V 40 1,9 TD - starter a žhavení

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#1 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

Zdravím, zničeho nic mi nejde vozidlo nastartovat a ani nesvítí konrolka žhavení, starter jsem vyzkoušel spojením nakrátko a funguje,motor se točí, baterie je v naprostém pořádku, všechny dostupné pojistky v motorové prostoru jsem zkontroloval a jsou v pořádku, není někde nějaká skrytá pojistka? Čím by to mohl být?...někde nějaký upadlý kabel?
Díky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#2 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

možná jsem na to přišel, ale nejsem si jistý, imobilizér pravděpodobně nerozezná klíček zapalování a proto to nejde nastartovat, nevěděl by někdo jak postupovat dál?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#3 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj čtecí kroužek :wink:
A jelikož se toulám po všemožnejch stránkách a pokud jsi zručnej zruš ho:
http://www.ad-by.com/content/images/product/1227259371_Renault%20ECU.pdf
http://www.auto-diag.sk/Emulator-JULIE-univerzalny-IMMO-snimac-sedacky-ESL-ELV-d21.htm
Návody jsou na netu
Ten první odkaz univerzal ECU dekoder mám mohu ti ho zapůjčit . :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#4 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

díky za odpověď, ale na zrušení ima nemám, tak zručný mechanik nejsem, zatím pátrám a kontroluju relátka, pojistky, ale zatím marně, asi to nakonec bude muset jít k autoelektrikáři, ale až po novém roce, nemá čas.....:)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#5 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od kwiko »

Imo na td blokuje stop ventil na cerpadle. pri jeho aktivacii sa rozsvieti symbol preskrtnuteho auticka na pristrojovke. Auto ale starterom bude tocit. vyradit sa da u aut do 1998 len jednoduchym odrezanim krytu nad cievkou a natiahnutim kabliku k spinacej skrinke (v trojpinovom konektore 5cm vedla). Imobilizer je totiz krabicka pod cerpadlom ktora otvara stop ventil podla signalu z rj ima v interieri. 1999 ma uz tuto citacku priamo v stop ventile a tam ho treba vymenit za nejaky starsi bez ima. Pridavam foto dvoch cerpadiel z policky, prve s krytom, to druhe uz niekto upravil...
Přílohy
immoin.jpg
immoout.jpg

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#6 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

Díky za radu, to by totiž mohl být ono, na mém čerpadle to vypadá úplně stejně jako je tvůj druhý obrázek, už je to také upravené, tak teď nevim, jestli to chce nový stop ventil, nebo zkontrolovat cestu toho drátku od ventilu ke spínací skřínce. Mám r.v. 1997, takže by ta oprava mohla fungovat, nebo myslíš, že by tam někde mohl být špatný kontakt? Co bych podle tebe měl udělat? Kwiko?

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#7 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od kwiko »

nepadla ti len nafta? zvykne praskat membrana na rucnom cerpadle a potom sa to zavzdusni. To cerpadlo je mechanicke ziadna elektronicka veda tam nieje. (ajked uz mi ista tvrdila ze ho vie nachipovat a dalsia ze mi ho nastavi cez diagnostiku... nepodarilo sa im to :c)
a este ked desat krat za sebou das zhavenie (pri startovacich pokusoch) zhavicky to nepreziju...

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#8 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od kwiko »

teraz kukam ze tebe sa ani netoci starter... tak si skontroluj tu zltu spojku pri akumulatore ci si ju neodtrhol pri vymene baterky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#9 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

teď jse přišel od auta a zjistil, že jsi měl pravdu a že ten imobilizér blokuje stop ventil, vyndal jsem ho ven vyzkoušel a je zcela v pořádku, ale nejde do něj šťáva, když jsem ho propojil kabelem s plusem baterky tak cvaknul a kontrolka imobilizéru se rozsvítila, u vývodu ze stop ventilu byl utrženej jedn kablík, druhej ne, jsou tam dva, tak jsem ho sletoval a stejně do něj nejde elektřina a necvaká po zapojení, ale to žhavení se stejně nerozsvítilo a motor dále nestartuje, tak fakt nevim co s tim.
Jinak díky za rady.... :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: V 40 TD

#10 V 40 1,9 TD - starter a žhavení

Příspěvek od Jones18051959 »

tak jsem zjistil, že mi nejde proud ke stop ventilu a proto se nesepne imobilizér, když ten plus kontakt na stop ventilu propojm s baterkou tak se kontrolka imo rozsvítí, ale současně s kontrolkou porucha motoru, prostě k tomu stop ventilu nejde proud a na rele žhavení je přívodní kabel také živý, ale na žhavící svíčky už nic nejde a starter netočí motorem, nesepne, co by to tak mohlo být, nevěděl by někdo? Závada vznikla po předchozím přechodu motoru na chod na tři válce, 3x jsem vypnul a nastartoval a pak vše umřelo. Možná už se něco dělo s tím stop ventilem. Možná....:) Budu vděčný za každou radu.....:)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“