V40 T4 výměna turba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#1 V40 T4 výměna turba
Zdravim, je tu někdo kdo má zkušenosti s výměnou turba na T4??
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
#2 V40 T4 výměna turba
tam rovnou foukni tohle http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-VOLVO-S40-Upgrade-TD04L-19T-Single-Scroll-/180858470852?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2a1c0141c4
Naposledy upravil(a) metju dne 02 kvě 2012 23:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#3 V40 T4 výměna turba
sorry, trochu offtopic, ale kdyz dam tohle do sve 121kW, tak to půjde (ŘJ nebude proti?) a pojede líp?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#4 V40 T4 výměna turba
To by mě taky zajímalo... jde jen o větší kompresorovou část, příruby jsou stejný tudíž systém plug & play. A co ŘJ s tim ? Snad by se s tim měla poprat, leda nechat upravit mapy Co na to místní všeználci ? Půjde to ? Nějaká hromadná objednávka ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#5 V40 T4 výměna turba
Potvrzeno ve volvu..
je to úplně stejné turbo, jen má jinou geometrii lopatek, tzn. že tlačí pozdějí a víc..
netřeba nastavovat ani ŘJ.. jen prý přetěsnit tlakové hadice i vzduchu, i chlazení.. vyšší výkon takřka zaručen
je to úplně stejné turbo, jen má jinou geometrii lopatek, tzn. že tlačí pozdějí a víc..
netřeba nastavovat ani ŘJ.. jen prý přetěsnit tlakové hadice i vzduchu, i chlazení.. vyšší výkon takřka zaručen
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 V40 T4 výměna turba
Jedinej problém kterej se zvětšenim kompresoru je, je zvýšení tlaku na výfuku a tím zvýšení teploty spalin, kterou turbo nerado. Ale jakejch přesně hodnot to dosahuje fakt nevim. Nebezpečný je to nad 830°C.
Osobně bych před touto úpravou doporučil otevřít cestu od turba ven tím, že zvýšit průměr trubek a absorbční tlumiče (průchozí). Soused nedavno "tunil" a vyšlo ho to na cca 5000 za trubky, kolena, plech na tlumič a drát, ale podle mě mu to zrezne, protože vařil COčkem a na nerez je potřeba argon. Výhoda turba je v tom, že vrtule už samotná zvuk dost utlumí.
Osobně bych před touto úpravou doporučil otevřít cestu od turba ven tím, že zvýšit průměr trubek a absorbční tlumiče (průchozí). Soused nedavno "tunil" a vyšlo ho to na cca 5000 za trubky, kolena, plech na tlumič a drát, ale podle mě mu to zrezne, protože vařil COčkem a na nerez je potřeba argon. Výhoda turba je v tom, že vrtule už samotná zvuk dost utlumí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#7 V40 T4 výměna turba
jo,, něco takového taky říkal, ale moc jsem to nepochopil.. takže přemýšlím jestli do toho teď narvat nízkotlaké, nebo to z T4ky.. nepředpokládám, že bych s tím jel někdy na okruh, nebo že bych to dlouhodobě honil do omezovače, tak si nemyslím, že budu to přemostění potřebovat, ale budiž.. uvidím, jak se rozhodnu..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 V40 T4 výměna turba
Co myslíš tím přemostění?
Já nemluvil o přemostění, ale o výfuku, aby spaliny mohli rychle pryč a nezvyšovaly tlak a tím i teplotu u vrtule.
Jinak pokud řešíš výměnu, tak ber tohle, série nemá smysl. Jen měj na paměti abys to moc nehonil, dokud nepořešíš zbytek, nebo si pořiď budík na teplotu spalin a do záslepky po EGR dej čidlo.
Já nemluvil o přemostění, ale o výfuku, aby spaliny mohli rychle pryč a nezvyšovaly tlak a tím i teplotu u vrtule.
Jinak pokud řešíš výměnu, tak ber tohle, série nemá smysl. Jen měj na paměti abys to moc nehonil, dokud nepořešíš zbytek, nebo si pořiď budík na teplotu spalin a do záslepky po EGR dej čidlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#9 V40 T4 výměna turba
no.. jde nějakým způsobem nastavit ten přepouštěcí ventil, tak aby to přehřívání nebyl problém?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#10 V40 T4 výměna turba
EGR čidlo tam s tím velkým turbem nebude?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#11 V40 T4 výměna turba
Ahoj..
Tak jsem se rozhodnul, že si ještě S40 chvíli nechám. Minulý týden udělány rozvody + plochý řemen, tak to ještě tak na rok vidím..
