zaseknuty zamek na kufru

  • Autor
  • Zpráva
jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#51 zaseknuty zamek na kufru

Příspěvek od jm252485 »

citát: "A co myslíte, pane doktore, měl ho tam ! "

Takže i já se hrdě hlásím ke skupině nešťastníků, co jim nešel otevřít kufr. DÍKY TOMUTO FÓRU BYLO ZA CCA HODINU VYŘEŠENO. Klasika - zlomený drát v husím krku a dva další (ty tenké) už s prasklou izolací a obnaženými vodiči. Vyřešil jsem to zatím (stalo se na chatě) propojením lustrovými svorkami ("čokoláda") a doma to propájím, případně všechny dráty o kousek nastavím, aby tam nebylo žádné pnutí. Nákup nového svazku asi řešit nebudu, podstatné je, že už vím, kde je jádro pudla.

Sundávání tapecu v kufru je skutečně lahůdka (a to nemám těch 195 cm a 110 kg :-)

Rád bych zde poděkoval všem. kdo svými příspěvky zjednodušují život nám, prostým uživatelům. Díky jejich znalostem a zejména ochotě podělit se o nabyté zkušenosti to máme všichni jednodušší.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 315
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: V60 D5 AWD

#52 zaseknuty zamek na kufru

Příspěvek od papaya »

Trochu to tady oživím, zradily páté dveře u S40II. Chápu dobře, že ten díl s tim mikrospinacem je ten s č 30699141? Obrázek

Edit: tak vyřešeno, byly to doslova přetrhané kabely v tom svazku do patých dveří.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#53 zaseknuty zamek na kufru

Příspěvek od ok2ucx »

U všech těchto "kabelových" problémů (ať už S40/V50, S80I i S80II či S60, V/XC70 všech generací - to všechno jsem zažil) - vřele doporučuji výměnu za originální nový díl.

Spojování v místě prasklého drátu jakýmkoli způsobem jsou pouze hrátky s ohněm a to doslova (už jsme tu měli případ, že "tvrdé" napájení víka kufru šlo do zkratu tak šikovně, že ta 40A pojistka u baterky to ještě spokojeně dávala, ale drát cestou už hořel ohněm.

Teoreticky je možné nahradit všechny dráty - tu jejich pohyblivou část kompletně - a spojky udělat až tam, kde se nic nepohybuje. Ale to opravdu musíte vědět, co děláte. Jakkoli "ten blbý drát" vypadá zcela banálně, nestěžujte si tu pak, že vám a) zámek nefunguje, ideálně na dovolené nebo v noci na pumpě nebo b) že auto hoří plamenem. Ne, že by to byla nějaká častá havárie, ale nestojí to za to. Sice origo díl se někdy šplhá cenou k 2-3 tis, zrovna tady však nedoporučuji nikterak šetřit.

You have been warned!

Podobně se nesmyslně lámou dráty ve dveřích u platformy P3 - nejčastěji tedy u nejčastěji používaných dveřích řidiče.
Tam už je to doslova kurvítko. A svazek se tam nedá tak jednoduše odpojit/vyměnit.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“