V 50 motor

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50

#1 V 50 motor

Příspěvek od Marty27 »

Zdravim vsechny a prosim o radu. Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil. Po odvezeni do servisu a vyměny ventilu, zhavicu mi volal mechanik ze je nutno vymenit i expanzi nadobu a vymenik. Auto se mi vratilo s tim ze mi bere vodu a po zahrati jde z vyfuku bily kour, ale ne vzdy. Podotykam ze pred opravou jsem vodu vubec nemusel dolivat a z auta se ani jedou nezakourilo. Diky za tipy co by to mohlo byt.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 V 50 motor

Příspěvek od hajnej »

Ahoj Marty. A jaký máš motor si máme domyslet? Na výběr je 1.6D 2.0D nebo D5 (když tedy mluvíš o EGR bude to nejspíš diesel).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50

#3 V 50 motor

Příspěvek od Marty27 »

Motor 2.0 D, najeto 189 tis., r.v. 2004

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 V 50 motor

Příspěvek od hajnej »

Marty27 píše:Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil.
Jak spolehlivá byla tahle informace o výměně egr ventilu? Kdo a jak určil, že zrovna toto auto trápí? Třeba to bylo něco jiného.
Každopádně jak se k reklamaci staví stávající servis? Já marně přemýšlím, kde to může brát vodu. Jestli přes hlavu z nějakého důvodu? Proč se měnila expanzka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50

#5 V 50 motor

Příspěvek od Marty27 »

Primo ve volvo servis. Hned po koupi jsem tam zajel abych presne vedel co autu je a neni a co vsechno bude potreba delat. Diagnostika vyhodila zhavice a egr nic vic. Pri oprave v servise mi bylo nasledne sdeleno ze je potreba jeste vymenik protoze byl udajne praskly a expanzni nadoba tez rozbita ....

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50

#6 V 50 motor

Příspěvek od Marty27 »

Borec v servise mi tvrdi ze to vsechno uz rozbity bylo ze auto nekdo driv uvaril a proto tyhle zavady coz se mi nezda protoze pak by to bralo vodu celou dobu a ne az po jeho oprave.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13060
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 V 50 motor

Příspěvek od raolsa »

EGR nový nebo starší?
Teoreticky by mohl být prasklý ten výměník u EGRu. Ten se dával taky nový nebo starší?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50

#8 V 50 motor

Příspěvek od Marty27 »

Oboje se davalo uplne nove. Egr se zkousel cistit ale neuspesne ... takze se kupoval novej

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 47
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
Bydliště: Chrudim

#9 V 50 motor

Příspěvek od Oskar1 »

pokud měnili žhaviče museli sundat hlavu nebo ne? Pak se to musí brousit a přetěsnit. Nemůže být problém třeba zde?
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13060
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 V 50 motor

Příspěvek od raolsa »

Proč by se při výměně žhavičů měla sundávat hlava???? :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 47
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
Bydliště: Chrudim

#11 V 50 motor

Příspěvek od Oskar1 »

žiju v tom, že když při výměně žhavičky prasknou, tak musí hlava dolů, aby se daly vyndat ty zbytky. Kor u 2.0D, tam je hrozně blbej přístup zezadu...ale třeba se mýlím :)
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13060
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 V 50 motor

Příspěvek od raolsa »

No, když žhavička praskne, tak samozřejmě jo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 47
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Chrudim
Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
Bydliště: Chrudim

#13 V 50 motor

Příspěvek od Oskar1 »

ale to by mu asi v servisu řekli, viď? :) No byl to jen takový nápad :D
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“