Právě je 22 dub 2018 11:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 črc 2016 20:38 
Offline

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 4
Bydliště: Horšovský Týn
Vůz: Volvo V50 2,0D 100 Kw
Ahoj , mám problém s V50 2.0D 2005
Auto vždy jen v ohřatém stavu při vyšší rychlosti spadne do nouzáku a písne hlášku selhání brzd okamžité zastavení.
Motor spadne z otáček a rozsvítí se abs a červený tojůhelník.Když ho klíčkem vypnu a potom opět nastartuju , tak je opět vše ok.Po cca. 1 km jízdy se to opakuje.Prověřil jsem abs čidla i kabely a vypadá to vše ok , nemá s touto poruchou někdo zkušenost ?Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2016 20:46 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4530
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: V70II2,4T lpg 80II 3,2 AWD
Mě to dělalo když jsem měl obd Bluetooth blbost zapojenou

_________________
S80II 3,2 AWD
Byla první C30 1,6D 2007 270000km
http://pindovaoptika.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2016 23:32 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 687
Bydliště: Trenčin Slovensko
Bydliště: Trenčín, SK
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
tomas3005 píše:
Ahoj , mám problém s V50 2.0D 2005
Auto vždy jen v ohřatém stavu při vyšší rychlosti spadne do nouzáku a písne hlášku selhání brzd okamžité zastavení.
Motor spadne z otáček a rozsvítí se abs a červený tojůhelník.Když ho klíčkem vypnu a potom opět nastartuju , tak je opět vše ok.Po cca. 1 km jízdy se to opakuje.Prověřil jsem abs čidla i kabely a vypadá to vše ok , nemá s touto poruchou někdo zkušenost ?Děkuji


Diag. bola? Nevyhadzuje tam niečo? Ak nebola tak šup šup spraviť. Odtiaľ sa odpichneme ďalej.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2016 11:56 
Offline

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 4
Bydliště: Horšovský Týn
Vůz: Volvo V50 2,0D 100 Kw
Diagnostika byla , ale poruchu brzd to nepsalo.Nedělá to pravidelně pouze při delší jízdě a vyšší rychlosti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2016 21:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5260
Bydliště: České Budějovice
diag byla originál nebo nějakej univerzál? Protože pokud se chyba objevila, zůstává v řídící jednotce uložená

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 črc 2016 06:23 
Offline

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 4
Bydliště: Horšovský Týn
Vůz: Volvo V50 2,0D 100 Kw
Tak včera proběhla diagnostika a jedná se o chybu snímače rychlosti jízdy - chyba signálu.
Dále to uváddí špatné elektrické spojení ,řídící jednotky ABS.Typuju to na KO řídící jednotku , nebo jen špatný kontakt ve štekru.Ještě jsem zapoměl , č. chyby 1934


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 srp 2016 18:57 
Offline

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 1
Bydliště: bratislava
Bydliště: Bratislava
Vůz: volvo v50 2,0d 100kw 2005
Mal som to isté, prvá hláška zlyhanie brzd a nasledovalo xy hlášok . chyba bola vpredu niekde pod blatníkom je niejaká riadiaca jednotka tam oxiduju kontakty vyčistil pretesnil a u spolujazdca pod kastlikom tiež precistil poistky
Od tej doby mam pokoj. Stači ak ti poklesne napätie a ta jednotka začne vyhadzovať nezmysli
Spravil mi to LACI z Martina velky šikula a ochotny helfnut v nudzi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 10:44 
Offline

Registrován: červenec 2012
Příspěvky: 68
Bydliště: Polná - Hrbov
Vůz: V50 T5 AWD a V50 T5 AWD
kazko píše:
Mal som to isté, prvá hláška zlyhanie brzd a nasledovalo xy hlášok . chyba bola vpredu niekde pod blatníkom je niejaká riadiaca jednotka tam oxiduju kontakty vyčistil pretesnil a u spolujazdca pod kastlikom tiež precistil poistky
Od tej doby mam pokoj. Stači ak ti poklesne napätie a ta jednotka začne vyhadzovať nezmysli
Spravil mi to LACI z Martina velky šikula a ochotny helfnut v nudzi

Nevíš náhodou kde ta jednotka je přesně? tchánovi to dělá taky. vyskočí chyby "kritické selhání brzd, řízení, imo atd" auto padne od nouzaku a když chcípne tak už nenastartuje, kvuli chybě imo, musí chvili počkat a pak to jde nastartovat uplně v pohodě, ale po ujetí několika km to udělá znova

_________________
aktuálně: V50 T5 AWD Summum 2006 a V50 T5 AWD Momentum 2006
bylo: Saab 9-3 TiD Vector 2008
dříve: V50 1.6D Momentum 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 dub 2018 19:47 
Offline

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 4
Bydliště: Horšovský Týn
Vůz: Volvo V50 2,0D 100 Kw
Tak to nakonec vyřešil Márra servis v Praze. Byla to vadná řídící jednotka ABS a překlesaný kabel ve svazku. Je to fakt machr.
V autorizovaném servisu na to nemohli přijít a chtěli začít oblíbenou výměnu dílů , které by to mohli potencionálně dělat. Razantně jsem to odmítl a auto nechal převézt do výše uvedeného servisu. Mohu vřele doporučit. Přístup , rychlost , profesionalita.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.083s | 19 Queries | GZIP : Off ]