citát: "A co myslíte, pane doktore, měl ho tam ! "
Takže i já se hrdě hlásím ke skupině nešťastníků, co jim nešel otevřít kufr. DÍKY TOMUTO FÓRU BYLO ZA CCA HODINU VYŘEŠENO. Klasika - zlomený drát v husím krku a dva další (ty tenké) už s prasklou izolací a obnaženými vodiči. Vyřešil jsem to zatím (stalo se na chatě) propojením lustrovými svorkami ("čokoláda") a doma to propájím, případně všechny dráty o kousek nastavím, aby tam nebylo žádné pnutí. Nákup nového svazku asi řešit nebudu, podstatné je, že už vím, kde je jádro pudla.
Sundávání tapecu v kufru je skutečně lahůdka (a to nemám těch 195 cm a 110 kg
Rád bych zde poděkoval všem. kdo svými příspěvky zjednodušují život nám, prostým uživatelům. Díky jejich znalostem a zejména ochotě podělit se o nabyté zkušenosti to máme všichni jednodušší.
zaseknuty zamek na kufru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#51 zaseknuty zamek na kufru
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#52 zaseknuty zamek na kufru
Trochu to tady oživím, zradily páté dveře u S40II. Chápu dobře, že ten díl s tim mikrospinacem je ten s č 30699141?
Edit: tak vyřešeno, byly to doslova přetrhané kabely v tom svazku do patých dveří.
Edit: tak vyřešeno, byly to doslova přetrhané kabely v tom svazku do patých dveří.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#53 zaseknuty zamek na kufru
U všech těchto "kabelových" problémů (ať už S40/V50, S80I i S80II či S60, V/XC70 všech generací - to všechno jsem zažil) - vřele doporučuji výměnu za originální nový díl.
Spojování v místě prasklého drátu jakýmkoli způsobem jsou pouze hrátky s ohněm a to doslova (už jsme tu měli případ, že "tvrdé" napájení víka kufru šlo do zkratu tak šikovně, že ta 40A pojistka u baterky to ještě spokojeně dávala, ale drát cestou už hořel ohněm.
Teoreticky je možné nahradit všechny dráty - tu jejich pohyblivou část kompletně - a spojky udělat až tam, kde se nic nepohybuje. Ale to opravdu musíte vědět, co děláte. Jakkoli "ten blbý drát" vypadá zcela banálně, nestěžujte si tu pak, že vám a) zámek nefunguje, ideálně na dovolené nebo v noci na pumpě nebo b) že auto hoří plamenem. Ne, že by to byla nějaká častá havárie, ale nestojí to za to. Sice origo díl se někdy šplhá cenou k 2-3 tis, zrovna tady však nedoporučuji nikterak šetřit.
You have been warned!
Podobně se nesmyslně lámou dráty ve dveřích u platformy P3 - nejčastěji tedy u nejčastěji používaných dveřích řidiče.
Tam už je to doslova kurvítko. A svazek se tam nedá tak jednoduše odpojit/vyměnit.
/PL
Spojování v místě prasklého drátu jakýmkoli způsobem jsou pouze hrátky s ohněm a to doslova (už jsme tu měli případ, že "tvrdé" napájení víka kufru šlo do zkratu tak šikovně, že ta 40A pojistka u baterky to ještě spokojeně dávala, ale drát cestou už hořel ohněm.
Teoreticky je možné nahradit všechny dráty - tu jejich pohyblivou část kompletně - a spojky udělat až tam, kde se nic nepohybuje. Ale to opravdu musíte vědět, co děláte. Jakkoli "ten blbý drát" vypadá zcela banálně, nestěžujte si tu pak, že vám a) zámek nefunguje, ideálně na dovolené nebo v noci na pumpě nebo b) že auto hoří plamenem. Ne, že by to byla nějaká častá havárie, ale nestojí to za to. Sice origo díl se někdy šplhá cenou k 2-3 tis, zrovna tady však nedoporučuji nikterak šetřit.
You have been warned!
Podobně se nesmyslně lámou dráty ve dveřích u platformy P3 - nejčastěji tedy u nejčastěji používaných dveřích řidiče.
Tam už je to doslova kurvítko. A svazek se tam nedá tak jednoduše odpojit/vyměnit.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 4 Odpovědi
- 711 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MajklPlzen
-
- 7 Odpovědi
- 221 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 2 Odpovědi
- 334 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sibr
-
- 2 Odpovědi
- 932 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milok