Tím pádem přichází na řadu výměna toho zpropadeného turba.. dneska jsem na vrakovišti v Mratíně našel turbo z S40 T4, které by mělo pasovat.. ale..
..ví někdo jistě, jaké turbo tam pasuje - teď teda mluvím o ročníku a výkonu motoru.. jsou různé výkonové varianty toho 2.0T motoru, 118, 121 a 120 k - a jaké ne?
vím, nejlepší by bylo vymontovat turbo a jít tam s tím kusem na přímé porovnání.. ale to je pro mne problém, protože můj servis je 300km daleko, do volva se mi na výměnu nechce.. teď mě napadlo, byl by někdo v praze schopen mi to turbo vyměnit prosím? případně poradit se zaměnitelností?
Díky.
Tak jsem se rozhodnul, že si ještě S40 chvíli nechám. Minulý týden udělány rozvody + plochý řemen, tak to ještě tak na rok vidím..
Tím pádem přichází na řadu výměna toho zpropadeného turba.. dneska jsem na vrakovišti v Mratíně našel turbo z S40 T4, které by mělo pasovat.. ale..
..ví někdo jistě, jaké turbo tam pasuje - teď teda mluvím o ročníku a výkonu motoru.. jsou různé výkonové varianty toho 2.0T motoru, 118, 121 a 120 k - a jaké ne?
vím, nejlepší by bylo vymontovat turbo a jít tam s tím kusem na přímé porovnání.. ale to je pro mne problém, protože můj servis je 300km daleko, do volva se mi na výměnu nechce.. teď mě napadlo, byl by někdo v praze schopen mi to turbo vyměnit prosím? případně poradit se zaměnitelností?
Díky.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
#12 V40 T4 výměna turba
A nemaj v Mratíně rovnou 2 ?? Jinak pokud vim tak turbo z T4 by mělo bez problému pasovat. Jedná se od TD04l-14T ať už bylo na 1,9 nebo 2,0 verzi téčtyřky. A rozdíly mezi 118,120 a 121kW verzemi rozhodně nebude v turbu U 2,0t co máme my dva je TD04l-12T, tudíž příruby jsou stejný, jiná je pouze velikost a plnící tlak...
A na výměnu tu snad máme Marru ne ?
A na výměnu tu snad máme Marru ne ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 306
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
#13 V40 T4 výměna turba
o dvou nevím, bohužel..
asi mi to dají i se svody a s vlnovcem...
no.. takže když ho koupím, bude pravděpodobně pasovat.....?
měsíc záruka na odzkoušení je myslím gut..
asi mi to dají i se svody a s vlnovcem...
no.. takže když ho koupím, bude pravděpodobně pasovat.....?
měsíc záruka na odzkoušení je myslím gut..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 V40 T4 výměna turba
Kdyby Mratín neměl, tak Sobín mít třeba bude. http://www.audivolvo.cz
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#15 V40 T4 výměna turba
Zdravim,
Kde bych našel přesný hodnoty tlaku turba ? Kolik by melo tlačit. TD04 12t / 121 kw / r.v. 2001
Mam přidanej budík tlaku turba, ale nějak se mi to zdá divný podle budíku 5 psi .....
děkuji
Kde bych našel přesný hodnoty tlaku turba ? Kolik by melo tlačit. TD04 12t / 121 kw / r.v. 2001
Mam přidanej budík tlaku turba, ale nějak se mi to zdá divný podle budíku 5 psi .....
děkuji
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 V40 T4 výměna turba
Ve vidě je kolem 8 psi
#17 V40 T4 výměna turba
Hmm sem tusil ... me to totiz pri plynulem seslapnuti plynu na plno( z 2000ot , plynule zrychleni na 3 prevod) vylitne na 10 a kdyz to trochu zrychli tak to padne na 5 .
Po cem bych se mel koukat ?
Po cem bych se mel koukat ?
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 V40 T4 výměna turba
Začal bych nastavením wg aktuátoru
#19 V40 T4 výměna turba
Děkuju, tyhle obrazky sou v ty vide ? dostanu s k ni nejak i ja ? nebo to je jen pro mechaniky?peter cz píše:Začal bych nastavením wg aktuátoru
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 V40 T4 výměna turba
Když si ji stáhneš a dokážeš nainstalovat tak ji budeš mít.
Je na ulozto.cz
Je na ulozto.cz
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 58 Odpovědi
- 3811 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majty
-
- 63 Odpovědi
- 4882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 6 Odpovědi
- 1048 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaCzada
-
- 9 Odpovědi
- 362 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zdenek 13
-
- 4 Odpovědi
- 679 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub