Právě je 21 dub 2014 00:27




Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém při startování (Imobilizer)
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2011 20:00
Příspěvky: 63
Bydliště: Sloupnice
Zdravím chlapy, v poslední době jsem začal mít ten problem, že když chci nastartovat tak mi začne šíleně rychle blikat Imobilizer, občas to udělá a občas taky ne... Ve škole máme Diagnostiku a než nám začali prázdniny, tak jsem si to napíchnul a hlásilo mi to nějak špatně nakodovaný klíč :(... musím stím do Autorizovanýho servisu aby mi něco udělali s klíčema ?

Zajímavý je že to dělá jen někdy. Kde by mohl být problém ??

Budu rád za každou radu od vás. Děkuji :)

_________________
Volvo V40 1.9DTi 85kw r.v 2000 dovoz z Itálie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 10:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Příspěvky: 2918
Bydliště: České Budějovice
Thomas17 píše:
Zdravím chlapy, v poslední době jsem začal mít ten problem, že když chci nastartovat tak mi začne šíleně rychle blikat Imobilizer, občas to udělá a občas taky ne... Ve škole máme Diagnostiku a než nám začali prázdniny, tak jsem si to napíchnul a hlásilo mi to nějak špatně nakodovaný klíč :(... musím stím do Autorizovanýho servisu aby mi něco udělali s klíčema ?

Zajímavý je že to dělá jen někdy. Kde by mohl být problém ??

Budu rád za každou radu od vás. Děkuji :)

Ve škole máte diagnostiku originál Volvo? :-) jinak je ti na prd ... V70 maj kroužek imobilizéru (snímač) ve spínačce a ten občas odejde... nevím jestli 40 to má taky tak

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
V40 1,8 B4184SM r.v.1999 v předsmrtném stavu, čekající na rozřezání


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 10:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2011 20:00
Příspěvky: 63
Bydliště: Sloupnice
originál ne... ale Bosch ;)... a na tu základní diagnostiku to stačí, na projití chyb atd....

No tak nevím jak to má V40, to počkám jestli se ozve někdo od V40 nechci to zbytečně rozebírat.

A ještě se jen zeptám, kde je umístěné Relé žhavení ?:(

_________________
Volvo V40 1.9DTi 85kw r.v 2000 dovoz z Itálie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2011 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2007 20:53
Příspěvky: 18
Bydliště: Frýdek Místek
U mně to došlo tak daleko že jsem nemohl nastartovat. Nedoporučuju se v tom hrabat, dělal mi to auto elektrikář 14 dnů, přeprogramovával klíče, vytáhl řídící jednotku....., nakonec musel zavolat do Volva. Přehráli program v palubním počítači a bylo po problému. U novějších modelů Volvo prý nejde imobilizér odpojit. Občas se prý stane že se část programu odmaže. Od té doby šlape v pohodě. Přehrání programu stálo v Ostravě 2 000 kč.

_________________
Volvo S40 2.0 benzin 103kw R.V. 1997
Volvo S40 2.0 benzin 121kw R.V. 2001


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2011 09:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2007 11:03
Příspěvky: 229
Bydliště: Hřibsko (HK)
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
výměnu čtecího kroužku okolo spínačky zvládneš sám a stojí pár korun. Když jsem to vyměnil, auto startuje jako nový a kontrolka imobilizéru se začala chovat normálně

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2011 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2011 20:00
Příspěvky: 63
Bydliště: Sloupnice
Ok. A jen se chci zeptat kde to sehnat ? přímo ve Volvu ? nebo se to dá sehnat např Autoštangl, Auto kelly a tak ?...

A třeba nějaký postup nebo něco jestli bys mě trošku navedl ? v životě jsem toto nedělal

_________________
Volvo V40 1.9DTi 85kw r.v 2000 dovoz z Itálie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 00:16 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Ahoj kluci,mam problem a ne dvakrat malej. Poridil jsem si V40 TD 1997,chvili o koupi mi praskla hlava,tak na doporuceni jsem si ji nechal ve Straseci zavarit a vyrovnat. Po nasazeni se zjistilo,ze hlava byla snizena o 1,5mm takze k nicemu. Takze opet na doporuceni jsem jej dal do rukou radoby mechanikovi,kterej mi potkal motor tak kuriozne,ze z pistu zbyla drt. Tudis co si neudelam sam,to nemam. Vymenil jsem motor na ktery jsem dostal rok zaruku a klekl blbej LUCAS. Sehnalo si jine cerpadlo a auto stale nedelalo dobrotu. Nekonecne a neefektivni startovani. Snaha chytit byla i kour sel z vyfuku,ale ne a ne chitit. Tak pri hledani uz absolutnich nesmyslu ze zoufalosti jsme zapomely zapojit konektor do relatek na zhaveni. Auto chytlo na prevaleni motoru,ale absolutne nepravidelne cca 15 vterin. Nyni auto chytne a do dvou vterin zdechne,podle vsech lidi znalych mi pry odesel imobilizer,o cemz taky odpovida stale svitici kontrolka zluteho preskrtnuteho auticka. Zoufale zadam o radu,co delat,nakoho se obratit a co by ta sranda tak mohla stat? Diky

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 07:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2007 19:29
Příspěvky: 634
Bydliště: volvodiely Nitra
Vůz: Skoda Forman 92
A vies, ze Cerpadlo ma v zadnej casti taky masivny kryt z pod ktoreho vedie kabel s trojpinovym konektorom ukryvajuci kodovany stop ventil nafty ktory musi byt sparovany s RJ motora a krabickou imobilizera?
Obrázek

Kryt je priskrutkovany 5timi skrutkami so zalamovacou hlavickou.
Obrázek

a takto vyzera, kodovany stop ventil v plnej parade.
Obrázek

_________________
Biele auto s velkym napisom volvodiely.sk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2008 05:39
Příspěvky: 847
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: lancia k
to chceš naznačit , že tento ventil se dá přemostit - napájet přímo a tímto obejít imobilizér?

_________________
Lancia k 2.0t 162 kw benzín/99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 07:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2007 19:29
Příspěvky: 634
Bydliště: volvodiely Nitra
Vůz: Skoda Forman 92
kodovany je preto, aby to nebolo jednoduche...

Da sa ale napriklad premontovat z toho povodneho cerpadla, pripadne nechat nakodovat clovekom na to vybavenym, alebo ho nahradit nekodovanym, klasickym stop ventilom, len neviem ako sa na to bude tvarit ECU motora Obrázek

_________________
Biele auto s velkym napisom volvodiely.sk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 07:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2008 05:39
Příspěvky: 847
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: lancia k
no právě , to by odblokace byla příliš jednoduchá, myslím, že zásah je už proveden v softwaru řídící jednotky nebo jednotky zapalování a to softwarový zásah.

_________________
Lancia k 2.0t 162 kw benzín/99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 19:26 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Díky za odpověd. Takže jestli to dopře chápu,tak když demontuju stop ventil ze svého původního čerpadla a namontuji na to druhé,tak by to mělo šlapat? Měl jsem tu kluka s diagnostikou ale onakou slabší verzí. Nejdříve nám trvalo asi patnáct minut než jsme se spojily s motorem a ve výsledku bylo podle ní všecko O.K. Má na to vliv dlouhodobe odpojení baterie? V tom případě ale nechápu proč mi svítí to žluté přeškrtnuté autíčko. Netušil jsem že ten stop ventil na čerpadle je kodovaný,myslel jsem že je řízen jednotkou. A poprosil bych,jestli někdo nemá opravdu srozumitelné schéma tohodle Lucase. Moc díky

Tak stop ventil je puvodni a bezeemeny...

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Naposledy upravil Deathbox dne 14 lis 2011 00:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 lis 2011 23:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2007 19:29
Příspěvky: 634
Bydliště: volvodiely Nitra
Vůz: Skoda Forman 92
Obrázek
http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=l ... 9Q&cad=rja

a pokec ako na to napriklad tu...
http://www.vegetableoildiesel.co.uk/for ... p?tid=1102

kodovany stop ventil znamena, ze RJ motora si ho neotvara pustenim +12V, ale poslanim kodu, ktory ho otvori.
Klasicky sa totiz otvaral (v casoch ked riadiace jednotky boli len medzi sedadlom a volantom) privedenim 12V zo spinacej skrinky...
Tym sa defacto funkcia imobilzera rusi, a auto nastartuje a aj pojde. (Preto su tam tie zalamovacie skrutky) avsak RJ asi bude blokovana imobilizerom a nebude upravovat mnozstvo nafty podla sezorov (to mi logicky vypliva, nikdy som to neskusal) dalo by sa to obijst zase analogovym ovladanim podtlak, ci termostat... ako to mali tieto pumpy povodne koncom 80tych rokov minuleho storocia (ked sa este nehladelo tak na emisie) :)

_________________
Biele auto s velkym napisom volvodiely.sk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 10:50 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Jo dík moc. Musim uznat že jsem dělal kompl. go na vectře B,na motoru,která byla komplet prošpikovaná elektonikou,ale z tohodle mám už fakt dost. Dejme tomu,že bych chtěl to dát do stavu tak jak má být,respektive nechat to udělat u člověka k tomu vybavenýmu popř. autorizák. Co všecko by mohla tahle oprava obnášet,po případě co by stála? Horší je,že v nejbližším autorizáku mají porouchanou diagnostiku,takže nejbližší je Plzen což je pro mě přes 100km.

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2007 19:29
Příspěvky: 634
Bydliště: volvodiely Nitra
Vůz: Skoda Forman 92
turbo motor je vzdy trocha kompikovanesi nez atmosfera, ale zrovna tento prastary turbodizel je celkom jednoduchy. Trocha to len komplikuje snaha vyrobcu zamedzit odcudzeniu.

Najlacnejsie bude mozno najst niekoho kto toto auto prave rozobera, a dohodnut sa s nim. V pripade nudze odkupit stop ventil, Ecu motora, krabicku ima a volantovu tyc so zamkami.
Alebo miestny renault servis (nemusi byt autorizovany) ti bude vediet sparovat stop ventil s ECU motora.

Nemas len veeelmi zle nastaveny predvstrek na cerpadle?

_________________
Biele auto s velkym napisom volvodiely.sk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2011 16:10 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Težko povým jak se na tom ladí předvstřik. Mam to tak jak mi to říkají rysky na čerpadle a rozvodovýho řemene. Nebo se to snad nastavuje jináč? Navíc chvilku to i běželo,ale nepravidelně,snad proto že to bylo uchcaný. Navíc zjistil jsem na webu že kontrolka na palub. ( žluté přeškrtnuté autíčko ) znamená chybu imobilizeru. Nevím jestli znamená i něco iné. Ale jak říkaš,motor je jednoduchý. Jen to zabezpečení je na pí.. a ve finále i k ničemu...

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011 13:02 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Zdravím,tak proběhla kompl. elektro výměna a kontrola všeho na čerpadle za to co bylo na původním. Verdikt zní takto : nažhavení,stráášně dlouhé startovaní a veliká tendence chytnout,ale neuspešně. Pokus č. 2 : nažhavení,odpojení konektoru kabelů žhavičů od relátek a start. Motor se otočí max. 4x a chytne. Hned jak blafne vyletí na 1500 až 1800 otáček a okamžitě zdechne. A tahle situace se může opakovat do nekonečna :%) A stále jsem se nezbavil přeškrtnutého žlutého autíčka :unknown: Že jsem nešel raději do trojky golfa v kombu.... :fool:

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2011 15:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2011 20:00
Příspěvky: 63
Bydliště: Sloupnice
Ahoj, hele já jsem Ïmobilizer vyřešil tak že jsem rozdělal dekl pod volantem, odpojil jsem konektor od spínací skřínky a prostříkal sprejem na kontakty, ejhle problém s Imobilizérem přestal.

Jen chci dodat pokud ti jde auto nastartovat tak Imobilizér nebude vadný, mě třeba to přeškrtnuté autíčko blikalo a pak mi nešlo vůbec nastartovat.

_________________
Volvo V40 1.9DTi 85kw r.v 2000 dovoz z Itálie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2011 07:31 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
tohle jsou ale tipický příznaky imobilizeru. chytne s chcípne... teda když chytne...

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2011 19:31 
Offline

Registrován: 16 čer 2009 14:16
Příspěvky: 275
Bydliště: praha
Vůz: V 70 T5
Deathbox píše:
tohle jsou ale tipický příznaky imobilizeru. chytne s chcípne... teda když chytne...

mám teda úplně jinou motorizaci,ale chcípnutí pár vteřin po nastartování mi způsobovala váha vzduchu,zkus ji odpojit...? mě to pak hned chytlo-jen jsem vypojil konektor...

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
je V 70 T5 1999 sazka edition


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 lis 2011 22:59 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
Díky,ale u týhle motorizace váha vzduchu hraje tu nejmenší roly. Ale ze zoufalosti jsme zkoušely i to. Tak jsem se domluvil v autorizovaným servisu u Charouze v K. Varech. O výsledku podám info včetně ceny.

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 09:48 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
tak podle charouze v K. Varech je elektronicky vsechno v poradku po odstraneni 12 ti zavad a prehrati kodu v klici. Auto ale stale nebezi,takze pry to bude spatnym nastavenim cerpadla. Za diagnostiku a prehrati kodu 1700 Kč

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 lis 2011 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2008 17:26
Příspěvky: 202
Bydliště: SVK - Prešov
Vůz: S40 - D4204T
Thomas17 píše:
Zdravím chlapy, v poslední době jsem začal mít ten problem, že když chci nastartovat tak mi začne šíleně rychle blikat Imobilizer, občas to udělá a občas taky ne... Ve škole máme Diagnostiku a než nám začali prázdniny, tak jsem si to napíchnul a hlásilo mi to nějak špatně nakodovaný klíč :(... musím stím do Autorizovanýho servisu aby mi něco udělali s klíčema ?

Zajímavý je že to dělá jen někdy. Kde by mohl být problém ??

Budu rád za každou radu od vás. Děkuji :)

Thomas17 a rychle blika kontrolka pod sklem nebo na palubce ?
ja mam podobny problem a resim ho tu: viewtopic.php?f=28&t=32557

_________________
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
Volvo V40 1.8i GDI 92kW B4184SM r.2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2011 10:28 
Offline

Registrován: 10 lis 2011 20:52
Příspěvky: 11
Bydliště: Rotava
ahoj,dozvedel jsem se ze ma byt i nejaky snad jeden vstrikovac s elektromagnetem,nebo teda s nejakym cidlem pohybu trisky. Cimz se pry taky ladi predvstrik. Je to tak? Sezenu jej? kdea za kolik? dik.

_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.077s | 19 Queries | GZIP : Off ]