V50 nejde nastartovat
- Autor
- Zpráva
#1 V50 nejde nastartovat
Zdravím chlapi mám problém s V50 2.0 diesl 100kw nejde nastartovat. Motor točí, ale nechytne.. Vstřiky mají nové špičky, byla spálená jedna cívka na vstriku což psala i diagnostika (také vyměněna), CommonRail čerpadlo také vyměněné... Problém je že čerpadlo nenatlaci tlak ani do lišty... Povolím trubku na vstriku a jen tak vyteče nafta občas trošku i vystrikne, diagnostika nic nepíše... Nějaká ráda po čem jít nebo co zkusit? Jsem už v koncích... Díky všem za jakoukoliv radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 373
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
#2 V50 nejde nastartovat
U mě pomohla výměna elektroniky na liště u vstřikovačů . Byly zaoxidované koncovky kabeláže. Pak mi to už i nastartovalo
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
#3 V50 nejde nastartovat
Kontakty ke vstrikum zkontrolovany. Kabel po kabelu vypinovan, očištěn a zpět vrácen na své místo. Ještě jsem zapomněl napsat že i egr vyměněny.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 V50 nejde nastartovat
Mrtvé čerpadlo v nádrži? Pojistky jsou OK? Nejsou v naftovém filtru železné pilinky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 V50 nejde nastartovat
Čerpadlo v nádrži chybí !! Schválně !!raolsa píše:Mrtvé čerpadlo v nádrži? Pojistky jsou OK? Nejsou v naftovém filtru železné pilinky?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 V50 nejde nastartovat
Njn, už si ty auta pletu.
Asi se někde přisává vzduch, ono odvzdušnit tyhle šroty je někdy problém. Já to většinou tahám velkou stříkačkou připojenou za čerpadlem a stejně je to problém.
Asi se někde přisává vzduch, ono odvzdušnit tyhle šroty je někdy problém. Já to většinou tahám velkou stříkačkou připojenou za čerpadlem a stejně je to problém.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#7 V50 nejde nastartovat
Pokud se nepletu,tak je potřeba smazat diagnostikou chyby vstřikovačů.Hlavně nezapomenout perfektně odvzdušnit,jinak si zničíš čerpadlo a následně vstřiky.
Pokud půjde do vstřiků nafta a přece bude mít problém se startováním,pak to mohou být i ohlé ojnice.
Pokud půjde do vstřiků nafta a přece bude mít problém se startováním,pak to mohou být i ohlé ojnice.
#8 V50 nejde nastartovat
Tak tak čerpadlo v nádrži tam není..
Odvzdusneny to je nafta nasátá přes zpátečku a chyby smazaný přes diagnostiku... Diagnostika je bez závad
Odvzdusneny to je nafta nasátá přes zpátečku a chyby smazaný přes diagnostiku... Diagnostika je bez závad
#9 V50 nejde nastartovat
Skontroluj či nieje prasknuta vačkova hriadeľ čo ťaha vysokotlake čerpadlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 V50 nejde nastartovat
Kde se dělal repas těch vstřiků? Setkal jsem se s tím, že po repasu vstřiků nešlo D5 nastartovat (vím že tohle je jiný motor) a na vině byl jeden vstřik, který propouštěl a na liště se nevytvořil tlak.
Co ucpané sítko v nádrži?
Co ucpané sítko v nádrži?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#11 V50 nejde nastartovat
Možná to není tvůj případ, ale pokud se mění vstřiky, je potřeba je ještě nechat nakódovat v autorizáku.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#12 V50 nejde nastartovat
Protékající vstrik by to mohl být... To by i vysvetlovalo proč když to chytí (přes start sprej) tak jde přidat plyn maximálně na 1300 otáček.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#13 V50 nejde nastartovat
Pri vymene vstrekov je dolezite to co pisal Martinopel.Dodam-ze niekedy je potrebne urobit reset RJ-motora cez origo diagnostiku.Toto by mal byt aj tvoj pripad kedze si mal vadny piezo element.RJ-motora sa zablokuje.Tymto sa chrani menic v Rj motora.Na tieto vstreky ide 150V.Tieto vstreky nemaju obycajne cievky,ale piezo-elementy.
Tieto vstreky netreba kodovat.Treba zachovat triedu presnosti.Robia sa 4,5,6.Bez dpf-filtra idu s presnostou 4 alebo moze ist vysia.(5 alebo 6).Pre motory s dpf-filtrom su to 5 alebo 6.Tieto cisla sa nachadzaju na vstrekoch.
Povolovanim matic u comon raylu odpustis palivo,ale tlak tam nebude.Vypustis ho.U comon railu musi byt tlak na palivovej liste.Ten sa da skontrolovat cez origo diagnostiku.Este raz-povolovanim matic na vstrekoch sa daju kontrolovat a odvzdusnovat len motory so vstrekami TD alebo TDi.
Dufam,ze mas v poriadku EGR aj ked bolo menene nemusi fungovat spravne.Ak bude pootvorene motor nenastartujes.Treba urobit reset adaptacnych hodnot na EGR.
Pises,ze ti tam isla nafta-v tom pripade ti neotvara vstreky,alebo vzduchovu klapku,alebo palivovu cievku,alebo vadne cidlo na palivovej liste.
Dufam ,ze sa ti nikto nehrabal v rozvodoch.Snimac kluky a jeho fantasticky kruzok,ktory je lepeny a nahodou spadne-potom auto nenastartujes takisto.
Startovaci spray? no na ten ti chyti snad kazdy motor-na chvilku.
Odporucam ti vycistit vsetky pojistky a relatka na CEM module.Maju nahnedle kontakty.Takisto vybrat RJ motora a prestreknut kontakty sprayom na to urcenym.Dalo by sa tu pisat viac,ale Nechcem nikoho unavovat.
Tieto vstreky netreba kodovat.Treba zachovat triedu presnosti.Robia sa 4,5,6.Bez dpf-filtra idu s presnostou 4 alebo moze ist vysia.(5 alebo 6).Pre motory s dpf-filtrom su to 5 alebo 6.Tieto cisla sa nachadzaju na vstrekoch.
Povolovanim matic u comon raylu odpustis palivo,ale tlak tam nebude.Vypustis ho.U comon railu musi byt tlak na palivovej liste.Ten sa da skontrolovat cez origo diagnostiku.Este raz-povolovanim matic na vstrekoch sa daju kontrolovat a odvzdusnovat len motory so vstrekami TD alebo TDi.
Dufam,ze mas v poriadku EGR aj ked bolo menene nemusi fungovat spravne.Ak bude pootvorene motor nenastartujes.Treba urobit reset adaptacnych hodnot na EGR.
Pises,ze ti tam isla nafta-v tom pripade ti neotvara vstreky,alebo vzduchovu klapku,alebo palivovu cievku,alebo vadne cidlo na palivovej liste.
Dufam ,ze sa ti nikto nehrabal v rozvodoch.Snimac kluky a jeho fantasticky kruzok,ktory je lepeny a nahodou spadne-potom auto nenastartujes takisto.
Startovaci spray? no na ten ti chyti snad kazdy motor-na chvilku.
Odporucam ti vycistit vsetky pojistky a relatka na CEM module.Maju nahnedle kontakty.Takisto vybrat RJ motora a prestreknut kontakty sprayom na to urcenym.Dalo by sa tu pisat viac,ale Nechcem nikoho unavovat.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek