tlak spadne.
Jak je vlastně ta regulace dělaná? Je mi jasnej ten ventil TCV, kterej je napojenej na baňku ovládání wastegate, ale co je ta trubička z dmychadlové části na wastegate?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Me slo o to,estli to nechce treba nejaky specialni chovani k motoru. Napr. nevytacet nad x otacek nebo neco podobneho... Jinak predpokladam ze u MSA 15.7 bude potreba adaptace taktez...(?)doktor píše:postup adaptace je samovolný, ŘJ načítá nová data, akorát s tím je potřeba počítat, že se auto může chovat prvních cca 20 km jinak, než se zadaptuje nový komponent.z-d-e-n-a píše:Jaky je postup adaptace?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Podolí
- Vůz: XC 70 D5 AWD (D5244T4), M66, MY 2007
#10 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
U mě stejný problém, byť tlak turba jsem neměřil. Vyřešeno předevčírem výměnou snímače plnícího tlaku a ovládacího ventilu tlaku turba (či jak se to přesně menuje, můžu mrknout do faktury) Od té doby vše v naprostém pořádku, akcelerace v pásmu otáček 2000-3000 lepší, plynulejší. Ještě mám netěsnící EGR ventil, jak ten budu řešit nevím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#11 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Tak jsem vyměnil ovládací ventil turba TCV, snímač tlaku v sání MAP, váhu vzduchu MAF a houpe to pořád stejně, takže uvidím po výměně turba
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#12 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Zajimave,cekal jsem to tcv v kelu... Pak napis jak jsi dopadl...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Turbem to nebude.....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#14 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
podla mojho odhadu ma vysoky plniaci tlak, ako pise majitel nazaciatku. tak si rj znizi davku nafty na cerpadle. Raz som to riesil a stacilo trosku pootocit skrutkou obtoku turba. Ale to bolo turbo priamo po repase. tu sa to moze drhnut. Vsetky 3 hadicky musia byt bez bordelu. a preistotu by som skusil kuknut aj hadicku a snimac tlaku v sani (pri tlmici)...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#15 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
no to byl jen takovej nápad, takdy se mi to nezdá, chci ho měnit protože píská a mám jinýDavid Patočka píše:Turbem to nebude.....
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#16 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
bohužel nemám tušení jakým šroubem na obtoku bych měl otočitkwiko píše:podla mojho odhadu ma vysoky plniaci tlak, ako pise majitel nazaciatku. tak si rj znizi davku nafty na cerpadle. Raz som to riesil a stacilo trosku pootocit skrutkou obtoku turba. Ale to bolo turbo priamo po repase. tu sa to moze drhnut. Vsetky 3 hadicky musia byt bez bordelu. a preistotu by som skusil kuknut aj hadicku a snimac tlaku v sani (pri tlmici)...
auto jsem koupil ve stavu kdy moc nejelo, teď jede dobře, tohle houpání není žádnej zásadní problém, ale rád bych to vyřešil. Snímač tlaku v sání jsem taky zkoušel prohodit.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Me tak jeste napadlo...tu dirku ze sacich parohu k cidlu MAP mas pruchozi? Jako vyvod na tu hadicku...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#18 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
dirku jsem čistil a ten manometr na videu je napojenej na tu hadičku vedoucí z té dírky.z-d-e-n-a píše:Me tak jeste napadlo...tu dirku ze sacich parohu k cidlu MAP mas pruchozi? Jako vyvod na tu hadicku...
Na vyčištění sání se chystám, asi to vezmu najednou s tím turbem, ale teď zatím není čas, potřebuju jezdit.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
Hele turbo ti přestřeluje, takže musí váznout něco na regulaci. Buď je nějak zatuhlej WG, nebo TCV upouští víc než by mělo. Pokud jsou hadičky na vedení řídícího tlaku v cajku, tak už tam moc variant než ty 2 nevidim.
Kdyby netlačilo dost, tak to už je jiná pohádka, ale takhle bych šel prvně po Wastegate, když si jiný TCV už zkoušel.
Jo a to kmitání je mi divný, kor když snímač máš takhle daleko
Kdyby netlačilo dost, tak to už je jiná pohádka, ale takhle bych šel prvně po Wastegate, když si jiný TCV už zkoušel.
Jo a to kmitání je mi divný, kor když snímač máš takhle daleko
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#20 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba
taky bych to viděl na wastegate, mám celý jiný turbo, tak to prohodím všechno, až bude časUrvanej píše:Hele turbo ti přestřeluje, takže musí váznout něco na regulaci. Buď je nějak zatuhlej WG, nebo TCV upouští víc než by mělo. Pokud jsou hadičky na vedení řídícího tlaku v cajku, tak už tam moc variant než ty 2 nevidim.
Kdyby netlačilo dost, tak to už je jiná pohádka, ale takhle bych šel prvně po Wastegate, když si jiný TCV už zkoušel.
Jo a to kmitání je mi divný, kor když snímač máš takhle daleko
to kmitání připisuju místu připojení v autě, je to kolínkem připojený na konec sacího potrubí, jak vede hadička k čidlu tlaku, asi už to tam pulzuje od ventilů. Budík je obyčejnej levnej bez tlumení.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#21 S70 TDI zakolísání plnícího tlaku turba- vyřešeno
tak jsem se konečně dostal k výměně turba, takže už nepíská a ani plnící tlak nekolísá
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek