1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#1 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Nenašel jsem odpověď nikde na foru ani jinde, proto jsem založil nové téma.
Před rokem jsem koupil V40, 99.Rok. Po cca 2 měsících jsem měnil všechny trysky na vstřikovačích, a měsíc na to mi podfouklo těsnění pod hlavou. Půl roku mi to stálo u baráku přes zimu. Nechal jsem udělat kompletní GO hlavy, vyvaření, ventily, zdvihátka zkrátka vše, kompletní rozvody i s pumpou, krom toho, že mi poté spadla řemenice se zdálo vše v pořádku, ale spotřeba byla cca 10l/100km. po krátké době pár týdnů klesla na 8l a zastavila se na cca 7,5l, podotýkám, že jsem jezdil a jezdím s lehkou nohou. Nechal jsem seřídit ventil předvstřiku, který mi bylo řečeno potřeboval seřídit, byl rozházený nejspíše díky rozvodům. Doufal jsem, že spotřeba bude ještě lepší, ale klesla o minimum, lítá nad 6l.

Když jsem auto koupil byla spotřeba 4-4,5l a to jsem to nešetřil, proto to řeším.
Krom toho se mi zdá línější, při otáčkách nad 2,5tis to má záběr, ale za mnou je černý dým, ne moc ale přece.
Teď když jsou ty chladnější rána tak to startuje jakoby na 3 válce a vyletí býlí dým :-).
Když je motor zahřátý tak se drží otáčky volnoběhu na 1100-1300 což se mi zdá vysoko, při nastartování těch 700-800.

Myslím si, že to je zapeklité a nevím si rady, jsem z toho znechucen :D, ale budu vděčný za jakýkoli názor a radu, krom toho, že to mám prodat či sešrotovat :D.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#2 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od kwiko »

daj zosrotovat mechanika :evil:
Ale je pravda ze pod 5l som sa este v priemere nedostal. Moze tam byt rozhasene viacej veci a bude sa to prejavovat rovnako. To je prekliatie nafty... Ono najst cloveka co sa naozaj vyzna v mechanickych turbodieseloch s RJ a este k tomu francuzskej produkcie je cim dalej vacsi problem. Nieze by to bolo zlozite, len tie potrebne udaje, postupy, ci pripravky su uz dost oldscholove. Normalne musi clovek na predvstrek vytiahnut stroboskop... :roll: potom sa tam da nastavit volnobezna davka, a mnozstvo paliva v zavislosti na pretlaku v sani, ci teplote. Aj startovacie otacky maju svoj postup nastavovania.
Sam vlastnim rovnaku motorizaciu od roku 2007, a zial hoci viem kde sa co nastavuje, stale je to problem to nastavit spravne.

GDPR_user

#3 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od GDPR_user »

Zkus se s tím zastavit možná jen nějaká netěsnost v sání.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Tak volnoběžné otáčky jsou vyřešeny, z nějakého důvodu se přenastavily na čerpadle, tak buď zázrak, nebo odchází čerpadlo :-(.

Bylo mi řečeno, že spotřeba může být i kolama, mám tam 195/65 R15 a povolené jsou 195/50 nebo 19/55 R15, je pravda, že mi to někdy drhne o podběhy, ale dá se to :-). Uvidím až přezuju na zimní o rozměru 195/50 R15.

Stále nevím, proč to při nastartování dýmí do bíla a to i dlouho po nastartování, po troškách se ztrácí voda i po GO hlavy. A taky proč to při záběru kouří do černa.

Budu rád za každou radu
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pokud ti to nikde neteče tak asi ta voda bude způsobovat ten bílej kouř.Nechci strašit ,ale něco bude asi špatně.
A co ty válce běží to na čtyři nebo na tři?Při startu máš v jednom válci vodu pokud to běží na tři a potom se to chytne na čtyři.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Reklamovat opravu .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Petr.Chrpa píše:Pokud ti to nikde neteče tak asi ta voda bude způsobovat ten bílej kouř.Nechci strašit ,ale něco bude asi špatně.
A co ty válce běží to na čtyři nebo na tři?Při startu máš v jednom válci vodu pokud to běží na tři a potom se to chytne na čtyři.



No zatím do je dobré, ale pravda je že mám pootevřené víčko z chladicí kapaliny aby to náhodou netlakovalo zbytečně do hlavy. Ale přesto všechno při startu kouří do bíla.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Tak jsem dneska rozebral egr ventil a vyčistil, měl jsem za to. že je zaslepený, ale nebyl. Byl zasranej jak jetel, nános sazí až pul cm. Bude lepší když ho zaslepím nějakým hrubým plechem? Máte někdo zkušenost jak se to chová? Jezdil jsem teď dva dny se shozenou hadičkou co jde z egru a nic jsem neregistroval, tak nevím, jestli zaslepení něco vyřeší.
Podotahoval jsem všechny hadice sání, ta co je přívod pro turbo od filtru nebyla dosazená dokonce tak nevím jestli to bude lepší, uvidím zítra.
Olej mám ne mezi ryskama, ale u vrchní rysky což si myslím, že ničemu nevadí, že je ho tam více, pokud se nemýlím.
Jen se nechci dopídit opravdu k tomu těsnění pod hlavou, to by mě asi dostalo do kolen.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#9 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od kwiko »

EGR je spinavy vzdy, ale pravdepodobne ti to vycistenie problem nevyriesi. nechal by som ho zit svojim vlastnym zivotom. Otvara sa totiz iba ked je motor zohriaty, a ked na to dupnes okamzite sa zavrie. On trosku pomaha aby si nedymil a teoreticky aj zlepsuje spotrebu paliva.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Jesenice
Vůz: XC70 D5244T4 2008
Bydliště: Jesenice - Horní Jirčany

#10 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od korabt »

Tak s kouřem jsem laboroval hodně dlouhou dobu a popravdě i když jsem dýmení na 99% vyřešil, stále se čas od času vrací. Za prvé bych zkontroloval hadice od turba a komplet sání. Měl jsem prasklou hadici od intercooleru takže auto ztrácelo tlak, po oblepení kobercovou páskou vše naprosto v pořádku. Další věc je přetlakový ventil u Turba - pokud je zaseknutý, turbo tlačí jak blázen ale zpětný tlak ve výfukovém potrubí v podstatě motor dusí (turbo maká ale výsledek žádný). Déle samozřejmě ERG - kontrola funkčnosti (vyndat erg, vycucnout z něj vzduch klidně pusou, ventil by se měl hýbat. Po vyčištění, promazání a uvolnení ERG i TURBA vše super, auto tahne odspodu, jde lépe do otáček (před tím byl problém vytáčet nad 4tis.), nečoudí a je tišší. Další varianta je že skrz turbo teče olej do výfuku a po zahřátí se olej dodatečně ve výfukovém potrubí spaluje (díky malému množství zbytkového vzuchu pohopitelně čudí). Dále to může být zanesený kat protože tenhle motor je prostě továrna na karbon i když je dobře seřízený, tudíš přetlak ve výfuku a motor to lehce dusí.


Pokud se ti do toho nechce vrtat, zahřej motor tak 20km jízdy a pak ho pořádně prožeň na dálnici alespoň 10 minut a vysoké otáčky. Iděální je na plný kotel co nejvyšší otáčky ale DO KOPCE. Pokud máš klapku jen zatuhlou uvolní se, tubo se taky rozhýbe a vůbec motor trochu zbavíš sazí (možná že vylétnou ;). Dále pak sledovat hladinu kapaliny protože s nízkou hladinou ten motor jel vždycky blbě, zkontrolovat termostat, jestli není zaseklý a auto ti moc nechladí, případně nechladí málo a v neposlední řadě kontrola jeslti ti vypíná sytič (ovládaný solenoidem na základě teploty nevimčeho (asi motoru :D). Dále mi pak pomohlo čištění trysek VIFem. Auto jsem dostal ve stavu kdy motoro běžel jako pás na vytřásání zrn obil, po výše uvedeném je prosím motor po zahřátí klidnější než nový 2,0td v Range Rover Vogue. Na zimu nalij benzín (ideálně shellku super extra speciál turbo) 1:10, co nejkvalitnější naftu a přidej VIF. Uvidíš co to udělá s palivovou soustavou. Jen motor moc nevytáčej aby se nezadřelo čerpadlo a vstřiky, přecijen je to koncentrace dost vysoká. Benzín je prostě žrout a není dobré ho tam nechávat moc dlouho (těsnění apod. by mohlo trpět).
Dálě kontrola žhavičů a hlavně baterky, kterážto nemusí dávat dost proudu žhavičům. a pokud by ani toto nepomohlo tak možná špatné čerpadlo. což mi připomíná výměnu zpětných hadiček paliva které přisávají vzduch jak palivo chladne a ztrácí objem (příčina špatného startování - jede na 3 válce u mě + bílý čoud, následkem čehož mi pravděpodobně odešel vstřik který zlobí).

Tak víc mě toho v tuhle chvíli nenapadá. Jedná se o variantu bez zásahu do čerpadla a vstřiků což mi přijde fér.
Tak dýmu zdar !
_________________
XC70 D5 - 136kW - 2008 - D5244T4 136kW
V40 1,9TD - 66kW - 1997 - D4192T (bylo)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#11 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Děkuji za rady,

Hadice jsem prohlédl už 2x a vůbec nic na nich není, ani olej zkrátka nic.
Na turbo jsem koukal a snažil se pohnout s táhlem a zjistil jsem, že se s ním nedá pohnout, tak jsem ho prostřikl WD a rozhýbal, teď chodí pěkně. Ještě jsem četl na netu o seštelování turba či přidání na něm-máte někdo zkušenost???

Jinak startování na 3 válce jsem snad vyřešil výměnou 2 žhavičů na 3 a 4 válci, nechtělo se mi sundávat vstřikovače tak jsem ostatní dva nechal :-) a zatím to pomohlo. Nevadí ničemu že mám 2 žhaviče Brisk a dva Bosch?

Dále spotřeba stále neklesla jak jsem psal dříve, že před veškerýma opravama jsem jezdil max 5l/100Km a po opravě 10l/100km a kleslo to a zůstává na cca 7-8,5l/100Km.

Dýmí to stále po startu do bíla a voda se drží, smrdí to po nespálené naftě.Napadá mě další otázka a to na přepadové hadičky ze vsřikovačů, může mít vliv jejich prohození nebo je to jedno? a poslední řízený vstřikovač je hadička zaslepená.

Dále samotné vstřikovače, záleží na jejich pootočení nebo ne? Jsou dotažené na byka, ale 2 je mírně vytočený do strany vůči výstupů přepadů.

Děkuji za každou Vaší radu, krom té že to mám prodat :D
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Tak spotřebu jsem dostal z původních 8,5l/100km na 6,28l/100km

Zaslepil jsem egr ventil, vyčistil jsem všechny hadice sání a turba, kompletně jsem vytáhl a vyčistil arvou IC, pořádně dotáhnul veškeré hadice. Zkontroloval turbo, vůle na hřídelce je max 0,45mm.
Nalil vif do nafty 3x natankováno s vifem po 300Kč.

Vstřikovače překontrolovány jsou ve výborném stavu, čerpadlo seřízené, předvstřik také.

Stále trochu čadí do bíla a smrdí po naftě.
Ještě to musím dostat minimálně o litr dolů na původních 4-max 5litrů na 100km.
Chystám se demontovat katalizátor, vysypat nebo nahradit trubkou.

Napadá vás další řešení?
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#13 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Romulusw »

Tygrxxx píše:
Napadá vás další řešení?
Jaký to má komprese? Jsou stejný?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#14 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

komprese jsem neměřil, mám po kompletní repase hlavy a i mechanik se dušoval, že ta je v pořádku 100% a nikomu se to poslechově nezdá nijak špatné, ba naopak. Dalších 5 mechaniků.
Ještě zkusím diagnostiku, ale myslím si, že bezvýznamně, to už by svítila porucha či cokoli jiného.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#15 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Romulusw »

Důvěřuj, ale prověřuj :-) poslechem ale nižší kompresi asi nepoznáš.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#16 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

to máš pravdu. Ono bych cítil kdyby byl kompres jiný na válci, hádalo by se to a vynechával motor ne?
Navíc mám předkomůrkač je docela obtížné změřit kompres ne?
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#17 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Romulusw »

Právě že ne :-) když budou mít tři válce 30 a jeden 24 tak v zimě to chytne na ty tři, bude to bíle čudit a ten čtvrtý se po chvíli přidá, v závislosti na stoupající teplotě a míře jeho poškození. Po zahřátí pojede stejně jako ty ostatní a nic nepoznáš ( jen bude o něco nižší výkon, ale ani to nemusíš zaregistrovat).
Proč by byl problém měřit kompresi na předkomůrce? Vyšroubuješ všechny vstřiky a postupně to změříš měřákem. Ta komůrka na to nemá vliv.
Nevím jak je to tam udělané, ale u většiny motorů při tom ještě uvidíš, jestli ti to všechno žhaví.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#18 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Máš pravdu, dnes jsem byl za známým mechanikem, a koukal jak pero z gauče, že to nechápe, že motor jede jak má nic mu nechybí a přesto všechno je spotřeba o litr a půl větší než před opravou.

Kompres říkal že se dá změřit, ale mám 1 a 2 žhavič pod vstřikama a za čerpadlem, nedá tam měřák ani redukci, díky místa, to by musel sundat čerpadlo což je naprostý nesmysl.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4925
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#19 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Romulusw »

Já jsem si udělal nástavec na měření komprese se starého vstřiku a měřím to s ním. Nevím jaký máš motor a jak se k tomu může, proto píšu jen obecně. Petrolejku mám jen JUMPERa ( a jiná mi nesmí do baráku :-) )a tam se dá vedle motoru skoro tančit, co je tam místa. 2,5 astmatik, téměř nezničitelný motor, akorát tam praskají ventily (zažil jsem podvakráte) a hned je co dělat. Měření komprese dírou od žhaviče je asi rychlejší, ale když se tam nemůže, tak nezbývá než vstřik.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#20 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Tak přes vstřiky mě to nenapadlo vidíš to. :-)
Pozjišťuju cenu za kolik mi to kdo změří a uvidím, jsem teď vycinkaný z peněz, musím udělat nějakou rychlou fušku :D

Také se chystám vyměnit snímač teploty chladící kapaliny a snímač průtoku vzduchu, ale jestli jsou snímače špatné to nevím, takže to bude buď vyřešeno a nebo vyhozených 800Kč.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 1,9 TD, 66Kw, V40 vysoká spotřeba

Příspěvek od Tygrxxx »

Nemáte někdo přípravek na seštelování čerpadla lucas?
Dále bych potřeboval schéma zapojení konetorův motoru a to na solenoid předvstřiku a prvního vstřikovače.

psal jsem o problému zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=45946
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“